De gentleman in mij roerde zich op de maandagochtend.quote:
Gatver.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De gentleman in mij roerde zich op de maandagochtend.
Haha, dat vond ik ook.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:57 schreef missbehavin het volgende:
Zo klinkt het net of ik ongewenst zwanger ben
...is dit een verkapte manier om te vertellen dat Angel bij je is blijven slapen?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De gentleman in mij roerde zich op de maandagochtend.
Neen.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...is dit een verkapte manier om te vertellen dat Angel bij je is blijven slapen?
Dat dat kan via zo'n opengesperde anus.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:57 schreef missbehavin het volgende:
Zo klinkt het net of ik ongewenst zwanger ben
Sowwyy.quote:
God weet wat kan zo naar binnen vliegen natuurlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dat kan via zo'n opengesperde anus.
Wat fantasieloos voor jequote:Op maandag 11 februari 2013 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kan me geen andere gentlemen voorstellen die in jou roert.
Andersom geredeneerd heeft hij blijkbaar al een flinke fantasie van jou en Ang3l in zijn hoofd.quote:
Vleermuizenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
God weet wat kan zo naar binnen vliegen natuurlijk
Strontvliegen.quote:
Die kunnen toch niet vliegenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reuzenduizendpoten, kikkers...
Ik vind het maar belegen eerlijk gezegd. Zeker vergeleken met alle uitspraken over MissB´s anus.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andersom geredeneerd heeft hij blijkbaar al een flinke fantasie van jou en Ang3l in zijn hoofd.
Condors.quote:
Jij bent er wel van?quote:
Da's rap, zo lang zit 'ie er nog niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:01 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-28-februari-af.html
Nu de Katholieke kerk nog afschaffen en de wereld is weer wat beter.
Ik dacht dat ze bleven zitten tot hun dood.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's rap, zo lang zit 'ie er nog niet.
Ja is ook zo, daarom is het zoquote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bleven zitten tot hun dood.
Volgens mij is dit ook een grap....quote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bleven zitten tot hun dood.
quote:Benedictus had toen al een lange carrière in het Vaticaan achter de rug, zo was hij bijna 25 jaar de rechterhand van zijn voorganger.
Zou hij er ook wel es bijgelegen hebben als missb?quote:
Goed verhaal!quote:Op maandag 11 februari 2013 12:11 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/liveblog/472834-live-paus-treedt-terug.html
Een live blog!
Alle informatie in kleine brokjes doorgeven zodat je er geen samenhangend verhaal van hoeft te maken
quote:Normal 0 21 false false false NL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4
DefSemiHidden="true" DefQFormat="false" DefPriority="99" LatentStyleCount="267"> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Normal"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="heading 1"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Title"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Subtitle"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Strong"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Emphasis"/>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |