De gentleman in mij roerde zich op de maandagochtend.quote:
Gatver.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De gentleman in mij roerde zich op de maandagochtend.
Haha, dat vond ik ook.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:57 schreef missbehavin het volgende:
Zo klinkt het net of ik ongewenst zwanger ben
...is dit een verkapte manier om te vertellen dat Angel bij je is blijven slapen?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De gentleman in mij roerde zich op de maandagochtend.
Neen.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...is dit een verkapte manier om te vertellen dat Angel bij je is blijven slapen?
Dat dat kan via zo'n opengesperde anus.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:57 schreef missbehavin het volgende:
Zo klinkt het net of ik ongewenst zwanger ben
Sowwyy.quote:
God weet wat kan zo naar binnen vliegen natuurlijkquote:Op maandag 11 februari 2013 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dat kan via zo'n opengesperde anus.
Wat fantasieloos voor jequote:Op maandag 11 februari 2013 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kan me geen andere gentlemen voorstellen die in jou roert.
Andersom geredeneerd heeft hij blijkbaar al een flinke fantasie van jou en Ang3l in zijn hoofd.quote:
Vleermuizenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
God weet wat kan zo naar binnen vliegen natuurlijk
Strontvliegen.quote:
Die kunnen toch niet vliegenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reuzenduizendpoten, kikkers...
Ik vind het maar belegen eerlijk gezegd. Zeker vergeleken met alle uitspraken over MissB´s anus.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andersom geredeneerd heeft hij blijkbaar al een flinke fantasie van jou en Ang3l in zijn hoofd.
Condors.quote:
Jij bent er wel van?quote:
Da's rap, zo lang zit 'ie er nog niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:01 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-28-februari-af.html
Nu de Katholieke kerk nog afschaffen en de wereld is weer wat beter.
Ik dacht dat ze bleven zitten tot hun dood.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's rap, zo lang zit 'ie er nog niet.
Ja is ook zo, daarom is het zoquote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bleven zitten tot hun dood.
Volgens mij is dit ook een grap....quote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bleven zitten tot hun dood.
quote:Benedictus had toen al een lange carrière in het Vaticaan achter de rug, zo was hij bijna 25 jaar de rechterhand van zijn voorganger.
Zou hij er ook wel es bijgelegen hebben als missb?quote:
Goed verhaal!quote:Op maandag 11 februari 2013 12:11 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/liveblog/472834-live-paus-treedt-terug.html
Een live blog!
Alle informatie in kleine brokjes doorgeven zodat je er geen samenhangend verhaal van hoeft te maken
quote:Normal 0 21 false false false NL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4
DefSemiHidden="true" DefQFormat="false" DefPriority="99" LatentStyleCount="267"> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Normal"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="heading 1"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Title"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Subtitle"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Strong"/> UnhideWhenUsed="false" QFormat="true" Name="Emphasis"/>
Je zou het denken jaquote:Op maandag 11 februari 2013 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij er ook wel es bijgelegen hebben als missb?
Dit verklaart alles!quote:
“After having repeatedly examined my conscience before God, I have come to the certainty that my strengths, due to an advanced age, are no longer suited to an adequate exercise of the Petrine ministry.”quote:Op maandag 11 februari 2013 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Op z'n twitter staat nog nietsHOAX!
Ook daarom, NRC:quote:Op maandag 11 februari 2013 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben er echt moeite mee bij de NOS.
Da's wel handig. Als je 'm zat bent gewoon even naar Rome willen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Waarom gaat de paus altijd dood/weg als ik naar Rome wil?
Dan zou ik nog wat meer onderzoek doen. Die was ook gek op korreltjes zout.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Dankzij Dan Brown snap ik er gelukkig wel iets meer van.
Ja, ruimte zat blijkbaarquote:Op maandag 11 februari 2013 11:25 schreef Barbusse het volgende:
Dan kan dit er natuurlijk ook nog wel bij he, MissB?
[ afbeelding ]
Owkeeequote:Op maandag 11 februari 2013 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Dankzij Dan Brown snap ik er gelukkig wel iets meer van.
En zo niet, gewoon effe aanstampenquote:
Vast welquote:Op maandag 11 februari 2013 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij er ook wel es bijgelegen hebben als missb?
Misschien stopt'ie er daarom mee. Hij wil gewoon weer die positie aannemen.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Soms heb je van die TT's hier waar je de drang van krijgt om terug te gaan lezen, soms wilde je daarna dat je dat niet gedaan had
Ik heb me nog ingehouden hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Soms heb je van die TT's hier waar je de drang van krijgt om terug te gaan lezen, soms wilde je daarna dat je dat niet gedaan had
Ik denk het ja, al dat gedoe met ingewikkelde carnavalskleding enzo. Oh wachtquote:Op maandag 11 februari 2013 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zou het carnaval de paus te zwaar zijn gevallen?
Gewoon te veel gezopen en van de praalwagen gevallenquote:Op maandag 11 februari 2013 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik las 'paalwagen'quote:Op maandag 11 februari 2013 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon te veel gezopen en van de praalwagen gevallen
Jij leest alleen wat je wilt lezenquote:
Ga werken. Dan hoef je dat niet aan te zienquote:Op maandag 11 februari 2013 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben de programmering van alle tien Nederlandse zenders in ieder geval nog net volgestouwd met 1000 keer hetzelfde filmpje.
Kijk tv op de pcquote:Op maandag 11 februari 2013 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga werken. Dan hoef je dat niet aan te zien
Eerder wat je hersenen verwachten dat er zal staan, 'paalwagen' is absoluut een term die je hier mag verwachten.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij leest alleen wat je wilt lezen
Klinkt als een fantasie van Ang3l, paal glijden oefenen met brandweermannen (die 'hetero' zijn).quote:Op maandag 11 februari 2013 13:06 schreef Godtje het volgende:
Is dat een brandweer auto? Waar ze kunnen oefenen met paal glijden?
Of hij zag beelden van Limburg bij nacht, en besloot toen accuut dat'ie daar niet meer bij wou horen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De eerste suggestie die ik op mijn andere forum tegenkwam was "Berlusconi was toch katholiek? Heeft hij direkt zijn legale immuniteit binnen."quote:Op maandag 11 februari 2013 12:01 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-28-februari-af.html
L!quote:Op maandag 11 februari 2013 13:23 schreef Litpho het volgende:
erste suggestie die ik op mijn andere forum tegenkwam was "Berlusconi was toch katholiek? Heeft hij direkt zijn legale immuniteit binnen."
Moet ie alleen van kleine meisjes op kleine jongens overstappen..quote:Op maandag 11 februari 2013 13:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
De eerste suggestie die ik op mijn andere forum tegenkwam was "Berlusconi was toch katholiek? Heeft hij direkt zijn legale immuniteit binnen."
Wie gokt er op bono? 100 pond inzetten!quote:BOOKIE GOKT OP GHANESE PAUS
Wie wordt de nieuwe paus? Die discussie gaat de komende dagen en weken losbarsten, maar zoals zo vaak zijn de Britse bookies er snel bij. Bookmaker Paddy denkt dat Peter Turkson (63) uit Ghana hoge ogen gooit. De verhouding tussen inzet en uitbetaling is 4 tegen 9. Ter vergelijking, als je je geld inzet op Bono krijg je voor iedere pond duizend pond terug – mocht de U2-zanger het worden.
De vijf belangrijkste kanshebbers volgens Paddy:
Kardinaal Peter Turkson 9/4
Kardinaal Marc Ouellet 5/2
Kardinaal Francis Arinze 7/2
Aartsbisschop Angelo Scola 7/1
Kardinaal Oscar Rodriguez Maradiaga 10/1
Ik ben benieuwd naar zijn toespraak dan.... UUUURBIIIII ET ORBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!quote:Op maandag 11 februari 2013 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie gokt er op bono? 100 pond inzetten!
Met the edge ernaast op gitaar?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar zijn toespraak dan.... UUUURBIIIII ET ORBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |