abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122742130
Zwangerschap & geboorte

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)
29 juni: winski05 (papa)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor***
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen
16 augustus: Hilzillah
17 augustus: Laiveneertiekje
21 augustus: Sull
23 augustus: covie

16 september: Kleurdoos
27 september: Ymme
27 september: Spewey
30 september: Zoya83

04 oktober: Blokje.
04 oktober: Babbel1
16 oktober: Frezan
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 11-02-2013 10:23:20 ]
pi_122742231
Bij wijzigingen graag gillen!

Frezan wil je al in de lijst?
pi_122742269
laat ik me ook maar even melden...
Heb de kleine meid even aangesproken en verteld dat 13-2-13 een hele mooie datum is om te komen... ben benieuwd of zij er ook zo over denkt :P

Tas is gepakt, vandaag nog de laatste dingen in huis doen en dan ben ik er helemaal klaar voor!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_122742315
Straks ga je me nog voor Klumsy. Zijn er sowieso 5 na me die voor kunnen piepen. En al een paar gegaan. :D
pi_122742317
Hmm..ik begin nu bijna zelf te twijfelen danic. Als het niet mag, excuus voor het 'advies' dan :@! Ik meende dat, omdat het hele plaatselijke warmte is ipv in een sauna, het wel zou mogen. Vanwege flinke rugproblemen mocht ik het wel gebruiken van m'n vk :)

Maar, hoe dan ook, het is altijd beter om zoals L-E zegt, de oorzaak weg te halen :Y
pi_122742337
As, je hebt je niet aan de afspraak gehouden van bevallen in je 10e topic bovenaan o|O
pi_122742345
Goedemorgen!

Ik blijf dat maar vergeten van die warmte! Werd vannacht weer wakker van mijn rug, gelukkig helpt een andere houding aannemen genoeg tot nu. Maar dan lig ik op mijn rug op mijn voedingskussen, en dan beweert mijn vriend dat ik snurk O-) Ónzin natuurlijk! o|O

Klumsy, dáár wachten al die koters dus op!! 13-2 wordt vast een minibabyboom! O+

As ik ben benieuwd of je eruit komt met de gyn, maar zo te horen heb je je heel goed voorbereid!

En KD, toch al bijna op de "magische grens", vind die termijnecho wel echt een bijzonder moment!!
pi_122742390
As, ik hoop voor jou niet dat ik je ga inhalen... ja of ze moet echt woensdag komen, dan zou het kunnen... maar op de geplande datum ben jij echt al wel bevallen!
pi_122742422
Ow slapen... ik ben blij dat ik er maar 1 keer per nacht uit hoef, maar weet van ellende niet meer hoe ik moet liggen ( zitten, lopen of wat dan ook )
en volgens M. begin in met de dag harder te snurken _O- ( dat m'n neus steeds dicht zit zal ook wel niet helpen :P )
pi_122742559
Blokje, als de vk zegt dat het kan moet je het natuurlijk gewoon doen hoor. En geen excuses o|O ik weet ook niet alles. Ik weet alleen dat je van dat type sauna geen gebruik mag maken tijdens je zwangerschap, dus ik dacht dat het dan helemaal niet zou mogen.
Fijn juist als het wel mag! Zolang het dan plaatselijk is.

13-02-13 is inderdaad een mooie datum ^O^

Slapen? Das wisselend qua succes. Snurken? Dat doe ik heulemaaaaal niet (negeert het feit dat vriend al een paar maanden op het logeerbed op zolder slaapt en dat ik uitgedroogde lippen heb van het ademen omdat mijn neus dichtzit :') )
pi_122742592
Oh snurken. Check. Maar ben dan ook chronisch verkouden tijdens de zwangerschap.

13-2 is inderdaad een leuke datum. Dus kom maar door.

Ik hoop niet dat ik jou ks datum ga halen nee :P

En sorry blokje het lag niet aan mij :P
pi_122742630
Oh en wb houding ik ben zo blij dat ik nog op mijn buik kan slapen. Anders zou ik gek worden denk ik.
  maandag 11 februari 2013 @ 10:02:28 #13
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122742659
Oh danic, das rot!

As, ik hoop dat je ventje een mooie dag in de nabije toekomst zal uitkiezen. Ik verwacht de mijne nietmeer zo snel. Nog wel vaak krampen en harde buiken maar geen baby.

Als ik snachts wakker word moet ik ook heel nodig, om dan n a een half plasje klaar te zijn en na2 uur weer te moeten -O- . Dit w a s bij Nathan volgens mij echt anders. Zal blijzijn als mn blaas weer ruimte heeft.
  maandag 11 februari 2013 @ 10:03:22 #14
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122742680
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:01 schreef As1981 het volgende:
Oh en wb houding ik ben zo blij dat ik nog op mijn buik kan slapen. Anders zou ik gek worden denk ik.
:o hoe doe je dát?
pi_122742689
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:03 schreef pessie het volgende:

[..]

Inderdaad!

Ik kan best op mijn buik gaan liggen. Maar heb dan een protesterende buikbaby, die vindt het echt niet fijn.
pi_122742749
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:03 schreef pessie het volgende:

[..]

Half op mijn buik en half op mijn zij. Moet zeggen dat het nu wel wat minder comfortabel word tijdens het inslapen. Maar als ik slaap draai ik toch naar mijn buik en bij wakker worden ligt dat prima.

En hier hoef ik er gelukkig nog steeds maar 1x per nacht uit en pas sinds week 35 ofzo.
pi_122742752
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 09:55 schreef danic het volgende:
Blokje, als de vk zegt dat het kan moet je het natuurlijk gewoon doen hoor. En geen excuses o|O ik weet ook niet alles. Ik weet alleen dat je van dat type sauna geen gebruik mag maken tijdens je zwangerschap, dus ik dacht dat het dan helemaal niet zou mogen.
Fijn juist als het wel mag! Zolang het dan plaatselijk is.

13-02-13 is inderdaad een mooie datum ^O^

Slapen? Das wisselend qua succes. Snurken? Dat doe ik heulemaaaaal niet (negeert het feit dat vriend al een paar maanden op het logeerbed op zolder slaapt en dat ik uitgedroogde lippen heb van het ademen omdat mijn neus dichtzit :') )
Snurken, herkenbaar :D Kan je wel lekker breed liggen in bed ;)

En die droge lippen..het klikt nu pas in m'n hoofd waarom ik dat heb _O- Smeer ze wel netjes elke avond voor het slapen in met een flinke klodder vaseline.
pi_122742783
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:04 schreef L-E het volgende:

[..]

Inderdaad!

Ik kan best op mijn buik gaan liggen. Maar heb dan een protesterende buikbaby, die vindt het echt niet fijn.
Geen last van 1 of 2 schopjes en dan is het goed. Gaat hij ook even verliggen denk ik. Of genoeg vetjes om zich in te nestelen :D
pi_122742791
Jep, ik kan lekker walvissen. Het lukt me tijdens een 'slechte' nacht ook niet altijd om makkelijk om te draaien van de pijn en dan is het fijn als ik dat met gesteun en gekreun kan doen zonder dat ik iemand wakker maak.
En het was ook dat mijn vriend me wees op mijn droge lippen hoor, ik had die link ook niet gelegd :')
pi_122742793
Op je buik slapen :o

Ik was zaterdag met schoonfamilie bij de chinees eten... gaan we daar weg, zegt die kerel:
Oh wat leuk een tweeling straks }:|
volgens mij gaat er geen week voorbij dat ik de vraag niet krijg of het er 2 of 3 zijn.....
Misschien moet ik me vast opgeven voor: Help, mijn kind is te dik :P
pi_122742805
Stomme vent :(
pi_122742813
Tegen mij zegt juist iedereen dat ik nog zo'n bescheiden buik heb, terwijl ik denk dat ik netjes op schema loop :?
Wacht maar tot ik straks in mijn badpak over het strand dender })
pi_122742843
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:08 schreef klumsy het volgende:
Op je buik slapen :o

Ik was zaterdag met schoonfamilie bij de chinees eten... gaan we daar weg, zegt die kerel:
Oh wat leuk een tweeling straks }:|
volgens mij gaat er geen week voorbij dat ik de vraag niet krijg of het er 2 of 3 zijn.....
Misschien moet ik me vast opgeven voor: Help, mijn kind is te dik :P
Toch zegt dat niets en mensen kunnen niet schatten joh. Ik moet trouwens wel lachen om de verbaasde blikken. Vanmorgen ook weer toen ik peuter naar de psz bracht. Nog niet en je bent het vast wel zat. Uh nee hoor.
Wel leuk dat overtijd lopen.
pi_122742855
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:09 schreef Suikertante het volgende:
Tegen mij zegt juist iedereen dat ik nog zo'n bescheiden buik heb, terwijl ik denk dat ik netjes op schema loop :?
Wacht maar tot ik straks in mijn badpak over het strand dender })
Dat willen we wel foto bewijs he!!!!
pi_122742869
Hier is het grote 'is het er nog niet?' ook al begonnen. Hallo ik heb sowieso nog 2 weken tot mn ud! }:| En dan de tijd daarna nog, rustig mensen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')