De gentleman in mij roerde zich op de maandagochtend.quote:
Gatver.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De gentleman in mij roerde zich op de maandagochtend.
Haha, dat vond ik ook.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:57 schreef missbehavin het volgende:
Zo klinkt het net of ik ongewenst zwanger ben
...is dit een verkapte manier om te vertellen dat Angel bij je is blijven slapen?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De gentleman in mij roerde zich op de maandagochtend.
Neen.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...is dit een verkapte manier om te vertellen dat Angel bij je is blijven slapen?
Dat dat kan via zo'n opengesperde anus.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:57 schreef missbehavin het volgende:
Zo klinkt het net of ik ongewenst zwanger ben
Sowwyy.quote:
God weet wat kan zo naar binnen vliegen natuurlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dat kan via zo'n opengesperde anus.
Wat fantasieloos voor jequote:Op maandag 11 februari 2013 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kan me geen andere gentlemen voorstellen die in jou roert.
Andersom geredeneerd heeft hij blijkbaar al een flinke fantasie van jou en Ang3l in zijn hoofd.quote:
Vleermuizenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
God weet wat kan zo naar binnen vliegen natuurlijk
Strontvliegen.quote:
Die kunnen toch niet vliegenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reuzenduizendpoten, kikkers...
Ik vind het maar belegen eerlijk gezegd. Zeker vergeleken met alle uitspraken over MissB´s anus.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andersom geredeneerd heeft hij blijkbaar al een flinke fantasie van jou en Ang3l in zijn hoofd.
Condors.quote:
Jij bent er wel van?quote:
Da's rap, zo lang zit 'ie er nog niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:01 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-28-februari-af.html
Nu de Katholieke kerk nog afschaffen en de wereld is weer wat beter.
Ik dacht dat ze bleven zitten tot hun dood.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's rap, zo lang zit 'ie er nog niet.
Ja is ook zo, daarom is het zoquote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bleven zitten tot hun dood.
Volgens mij is dit ook een grap....quote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bleven zitten tot hun dood.
quote:Benedictus had toen al een lange carrière in het Vaticaan achter de rug, zo was hij bijna 25 jaar de rechterhand van zijn voorganger.
Zou hij er ook wel es bijgelegen hebben als missb?quote:
Goed verhaal!quote:Op maandag 11 februari 2013 12:11 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/liveblog/472834-live-paus-treedt-terug.html
Een live blog!
Alle informatie in kleine brokjes doorgeven zodat je er geen samenhangend verhaal van hoeft te maken
quote:Normal 0 21 false false false NL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4
DefSemiHidden="true" DefQFormat="false" DefPriority="99" LatentStyleCount="267"> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Normal"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="heading 1"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Title"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Subtitle"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Strong"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Emphasis"/>
Je zou het denken jaquote:Op maandag 11 februari 2013 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij er ook wel es bijgelegen hebben als missb?
Dit verklaart alles!quote:
“After having repeatedly examined my conscience before God, I have come to the certainty that my strengths, due to an advanced age, are no longer suited to an adequate exercise of the Petrine ministry.”quote:Op maandag 11 februari 2013 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Op z'n twitter staat nog nietsHOAX!
Ook daarom, NRC:quote:Op maandag 11 februari 2013 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben er echt moeite mee bij de NOS.
Da's wel handig. Als je 'm zat bent gewoon even naar Rome willen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Waarom gaat de paus altijd dood/weg als ik naar Rome wil?
Dan zou ik nog wat meer onderzoek doen. Die was ook gek op korreltjes zout.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Dankzij Dan Brown snap ik er gelukkig wel iets meer van.
Ja, ruimte zat blijkbaarquote:Op maandag 11 februari 2013 11:25 schreef Barbusse het volgende:
Dan kan dit er natuurlijk ook nog wel bij he, MissB?
[ afbeelding ]
Owkeeequote:Op maandag 11 februari 2013 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Dankzij Dan Brown snap ik er gelukkig wel iets meer van.
En zo niet, gewoon effe aanstampenquote:
Vast welquote:Op maandag 11 februari 2013 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij er ook wel es bijgelegen hebben als missb?
Misschien stopt'ie er daarom mee. Hij wil gewoon weer die positie aannemen.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Soms heb je van die TT's hier waar je de drang van krijgt om terug te gaan lezen, soms wilde je daarna dat je dat niet gedaan had
Ik heb me nog ingehouden hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Soms heb je van die TT's hier waar je de drang van krijgt om terug te gaan lezen, soms wilde je daarna dat je dat niet gedaan had
Ik denk het ja, al dat gedoe met ingewikkelde carnavalskleding enzo. Oh wachtquote:Op maandag 11 februari 2013 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zou het carnaval de paus te zwaar zijn gevallen?
Gewoon te veel gezopen en van de praalwagen gevallenquote:Op maandag 11 februari 2013 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik las 'paalwagen'quote:Op maandag 11 februari 2013 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon te veel gezopen en van de praalwagen gevallen
Jij leest alleen wat je wilt lezenquote:
Ga werken. Dan hoef je dat niet aan te zienquote:Op maandag 11 februari 2013 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben de programmering van alle tien Nederlandse zenders in ieder geval nog net volgestouwd met 1000 keer hetzelfde filmpje.
Kijk tv op de pcquote:Op maandag 11 februari 2013 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga werken. Dan hoef je dat niet aan te zien
Eerder wat je hersenen verwachten dat er zal staan, 'paalwagen' is absoluut een term die je hier mag verwachten.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij leest alleen wat je wilt lezen
Klinkt als een fantasie van Ang3l, paal glijden oefenen met brandweermannen (die 'hetero' zijn).quote:Op maandag 11 februari 2013 13:06 schreef Godtje het volgende:
Is dat een brandweer auto? Waar ze kunnen oefenen met paal glijden?
Of hij zag beelden van Limburg bij nacht, en besloot toen accuut dat'ie daar niet meer bij wou horen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De eerste suggestie die ik op mijn andere forum tegenkwam was "Berlusconi was toch katholiek? Heeft hij direkt zijn legale immuniteit binnen."quote:Op maandag 11 februari 2013 12:01 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-28-februari-af.html
L!quote:Op maandag 11 februari 2013 13:23 schreef Litpho het volgende:
erste suggestie die ik op mijn andere forum tegenkwam was "Berlusconi was toch katholiek? Heeft hij direkt zijn legale immuniteit binnen."
Moet ie alleen van kleine meisjes op kleine jongens overstappen..quote:Op maandag 11 februari 2013 13:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
De eerste suggestie die ik op mijn andere forum tegenkwam was "Berlusconi was toch katholiek? Heeft hij direkt zijn legale immuniteit binnen."
Wie gokt er op bono? 100 pond inzetten!quote:BOOKIE GOKT OP GHANESE PAUS
Wie wordt de nieuwe paus? Die discussie gaat de komende dagen en weken losbarsten, maar zoals zo vaak zijn de Britse bookies er snel bij. Bookmaker Paddy denkt dat Peter Turkson (63) uit Ghana hoge ogen gooit. De verhouding tussen inzet en uitbetaling is 4 tegen 9. Ter vergelijking, als je je geld inzet op Bono krijg je voor iedere pond duizend pond terug – mocht de U2-zanger het worden.
De vijf belangrijkste kanshebbers volgens Paddy:
Kardinaal Peter Turkson 9/4
Kardinaal Marc Ouellet 5/2
Kardinaal Francis Arinze 7/2
Aartsbisschop Angelo Scola 7/1
Kardinaal Oscar Rodriguez Maradiaga 10/1
Ik ben benieuwd naar zijn toespraak dan.... UUUURBIIIII ET ORBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!quote:Op maandag 11 februari 2013 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie gokt er op bono? 100 pond inzetten!
Met the edge ernaast op gitaar?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar zijn toespraak dan.... UUUURBIIIII ET ORBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!
En het Sint Pietersplein even renoveren:quote:
twitter:abdelkabenali twitterde op maandag 11-02-2013 om 12:31:14De paus treedt af. Hij wil meer tijd gaan besteden aan de kinderen. #paus reageer retweet
Hij zou wel een meer geloofwaardige paus zijn dan het huidige exemplaar.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
De eerste suggestie die ik op mijn andere forum tegenkwam was "Berlusconi was toch katholiek? Heeft hij direkt zijn legale immuniteit binnen."
Dat ontbrak er gelukkig nog aanquote:
En? Hoe urgent was het?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat ontbrak er gelukkig nog aan
Het was een ALV die niet door het bestuur maar door een aantal leden uitgeroepen was omdat ze van mening waren dat ze een urgent punt hadden en ze vonden dat het bestuur er te lang over deed, maar uiteindelijk is de grote initiatiefnemer zelf boos de vergadering uitgelopen waardoor deze geschorst moest worden
Nouja dusdanig urgent dat het voor de mensen die hij pretendeert te vertegenwoordigen niet handig is om 'm te schorsen en over 2 weken voort te zetten.quote:
Je zou er bijna nieuwsgierig van worden wat het nou is.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Nouja dusdanig urgent dat het voor de mensen die hij pretendeert te vertegenwoordigen niet handig is om 'm te schorsen en over 2 weken voort te zetten.
al zou ik geld toe krijgen, never dat ik in die wijk zou gaan wonen zegquote:Op maandag 11 februari 2013 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Er was weer een ruit ingegooid in het lieftallige stulpje in Leidsche Rijnhet kan de huidige bewoner weinig schelen had ie blijkbaar gezegd, wacht maar tot het meerdere keren gebeurd en er een vreemde in je kamer staat
Waarom niet?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:25 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zou sowieso nooit in Utrecht willen wonen
Sommige mensen kunnen al die Utrechtse tofheid niet aan. Not to mention alle lekkere wijven.quote:
Dus tweede keus stad.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Utrecht is tof. Zou na Delft mijn eerste keus zijn denk ik.
En de lieve knuffelberbertjes niet te vergeten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik kon de tofheid en de lekkere wijven ook niet aan nee
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik kon de tofheid en de lekkere wijven ook niet aan nee
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
En de lieve knuffelberbertjes niet te vergeten.!
Daar hadden we bijna een huis gekochtquote:Op maandag 11 februari 2013 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Er was weer een ruit ingegooid in het lieftallige stulpje in Leidsche Rijnhet kan de huidige bewoner weinig schelen had ie blijkbaar gezegd, wacht maar tot het meerdere keren gebeurd en er een vreemde in je kamer staat
Ik niet!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:45 schreef Barbusse het volgende:
En ik wou stiekem heel graag knuffelbeertjes lezen. Maar ik faalde.
Ik!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
En dan lees je dit op de vroege ochtend. Dank je Q, you just made my day
Maar jij bent dan ook de roze bril die ik elke dag zou moeten dragen.quote:
Mij lukte het lekker wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:45 schreef Barbusse het volgende:
En ik wou stiekem heel graag knuffelbeertjes lezen. Maar ik faalde.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de roze bril die ik elke dag zou moeten dragen.
Poging tot werkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:11 schreef L-E het volgende:
Wat zit jij veel in Limburg Godt. Wat doe je daar?
Heb je ook een rij knuffelberbertjes in de vensterbank, Q? Of op de hoedenplank van je auto?quote:
Gefeliciteerd. Hier een duim voor je:quote:
Huuu, carnaval-central. Ik mag zo naar Lampegat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ben ik! Vanuit een rustig en mistig limburg.
Honderden! Ze zijn zo schattig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je ook een rij knuffelberbertjes in de vensterbank, Q? Of op de hoedenplank van je auto?
Begin je nu weer?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hier een duim voor je: [ afbeelding ]
Ach vergeleken met Utrecht is het in elk geval beter.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Huuu, carnaval-central. Ik mag zo naar Lampegat.. Wil niet!
Mijn maandagochtenblues loopt een beetje uit. Maar wel een kusje op je rechtertepel.quote:
Heb je ook berber-bobbleheads? Die schudden zo lief met hun hoofd zodra je er een tik tegen geeftquote:
Die van mij is pas op dinsdag begonnenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn maandagochtenblues loopt een beetje uit. Maar wel een kusje op je rechtertepel.
Je tepel?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Die van mij is pas op dinsdag begonnen
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn maandagochtenblues loopt een beetje uit. Maar wel een kusje op je rechtertepel.
Ms is links wel gevoeliger dan rechtsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Links voelt zich achtergesteld? Wijf.
Links moet zich niet zo aanstellen en rechts ook eens wat gunnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms is links wel gevoeliger dan rechts
Linksom oof rechtsom wil je toch aan die tepel zuigenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Links moet zich niet zo aanstellen en rechts ook eens wat gunnen.
Ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Links moet zich niet zo aanstellen en rechts ook eens wat gunnen.
Mijn dinsdag is jouw maandag jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:44 schreef Barbusse het volgende:
Ik begrijp uit je reactie dat ik dus eigenlijk geen maandagochtenblues heb, maar jij wel.
Dan zou ik je nog meer verafgoden als ik nu al doe..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:53 schreef L-E het volgende:
Als het kon zou ik je wodka komen brengen Miss
Meid tochquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn dinsdag is jouw maandag ja
Met flessen tegelijk. Zodat je linkertepel niet meer zo'n jaloers kreng is. Succes gegarandeerd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:57 schreef missbehavin het volgende:
De standaardreactie is er wodka tegenaan te gooien?
Helemaal niet standaard. Doen we alleen bij jou!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:57 schreef missbehavin het volgende:
De standaardreactie is er wodka tegenaan te gooien?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Helemaal niet standaard. Doen we alleen bij jou!
Het is maar vodka hoor, geen Chateau Margaux uit 1787.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wat lief, special treatment.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is maar vodka hoor, geen Chateau Margaux uit 1787.
quote:
De Oostblokker in mij dropkickt de snob in jou.quote:
Die oostblokker in jou moet alleen mijn nieuwe badkamer aanleggen en verder z'n bek houden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De Oostblokker in mij dropkickt de snob in jou.
Dan ken je 'm niet zo goed he?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die oostblokker in jou moet alleen mijn nieuwe badkamer aanleggen en verder z'n bek houden.
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ken je 'm niet zo goed he?
Your choice. Maar daar ontkom je niet aan igv zombie & wodka night.quote:
Oh jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Your choice. Maar daar ontkom je niet aan igv zombie & wodka night.
Nee, vanavond, met kleine man, die zit al dagen af te tellenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh jaNieuwe walking dead al gezien?
You both will be entertained!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, vanavond, met kleine man, die zit al dagen af te tellen
Daar maak ik me geen zorgen om. De genen zijn goed doorgegevenquote:
Hij is ook gemarineerd in vodka?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar maak ik me geen zorgen om. De genen zijn goed doorgegeven
Je laat wel zijn favoriete personage zien nuquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij is ook gemarineerd in vodka?
[ afbeelding ]
Darryl is redneck coolquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je laat wel zijn favoriete personage zien nu
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn andere pakje wordt vanmiddag bezorgd maar ik zit op mijn werk.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn andere pakje wordt vanmiddag bezorgd maar ik zit op mijn werk.
http://www.nu.nl/opmerkel(...)elevisiestation.htmlquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Darryl is redneck cool![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:10 schreef dawg het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)elevisiestation.html
Wat doe je?quote:
Gewoon in elkaar rollen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:25 schreef Tegan het volgende:
Wat zijn sokken toch irritant wassen/vouwen. Ik denk er nu serieus aan om ze na een keer dragen gewoon weg te gooien!
We zaten oude tv deuntjes te luisteren.quote:
Hou daar dan eens heul snel mee op dan!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We zaten oude tv deuntjes te luisteren..
Misschien je wasmachine stuk of kut sokken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:32 schreef Tegan het volgende:
Ze komen helemaal gekreukt en omgekeerd uit de was enzo. Huuuuu.
Zelfde sokken kopen. Of heel duidelijk verschillendequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:33 schreef Tegan het volgende:
En als er dan een afwijkend paar tussen zit kan je ook weer paren bij elkaar zoeken!
Ik heb juist alleen maar dezelfde om die reden. Maar tegenwoordig zit er nog weleens dates sokken bij -> uitzoeken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfde sokken kopen. Of heel duidelijk verschillende
Nou goed. Koop jij elke keer nieuwe.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb juist alleen maar dezelfde om die reden. Maar tegenwoordig zit er nog weleens dates sokken bij -> uitzoeken.
Bovendien wil ik ze dan allemaal goed vouwen.
Zo in een stapel in de kast:
[ afbeelding ]
En niet zo:
[ afbeelding ]
Misschien moet je date laten wassenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:40 schreef Tegan het volgende:
Misschien moet ik date maar gaan verplichten zijn sokken bij elkaar te binden voor ze in de wasmand gaan.
Huppa en weer 1!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet je date laten wassen
Ahh daar begint het mee, nog even en je woont samen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb juist alleen maar dezelfde om die reden. Maar tegenwoordig zit er nog weleens dates sokken bij -> uitzoeken.
Bovendien wil ik ze dan allemaal goed vouwen.
Zo in een stapel in de kast:
[ afbeelding ]
En niet zo:
[ afbeelding ]
En dan: zwanger van ons kleine wondertje alweer een kutkledderquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ahh daar begint het mee, nog even en je woont samen.
En dat allemaal vanwege sokkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:48 schreef Tegan het volgende:
Neh, ik denk dat we het einde van dit jaar niet meer samen meemaken hoor.
Babiesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan: zwanger van ons kleine wondertje alweer een kutkledder
Omdat je zelf een kut kind met down bent.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:50 schreef Spezza19 het volgende:
Ja Tuurlijk... Kinderen als ik een keer kom neuzen
Ah, je quote nu je moeder?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat je zelf een kut kind met down bent.
Dan kan je het net zo goed nu afbreken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:48 schreef Tegan het volgende:
Neh, ik denk dat we het einde van dit jaar niet meer samen meemaken hoor.
Ik woonde er dichtbij, goede puinhoop dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoezo natuurlijk?
Zo natuurlijk is dat niet tussen alle puinhopen in 1 best leuk ding.
Kledders bestaan niet, wel klodders maar dat is iedereen hier wel bekend.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan: zwanger van ons kleine wondertje alweer een kutkledder
Waarom zou dat veranderen als je beide aan je relatie blijft werken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:53 schreef Tegan het volgende:
Maar serieus, hoe doe je dat? Lange relatie. Ik mis wel dat vele smsen in het begin, en die vlinders, en die eerste zoen, dat gevoel als je nog niet zeker weet wat de ander van je vindt enzo?
Andere verwachtingen hebben? Toch niet realistisch dat dat begin zo blijft.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:53 schreef Tegan het volgende:
Maar serieus, hoe doe je dat? Lange relatie. Ik mis wel dat vele smsen in het begin, en die vlinders, en die eerste zoen, dat gevoel als je nog niet zeker weet wat de ander van je vindt enzo?
Er is nog hoop. En seks.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan kan je het net zo goed nu afbreken.
[..]
Ik woonde er dichtbij, goede puinhoop dan.
Voel de liefde!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach downtje kan nog niet lezen![]()
Ga snel verder kwijlen in je busje.
Het is geen Limburg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welles, behalve.... Och mag niet klagen, moet eerlijk toegeven dat ik nu beter woon.
Dat is idd niet realistisch. Maar nu voelt het langzaam toch wel alsof we gepiekt hebben -> saai om zo te blijven voor de rest van mijn leven. Ookal is het meer dan prima hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Andere verwachtingen hebben? Toch niet realistisch dat dat begin zo blijft.
Als dat gevoel je trigger is dan zal je inderdaad aardig heen en weer blijven hoppen.
Sterf lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach downtje kan nog niet lezen![]()
Ga snel verder kwijlen in je busje.
Downtjes zijn 'speciaal' die moet je ......quote:
Bedankt voor het aanbod downtje.quote:
Wat net als was gezegd. Dat gevoel zal veranderen want je ziet elkaar niet voor de eerste keer en je kust elkaar niet voor de eerste keer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is idd niet realistisch. Maar nu voelt het langzaam toch wel alsof we gepiekt hebben -> saai om zo te blijven voor de rest van mijn leven. Ookal is het meer dan prima hoor.
Misschien smeren ze wel aardbeiensmaak op de ramen!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod downtje.
Maar mijn levensverwachting is een stuk hoger dus ik zit hem nog even uit!
Misschien mag je morgen voorin van je busje chauffeur naar de sociale werkplaats! Dat zou mieters zijn!
Ik ben ook niet lastig hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
Wie is spezza ook alweer, had niet het idee dat hij zo'n lastig menneke was?
Voorin mogen spezza niet likken. Dan ziet de chauffeur niks.quote:
Mijn relatie hiervoor (enige significante) was een knipperlichtrelatie voor vier jaar. Dus dan heb je die passie enzo wel steeds weer opnieuw. En nu, voelt het gewoon idd zoals ik hierboven zei. Kwestie van wennen? Of van verder zoeken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat net als was gezegd. Dat gevoel zal veranderen want je ziet elkaar niet voor de eerste keer en je kust elkaar niet voor de eerste keer.
Als je daar niks voor terug krijgt in vertrouwen, geborgenheid, liefde, passie dan .... tja.
Kan ik niet voor je bepalen. Maar als je het gevoel hebt dat hij het niet is dan is dat een signaal.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:01 schreef Tegan het volgende:
Mijn relatie hiervoor (enige significante) was een knipperlichtrelatie voor vier jaar. Dus dan heb je die passie enzo wel steeds weer opnieuw. En nu, voelt het g
quote:Ga zitten want ik wil eens met je praten
Ik ben allang niet meer zo blij als toen
Nee schrik maar niet ik wil je niet verlaten
Er is iets en ik kan er niets aan doen
We komen niets te kort we hebben alles
'N kind 'n huis 'n auto en elkaar
Maar weet je lieve schat wat het geval is
Ik zoek iets meer ik weet alleen niet waar
Is dit alles oehoehoeh
is dit alles oehoehoeh
is dit alles wat er is (2x)
We zijn nu net een stuk in dertien delen
Aan het einde zijn we allemaal de klos
We leven trouw het leven van zo velen
Ik wil iets meer ik wil 'n beetje los
is dit alles oehoehoeh
is dit alles oehoehoeh
Instrumenteel
is dit alles oehoehoeh
is dit alles oehoehoeh
is dit alles (4x)
jah kom nou
is dit alles (4x)
nee nee nee
is dit alles (4x)
Alles overanalyseren? Uiteraard. Anders was ik T. nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
Vraag je je dat dan niet bij alles in het leven af?
Je moet het zelf spannend maken. Een ander doet het niet voor je.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is idd niet realistisch. Maar nu voelt het langzaam toch wel alsof we gepiekt hebben -> saai om zo te blijven voor de rest van mijn leven. Ookal is het meer dan prima hoor.
Ja inderdaad...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
Vraag je je dat dan niet bij alles in het leven af?
Hoe doe jij dat dan bv.?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Je moet het zelf spannend maken. Een ander doet het niet voor je.
Iedereen mist die spanning van de eerste kus. De eerste keer seks. De eerste keer samen wat leuks doen.
Maar dat blijft uiteraard niet altijd zo. Toch kan je het leuk houden en niet saai of ook goed zo
Goed punt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja inderdaad...
Maar sowieso; als je je zo voelt in een relatie... Dan denk ik altijd: en wat heb JIJ er aan gedaan om het te veranderen?
Nou als hij dat al zou denken zodra je komt met het idee om een dagje uit te gaan doen, dan zit er iets niet goed.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik ben er al wel een aantal keer over begonnen. Maar ik wil er nooit een heel drama van maken, want ik wil niet dat hij denkt dat ik twijfel aan onze relatie ofzo. Maar dan dringt het nooit zo goed door dat ik ook echt eraan wil werken. Blijft altijd met wilde plannen van dat we dit en dit weleens kunnen gaan doen (bv. weer eens een keer lekker en dagje samen leuke dingen doen ofzo).
Dat denk ik dan weer niet. Maar is persoonlijk. Het kan ook aan de nalatigheid van de partner liggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja inderdaad...
Maar sowieso; als je je zo voelt in een relatie... Dan denk ik altijd: en wat heb JIJ er aan gedaan om het te veranderen?
Tuurlijk. Maar dat is ik weer die alles overdenktquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou als hij dat al zou denken zodra je komt met het idee om een dagje uit te gaan doen, dan zit er iets niet goed.
Gewoon lekker dingen doen.... Niks mis mee
Nee ok, maar als je zelf geen initiatief neemt zal er sowieso niks gebeuren...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat denk ik dan weer niet. Maar is persoonlijk. Het kan ook aan de nalatigheid van de partner liggen.
Je moet er allebei voor gaan, een persoon werkt niet.
Ik maak het spannend in de slaapkamer. Ik doe iets wat hij nooit verwacht (weekendje weg plannen naar iets wat hij nooit zou doen bijv).quote:
Ja, daarom zei ik al. Ik denk niet dat het gras ergens anders groener is. Maar zo knaagt er ook altijd iets aan. Weglopen is niet echt mijn ding (genoeg verlaten om het een ander niet aan te willen doen).quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik maak het spannend in de slaapkamer. Ik doe iets wat hij nooit verwacht (weekendje weg plannen naar iets wat hij nooit zou doen bijv).
En tuurlijk is er ook crisis bij ons. En dan bleef ik een nacht weg (nu met kind is onze relatie totaal anders) en bedacht ik me ook de dingen die je nu denkt. Neem ik hier genoegen mee? Of hop ik verder. Ja en dan? Naar het volgende ventje. En is het naar verloop van tijd weer zo. Is het niet juist moeilijker om de relatie te laten slagen dan er voor weg te lopen omdat het saai is.
Ik was denk ik ook grotendeels verliefd op het idee van hoe geweldig het kon zijn. Iemand met wie ik echt iets kon opbouwen. Iemand die ik kon vertrouwen. Zo in de praktijk is het maar anders.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:39 schreef dawg het volgende:
je hebt vanaf het begin gezegd dat je niet helemaaloverthetop verliefd was/bent, dus wat je nu vertelt verbaast me niks.
zoals ik het lees is hij het net niet. op zich hoeft dit geen probleem te zijn, zullen genoeg mensen om wat voor reden dan ook in een dergelijke relatie zitten. vraag is of je tegen dat knagen op de achtergrond kunt. zeg maar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was denk ik ook grotendeels verliefd op het idee van hoe geweldig het kon zijn. Iemand met wie ik echt iets kon opbouwen. Iemand die ik kon vertrouwen. Zo in de praktijk is het maar anders.
Ja relaties zijn kutquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was denk ik ook grotendeels verliefd op het idee van hoe geweldig het kon zijn. Iemand met wie ik echt iets kon opbouwen. Iemand die ik kon vertrouwen. Zo in de praktijk is het maar anders.
You read my mind.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:47 schreef dawg het volgende:
[..]
zoals ik het lees is hij het net niet. op zich hoeft dit geen probleem te zijn, zullen genoeg mensen om wat voor reden dan ook in een dergelijke relatie zitten. vraag is of je tegen dat knagen op de achtergrond kunt. zeg maar.
ik zou dat niet kunnen, ik kan dat niet is beter gezegd eigenlijk.
Daar zijn we nog niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
En soms is er gewoon geen verbetering of verandering hoeveel je ook je best doet.
Als een persoon op geeft dan is het eigenlijk een afgelopen zaak en zonde van je tijd.
Zo lang zijn jullie toch nog niet samen? Als het nu als "werk" klinkt dan is dat eigenlijk wel erg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
You read my mind.
Ik zou daar ook niet mee kunnen leven. Maar misschien kan er nog het een of het ander op de korte termijn verbeteren.
ik help het je hopen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
You read my mind.
Ik zou daar ook niet mee kunnen leven. Maar misschien kan er nog het een of het ander op de korte termijn verbeteren.
Ongeveer een half jaar. Geen idee vanaf wanneer we 'tellen'.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo lang zijn jullie toch nog niet samen?
Ja, daarom ook de twijfelsquote:Als het nu als "werk" klinkt dan is dat eigenlijk wel erg.
misschien ook niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:54 schreef Tegan het volgende:
Maar misschien maak ik er wel een te groot ding van (zoals met alles).
Uiteraard niet. Maar als je het je al kan voorstellen...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:59 schreef Bengeltje het volgende:
Niemand weet of een relatie voor altijd is.
Nee ik bedoel. Als je nu al voelt dat het eindig is. Tuurlijk weet je het nooit. Maar als je er al serieus over nadenkt is toch wel een verschil.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:01 schreef Bengeltje het volgende:
Zo kijk ik helemaal niet meer sinds mijn vorige relatie. Al ben ik wel redelijk overtuigd dat deze relatie 100% beter is. Maar garantie?? Voor altijd? Maybe, Ik weet het niet.
Hoevaak ik me dat al niet heb voorgesteldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar als je het je al kan voorstellen...
Klink ik ooit anders? Gevoelloos, zo ben ikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:03 schreef dawg het volgende:
is ook niet realistisch, maar dat is natuurlijk niet het opvallendste, vind ik.
je klinkt zo... zakelijk, bij gebrek aan betere verwoording. en dat is geen goed teken.
Maar in hoeverre komt het op FOK! Overeen met de werkelijkheid?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:03 schreef dawg het volgende:
is ook niet realistisch, maar dat is natuurlijk niet het opvallendste, vind ik.
je klinkt zo... zakelijk, bij gebrek aan betere verwoording. en dat is geen goed teken.
Ik kan me in de perfecte relatie echt niet indenken dat ik me actief voor ga stellen hoe het zou zijn om er vanaf te zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoevaak ik me dat al niet heb voorgesteldEn soms nog!
En toch wil ik hem voor geen goud kwijt.
Maar roepen dat het voor altijd is? Neuh dat doe ik niet.
ja, vooruit. maar toch.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Bengeltje het volgende:
Zo praat Tegan toch altijd over relaties? Dus wat is daar erg aan? Het is bijna een zakelijke
overeenkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |