armbandquote:Op zondag 10 februari 2013 20:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ruik sarcasme
Noem eens een voorbeeld dan!!
Ja maar nog ff opruimen. Dus ben er zo weerquote:
Ik hou wel van een beetje van SMquote:Op zondag 10 februari 2013 20:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Ik sla niet. Ik krab, bijt en knijp wel.
anale seks en tepelklemmen hebben wij nooit genoemd en armbanden zijn niet vies en slangen zijn dierenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
armband
slangetje
anale seks en tepelklemmen
Ik lees tussen de regels door.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
anale seks en tepelklemmen hebben wij nooit genoemd en armbanden zijn niet vies en slangen zijn dieren
Okeuj succesquote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar nog ff opruimen. Dus ben er zo weer
dan mag jij wel in mijn plaats in bed liggen wanneer ze weer gaat bijtenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje van SM![]()
Hoi supersof
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan mag jij wel in mijn plaats in bed liggen wanneer ze weer gaat bijten
En dan vind je mij een creep.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
armband
slangetje
anale seks en tepelklemmen
Ohja tuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 20:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik lees tussen de regels door.
nee hij is Kees nog niet tegengekomen?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk![]()
Tax is geen poepstamper
Nee manquote:Op zondag 10 februari 2013 20:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee hij is Kees nog niet tegengekomen?
ja wanneer ik neit wil knuffelenquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Het is eindelijk tijd voor onze eigen FOsKars !!!De Yvonne Awards 2013
Het heeft veel voeten in de aarde gehad, en we hebben jullie geduld op de proef gesteld! Maar hier is hij dan: de uitslag van de Yvonne Awards 2013.
Kijk snel onder de spoilers van je favoriete forum, om te zien wie er gewonnen hebben![]()
[JNG]LB GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb aandacht nodig ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja wanneer ik neit wil knuffelenwanneer ik 1 keer mij omdraai
Is goedquote:Op zondag 10 februari 2013 20:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan mag jij wel in mijn plaats in bed liggen wanneer ze weer gaat bijten
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oh shit krijgt bosbeetle nu qoute alert
no probsquote:
Ik hou Med altijd wel een beetje in de gatenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
no probsleuk dat er leuk gereageerd wordt op de YA
een Tagje voor een jaarquote:Op zondag 10 februari 2013 20:57 schreef JRRY het volgende:
Wat is eigenlijk het winnen van de Yvonne Awards?
dat geef ik je de hele tijd alquote:
ja keertje doen dan?quote:
het gaat over 2012 heh, je moet gewoon niet kijken wat er in 2013 aan de hand isquote:
Niet genoegquote:Op zondag 10 februari 2013 20:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat geef ik je de hele tijd al
[..]
ja keertje doen dan?
nou zegquote:
Door (positief) op te vallen bij moderators, en gewoon een pluspuntje voor FOK! te zijn.quote:
Is goed, dm maar de details.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat geef ik je de hele tijd al
[..]
ja keertje doen dan?
Okeuj, bedanktquote:Op zondag 10 februari 2013 20:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Door (positief) op te vallen bij moderators, en gewoon een pluspuntje voor FOK! te zijn.
quote:
volgende week zijn mijn ouders op vakantie, blijft hypo hier slapen, kom je ook langs?quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
volgende week zijn mijn ouders op vakantie, blijft hypo hier slapen, kom je ook langs?
Wordt gezellig jaquote:Op zondag 10 februari 2013 21:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ah zuipmeet bij heppie ik zie het al
ik bescherm je tochquote:Op zondag 10 februari 2013 21:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik denk dat ik volgend weekend niet meer kom trouwensAJ is eng
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik bescherm je tochof ik kijk wie er wint van jullie
Is goed. Tot danquote:Op zondag 10 februari 2013 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
volgende week zijn mijn ouders op vakantie, blijft hypo hier slapen, kom je ook langs?
is goed, ik woon in den haagquote:Op zondag 10 februari 2013 21:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Dus even ter verduidelijking:
We gaan met de hele SC aankomende vrijdag naar Heppie van 19:00 tot zaterdag 20:00 ?
Zaterdag heb ik al wat hihahoquote:Op zondag 10 februari 2013 21:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
We gaan met de hele SC aankomende vrijdag naar Heppie van 19:00 tot zaterdag 20:00 ?
quote:
VECHTEN VECHTEN VECHTENquote:
Ja, het is natuurlijk wel de bedoeling dat we zelf ook wat alcohol meenemen, en als je iets sloopt moet je het ook goed slopenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Dus er is heel geen meet?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij woont heul niet in Den Haagjij woont in K-.. oh...
Oke mooiquote:Op zondag 10 februari 2013 21:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja, het is natuurlijk wel de bedoeling dat we zelf ook wat alcohol meenemen, en als je iets sloopt moet je het ook goed slopen
verder zijn er weinig regels enzo
Bitch please, je krijgt niet eens een ijsthee flesje open.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kleine Aziaat.ik win toch
lekker puh.
hihiquote:Op zondag 10 februari 2013 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bitch please, je krijgt niet eens een ijsthee flesje open.
thanks!quote:
quote:
danku!quote:
Dat heeft hier niets mee te maken.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bitch please, je krijgt niet eens een ijsthee flesje open.
ik neem zoveel met je opquote:Op zondag 10 februari 2013 21:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JE MOET HET VOOR MIJ OPNEMEN HOMO
Hoe wil je dan van me winnen?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat heeft hier niets mee te maken.
Ik bijt je hoofd eraf.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe wil je dan van me winnen?
Mijn klap is 10x harder dan de jouwe
Jij bent gewoon een kleine Aziaat.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Grote mond heb je(figuurlijk en letterlijk)
Bitchfightquote:Op zondag 10 februari 2013 21:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een kleine Aziaat.ukkie
Klopt.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een kleine Aziaat.ukkie
quote:
Hoezo eng?quote:
IK KAN WEL WINNEN LET MAAR OPquote:Op zondag 10 februari 2013 21:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt.
En je kan niet eens van een kleine aziaat winnen.
Gooi jezelf weg man.
Denken dat je zomaar kan winnen van kleine mensen
Ja AJ heeft een klein lontjequote:Op zondag 10 februari 2013 21:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Niet spotten met lengte, punt. Amen.
Da's gemeenquote:
ik kan ook onaardig doen hoorquote:
Jury meldquote:Op zondag 10 februari 2013 21:13 schreef 2Happy4U het volgende:
modderbad gevecht @ heppie om 20:00, aankomende zaterdag
deelnemers
hypo
a-j
lb
Flikker op Heppie.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:13 schreef 2Happy4U het volgende:
modderbad gevecht @ heppie om 20:00, aankomende zaterdag
deelnemers
hypo
a-j
lb
OHHHHH SNAPquote:
Oh hehe. Mooien UIquote:
badass hequote:
Weet niet. Weet jij het?quote:
En jij een kleine piemelquote:Op zondag 10 februari 2013 21:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja AJ heeft een klein lontje
Ik vind hem zo mooiquote:Op zondag 10 februari 2013 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh hehe. Mooien UIAlleen wel verwarrend.
Snap jequote:
Sinds de Fokkers allemaal minstens 30cm+ hebbenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 28cm klein
Beachquote:Op zondag 10 februari 2013 21:17 schreef Beach het volgende:
Supersuf vertrouw Hamerhaaitje niet. Hij wilde me ooit meeten om seks te hebben.
quote:
Rollen omdraaien hequote:Op zondag 10 februari 2013 21:17 schreef Beach het volgende:
Supersuf vertrouw Hamerhaaitje niet. Hij wilde me ooit meeten om seks te hebben.
hoe gaat t?quote:
Jij wilde toch ook?!quote:Op zondag 10 februari 2013 21:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Rollen omdraaien he
zo werkt dat niet
Wel goed thanks. Beetje moe maar dat is mijn eigen schuld want ik ging pas om 3 uur naar bed.quote:
Ik schaam me wel een beetje jaquote:Op zondag 10 februari 2013 21:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sinds de Fokkers allemaal minstens 30cm+ hebben
Ik heb alleen gister heerlijk geslapen voor de rest wel oke. Verder gaat alles goed! Yvonne Award gewonnenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel goed thanks. Beetje moe maar dat is mijn eigen schuld want ik ging pas om 3 uur naar bed.
Hoe is het met jou en hoe heb je de afgelopen dagen geslapen?
Jezelf snijdenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik schaam me wel een beetje ja
JA JIJ SNAPT HET, zei het ook al tegen hypoquote:Op zondag 10 februari 2013 21:23 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
roze glitters komop man
Preciesquote:Op zondag 10 februari 2013 21:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
JA JIJ SNAPT HET, zei het ook al tegen hypo
jij wil met mannen afsprekenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:23 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
roze glitters komop man
Woooop wooooopquote:Op zondag 10 februari 2013 21:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb alleen gister heerlijk geslapen voor de rest wel oke. Verder gaat alles goed! Yvonne Award gewonnen
quote:
Picsquote:Op zondag 10 februari 2013 21:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn hele arm zit onder nu
niet hierquote:Op zondag 10 februari 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
Waar is VA? En Fokit, en jer, en nodig, en tax en prom?
LEUKquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn hele arm zit onder nu
quote:
Wat voor naar gevoelquote:Op zondag 10 februari 2013 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
LEUK![]()
Alleen nu heb ik weer dat nare gevoel als gisteren. Dus dat is beetje jammermaarja.
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey mijn emoties moeten er toch uit he![]()
quote:
Als ik dat eens wistquote:Op zondag 10 februari 2013 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor naar gevoel
Gelukkig heb je een leuke dag gehad
Het is gewoon emo.gifwaardig.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
:S
Wat zit je me hele tijd te emogiffen hypo.
Maar naar als ziek of onzeker of nerveus of unhappy?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Als ik dat eens wist
Naja weet misschien wel.
Ja gewoon mentaal. Dat ik geen opleiding kan vinden enzo, niet veel kan werken, mn vrienden die me in de steek laten en dat ik eigenlijk niks nuttigs doe. En ik kan aan alles wel wat doen, maar weet niet goed hoequote:Op zondag 10 februari 2013 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar naar als ziek of onzeker of nerveus of unhappy?
hihaho grappugquote:
ik zeg alleen ey aj chineesje van.me wat is daar mis me? ik dacht dat we koosnaampjes voor elkaar haddenquote:
Jouw kinderachtige gedrag omg omg zo stoerquote:
Hoezo kun je geen opleiding vinden? Weet je niet wat je wilt gaan doen of zijn de opleidingen die je leuk lijkt al vol? Tot wanneer heb je om je in te schrijven voor het volgende studiejaar?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gewoon mentaal. Dat ik geen opleiding kan vinden enzo, niet veel kan werken, mn vrienden die me in de steek laten en dat ik eigenlijk niks nuttigs doe. En ik kan aan alles wel wat doen, maar weet niet goed hoe
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jouw kinderachtige gedrag omg omg zo stoer
Vrienden die jou in de steek laten zijn geen goeie vrienden en kan je beter laten gaan, hoe hard het ook klinktquote:Op zondag 10 februari 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gewoon mentaal. Dat ik geen opleiding kan vinden enzo, niet veel kan werken, mn vrienden die me in de steek laten en dat ik eigenlijk niks nuttigs doe. En ik kan aan alles wel wat doen, maar weet niet goed hoe
Nog nietquote:
Ik vind geen een opleiding leuk. Dat is het juist. En dan op zo'n dag als deze als familie er naar vraagt dan word ik alleen nog maar meer zenuwachtiger.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo kun je geen opleiding vinden? Weet je niet wat je wilt gaan doen of zijn de opleidingen die je leuk lijkt al vol? Tot wanneer heb je om je in te schrijven voor het volgende studiejaar?
Het werken, tsja, het is niet veel qua uren maar daar kun je altijd een keer om vragen
Hmmmz, dat vrienden je in de steek laten is wel erg jammer. Kan dat zijn doordat zij het 'gewoon' druk hebben of is dat ook echt zo? Hoe dan ook allemaal wel een beetje jammer ja![]()
Die uren op je werk komen wel joh. Tot wanneer kun je denken over een nieuwe opleiding om in september te kunnen beginnen?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind geen een opleiding leuk. Dat is het juist. En dan op zo'n dag als deze als familie er naar vraagt dan word ik alleen nog maar meer zenuwachtiger.
Ja kan wel meer uren vragen, maar dat durf ik nu nog niet
Het komt allemaal wel goed, maar zie het nu niet zo
Ja ik weet het, maar dan heb ik geen vrienden meerquote:Op zondag 10 februari 2013 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vrienden die jou in de steek laten zijn geen goeie vrienden en kan je beter laten gaan, hoe hard het ook klinkt
Hebben alle mannen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:44 schreef Nestalgie het volgende:
ongesteldheidspraatbestaat daar een fobie voor?
Vast welquote:Op zondag 10 februari 2013 21:44 schreef Nestalgie het volgende:
ongesteldheidspraatbestaat daar een fobie voor?
Tot mei volgens mijquote:Op zondag 10 februari 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die uren op je werk komen wel joh. Tot wanneer kun je denken over een nieuwe opleiding om in september te kunnen beginnen?
Sportclub? Of heb je daar geen tijd voor?:Pquote:Op zondag 10 februari 2013 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar dan heb ik geen vrienden meerEn heb nu ook niet echt plekken waar ik nieuwe kan vinden
Nou, dan heb je nog een paar maanden. Er is vast wel iets dat je leuk lijkt en anders moet je er nog maar een jaartje over nadenken. Je bent nog geen oud wijf dus dat zou eventueel kunnenquote:
yoowquote:Op zondag 10 februari 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
Waar is VA? En Fokit, en jer, en nodig, en tax en prom?
Eerder geen geldquote:Op zondag 10 februari 2013 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sportclub? Of heb je daar geen tijd voor?:P
En anders mensen meeten van FOK!
Nou ik ga echt niet nog een jaar wachten hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan heb je nog een paar maanden. Er is vast wel iets dat je leuk lijkt en anders moet je er nog maar een jaartje over nadenken. Je bent nog geen oud wijf dus dat zou eventueel kunnen
Kijk maar joh. Je hebt nog een paar maanden om een keuze te makenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik ga echt niet nog een jaar wachten hoor
Ik deed journalistiek. En ik had CM met Duits, Frans, maatschappijwetenschappen en geschiedenis.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat voor opleiding heb je hiervoor gedaan met wat voor profiel?
Is er in jouw buurt niet een "jongeren" club? Dat is gratis en kan je misschien nieuwe mensen ontmoetenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerder geen geldWil alles gaan sparen en mn ouders betalen dat niet meer
ja okequote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kijk maar joh. Je hebt nog een paar maanden om een keuze te maken
Anders kom je een jaartje hier in London werkenquote:
Weekend alweer voorbijquote:
Waarom ben je gestopt met journalistiek dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik deed journalistiek. En ik had CM met Duits, Frans, maatschappijwetenschappen en geschiedenis.
Neequote:Op zondag 10 februari 2013 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is er in jouw buurt niet een "jongeren" club? Dat is gratis en kan je misschien nieuwe mensen ontmoeten
Ik vond het niet leuk meer. Zag mezelf geen journalist worden en vond het ook best lastig om mee te komen in de lessen en de stof.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt met journalistiek dan?
Ahh oke. Maar twijfel je nu tussen studies of weet je helemaal niks?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond het niet leuk meer. Zag mezelf geen journalist worden en vond het ook best lastig om mee te komen in de lessen en de stof.
Dan zit er niks anders op dan Fokkers meetenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Neeecht niks te doen hier. En zou het niet durven ook
Gas op die lolly is fucking baas.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
Ik hoor dus gewoon kei hard nu Gas op die lollyrot op met je carnaval
Ik vind alleen Vertalen leuk nu. Maar ga nu aan mezelf twijfelen of ik het wel kan blabla.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahh oke. Maar twijfel je nu tussen studies of weet je helemaal niks?
[..]
Dan zit er niks anders op dan Fokkers meeten
Ja dat wel. Maar als ik mijn eigen muziek zachter heb staan dan die kernafval zooi is het niet echt fijnquote:Op zondag 10 februari 2013 21:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gas op die lolly is fucking baas.
Carnaval dan weer niet.
Niet zo aan jezelf twijfelen en gewoon voor gaan, wat heb je te verliezen?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind alleen Vertalen leuk nu. Maar ga nu aan mezelf twijfelen of ik het wel kan blabla.
Ja echt welWe moeten maar een meet organiseren.
quote:
Nou, ik heb geen zin om weer een jaar thuis te zitten en te verspillen eigenlijk. En kost ook nog best veel geld. Maarja, ik ga naar de open dag en dan zie ik welquote:Op zondag 10 februari 2013 21:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet zo aan jezelf twijfelen en gewoon voor gaan, wat heb je te verliezen?
Ik kies voor strandmeet
nu al? Slaap lekkerquote:
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op zondag 10 februari 2013 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen zin om weer een jaar thuis te zitten en te verspillen eigenlijk. En kost ook nog best veel geld. Maarja, ik ga naar de open dag en dan zie ik wel
Oke, strand is goed
Slaap lekkerquote:
Precies.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen zin om weer een jaar thuis te zitten en te verspillen eigenlijk. En kost ook nog best veel geld. Maarja, ik ga naar de open dag en dan zie ik wel
Oke, strand is goed
Nou met die opleiding ga je ook half jaar naar buitenland toequote:Op zondag 10 februari 2013 22:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies.
En vind je het niet leuk om iets met reizen te doen?Wel in de zomer dan.
Maar strandmeet moet je in bikini enzoquote:Op zondag 10 februari 2013 21:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet zo aan jezelf twijfelen en gewoon voor gaan, wat heb je te verliezen?
Ik kies voor strandmeet
Dat is wel vet ja, weet je al naar welke land je eventueel wil?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou met die opleiding ga je ook half jaar naar buitenland toeDus dat vind ik heel leuk
En toerisme weet ik eigenlijk niet of dat wat is
Nog niet goed naar gekeken eigenlijk
maar eens doen nu
en zomer is goed ja
Geen boerkini aan doenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar strandmeet moet je in bikini enzo
Oh voor toerisme heb je economie nodigquote:Op zondag 10 februari 2013 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is wel vet ja, weet je al naar welke land je eventueel wil?
Moet je doen, gewoon veel opties hebben
Wel voor juli, anders ben ik 8 weken weg
Wel een zwarte, anders trek je te veel aandachtquote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja was ik even vergeten
ja doe ikquote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel een zwarte, anders trek je te veel aandacht
Hoi msacras
Maar je kan volgens mij gewoon avondles economie achtig iets nemen, dan word je ook aangenomenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh voor toerisme heb je economie nodigIk heb echt verkeerde profiel gekozen. Maar als ik wis en eco had, dan had ik het nooit gehaald ook dusja.
En ik weet niet, ligt eraan met welke taal ik doorga, Frans, Duits, Engels of Spaans. Maar ik vind Engeland wel tof
21 juni is al zomer he![]()
Hahahaquote:Op zondag 10 februari 2013 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gaan we allemaal bij jou logeren
Nou, ik kan echt geen economie. Dus ik weet niet of ik dat wel ga halenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar je kan volgens mij gewoon avondles economie achtig iets nemen, dan word je ook aangenomen
SpaansEngels kan je zelf wel een beetje bijhouden toch?
Ja, gewoon eind juni strand meet
Normaal werk je elk weekendquote:Op zondag 10 februari 2013 22:12 schreef Dientje12 het volgende:
Weekend is zo snel voorbij, dit was me eerste vrije weekend van 2013 trouwens
arme jijquote:Op zondag 10 februari 2013 22:12 schreef Dientje12 het volgende:
Weekend is zo snel voorbij, dit was me eerste vrije weekend van 2013 trouwens
Het kan kut zijn. Maar je moet het positief proberen te bekijkenquote:
Maar als je 100% ervoor inzet, dan gaat het heus wel lukkenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, ik kan echt geen economie. Dus ik weet niet of ik dat wel ga halenIk ga eens zoeken naar toerisme enzulks.
Ja Engels kan ik wel bijhoudenDuits en Frans op zich ook wel
Kan het nog best goed
Strand
Dude, is geen grapquote:
quote:
Goed ideequote:Op zondag 10 februari 2013 22:14 schreef msacras het volgende:
[..]
life is a bitch and then you die
so fuck the world and let's get high
Dat laatste hoef je echt niet tegen dientje te zeggen, dat wist hij allangquote:Op zondag 10 februari 2013 22:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Nja, je kan niks uitvoeren joh altijd werkenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kan kut zijn. Maar je moet het positief proberen te bekijken
Zoo diepquote:Op zondag 10 februari 2013 22:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |