SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke TT
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Mn maagzuur is weer bezig.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanks
Maar hoe komt het dat je zo slecht geslapen hebt?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Neequote:![]()
Not so happy even dus
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat doe ik dus niet meerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaaaaa daaaar ben ik weeeer!!!quote:
Huppeltje!!!
Ik wens u een fijne dag!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Sorry, maar ik begin je echt irritant te vindenquote:Op maandag 11 februari 2013 09:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jaaaaa daaaar ben ik weeeer!!!
Huppeltje!!!
Ik wens u een fijne dag!![]()
![]()
Iemand die mij gedag zegt is irritant?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, maar ik begin je echt irritant te vinden
Dank je schat, jij ookquote:Op maandag 11 februari 2013 09:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jaaaaa daaaar ben ik weeeer!!!
Huppeltje!!!
Ik wens u een fijne dag!
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh oke, dat mag. Maar nu snel weer verder spelen ergens in een hoekje hequote:Op maandag 11 februari 2013 09:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, maar ik begin je echt irritant te vinden
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Gaat goed komen! Lees net dat je niet zo lekker voelt, hoop dat het snel weg is!quote:Op maandag 11 februari 2013 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand die mij gedag zegt is irritant?
[..]
Dank je schat, jij ookAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Nee, maar altijd zo overdreven en niet gericht naar andere users. Zal wel aan mij liggen, maar jaquote:Op maandag 11 februari 2013 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand die mij gedag zegt is irritant?![]()
![]()
kan je net zo goed PM-en of DM-en inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2013 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar altijd zo overdreven en niet gericht naar andere users. Zal wel aan mij liggen, maar ja![]()
![]()
Oh dus ik dien IEDEREEN gedag te zeggen?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar altijd zo overdreven en niet gericht naar andere users. Zal wel aan mij liggen, maar ja
Nou prima hoor.
Goedemorgen IEDEREEN!! Dat IEDEREEN, ook van naast liggende topics maar een mooie en fijne dag mogen hebben!!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Dat is wel weer zo jaquote:Op maandag 11 februari 2013 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar altijd zo overdreven en niet gericht naar andere users. Zal wel aan mij liggen, maar ja
quote:Op maandag 11 februari 2013 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
kan je net zo goed PM-en of DM-en inderdaad![]()
Hoi jij!! Hoe was het skaten en de carnaval?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Precies.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
kan je net zo goed PM-en of DM-en inderdaad
Goedemorgen![]()
![]()
Wel zo 'sociaal' hè?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dus ik dien IEDEREEN gedag te zeggen?
Nou prima hoor.
Goedemorgen IEDEREEN!! Dat IEDEREEN, ook van naast liggende topics maar een mooie en fijne dag mogen hebben!!![]()
wat een braaf jongetjequote:Op maandag 11 februari 2013 09:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dus ik dien IEDEREEN gedag te zeggen?
Nou prima hoor.
Goedemorgen IEDEREEN!! Dat IEDEREEN, ook van naast liggende topics maar een mooie en fijne dag mogen hebben!!![]()
![]()
Viel tegenquote:Op maandag 11 februari 2013 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Hoi jij!! Hoe was het skaten en de carnaval?![]()
![]()
Het schaatsen of de carnaval?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Het zal mij een rot zorg zijn hoe jullie dag isquote:
Maar als ik jullie blij maak met een totaal niet gemeende goedemorgen enz. Doe ik dat wel hoor, geen probleem.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Dat zegt wel weer genoeg.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het zal mij een rot zorg zijn hoe jullie dag is
Maar als ik jullie blij maak met een totaal niet gemeende goedemorgen enz. Doe ik dat wel hoor, geen probleem.![]()
Vertel, wat zegt dat denk je?quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik kom wel terug als het hier gezellig is
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is niet zo vaak meer merk ik. Dat probeer ik ook namelijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kom wel terug als het hier gezellig isWhat you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Kom kom ik denk dat je een beetje aan het overdrijven bent.quote:
Ik zeg huppel gedag en soms andere, niks ergs aan. Maar moet ik dan opeens iedereen gedag gaan zeggen? Het lijkt wel als of jij je zelf achtergesteld voelt, te weinig aandacht krijgt.
Bedoel, stel je loopt een overvolle trein in elke dag. Elke dag zie je iemand die je kent, die zeg je natuurlijk gedag. Keer op keer op keer. Dat is niet gek toch?
Maar volgens je eigen theorie zal je sociaal iedereen in die trein gedag moeten gaan zeggen.
Vreemd toch?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik ga hier niet eens op reageren.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom kom ik denk dat je een beetje aan het overdrijven bent.
Ik zeg huppel gedag en soms andere, niks ergs aan. Maar moet ik dan opeens iedereen gedag gaan zeggen? Het lijkt wel als of jij je zelf achtergesteld voelt, te weinig aandacht krijgt.
Bedoel, stel je loopt een overvolle trein in elke dag. Elke dag zie je iemand die je kent, die zeg je natuurlijk gedag. Keer op keer op keer. Dat is niet gek toch?
Maar volgens je eigen theorie zal je sociaal iedereen in die trein gedag moeten gaan zeggen.
Vreemd toch?![]()
Dat doe je nu welquote:Op maandag 11 februari 2013 10:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op reageren.
Maar oke, einde verhaal dan.
Succes met je sollicitatie.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Niet inhoudelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 10:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat doe je nu wel
Maar oke, einde verhaal dan.
Succes met je sollicitatie.
Dank je.![]()
Mogge....
Weer gaan werken valt toch nog aardig tegen....
Maar, eindelijk mijn nieuwe bureaustoel (aangevraagd in oktober)![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zo daar zijn ze snel mee danquote:Op maandag 11 februari 2013 10:30 schreef fietsie het volgende:
Mogge....
Weer gaan werken valt toch nog aardig tegen....
Maar, eindelijk mijn nieuwe bureaustoel (aangevraagd in oktober)![]()
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Movie-marathon
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom niet?quote:
Waarom wel?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Waarom niet:quote:
Beetje moe.. gister en eergister ook al gedaan
Waarom wel: vriendin wil me mee, en kan leuk zijn...
Maar moe...dus![]()
Totje er bij neercarnavaltquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het is niet gelukt vannacht...quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Paar drankjes, leuke muziek en gezelligheid en je bent zo je vermoeidheid vergeten.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom niet:
Beetje moe.. gister en eergister ook al gedaan
Waarom wel: vriendin wil me mee, en kan leuk zijn...
Maar moe...
Ik zeg doen!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ahhh jammer!quote:whehe voordeel van weer piraat worden is de uitgelopen make up niet van mn ogen hoeven te halenquote:Het toppunt van luiheid
dus![]()
Nou ja, niet met jou moet ik eigenlijk zeggen.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 10:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, niet met jou moet ik eigenlijk zeggen.maar goede dromen dus?
Piraten kunnen ook een beetje teveel zijn he?!
dus![]()
Ja hoor, altijd.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:46 schreef Evie het volgende:
maar goede dromen dus?
Piraten kunnen ook een beetje teveel zijn he?!
Neuh, teveel was het zeker niet.
quote:Op maandag 11 februari 2013 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja hoor, altijd.
Neuh, teveel was het zeker niet.Ik had heel niet goed geslapen.. mja dat krijg je als je door suicidale broertjes wordt gebeld snachts grmbl..
Dat vanavond en vanacht maar beter mogen worden dan dat
dus![]()
Da's niet fijn nee. Vannacht dan maar zo'n piratendroom?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:51 schreef Evie het volgende:
Ik had heel niet goed geslapen.. mja dat krijg je als je door suicidale broertjes wordt gebeld snachts grmbl..
Dat vanavond en vanacht maar beter mogen worden dan dat
Ga wel even een leuke piraat erbij hosselen zo en meekapen naar U-tjequote:Op maandag 11 februari 2013 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's niet fijn nee. Vannacht dan maar zo'n piratendroom?![]()
dus![]()
En dan vastbinden over zo'n kruidvat en...quote:Op maandag 11 februari 2013 10:53 schreef Evie het volgende:
Ga wel even een leuke piraat erbij hosselen zo en meekapen naar U-tje![]()
Arrrrrrrr!
quote:Op maandag 11 februari 2013 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan vastbinden over zo'n kruidvat en...Arrrrrrrr!
you get it!!
Maar ga even korsetje aandoen en kop opsmucken
dus![]()
Ik die de dagelijkse foto update zo wel verschijnen.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:07 schreef Evie het volgende:
you get it!!
Maar ga even korsetje aandoen en kop opsmucken
nog nooit zo slecht geslapen als gister![]()
werd om het half uur wakker![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
tadaaa donequote:Op maandag 11 februari 2013 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik die de dagelijkse foto update zo wel verschijnen.Geen uploadfoto
dus![]()
Dan maak je die maar!quote:
veel plezierquote:Op maandag 11 februari 2013 11:24 schreef Evie het volgende:
[..]
moet je maar gaan carnavalllen.. maar ben weg naar kikkercity dus doeidoei
Ey Studentquote:
haaievinnensoepquote:
alleen jammer dat in veel landen ze de regels over het vissen niet zo nauw nemen
Moet je nog leren vandaag?quote:Op maandag 11 februari 2013 11:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haaievinnensoep
alleen jammer dat in veel landen ze de regels over het vissen niet zo nauw nemen![]()
Ik moet nog 2 hoofdstukken lezen: 2 uur leren dus en daarnaast nog 2 uur naar de uniquote:![]()
en jij?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 11:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haaievinnensoep
alleen jammer dat in veel landen ze de regels over het vissen niet zo nauw nemenidd vissen is vet naar
dus![]()
Bij het vissen naar haaien, vangen ze die beesten, snijden de vinnen eraf en gooien ze dan terugquote:Omdat de vis zelf niets oplevert, maar de vin wel
En de vis neemt dan teveel ruimte op de boot in ...
Ahw, naar de uni toequote:Op maandag 11 februari 2013 11:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 hoofdstukken lezen: 2 uur leren dus en daarnaast nog 2 uur naar de uni![]()
en jij?
Hmm, ik ben zo goed als klaar met lezen. Nu de ene berg onthouden en de andere berg op papier zetten![]()
![]()
leren is kut he?quote:Op maandag 11 februari 2013 11:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ahw, naar de uni toe
Hmm, ik ben zo goed als klaar met lezen. Nu de ene berg onthouden en de andere berg op papier zetten
brr gemenerds!quote:Op maandag 11 februari 2013 11:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij het vissen naar haaien, vangen ze die beesten, snijden de vinnen eraf en gooien ze dan terugOmdat de vis zelf niets oplevert, maar de vin wel
En de vis neemt dan teveel ruimte op de boot in ...
![]()
maar je snapt mn grapje lekker niet
![]()
dus![]()
dat is mazzel danquote:Op maandag 11 februari 2013 11:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Soms, ik doe het meestal graagIk doe het gewoon omdat ik zo snel mogelijk klaar wil zijn met studeren om dan een aantal jaar als reisleider te gaan werken
(ja heeft niets met mijn studie te maken ik weet het
)
Ik vind mn film niet boeiend![]()
Next!
[b]AirwiN schreef [/b]
Helft gaat toch niet doen waar ze voor gestudeerd hebben dus ja..quote:Op maandag 11 februari 2013 11:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is mazzel danIk doe het gewoon omdat ik zo snel mogelijk klaar wil zijn met studeren om dan een aantal jaar als reisleider te gaan werken
(ja heeft niets met mijn studie te maken ik weet het
)
![]()
![]()
2 opties:quote:Op maandag 11 februari 2013 11:47 schreef Evie het volgende:
[..]
brr gemenerds!![]()
maar je snapt mn grapje lekker niet
![]()
![]()
1) het is geen leuk grapje dus ik doe alsof ik hem niet snap
2) het is een te moeilijke grap die niemand snaptWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ach, ik wil eerst een jaar of 5 gewoon relaxen en niet op een kantoor zitten enzoquote:Op maandag 11 februari 2013 11:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Helft gaat toch niet doen waar ze voor gestudeerd hebben dus ja..Dus reisleider lijkt me ideaal!
plus ik hou van reizen en een groep begeleiden lijkt me tof!
Welke was dat? Dat kan ik die overslaanquote:Op maandag 11 februari 2013 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Next!![]()
![]()
Kijk Flight!quote:Op maandag 11 februari 2013 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Next!
Moet je zeker doenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach, ik wil eerst een jaar of 5 gewoon relaxen en niet op een kantoor zitten enzoDus reisleider lijkt me ideaal!
plus ik hou van reizen en een groep begeleiden lijkt me tof!
![]()
![]()
ja toch?quote:![]()
zie je mij al als reisleider in zo'n bus: Als iedereen nu naar rechts kijkt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja toch?![]()
zie je mij al als reisleider in zo'n bus: Als iedereen nu naar rechts kijkt:Gelukkig maak ik eigenlijk nooit gebruik van reisleidersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je voor dat ik m'n geld verlies aan zo'n droplul als Aldo![]()
![]()
Sterkte, ben net terug van buiten. Veel en veels te koud.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Nee klopt, maar mij lijkt het dan ook het tofst om zo'n groepsreis te doen. Niet zo'n muts die op het hotel gaat zitten en dan niets doetquote:Op maandag 11 februari 2013 11:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik eigenlijk nooit gebruik van reisleiders
Stel je voor dat ik m'n geld verlies aan zo'n droplul als Aldo
Ik vond er een saaie sfeer hangen vergeleken met wat ik normaal meemaakquote:
was naar Maastricht gegaan....![]()
Om carnaval te vieren?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond er een saaie sfeer hangen vergeleken met wat ik normaal meemaak
was naar Maastricht gegaan....
Ik zou echt niet weten waar je dat het beste kunt doen
Zaterdag?![]()
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 11 februari 2013 11:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Prima, alleen bevries ik op m'n eigen kamer![]()
![]()
Ja zaterdag na het crashed ice...quote:Op maandag 11 februari 2013 12:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Om carnaval te vieren?
Ik zou echt niet weten waar je dat het beste kunt doen
Zaterdag?
heb toch de meeste lol in Eindhoven gehad denk ik.... daar wilt iedereen volgend jaar ook weer heen. (pakken eigenljik elk jaar een andere stad)![]()
Jij drinkt toch niet?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Poging tot een beetje van de alcoholgeur uit de kamer te laten verdwijnen![]()
Uhuh, geen idee of Maastricht zaterdag al vol feest viertquote:Op maandag 11 februari 2013 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ja zaterdag na het crashed ice...
heb toch de meeste lol in Eindhoven gehad denk ik.... daar wilt iedereen volgend jaar ook weer heen. (pakken eigenljik elk jaar een andere stad)
Hier in Venlo iig wel, dus ik neem aan daar in het nog verdere zuiden ook wel..
Maar ik zou geen flauw benul hebben van welke stad gezelliger is enzo![]()
![]()
Je hebt je de tering gezopen met carnaval?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Poging tot een beetje van de alcoholgeur uit de kamer te laten verdwijnen
Er lag een wildvreemde gozer in je bed, verkleed als Darth Vader, die stonk naar alcohol, kots en rook?quote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Daar had het wel wat van weg jaquote:Op maandag 11 februari 2013 12:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Er lag een wildvreemde gozer in je bed, verkleed als Darth Vader, die stonk naar alcohol, kots en rook?![]()
![]()
vuige sletquote:Op maandag 11 februari 2013 12:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daar had het wel wat van weg ja
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daar had het wel wat van weg ja![]()
![]()
![]()
ik zet Maastricht in ieder geval niet in mijn top3quote:Op maandag 11 februari 2013 12:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Uhuh, geen idee of Maastricht zaterdag al vol feest viert
Hier in Venlo iig wel, dus ik neem aan daar in het nog verdere zuiden ook wel..
Maar ik zou geen flauw benul hebben van welke stad gezelliger is enzo![]()
![]()
Je vriend?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij is zo niet aantrekkelijk deze dagen
Okequote:Op maandag 11 februari 2013 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
ik zet Maastricht in ieder geval niet in mijn top3![]()
![]()
Begrijpelijk, elke dag tot laat zuipen.. dan zie je er behoorlijk brak uit jaquote:Op maandag 11 februari 2013 12:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij is zo niet aantrekkelijk deze dagen![]()
![]()
En liggen we langs elkaar in bed en wilt ie wat zeggen, ben ik bijna vergastquote:Op maandag 11 februari 2013 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Begrijpelijk, elke dag tot laat zuipen.. dan zie je er behoorlijk brak uit ja
Naast, kut![]()
![]()
nog maar 3 hoofdstukken en dan heb ik alle stof van dit trimester gehad
Daarna kan ik gaan leren voor de tentamens
Hahaquote:Op maandag 11 februari 2013 12:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En liggen we langs elkaar in bed en wilt ie wat zeggen, ben ik bijna vergast
Naast, kut![]()
![]()
Ik heb liever een lekker wijf als reisleider in de bus, ipv Aldo...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Tentamensquote:Op maandag 11 februari 2013 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:
nog maar 3 hoofdstukken en dan heb ik alle stof van dit trimester gehad
Daarna kan ik gaan leren voor de tentamens![]()
Ow kut![]()
![]()
pff, dat zeg je nuquote:Op maandag 11 februari 2013 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb liever een lekker wijf als reisleider in de bus, ipv Aldo...
wanneer heb jij tentamens?quote:
Week van 11 maartquote:Op maandag 11 februari 2013 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pff, dat zeg je nu
[..]
wanneer heb jij tentamens?
En daarna alleen nog afstuderen![]()
![]()
Nicequote:Op maandag 11 februari 2013 12:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Week van 11 maart
En daarna alleen nog afstuderen
etenquote:Op maandag 11 februari 2013 12:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
Even wat eten zoeken![]()
..en opeten uiteraard![]()
Met jou duik ik echt de slaapcabine niet inquote:Op maandag 11 februari 2013 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pff, dat zeg je nu
[..]
wanneer heb jij tentamens?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Waarom zou ik de slaapcabine in willen duiken?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met jou duik ik echt de slaapcabine niet in
Och ja, je gaat er niet dood vanquote:Op maandag 11 februari 2013 12:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Overleven we wel
En anders merk je het vanzelf wel als ik niet meer wat zeg hier![]()
![]()
Volgens mij ben je al te laat.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ben ik net op tijd met reanimeren![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil knuffelen!
[b]AirwiN schreef [/b]
Die is niet te vinden momenteel.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aantrekkelijke jongeman erbij.![]()
Haaaaaiquote:Op maandag 11 februari 2013 12:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die is niet te vinden momenteel.![]()
![]()
Kijk je wel onder stenen?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die is niet te vinden momenteel.Rustig aan.![]()
Dan kruip ik er bij jouw wel inquote:Op maandag 11 februari 2013 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugens!!
In mijn bed is het heerlijk warm..
![]()
Het is overal koud ook IN NEDERLAND!quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Leuk dit hoor. Ik moet nog 5 uur op mijn werk.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leugens!!
In mijn bed is het heerlijk warm.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Maar door de kou zal het wel iets langer duren!quote:Op maandag 11 februari 2013 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanaf 6 minuten blijvend hersenletsel dacht ik.![]()
Goed hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 12:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kruip ik er bij jouw wel in.
![]()
Je hoeft niet zo te schreeuwen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is overal koud ook IN NEDERLAND!
Rustig aan.![]()
Ah, arme jij, mijn kater en ik denken aan jequote:Op maandag 11 februari 2013 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Leuk dit hoor. Ik moet nog 5 uur op mijn werk.![]()
![]()
Weet je hoe moeilijk het was om op te staan vanmorgen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar door de kou zal het wel iets langer duren!![]()
![]()
Daar kan je niet mee koken nee.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
40 graden is wel wat aan de frisse kant.Rustig aan.![]()
Ander soort knuffelenquote:Op maandag 11 februari 2013 12:50 schreef muhahaha het volgende:
Carnaval![]()
![]()
.
Den Bosch is altijd gezellig.
[..]
Kroelkip present!
[b]AirwiN schreef [/b]
jij niet dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:53 schreef muhahaha het volgende:
Zo een hapje met vriendin, die gaat vanmiddag weer verder met carnavallen.
![]()
Jupquote:Op maandag 11 februari 2013 12:53 schreef PeuRac het volgende:
Weet je hoe moeilijk het was om op te staan vanmorgen in slaap te komen vannacht![]()
Dude! Seriously! Leer Nederlands!quote:Op maandag 11 februari 2013 12:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kruip ik er bij jouw wel in.
[b]AirwiN schreef [/b]
Cursus is al begonnen schat, volgende keerquote:Op maandag 11 februari 2013 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude! Seriously! Leer Nederlands!.
![]()
In slaap geraken was absoluut geen probleem.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Jouw is een persoon.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude! Seriously! Leer Nederlands!Rustig aan.![]()
Het moet jou zijn... ik weet het wel, ik vergeet het gewoon of let er niet genoeg op.quote:
Ik ga wel engels lullen, daar maak ik veeeeeeel minder fouten in.
![]()
En het is carnaval hequote:Op maandag 11 februari 2013 12:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het moet jou zijn... ik weet het wel, ik vergeet het gewoon of let er niet genoeg op.![]()
Neejoh, je moet het gewoon altijd goed lullen alsof je het zo bedoeldequote:Op maandag 11 februari 2013 12:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het moet jou zijn... ik weet het wel, ik vergeet het gewoon of let er niet genoeg op.
Rustig aan.![]()
Leg ze dat in Hilversum maar uit, die keken erg raar op toen ik in mn pak naar/van de trein liep gisteren.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Spreek je goed Engels?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het moet jou zijn... ik weet het wel, ik vergeet het gewoon of let er niet genoeg op.
![]()
![]()
Dat schreef ik toch...quote:Nee, ik weet dat ik een mongool ben. Ik heb gewoon niet opgelet tijdens de les en daar lieg ik niet over. Ik wil serieus een opfris gaan doen en die is dus al begonnen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neejoh, je moet het gewoon altijd goed lullen alsof je het zo bedoelde![]()
Ja, engels heeft geen d/t of jou/jouw variantenquote:.
Daar is het your of you're en dat verschil is veel gemakkelijker uit elkaar te houden dan d/t en ja, ik weet dat d/t gewoon een kwestie van leren is.![]()
Maan jezelf gewoon tussen spellingsnazi's zoals je slowchat companen en het zal allemaal wel vanzelf gaan.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat schreef ik toch...
[..]
Nee, ik weet dat ik een mongool ben. Ik heb gewoon niet opgelet tijdens de les en daar lieg ik niet over. Ik wil serieus een opfris gaan doen en die is dus al begonnen.
Rustig aan.![]()
Ik heb het eten net op, maar heb nog steeds honger
Zit wat in jaquote:Op maandag 11 februari 2013 12:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, engels heeft geen d/t of jou/jouw varianten.
Daar is het your of you're en dat verschil is veel gemakkelijker uit elkaar te houden dan d/t en ja, ik weet dat d/t gewoon een kwestie van leren is.
En toch krijg ik het Engels maar niet goed onder de knie![]()
![]()
Je kunt ook buiten de deur eten.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
Als ik over 20 minuten eindelijk thuis ben kan ik ook wat gaan eten.Rustig aan.![]()
Waar heb je moeite mee?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zit wat in ja
En toch krijg ik het Engels maar niet goed onder de knie"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Nee joh? Echt!?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt ook buiten de deur eten.![]()
Ik dacht dat je alleen maar binnen de deur kon eten."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Schrijven en praten. Ik weet vaak woorden niet snel genoeg, waardoor ik die moet opzoeken of eromheen moet praten. Ook grammaticaal - dat overigens niet lastig moet zijn - maak ik vaak fouten.quote:
-ing, -ed enz..![]()
![]()
Of alleen met een rietje.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee joh? Echt!?![]()
Ik dacht dat je alleen maar binnen de deur kon eten.
Rustig aan.![]()
Niet als je in de bus zit.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt ook buiten de deur eten.![]()
Probeer series en films zonder ondertiteling te kijken en lees veel in het Engels, dat is de makkelijkste manier om je woordenschat te verbreden. En als je your/you're en then/than goed kan, spreek je beter Engels dan veel Amerikanen.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Schrijven en praten. Ik weet vaak woorden niet snel genoeg, waardoor ik die moet opzoeken of eromheen moet praten. Ook grammaticaal - dat overigens niet lastig moet zijn - maak ik vaak fouten.
-ing, -ed enz.."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dan eet je binnenquote:
Ik kijk series meestal zonder ondertiteling en ik lees best veel in het Engels voor m'n studie. Met lezen/luisteren heb ik geen probleem, maar zodra ik zelf wat zinnigs moet produceren ...quote:Op maandag 11 februari 2013 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Probeer series en films zonder ondertiteling te kijken en lees veel in het Engels, dat is de makkelijkste manier om je woordenschat te verbreden. En als je your/you're en then/than goed kan, spreek je beter Engels dan veel Amerikanen.![]()
![]()
Dat is dus mijn Duitsquote:Op maandag 11 februari 2013 13:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kijk series meestal zonder ondertiteling en ik lees best veel in het Engels voor m'n studie. Met lezen/luisteren heb ik geen probleem, maar zodra ik zelf wat zinnigs moet produceren ...
Precies! Allebei en toch ook niet.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dan is het een kwestie van blijven oefenen, ga eens op een Engelstalig forum, of chat? Dan heb je tijd om de woorden te bedenken/oefenen en komt het vanzelf.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kijk series meestal zonder ondertiteling en ik lees best veel in het Engels voor m'n studie. Met lezen/luisteren heb ik geen probleem, maar zodra ik zelf wat zinnigs moet produceren ..."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
ik ookquote:Op maandag 11 februari 2013 13:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vind ik wel grappig om te horen altijd
Maar ik ben zo gefrustreerd.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nouja, het is niet rampzalig slecht ofzo, maar het zou beter kunnen/moeten. Ik heb ook wat (internet)vriendinnen in Israël, Australië en de VS, dus op zich spreek/schrijf ik geregeld Engelsquote:Op maandag 11 februari 2013 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is het een kwestie van blijven oefenen, ga eens op een Engelstalig forum, of chat? Dan heb je tijd om de woorden te bedenken/oefenen en komt het vanzelf.![]()
![]()
Probeer het gewoon dagelijks te gaan doen, dat heb je gewoon nodig om die woordenschat op te bouwen en paraat te houden.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja, het is niet rampzalig slecht ofzo, maar het zou beter kunnen/moeten. Ik heb ook wat (internet)vriendinnen in Israël, Australië en de VS, dus op zich spreek/schrijf ik geregeld Engels
Dat is ook waarom bedrijven medewerkers bijvoorbeeld graag een paar weken of zelfs langer full-time op talencursus sturen."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Hmm ja eigenlijk wel hequote:Op maandag 11 februari 2013 13:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Probeer het gewoon dagelijks te gaan doen, dat heb je gewoon nodig om die woordenschat op te bouwen en paraat te houden.
Dat is ook waarom bedrijven medewerkers bijvoorbeeld graag een paar weken of zelfs langer full-time op talencursus sturen.
Maar .. dan moet ik me daartoe eerst aanzetten![]()
![]()
Nu we het over Engels en Duits hebben. Ik heb wel eens een Duitse film gezien met Engelse acteurs. Dat ziet er echt niet uit![]()
![]()
Hoe bedoel je? Dat die Engelsen dan proberen Duits te praten of bv. nazi's die Engels praten?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
Nu we het over Engels en Duits hebben. Ik heb wel eens een Duitse film gezien met Engelse acteurs. Dat ziet er echt niet uit![]()
Inglorious bastards?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
Nu we het over Engels en Duits hebben. Ik heb wel eens een Duitse film gezien met Engelse acteurs. Dat ziet er echt niet uit
Engelsen die proberen Duits te pratenquote:Op maandag 11 februari 2013 13:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat die Engelsen dan proberen Duits te praten of bv. nazi's die Engels praten?![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Engelsen die proberen Duits te praten![]()
Is allebei niks nee![]()
![]()
Klopt, bij het zoeken naar nzb's zet ik ook standaard '-german' en ook vaak '-french' bijquote:Op maandag 11 februari 2013 13:28 schreef kingtoppie het volgende:
In duitsland vertalen ze alle films overigens naar het duits.![]()
![]()
Dat nasynchroniseren is echt bagger jaquote:Op maandag 11 februari 2013 13:28 schreef kingtoppie het volgende:
In duitsland vertalen ze alle films overigens naar het duits.![]()
![]()
Hank Moody.
Hollywood.
LA.
L Word.
Liefde. Allemaal dit.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
I can feel it in the back of my mind
It's like Mary Jane came at the right time
While I'm feeling divine
I take a look at the sky to make me feel like a nigga wanna stay highIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
L.A.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:36 schreef Tamashii het volgende:
Hank Moody.
Hollywood.
LA.
L Word.
Liefde. Allemaal dit.![]()
![]()
Mr pookie.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
I can feel it in the back of my mind
It's like Mary Jane came at the right time
While I'm feeling divine
I take a look at the sky to make me feel like a nigga wanna stay high![]()
quote:![]()
Ik was van het weekend door YT aan het uhm zappen, kwam hem tegen en moest aan jou denken
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik las het jaquote:Op maandag 11 februari 2013 13:42 schreef Nixx- het volgende:
Ik denk dat we een zwarte paus krijgen...![]()
![]()
Nomnomnom!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Facebook dood?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
lolquote:Op maandag 11 februari 2013 13:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
Kut, drukte ik op het slaapknopje van de computer ..![]()
Houden zo!!quote:Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt erop. De app zegt netwerkfout.![]()
Pfff dat werken is ook overrated zeg...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:01 schreef fietsie het volgende:
Pfff dat werken is ook overrated zeg...![]()
![]()
Zo, mijn zoon wil nooit meer met mij naar de supermarkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Mooie man achter de kassa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
terecht dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why? Just why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker wijfquote:![]()
Hier ging ik op dansen
[b]AirwiN schreef [/b]
We liepen naar huis en Y zei: dat is zeker wraak voor alles wat ik jou heb aangedaan als kleine kutkoter? Well played mom, well played!!quote:
Hij is zo'n baas
[b]AirwiN schreef [/b]
Je weet dat zijn wraak zoet gaat zijn hequote:Op maandag 11 februari 2013 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We liepen naar huis en Y zei: dat is zeker wraak voor alles wat ik jou heb aangedaan als kleine kutkoter? Well played mom, well played!!
Hij is zo'n baas![]()
Uhuh. Maar ook geniaal!!quote:Op maandag 11 februari 2013 14:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet dat zijn wraak zoet gaat zijn he
Ik kijk er nu al naar uit
[b]AirwiN schreef [/b]
Ziet een aan bed-poten sleutelende koter voor zicht, met een evil grin op zijn gezicht...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn zoon komt heus wel met een geweldige wraak.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:22 schreef fietsie het volgende:
Ziet een aan bed-poten sleutelende koter voor zicht, met een evil grin op zijn gezicht...
Zo 1 waar je nog jaren over praat!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Verder met mn Movie-marathon
[b]AirwiN schreef [/b]
Hell noquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: