quote:Op maandag 11 februari 2013 20:12 schreef Estrys het volgende:
Hier een mijlpaal vind ik: ik geef vanaf vandaag langer borstvoeding dan bij de oudste. En het gaat supergoed
Best wel trots
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:29 schreef Kyara het volgende:
Estrys
Hier de 1e bv in de diepvries. 180 ml
Wauwquote:Op maandag 11 februari 2013 21:29 schreef Kyara het volgende:
Estrys
Hier de 1e bv in de diepvries. 180 ml
Huh zelf spenen is toch dat kind dus kiest wanneer hij er Klaar mee is?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:46 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wat een positieve verhalen
Ik krijg trouwens ook al pijn in mijn hart/ziel als ik eraan denk dat R. op een dag de borst niet meer wil. Maar dat is waarschijnlijk wel beter dan zelf spenen, denk ik.
Ja. Normale leeftijd ligt tussen 2,5 en 7 volgens mij.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Huh zelf spenen is toch dat kind dus kiest wanneer hij er Klaar mee is?
ik ben ook nog niet ongesteld, en mijn uk is 8 maanden. Ik heb wel het idee dat er *iets* gebeurt op cyclusgebied nu de nachtvoedingen afnemen. Meer afscheiding, terugkeer van pukkels...quote:Op maandag 11 februari 2013 23:44 schreef Troeta het volgende:
Goed zo kyara!
Nee, katten en andere dieren spenen ook, die laten hun jongen niet meer drinken, terwijlze nog wel willen.
Volgens mij bestaat er geen naam voor een kindje wat zelf niet meer wil.
Ik ben nog steeds niet ongesteld? Is dat echt normaal?
Dat is het voordeel van die eerste tijd, je komt nog eens door je series heen, hahaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:54 schreef Incantrix het volgende:
Tinu, ze is morgen 5 weken. Ondertussen denk ik wel dat ik weet wat er is: volgens mij is ze aan het regelen. Ik weet het niet zeker, maar ook nu is ze onrustig en al twee keer in een uur aan de borst geweest. Ik bereid me maar voor op een dagje bankhangen met de tv aan
Haha, ja, slecht moment voor een kapotte media-pc. En heuj, da's cool!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van die eerste tijd, je komt nog eens door je series heen, haha
Hier net bij het CB geweest en een 'ga zo door'gekregen van de arts die normaal geen fan is van BV, dat was wel ff leuk
2,5 uur na de vorige voeding komt dan toch weer een volledige nieuwe voeding? Dan lijkt het me niet verwonderlijk dat ze zoveel drinkt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:51 schreef becky27 het volgende:
hoi hoi Isabel tikt net 2,5 uur na de voeding een fles van 85/90 ml weg. Ik heb r net even gewogen op de keukenweegschaal maar als ze weegt wat daar staat gaat haar lijntje echt afbuigen, nu al. Ik ben bang dat ze niet voldoende heeft aan mijn borstvoeding.
O! Ja, ik druk me verkeerd uit.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:05 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Huh zelf spenen is toch dat kind dus kiest wanneer hij er Klaar mee is?
5 klinkt veel, maar ik zit ook al op 4.. en 90cc in een voeding is niet zo bijzonder veel toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:25 schreef becky27 het volgende:
Ja dat klopt ook wel. Is de vijfde voeding van vandaag. Ze drinkt veel rustiger haar fles dan dat ze aan de borst drinkt. Donderdag naar cb dan weet ik het zeker. Hoop het niet, maar het is zo'n ontevreden baby dat ik bang ben dat ze altijd honger heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |