PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Immers had rood moeten krijgen ja, en daar zou ik niet rouwig om zijn geweest. Maar desalwelteplus heeft Feyenoord verdiend gewonnen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
okee, te snel een reactie getypt van mijn kant
Maar dan nog zou Basje geen rood moeten geven, terwijl hij Immers laat staan die tot 2x toe weggestuurd had kunnen worden...
dat is niet helemaal zo, AZ was na die openingsgoal even helemaal de weg kwijt, toen een gelukkige gelijkmaker en ze kwamen weer in de wedstrijd. Toen was die rode kaart wel de nekslag ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Immers had rood moeten krijgen ja, en daar zou ik niet rouwig om zijn geweest. Maar desalwelteplus heeft Feyenoord verdiend gewonnen.
In 2 minuten in de wedstrijd terug zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 21:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is niet helemaal zo, AZ was na die openingsgoal even helemaal de weg kwijt, toen een gelukkige gelijkmaker en ze kwamen weer in de wedstrijd. Toen was die rode kaart wel de nekslag ja.
Helemaal niet man, AZ tikte Feyenoord weg tot de rode kaartquote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
In 2 minuten in de wedstrijd terug zijn
Feyenoord heeft vanaf minuut 20 gedomineerd tot aan de 1-1, vlak daarna het terecte rood en toen ging de dominantie verder.
Dit is niet anti of wat dan ook hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
Er mochten geen anti-clubs teksten meer in de TT toch? Wie doet er even een Tee Erretje?
moet jij eens voorstellen wat er was gebeurd als Immers al voor een elleboogje eerder in de wedstrijd rood had gehad?Dan was die goal van Feijenoord waarschijnlijk niet eens gevallen en had AZ door kunnen drukken. Nu gebeurde precies het tegenovergestelde.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
In 2 minuten in de wedstrijd terug zijn
Feyenoord heeft vanaf minuut 20 gedomineerd tot aan de 1-1, vlak daarna het terecte rood en toen ging de dominantie verder.
Het is geen Feyenoorder. Het is een anti-Ajacied.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat een debiele TT van die Feyenoorder
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is geen Feyenoorder. Het is een anti-Ajacied.
Elleboogje?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
moet jij eens voorstellen wat er was gebeurd als Immers al voor een elleboogje eerder in de wedstrijd rood had gehad?Dan was die goal van Feijenoord waarschijnlijk niet eens gevallen en had AZ door kunnen drukken. Nu gebeurde precies het tegenovergestelde.
En nu is de horror terugquote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef Djeetje het volgende:
was wel lekker rustig toen VDM was geband.
tegen Marcellis vlak voor de goal van Feijenoord volgens mij, maar daar moet ik dan de hele wedstrijd voor terugkijken en ik kan het niet meer aanzien om Basje te zien falen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Elleboogje?
Gemist zeker, heb je een foto?
Hij moet toch wat. Ik vind het wel aandoenlijk om die knul zo bezig te zien.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is geen Feyenoorder. Het is een anti-Ajacied.
En iedereen valt er keer op keer voor.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik moet altijd weer gniffelen om die knul. De hele dag bezig om mensen te irriteren op het internet.
Welnee, dat laten we jou denkenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
En iedereen valt er keer op keer voor.
Ja chapeau, dat heb ik ook al geplaatst maar dan van een betere sitequote:
Quoten zegt genoegquote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Welnee, dat laten we jou denken
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Welnee, dat laten we jou denken
Zozo, grote jongen!quote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja chapeau, dat heb ik ook al geplaatst maar dan van een betere site
Ik vind het inderdaad irritant als ik jouw naam weer zie inclusief al die onzin die je altijd weet te typen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
En iedereen valt er keer op keer voor.
Je zou het kunnen overwegen om weg te gaan want zoals je weet: onkruid vergaat niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad irritant als ik jouw naam weer zie inclusief al die onzin die je altijd weet te typen.
Dat komt hem waarschijnlijk bekend voor als teletekstsupporter.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja chapeau, dat heb ik ook al geplaatst maar dan van een betere site
Maar dan zou jij al lang weg moeten zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je zou het kunnen overwegen om weg te gaan want zoals je weet: onkruid vergaat niet.
One luv hopi boiquote:Op zondag 10 februari 2013 22:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar dan zou jij al lang weg moeten zijn
Is hij nog nooit in de kuip geweest.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat komt hem waarschijnlijk bekend voor als teletekstsupporter.
Dat is 'ie echt trouwens.Op je 21ste nog nooit in de Kuip geweest zijn als je 'Feyenoorder' bent.
Waarom zou ik, tussen al die pillenslikkers en glasgooiersquote:Op zondag 10 februari 2013 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat komt hem waarschijnlijk bekend voor als teletekstsupporter.
Dat is 'ie echt trouwens.Op je 21ste nog nooit in de Kuip geweest zijn als je 'Feyenoorder' bent.
Zit vol met mongolen, daar pas je dan precies tussenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom zou ik, tussen al die pillenslikkers en glasgooiers
hahaha, je zet jezelf nu wel écht voor schut, zegquote:Op zondag 10 februari 2013 22:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom zou ik, tussen al die pillenslikkers en glasgooiers
Hij is geen fan, maar een hater. Het is een vreemde kronkel in z'n hersenen die 'm vertelt zo veel mogelijk irritatie op te wekken bij anderen. En daar geniet 'ie dan van.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is hij nog nooit in de kuip geweest.![]()
![]()
Waarom verkondigt het dan altijd dat hij zo'n 'fan' is.
Jup, vaker dan alle ajacieden hier bijelkaar in de arena zijn geweest.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
hahaha, je zet jezelf nu wel écht voor schut, zeg__
Ben je überhaupt wel eens in een stadion geweest, of niet?.
Zelden zo gelachen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup, vaker dan alle ajacieden hier bijelkaar in de arena zijn geweest.
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Echt nooit in de Kuip geweest?![]()
dat is best wel triest voor een hardcore Feyenoord supporter
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Hij is geen supporter, voor de zoveelste keer. Fuszy en GG, dat zijn Feyenoord supporters. Ik weet nog dat Fuszy zelfs een keer moe werd van het gehaat op Ajax, terwijl Feyenoord toen zelf verloren had.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Dat bedoel ik dus...quote:Op zondag 10 februari 2013 22:15 schreef Revontulet het volgende:
Ik heb liever niet dat jullie vdm feyenoordfan noemen, wij willen liever niet met dit soort types geasocieerd worden. Bij voorbaat dank
Dat kan ik begrijpen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:15 schreef Revontulet het volgende:
Ik heb liever niet dat jullie vdm feyenoordfan noemen, wij willen liever niet met dit soort types geasocieerd worden. Bij voorbaat dank
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb een seizoenskaart gehad en jij bent nog nooit in de Kuip geweest. Je punt exactly?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat jij dan ook nog nooit in de Arena bent geweestquote:Op zondag 10 februari 2013 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb een seizoenskaart gehad en jij bent nog nooit in de Kuip geweest. Je punt exactly?
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:15 schreef Gramulanion het volgende:
GJE heeft helaas geen top 3-plaats weten te bemachtigen bij de Yvonne Awards.
Omg, geen respect op FOK! krijgen, wat naarquote:Op zondag 10 februari 2013 22:18 schreef Revontulet het volgende:
VDM stop nou alsjeblieft, niemand hier heeft respect voor je en zelfs de ECHTE Feyenoordfans kotsen je uit man.
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
sorry maar ik ben ook nog nooit in de ArenA geweest
Ik kom dan ook bijna nooit buiten Frieslandquote:Op zondag 10 februari 2013 22:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Zelfs ik ben in de ArenA geweest.
Types als jij worden ook De Kuip gelijk uitgeschopt, mongolen zoals jij zijn de reden dat feyenoordfans een slechte naam hebben, terwijl het overgrote deel respect heeft voor ALLE clubs (inc Ajax en PSV) uit Nederland.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omg, geen respect op FOK! krijgen, wat naar
Ik ook voor de Johan Cruijffschaal van Az - PSV een paar jaar terugquote:Op zondag 10 februari 2013 22:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Zelfs ik ben in de ArenA geweest.
dat was AZ - Heereveenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook voor de Johan Cruijffschaal van Az - PSV een paar jaar terug
Vakantie?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kom dan ook bijna nooit buiten Friesland
Je neemt het allemaal wel erg letterlijk wat ik hier neerzet. Je moest eens weten hoeveel ajacieden er in mijn vriendenkring zitten en waarmee ik het prima kan vinden en normaal over voetbal kan praten. Ik heb niets tegen ajacieden die normaal doen hoor alleen is het zo makkelijk om hier de boel op de kast te krijgen en dat vind ik leuk.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:21 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Types als jij worden ook De Kuip gelijk uitgeschopt, mongolen zoals jij zijn de reden dat feyenoordfans een slechte naam hebben, terwijl het overgrote deel respect heeft voor ALLE clubs (inc Ajax en PSV) uit Nederland.
Dan was het die. Het was van voetbal, 200 kaarten kreeg de voetbalclub met korting.quote:
Wat zijn de redenen daarvoor? Geld of gewoon geen behoefte?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben maar in 3 landen buiten Nederland geweest
Ah op die fiets. Triest figuur.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal wel erg letterlijk wat ik hier neerzet. Je moest eens weten hoeveel ajacieden er in mijn vriendenkring zitten en waarmee ik het prima kan vinden en normaal over voetbal kan praten. Ik heb niets tegen ajacieden die normaal doen hoor alleen is het zo makkelijk om hier de boel op de kast te krijgen en dat vind ik leuk.
Ik ben ook pas 2 keer buiten Europa geweest.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben maar in 3 landen buiten Nederland geweest
Dat is wat anders dan maar 3x buiten Nederland.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben ook pas 2 keer buiten Europa geweest.
Je hebt me overtuigd, ik ga nu alleen over FUT posten en niet meer klieren.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Triest figuur.
niet iedereen is zoquote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat zijn de redenen daarvoor? Geld of gewoon geen behoefte?
3x buiten Nederland, dan kan je vaker buiten Europa zijn geweest dan 2 keer.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan maar 3x buiten Nederland.
Ik heb wel geld maar ik heb ook een studieschuldquote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat zijn de redenen daarvoor? Geld of gewoon geen behoefte?
'de voetbal'quote:Op zondag 10 februari 2013 22:28 schreef Djeetje het volgende:
Ik zal dit jaar met de voetbal naar Spanje gaan, maar sommige ouders vonden het niet nodig dat hun kind naar Spanje ging voor een toernooi
Lekker belangrijk die studieschuldquote:Op zondag 10 februari 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb wel geld maar ik heb ook een studieschuld
2x gingen we met school op excursie, 1x naar Londen en 1x naar Frankfurt. Daarvoor ben ik 1x in Engeland en 1x in Spanje geweest.
Je moet toch een bepaald percentage aflossen naar gelang het inkomen? 10 jaar is de aflossing toch ook? En volgens mij gaan ze ook uit van modaal inkomen en dat je daar nog makkelijk van kan leven.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Lekker belangrijk die studieschuldDie betaal je toch af naar het bedrag dat je verdient als je een baan hebt.
Dan moet ik het wel eerst halenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Lekker belangrijk die studieschuldDie betaal je toch af naar het bedrag dat je verdient als je een baan hebt.
Ga professioneel gamen! Ik ben all inclusive geweest naar:quote:Op zondag 10 februari 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
2x gingen we met school op excursie, 1x naar Londen en 1x naar Frankfurt. Daarvoor ben ik 1x in Engeland en 1x in Spanje geweest.
Heb jij nog een leuk 451 team.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ga professioneel gamen! Ik ben all inclusive geweest naar:
Engeland 4x
Frankrijk 2x (waarvan 1 lekker zuidelijk)
Belgie 5 of 6x(Antwerpen)
Die goede oude tijd...
hoe dan ?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Engeland 4x
Die goede oude tijd...
Een maat van mij heeft dat gedaan. Gratis games, gratis trips en veel goodies.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Engeland 4x
Die goede oude tijd...
Daar ben ik niet goed genoeg voorquote:Op zondag 10 februari 2013 22:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Engeland 4x
Die goede oude tijd...
Ja is idd met een bepaald percentage. Verdien je meer? Dan los je meer per maand af. Verdien je minder, dan los je minder per maand afquote:Op zondag 10 februari 2013 22:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet toch een bepaald percentage aflossen naar gelang het inkomen? 10 jaar is de aflossing toch ook? En volgens mij gaan ze ook uit van modaal inkomen en dat je daar nog makkelijk van kan leven.
vriend van mij op de middelbare school speelde professioneel cs 1.6, die had ook altijd tripjes naar Frankrijk, Duitsland enzoquote:Op zondag 10 februari 2013 22:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Engeland 4x
Die goede oude tijd...
Het is eigenlijk wel verwaarloosbaar. ALs je aan een vaste baan komt kan je het prima aflossen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja is idd met een bepaald percentage. Verdien je meer? Dan los je meer per maand af. Verdien je minder, dan los je minder per maand af
Ik dacht ook dat het 10 jaar was idd. En dat is prima te doen, ik heb geloof ik 11.000 studieschuld dus 1k per jaar kan je makkelijk ophoesten
Genoeg. Heb echt iets van 10 451 teams nu Ooquote:Op zondag 10 februari 2013 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb jij nog een leuk 451 team.
Om het maar even over FUT te hebben
Jackson schiet over.quote:
Is dat veel dan? 5 potjes per dag?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
een jongen uit mijn klas wil dat gaan doen, maar hij faalt in al die spellen en zijn FIFA-team is alleen goed omdat hij in 4 maanden meer dan 600 potjes heeft gespeeld
Meh, niet iets wat ik zoekquote:Op zondag 10 februari 2013 22:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Genoeg. Heb echt iets van 10 451 teams nu Oo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn er een paar
Ik deed dat dus met cod4quote:Op zondag 10 februari 2013 22:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
vriend van mij op de middelbare school speelde professioneel cs 1.6, die had ook altijd tripjes naar Frankrijk, Duitsland enzo
jij ben dus ook goed in fifa of niet ?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik deed dat dus met cod4
Achteraf zonde als je kijkt hoeveel uur ik er in gestoken heb. Maar aan de andere kant, was het wel heel vet om te doen
Niemand krijgt back to back IF's daar doet EA niet aan...quote:
Tijdens fifa 11 en 12 dacht ik van wel. Toen kwam fifa 13quote:Op zondag 10 februari 2013 22:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
jij ben dus ook goed in fifa of niet ?
Zo heel vaak ben ik niet in de positie om long shots te doen met mijn CAM in 3-5-2 eigenlijk..Quintero voelt meer aan als een extra schaduwspits. Zijn schot binnen 20/25 meter is in ieder geval prima. Daarbuiten laat ik het aan Guarin en Ibarbo over, die hebben altijd een magneetje in de kruising hangenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je er een beetje longshots mee doen?
Die eerste is wel nice, daar ga ik wat van gebruikenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste vind ik ook m'n best gebalanceerde team. Speelt echt super fijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die eerste is wel nice, daar ga ik wat van gebruiken
pacehoerquote:
Ik wil hem maken met IF Balotelli en IF Sissoko op CMquote:Op zondag 10 februari 2013 22:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die eerste vind ik ook m'n best gebalanceerde team. Speelt echt super fijn.
dat is voor mijn soort.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
Bij het aanmaken van een Gmail-account.
Geslacht
[ afbeelding ]
Shemales.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
Bij het aanmaken van een Gmail-account.
Geslacht
[ afbeelding ]
Di Natale is zeker een aanrader op CAM. Ik vind Balo eigenlijk iets te weinig bewegen voor een 451 ST. Mijn favo 451 spitsen zijn Pato, Adrian en Remy. Precies de goedkoopste dusquote:Op zondag 10 februari 2013 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil hem maken met IF Balotelli en IF Sissoko op CMDI Natale misschien als CAM dan
op 6 chem?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:56 schreef Djeetje het volgende:
Maar gelukkig heb ik deze man:
[ afbeelding ]
quote:
neuh, maar op een of andere manier lukt gewoon alles met hem dan.quote:
Op 9 chem lukt ook alles met Eto'o, zoals bij bijna al dat soort spelers.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
neuh, maar op een of andere manier lukt gewoon alles met hem dan.
Kan me er alleen wel enorm aan ergeren bij mijn opponent...
Ik vind Eto'o slecht, Traore die er naast stond was veel beter.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:00 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Op 9 chem lukt ook alles met Eto'o, zoals bij bijna al dat soort spelers.
ik speel met eto'o in een 4-5-1.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:04 schreef diedjuh het volgende:
Als ik met dit team speel, weet ik gewoon zeker dat ik ga winnen. Ik beleef er alleen amper plezier aan, vandaar dat ik er weinig mee speel.
[ afbeelding ]
speel dan gewoon 7atbquote:Op zondag 10 februari 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind hem wel aardig
Er zit ook een verband in hè.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb denk ik nog nooit tegen een 9 chem Eto'o gespeeld.
Benzema als lone striker is kutquote:Op zondag 10 februari 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind hem wel aardig
Eerste non-5atb ooit die ik zie met 4 vleugelverdedigersquote:Op zondag 10 februari 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind hem wel aardig
wat.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind hem wel aardig
Ga maar weer Forza spelen, want daar was je wel goed in.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind hem wel aardig
Die heb je in 4-5-1 toch helemaal niet nodig..je hebt al backsquote:Op zondag 10 februari 2013 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
wat is er nou weer mis met vleugelspelers die kunnen verdedigen
Dat niet, maar de kans dat je besmet raakt met een of ander tropisch virus is wel groot.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:17 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
hiermee win je sowieso alles.
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat niet, maar de kans dat je besmet raakt met een of ander tropisch virus is wel groot.
ik moest net tegen Hernandez-Sturridge en daarna tegen Reus-Esswein.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:19 schreef Tim86 het volgende:
Ik speel iedere dag wel tegen exact dat team, maar dan met Pato ipv Emenike en iemand ipv Lampard.
En af en toe Hulk RM. Zulke saaie wedstrijden altijd
ik heb dat dus wel nodig ja. Niet dat ik het ga maken want het is toch een kutteam, maar ik word echt strontziek van die vleugelspelers die wel mee kunnen rennen maar geen enkele bal af kunnen pakken.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heb je in 4-5-1 toch helemaal niet nodig..je hebt al backs
Staat los van je skills en ik probeer ook niet arrogant te doen ofzo, maar in 4-5-1 staan je backs gewoon relatief ver terug imo. Als je er dan nog eens vleugels voor zet die beter kunnen verdedigen die aanvallen dan leg je je eigen spel lam denk ikquote:Op zondag 10 februari 2013 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb dat dus wel nodig ja. Niet dat ik het ga maken want het is toch een kutteam, maar ik word echt strontziek van die vleugelspelers die wel mee kunnen rennen maar geen enkele bal af kunnen pakken.
Precies of even Ivanovic IF neer zetten.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:25 schreef Thorb het volgende:
Je moet gewoon backs hebben zoals Fanni.
Omdat ik het twitterde?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Heat-Lakers nog maar even kijken dan
LM/RM met high/med in 451 en er is niets aan het handjequote:Op zondag 10 februari 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat los van je skills en ik probeer ook niet arrogant te doen ofzo, maar in 4-5-1 staan je backs gewoon relatief ver terug imo. Als je er dan nog eens vleugels voor zet die beter kunnen verdedigen die aanvallen dan leg je je eigen spel lam denk ik
Met 4-3-1-2 heb je wel echt snelle spitsen nodig. Ik vind het een countertype formatie. Een CAM die goed kan passen en dan kun je nog wel een eind komen. Verder twee controlerende CM's en 1 neutrale/aanvallende. Het gevaar aan de zijkanten komt via je backs, dus High/med is wel oké denk ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:35 schreef TBakkert het volgende:
Weet iemand hier hoe je 4-3-1-2 het best kunt gebruiken?
Wil hem wel proberen, maar heb veel gehoord dat het 1 grote trechter is
Enige effectieve gebruik dat ik heb gezien is met megasnelle spitsen icm pace abuse. Je CF schuift de spits in en je spitsen worden een soort wingers waar je op kan LB+Yen. Eerder dit jaar zag je het heel veel bij die Braziliaanse teams, maar die spelen nu allemaal 3-5-2 of 5atb omdat het achterin beter staat.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:35 schreef TBakkert het volgende:
Weet iemand hier hoe je 4-3-1-2 het best kunt gebruiken?
Wil hem wel proberen, maar heb veel gehoord dat het 1 grote trechter is
En terecht.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
bij 2K games doen ze trouwens niet moeilijk met ratings. LeBron is gewoon 99
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:41 schreef Tim86 het volgende:
Wat voor beeld heeft fok van mij![]()
[ afbeelding ]
Had je die niet al eens eerder gehad? :pquote:Op zondag 10 februari 2013 23:41 schreef Tim86 het volgende:
Wat voor beeld heeft fok van mij![]()
[ afbeelding ]
Niet dat het me is opgevallen in ieder geval, maar ik let er ook nooit zo op. Ik heb wel Thais besteld deze weekquote:Op zondag 10 februari 2013 23:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Had je die niet al eens eerder gehad? :p
dus hiermee ga ik het waarschijnlijk wel lastig krijgen om veel te scoren?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met 4-3-1-2 heb je wel echt snelle spitsen nodig. Ik vind het een countertype formatie. Een CAM die goed kan passen en dan kun je nog wel een eind komen. Verder twee controlerende CM's en 1 neutrale/aanvallende. Het gevaar aan de zijkanten komt via je backs, dus High/med is wel oké denk ik.
Zoiets.
Fellaini op LCM?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dus hiermee ga ik het waarschijnlijk wel lastig krijgen om veel te scoren?
[ afbeelding ]
Er zijn zoveel goede CAM's in de BPL en dan pak je Kagawaquote:Op zondag 10 februari 2013 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb ik hem ook gehad in 4-3-3 en 4-3-2-1, speelde fantastisch. Vooral omdat ik Carrick meer als de spelverdeler zie. Fellaini moet beulen.quote:
Kagawa is wel een baas in een van mijn 451 teams.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Er zijn zoveel goede CAM's in de BPL en dan pak je Kagawa![]()
Heeft met budget te maken en alleen maar groenen lijntjes speelt fijner, vind ikquote:Op zondag 10 februari 2013 23:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Er zijn zoveel goede CAM's in de BPL en dan pak je Kagawa![]()
Ik zou van Persie op CF zetten en een andere spits naast Hernandez.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom niet? Koningbaas. Zelfs op LB.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heeft met budget te maken en alleen maar groenen lijntjes speelt fijner, vind ik
Een type Koné of zo?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou van Persie op CF zetten en een andere spits naast Hernandez.
Ik heb met teams gespeeld die goed in balans waren met een paar hoge ratings ertussen.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom niet? Koningbaas. Zelfs op LB.
[..]
Met RVP in de spits zeker ja, hoe vaak hij bij mij op de paal/lat schoot..quote:Op zondag 10 februari 2013 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
in het echt dan die bal voor open doel op de paalquote:Op zondag 10 februari 2013 23:52 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Met RVP in de spits zeker ja, hoe vaak hij bij mij op de paal/lat schoot..
Ik moest meteen aan fut denken jaquote:Op zondag 10 februari 2013 23:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
in het echt dan die bal voor open doel op de paal
Fucking held is het joh. Bij mij schoot 'ie alles van <40 meter erin.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:52 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Met RVP in de spits zeker ja, hoe vaak hij bij mij op de paal/lat schoot..
ja, afstandschoten heeft ie zeker, dus dan inderdaad handiger als CF, dankjequote:Op zondag 10 februari 2013 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Fucking held is het joh. Bij mij schoot 'ie alles van <40 meter erin.
Van afstand is hij geweldig, maar gewoon 1 op 1 was het echt een drama.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Fucking held is het joh. Bij mij schoot 'ie alles van <40 meter erin.
Ik neem lekker de hele week vrijquote:Op zondag 10 februari 2013 23:57 schreef TBakkert het volgende:
maar ik ga zo slapen, want morgen weer half 9 op school![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik neem lekker de hele week vrijBehalve het ene verplichte uurtje op vrijdag dan.
Morgen lekker uitslapen. Vakantiequote:Op zondag 10 februari 2013 23:57 schreef TBakkert het volgende:
maar ik ga zo slapen, want morgen weer half 9 op school![]()
L2 voegt volgens mij niks toe aan een afstandsschotquote:Op maandag 11 februari 2013 00:00 schreef Djeetje het volgende:
Hoe schieten jullie longshots ?
L2 en rondje of alleen rondje ?
thxquote:Op maandag 11 februari 2013 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij gaat echt nooit naar school he
en gefeliciteerd
Lijkt me een heerlijke studiequote:Op maandag 11 februari 2013 00:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thxVorige week had ik voor het eerst 2 hoorcolleges op 1 dag helemaal gevolgd. Was toch zo'n 3-4 uur. Eerste week na 6 weken vakantie was dat wel.
Komende 6-8 weken waarschijnlijk weer bij max 3 uur per week houden ja.
Wat raar, misschien voordat je schiet 'opzij opzij' roepen?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:10 schreef Djeetje het volgende:
Bijna al mijn longshots van meer dan 30 meter worden aangeraakt door de keeper.
Ben jij ook op een maandag jarig?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:18 schreef wieisboos het volgende:
HEY poker wij zijn op dezelfde dag jarig![]()
ben jij ook op een maandag jarig?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:18 schreef wieisboos het volgende:
HEY poker wij zijn op dezelfde dag jarig![]()
GMTAquote:Op maandag 11 februari 2013 00:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ben jij ook op een maandag jarig?
Ja dat typ ik net? Is dit een GMTA'tje?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben jij ook op een maandag jarig?
Ik ben toevallig ook op een maandag jarig.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben jij ook op een maandag jarig?
Ik ben de middelste dag van het jaar jarig.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben toevallig ook op een maandag jarig.
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben de middelste dag van het jaar jarig.
quote:CDM: Jordy Cladie (Feyenoord) - goal, bossing the midfield, pinpoint passing and set up some great attacks, put a few players one on one with the AZ goalie.
Op basis van ratings zou Hooiveld ook international moeten zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 01:21 schreef Tim86 het volgende:
Jos Hooiveld zit bij de TOTW suggestions
En die Sanogo had weer een hattrick
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2266419.page
quote:
Er is nu ff een dippie, maar die gaan zo wel weer stijgen hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Door die packs die mensen krijgen gaan de consumables weer dalen. Het was leuk dat de consumables weer een keer duur waren maar ik heb er niet echt van geprofiteerd omdat ik niet veel geluk had in silver packs
Tegenwoordig doen mensen dat overalquote:Op maandag 11 februari 2013 01:35 schreef laucas het volgende:
lol wat een community... eerste potje die ik speel sinds twee weken oid: eerste ronde van het bronze toernooi. Tegenstander scoort de 1-0 na een rebound. Gelijk daarna pauze, berichtje met: you are shit LOL. Daarna gaat hij/zij rondtikken op eigen helft. Ik speel gewoon met mijn eredivisie bronsjes, vanwaar de haat?
Ja, ja en dat lijkt me wel. Ik heb nooit een CF eigenlijk, dus weet niet of Falcao daar goed speelt, maar dat zal wel goed komenquote:Op maandag 11 februari 2013 01:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb jij IF Jackson? Is 'ie goed? Zou ik 'm in 4-2-3-1 met Falcao kunnen gebruiken als CF?
Of 3-5-2 met Jackson en Falcao in de spits?quote:Op maandag 11 februari 2013 01:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ja en dat lijkt me wel. Ik heb nooit een CF eigenlijk, dus weet niet of Falcao daar goed speelt, maar dat zal wel goed komen
Blijkbaar. Ik vind het niet erg om te verliezen ofzo, maar rond dit tijdstip verwacht ik sportievere/volwassene tegenstanders.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tegenwoordig doen mensen dat overalIk verloor net 0-2 maar de tegenstander disconnecte na de wedstrijd waardoor ik geen loss kreeg
Ik leef met je mee. Ik raak al gefrusteerd als iemand de bal vasthoud met de keeper als ik achter sta. Met z'n 2en lijkt de frustratie altijd minder groot, zeker als we niet op m'n account spelen.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik vind het niet erg om te verliezen ofzo, maar rond dit tijdstip verwacht ik sportievere/volwassene tegenstanders. Wanneer de guest functie terug is ga ik weer wat sessies doen met vrienden. En dan lekker samen frustreren![]()
Volgend jaar weer een season ticket voor ¤20?quote:Op maandag 11 februari 2013 01:43 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Deze spelers kwamen uit de 2 packs en alle shinies waren categorie blessures/silver attributes/slechte kits. Het duurste wat er in zat was een 4312 formatie kaartje.
Volgend jaar niet eens Fifa, laat staan een season ticket.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een season ticket voor ¤20?
Ik ben in het bronze toernooi 1 keer zo iemand tegengekomen. Die ging laggen toen ik voor stond en toen scoorde hij 2x en toen ging hij dat doenquote:Op maandag 11 februari 2013 01:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik vind het niet erg om te verliezen ofzo, maar rond dit tijdstip verwacht ik sportievere/volwassene tegenstanders.
Wanneer de guest functie terug is ga ik weer wat sessies doen met vrienden. En dan lekker samen frustreren![]()
Is jouw internet nóg niet kapot?quote:Op maandag 11 februari 2013 01:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben in het bronze toernooi 1 keer zo iemand tegengekomen. Die ging laggen toen ik voor stond en toen scoorde hij 2x en toen ging hij dat doenLater heb ik weer tegen hem gespeeld en toen heb ik wel gewonnen.
Dat is beter vind ik zelf jaquote:Op maandag 11 februari 2013 01:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Of 3-5-2 met Jackson en Falcao in de spits?
Toen ik Alvaro Gonzalez had was hij inderdaad slechtquote:Op maandag 11 februari 2013 01:53 schreef ThadCastle het volgende:
Jeej Pro league team in de finale van zilver toernooi, altijd leuk
Gvd 4-3 verloren
IF Nordfeldt is maar een rare gozer. Afstandschoten heeft ie goed. Maar 1op1s en corners staat hij maar te koekeloerenAraujo is zo slap als een kleuter.
[ afbeelding ]
Die man heeft altijd de laagste rating in de verdediging, goeie stats maar hij bakt er weinig van
Nee, want het valt niet meer om 0:30 uit. Maar ik ga nu wel slapenquote:
Zico hijgt als een paard met astmaquote:Op maandag 11 februari 2013 02:15 schreef pascal08 het volgende:
Hijgt jullie speler ook in de practice arena? Ik wist eerst niet waar het geluid vandaan kwam, totdat ik de sprintknop los liet.Lijkt godverdomme wel een hijglijn.
te koud om op de fiets te gaan, wtf?quote:Op maandag 11 februari 2013 08:27 schreef Djeetje het volgende:
Weer eens fijn niet mee gymen en te koud voor mij om op de fiets naar school te gaan.
Gelukkig ben ik 12:45 uit en ga ik daarna teams inmaken met eto'o
Haha ja het was/is hier -3 en ik ben gewoon te lui om 10km te fietsen en geen zin om me bed eerder uit te gaan.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:19 schreef poker4lifee het volgende:
thx all
[..]
te koud om op de fiets te gaan, wtf?
verkoop 3m coins en haal een brommer/scooterquote:Op maandag 11 februari 2013 09:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Haha ja het was/is hier -3 en ik ben gewoon te lui om 10km te fietsen en geen zin om me bed eerder uit te gaan.
Gefeliciteerd man.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
verkoop 3m coins en haal een brommer/scooter
Waarom een scooter kopen als je moeder niet werkt en die je kan brengen ?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
verkoop 3m coins en haal een brommer/scooter
Jij had het over 10km fietsenquote:Op maandag 11 februari 2013 09:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom een scooter kopen als je moeder niet werkt en die je kan brengen ?
de greg kost op de xbox maar 1k ofzoquote:Op maandag 11 februari 2013 10:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ewa boys dus ik zit die ding te zetten ik wil die eredivisieteam maken maar weetje linkback is gwn kaki ds wie zal k zetten daar ik weet pieters is beste (of minst slecht) maar eventueel dt r nu een Blind IF komt?
[ afbeelding ]
Volgens ultimatedb is Bony IF trouwens 80
En overweeg Janssen te ruilen dan voor Strootman en van der Wiel eruit te halen voor van Rhijn, want 30k (volgens ultimatedb) is wel erg veel voor een rechtsback van 76
Maar wel van PSG toch?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
de greg kost op de xbox maar 1k ofzo
Ik zie nu ook dat hij daar van psg is, ik bedoelde de eredivisie gregquote:
Bony IF is toch ook gewoon 80 ?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ewa boys dus ik zit die ding te zetten ik wil die eredivisieteam maken maar weetje linkback is gwn kaki ds wie zal k zetten daar ik weet pieters is beste (of minst slecht) maar eventueel dt r nu een Blind IF komt?
[ afbeelding ]
Volgens ultimatedb is Bony IF trouwens 80
En overweeg Janssen te ruilen dan voor Strootman en van der Wiel eruit te halen voor van Rhijn, want 30k (volgens ultimatedb) is wel erg veel voor een rechtsback van 76
Vilhena, Fischer, Boilesen, Denswil, Benzia, Pogba, Adryan, Piazon, Bittencourtquote:Op maandag 11 februari 2013 11:02 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ga maar weer met carrière beginnen, vind UT niet meer heel erg spetterend.. ga nu met Vitesse, iemand nog tips voor leuke spelers/teams?
kouyatequote:Op maandag 11 februari 2013 11:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vilhena, Fischer, Boilesen, Denswil, Benzia, Pogba, Adryan, Piazon, Bittencourt
Heb Vilhena inmiddels binnen, Fischer viel mij erg tegen, heb daarvoor in de plaats Depay gekocht. Ah, Benzia inderdaad! Denswil en Pogba ga ik ook proberen te halen!quote:Op maandag 11 februari 2013 11:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vilhena, Fischer, Boilesen, Denswil, Benzia, Pogba, Adryan, Piazon, Bittencourt
quote:Op maandag 11 februari 2013 11:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Heb Vilhena inmiddels binnen, Fischer viel mij erg tegen, heb daarvoor in de plaats Depay gekocht. Ah, Benzia inderdaad! Denswil en Pogba ga ik ook proberen te halen!
Thanks!
quote:
quote:
Zweden ftwquote:Op maandag 11 februari 2013 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
inderdaad dat je bondscoach kan worden![]()
zou het nederlands elftal over een paar jaar wel eens willen doen, of denemarken![]()
fischer eriksen boilesen
quote:
Hoe vind jij bondscoach in vergelijking tot carrière met een team?quote:Op maandag 11 februari 2013 11:33 schreef Der_Rudi het volgende:
Ik ben bondscoach van Belgie met een 94 rated Hazard als CAM.
Raar dat er verschil in zit. Een maatje van me heeft Hazard ook en dan is ie wel gewoon LW.
Ik vind het wel een erg leuke toevoeging maar je moet echt wel een leuk land nemen.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:33 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hoe vind jij bondscoach in vergelijking tot carrière met een team?
Ik heb net gekeken. Niet heel bijzonder, vond ik.quote:
Het gaat niet beter wordenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken. Niet heel bijzonder, vond ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |