MAZDA ! XEDOS 9 ! 1997 ! KL-DE 2.5L V6 24V ! BENZINE ! VOORWIELquote:MERK ! TYPE ! BOUWJAAR ! MOTOR ! BRANDSTOF ! AANDRIJVING
Geen idee. Ik heb alleen de TT gelezen en dacht dat dat de bedoeling wasquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ts is autist die alles precies geregeld wil hebben. delta uitvaartverzekeringen (c).
Zal wel een druppeltje-emmertje zijn waar TS zich al jaren aan ergert. In deze OP zit meer tijd dan in dat hele wildervankstertjetopic bijmekaarquote:Op maandag 11 februari 2013 09:05 schreef Anne het volgende:
Mooie OP, maar ik denk niet dat de TS die de vragen die gesteld worden in zijn of haar eigen topic niet beantwoordt (en dus hoogstwaarschijnlijk niet leest), dit topic wel zal lezen en meenemen in het openen van een topic.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:22 schreef sinepedraap het volgende:
Als je aan een vrouw vraagt wat voor auto ze heeft zegt ze ook altijd de kleur
[..]![]()
kan handig zijn maar als mijn vraag is hoe ik mijn rechterknipperlicht moet vervangen dan is type en jaar zatquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
juist wel, motorcode, hoeveel cilinders etc, wel of geen nokkenas sensor etc
Absoluut, maar dan komen er weer debielen aan die denken dat het voldoende is om te melden dat ze een 'oude' panda hebben als ze willen weten wat voor koppelingsset er in moet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:44 schreef densmee het volgende:
[..]
kan handig zijn maar als mijn vraag is hoe ik mijn rechterknipperlicht moet vervangen dan is type en jaar zat
dan nog voor, zijkant, achter, aanhangerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:44 schreef densmee het volgende:
[..]
kan handig zijn maar als mijn vraag is hoe ik mijn rechterknipperlicht moet vervangen dan is type en jaar zat
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat er wat te zeiken valt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:44 schreef densmee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:06 schreef Rensjebree het volgende:
HULDE VOOR TS!
Ik heb 5 auto's 2 van deze auto's rijden nog, waarom rijden deze twee nog?
quote:MERK ! TYPE ! BOUWJAAR ! MOTOR ! BRANDSTOF ! AANDRIJVING !
Je bent een beetje traag.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:19 schreef 2cv het volgende:
Ik ben niet anders omdat ik (geen) mod (meer) ben ofzo hoor
Schokdempers en/of veerpoten niet 100% meer.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:25 schreef Leandra het volgende:
Saab, 9-3 Sport Sedan, 2002, 2.0 t, benzine, handgeschakeld.
Ze kraakt op de drempels, vooral als ze koud is.
It's a Saab, it's a feature, not a bug
Mijne kraakt ook sinds de winter ingezet heeft.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:25 schreef Leandra het volgende:
Saab, 9-3 Sport Sedan, 2002, 2.0 t, benzine, handgeschakeld.
Ze kraakt op de drempels, vooral als ze koud is.
It's a Saab, it's a feature, not a bug
Geen rubbers? Ik hoop op een goedkope reparatiequote:Op woensdag 13 februari 2013 01:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Schokdempers en/of veerpoten niet 100% meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |