PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Immers had rood moeten krijgen ja, en daar zou ik niet rouwig om zijn geweest. Maar desalwelteplus heeft Feyenoord verdiend gewonnen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
okee, te snel een reactie getypt van mijn kant
Maar dan nog zou Basje geen rood moeten geven, terwijl hij Immers laat staan die tot 2x toe weggestuurd had kunnen worden...
dat is niet helemaal zo, AZ was na die openingsgoal even helemaal de weg kwijt, toen een gelukkige gelijkmaker en ze kwamen weer in de wedstrijd. Toen was die rode kaart wel de nekslag ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Immers had rood moeten krijgen ja, en daar zou ik niet rouwig om zijn geweest. Maar desalwelteplus heeft Feyenoord verdiend gewonnen.
In 2 minuten in de wedstrijd terug zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 21:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is niet helemaal zo, AZ was na die openingsgoal even helemaal de weg kwijt, toen een gelukkige gelijkmaker en ze kwamen weer in de wedstrijd. Toen was die rode kaart wel de nekslag ja.
Helemaal niet man, AZ tikte Feyenoord weg tot de rode kaartquote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
In 2 minuten in de wedstrijd terug zijn
Feyenoord heeft vanaf minuut 20 gedomineerd tot aan de 1-1, vlak daarna het terecte rood en toen ging de dominantie verder.
Dit is niet anti of wat dan ook hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
Er mochten geen anti-clubs teksten meer in de TT toch? Wie doet er even een Tee Erretje?
moet jij eens voorstellen wat er was gebeurd als Immers al voor een elleboogje eerder in de wedstrijd rood had gehad?Dan was die goal van Feijenoord waarschijnlijk niet eens gevallen en had AZ door kunnen drukken. Nu gebeurde precies het tegenovergestelde.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
In 2 minuten in de wedstrijd terug zijn
Feyenoord heeft vanaf minuut 20 gedomineerd tot aan de 1-1, vlak daarna het terecte rood en toen ging de dominantie verder.
Het is geen Feyenoorder. Het is een anti-Ajacied.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat een debiele TT van die Feyenoorder
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is geen Feyenoorder. Het is een anti-Ajacied.
Elleboogje?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
moet jij eens voorstellen wat er was gebeurd als Immers al voor een elleboogje eerder in de wedstrijd rood had gehad?Dan was die goal van Feijenoord waarschijnlijk niet eens gevallen en had AZ door kunnen drukken. Nu gebeurde precies het tegenovergestelde.
En nu is de horror terugquote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef Djeetje het volgende:
was wel lekker rustig toen VDM was geband.
tegen Marcellis vlak voor de goal van Feijenoord volgens mij, maar daar moet ik dan de hele wedstrijd voor terugkijken en ik kan het niet meer aanzien om Basje te zien falen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Elleboogje?
Gemist zeker, heb je een foto?
Hij moet toch wat. Ik vind het wel aandoenlijk om die knul zo bezig te zien.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is geen Feyenoorder. Het is een anti-Ajacied.
En iedereen valt er keer op keer voor.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik moet altijd weer gniffelen om die knul. De hele dag bezig om mensen te irriteren op het internet.
Welnee, dat laten we jou denkenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
En iedereen valt er keer op keer voor.
Ja chapeau, dat heb ik ook al geplaatst maar dan van een betere sitequote:
Quoten zegt genoegquote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Welnee, dat laten we jou denken
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Welnee, dat laten we jou denken
Zozo, grote jongen!quote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja chapeau, dat heb ik ook al geplaatst maar dan van een betere site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |