quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:06 schreef Rensjebree het volgende:
HULDE VOOR TS!
Ik heb 5 auto's 2 van deze auto's rijden nog, waarom rijden deze twee nog?
quote:MERK ! TYPE ! BOUWJAAR ! MOTOR ! BRANDSTOF ! AANDRIJVING !
Je bent een beetje traag.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:19 schreef 2cv het volgende:
Ik ben niet anders omdat ik (geen) mod (meer) ben ofzo hoor
Schokdempers en/of veerpoten niet 100% meer.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:25 schreef Leandra het volgende:
Saab, 9-3 Sport Sedan, 2002, 2.0 t, benzine, handgeschakeld.
Ze kraakt op de drempels, vooral als ze koud is.
It's a Saab, it's a feature, not a bug
Mijne kraakt ook sinds de winter ingezet heeft.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:25 schreef Leandra het volgende:
Geen rubbers? Ik hoop op een goedkope reparatiequote:Op woensdag 13 februari 2013 01:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Schokdempers en/of veerpoten niet 100% meer.
draagarm rubbers vervangenquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:25 schreef Leandra het volgende:
ff inspuiten met wd 40, dan is het 10 minuten wegquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijne kraakt ook sinds de winter ingezet heeft.
Maar eens in de gaten houden of dat met wat warmer weer weer wegtrekt
Wat kost zoiets ongeveer als je het door een dealer laat doen?quote:
Want die worden warmquote:
ligt er aan, kan zijn dat de complete draagarm vervangen moet worden, of enkel het rubber, lastig te zeggen zoquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat kost zoiets ongeveer als je het door een dealer laat doen?
Mijn Mazda kraakt namelijk ook sinds het koud is in de ophanging/vering/rubbers.
Is dat tientjeswerk, of moet ik meteen aan een paar honderd euro denken?
Doet mijn Punto uit 2003 ook. Weet je ook wat zoiets kan kosten als ik het laat fixen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nee drogen uit, en gaan kraken bij koud weer
Leandra had het er over dat de temperatuur van de auto er toe doet, niet de temperatuur van de omgevingquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Twee keer de helft.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:32 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Doet mijn Punto uit 2003 ook. Weet je ook wat zoiets kan kosten als ik het laat fixen?
geen idee, bel je garage cq dealerquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:32 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Doet mijn Punto uit 2003 ook. Weet je ook wat zoiets kan kosten als ik het laat fixen?
en hoe lullig het klinkt vaak zijn het de rubbers van de draagarmen, een enkele keer een stabilisator rubberquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Leandra had het er over dat de temperatuur van de auto er toe doet, niet de temperatuur van de omgeving
heb ik bij mijn nissan die gaat maandag naar de garagequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat kan ik nog niet beoordelen, we hebben hem nog niet lang genoeg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Leandra had het er over dat de temperatuur van de auto er toe doet, niet de temperatuur van de omgeving
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |