Vertaling: jij beantwoordt een sms niet. ASO!!quote:Op maandag 11 februari 2013 12:21 schreef Salatrel het volgende:
mensen die bellen of je hun sms hebt ontvangen
Ik leef met je mee.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:22 schreef Salatrel het volgende:
ik moet eigelijk nog even naar de supermarkt
sms kost duurquote:Op maandag 11 februari 2013 12:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertaling: jij beantwoordt een sms niet. ASO!!
Met je app.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:23 schreef Salatrel het volgende:
ik kan ook eten laten bezorgen en morgen naar de supermarkt gaan
Waar werkte je?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vond dat zegeltjessysteem altijd wel kut.. komen ze aan met 6 zegelboekjes.. mag ik ook nog even controleren of er niet ergens een zegeltje mist.
En als men dan positief antwoordden op de vraag of ze zegeltjes spaarden, kreunde ik inwendig..
Zegeltjes uitrollen en tellen
Ik vroeg het soms gewoon niet en hoopte dat ze het vergaten te vragen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vond dat zegeltjessysteem altijd wel kut.. komen ze aan met 6 zegelboekjes.. mag ik ook nog even controleren of er niet ergens een zegeltje mist.
En als men dan positief antwoordden op de vraag of ze zegeltjes spaarden, kreunde ik inwendig..
Zegeltjes uitrollen en tellen
uitvinding van de eeuw..... sinds ik thuisbezorgd app gebruik verwacht de bezorger niet eens meer fooi... die geeft de doos aan en loopt meteen weg?quote:
op tijd naar jou toe, eerder.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op tijd naar je ciabatta toe
Waarom ben je zo lui om 2 min naar de supermarkt te lopen? En dat is het volk van Nederland, beetje je eten laten bezorgen en mensen beboeten in de trein en dingen omroepen, luizenleventje man.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
uitvinding van de eeuw..... sinds ik thuisbezorgd app gebruik verwacht de bezorger niet eens meer fooi... die geeft de doos aan en loopt meteen weg?
Superdeboer.. werd later Jumbo, maar toen was ik allang wegquote:Op maandag 11 februari 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar werkte je?Dat is echt pauper
Ze verwachten hier ook nooit fooiquote:Op maandag 11 februari 2013 12:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
uitvinding van de eeuw..... sinds ik thuisbezorgd app gebruik verwacht de bezorger niet eens meer fooi... die geeft de doos aan en loopt meteen weg?
quote:
Hehe, dat afkappen had ik geen last van gelukkig, wel als je bijv vraagt of ze de bon willen dat je een nors antwoord krijgtquote:Op maandag 11 februari 2013 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Superdeboer.. werd later Jumbo, maar toen was ik allang weg
Ah heeft tenminste een bonuskaart ... Maar die hadden wij dus ook..
Dus een openingszin was meestal:
"Hallo, heeft u een Rockspas? Spaart u nog voor de pannenzegels? Als u voor tien euro boodschappen doet, krijgt u dit schattige knuffeltje helemaal gratis, spaart u nog koopzegels en ohhh wilt u de kassabon mee?"
Sommige mensen kapten me gewoon al af voordat ik wat kon zeggen
- Nee ik wil geen bon en nee ik spaar niets
Hooowkeeej
Ja dan stoor je ze in hun gedachtengangquote:Op maandag 11 februari 2013 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe, dat afkappen had ik geen last van gelukkig, wel als je bijv vraagt of ze de bon willen dat je een nors antwoord krijgt
'NEUJ!"
gisteren kwamen er 2 zelf om een kaartje vragenquote:Op maandag 11 februari 2013 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom ben je zo lui om 2 min naar de supermarkt te lopen? En dat is het volk van Nederland, beetje je eten laten bezorgen en mensen beboeten in de trein en dingen omroepen, luizenleventje man.
Of hun gedachtengang is zo heftig dat ze het niet horen als je al 2x om de bon gevraagd hebt en dus maar de volgende klant helpt en ze dan opeens zeggen dat ze de bon nog willen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dan stoor je ze in hun gedachtengang
Om eerlijk te zijn wordt ik daar ook wel gek van. Net als dat ze bij BP me al jaren Freebees proberen op te dringen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Superdeboer.. werd later Jumbo, maar toen was ik allang weg
Ah heeft tenminste een bonuskaart ... Maar die hadden wij dus ook..
Dus een openingszin was meestal:
"Hallo, heeft u een Rockspas? Spaart u nog voor de pannenzegels? Als u voor tien euro boodschappen doet, krijgt u dit schattige knuffeltje helemaal gratis, spaart u nog koopzegels en ohhh wilt u de kassabon mee?"
Sommige mensen kapten me gewoon al af voordat ik wat kon zeggen
- Nee ik wil geen bon en nee ik spaar niets
Hooowkeeej
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wordt ik daar ook wel gek van. Net als dat ze bij BP me al jaren Freebees proberen op te dringen.
"Spaart u Freebees?"
- Nee, bedankt!
"Oh wilt u dan een pasje?"
- Nee hoor!
"Echt niet? Is gratis en u kunt er mee sparen"
[ afbeelding ]
Ja jammer dan, kans gehad.. nextquote:Op maandag 11 februari 2013 12:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of hun gedachtengang is zo heftig dat ze het niet horen als je al 2x om de bon gevraagd hebt en dus maar de volgende klant helpt en ze dan opeens zeggen dat ze de bon nog willen.
Ja, leuk.
"En de kauwgomactie dan?"quote:Op maandag 11 februari 2013 12:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wordt ik daar ook wel gek van. Net als dat ze bij BP me al jaren Freebees proberen op te dringen.
"Spaart u Freebees?"
- Nee, bedankt!
"Oh wilt u dan een pasje?"
- Nee hoor!
"Echt niet? Is gratis en u kunt er mee sparen"
[ afbeelding ]
Wilt u kauwgom voor een euro?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja jammer dan, kans gehad.. next
[..]
"En de kauwgomactie dan?"
Die naar boven gaanquote:Op maandag 11 februari 2013 12:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wilt u kauwgom voor een euro?
NEE ACHTERLIJKE BOSMONGOOL BIJ DE AH KOOP JE 3 PAKJES VOOR FUCKING 1 EURO. MET JE OGEN.
Zeg dat tegen ze dan, mietjequote:Op maandag 11 februari 2013 12:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wilt u kauwgom voor een euro?
NEE ACHTERLIJKE BOSMONGOOL BIJ DE AH KOOP JE 3 PAKJES VOOR FUCKING 1 EURO. MET JE OGEN.
Ben ik toch nog ergens goed voorquote:Op maandag 11 februari 2013 12:39 schreef Salatrel het volgende:
door de preek van vas ga ik nu de kou trotseren en even naar de supermarkt
wie had dat gedacht hequote:Op maandag 11 februari 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben ik toch nog ergens goed voor
Ja kom dan, dagje Amsterdam.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:40 schreef Fascination het volgende:
Ik zou weleens m'n boodschappen aan Vas haar kassa willen afrekenen en dan al haar ergernissen uitvoeren.
Whehe... ik vind het teveel gedoe.. en hopeloos achterhaald... kom op zeg.. heb wel wat beters te doen dan zegeltjes plakken in een boekje.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:40 schreef Nober het volgende:
Ik heb een keer koopzegels geaccepteerd, kan je altijd nog weggeven aan mensen die dat sparen maar ik kwam er al snel achter dat het zegels waren die ik gekocht had.
Misschien doe ik dat wel.quote:
I see what you did there.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel.Als ik in Amsterdam zou wonen, zou ik sowieso een keer langskomen. Mensen die de godganse dag met iemand converseren op internet, maar diegene niet irl durven te/willen ontmoeten.
!
Dus omdat je veel op een forum post en daar steevast dezelfde mensen treft die ook veel op dat forum posten, moet je diegene maar willen ontmoeten? Misschien is die afstand nou juist zo prettig!quote:Op maandag 11 februari 2013 12:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel.Als ik in Amsterdam zou wonen, zou ik sowieso een keer langskomen. Mensen die de godganse dag met iemand converseren op internet, maar diegene niet irl durven te/willen ontmoeten.
!
Nee.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus omdat je veel op een forum post en daar steevast dezelfde mensen treft die ook veel op dat forum posten, moet je diegene maar willen ontmoeten? Misschien is die afstand nou juist zo prettig!
Nee, dat stuk daarvoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wat nee! Die afstand is niet prettig?
en dan aan je gezelschap uitleggen hoe je die persoon kentquote:Op maandag 11 februari 2013 12:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |