Het is allemaal de schuld van Yur en Airwin. Die jutten me op.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:01 schreef Khadgar het volgende:
Mijn hemel... Meer en Bos is er niks bij!
Voel me wel vereerd met de TT
Dat effect hebben YUR en ik op anderen, vrouwen én mannen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:03 schreef WheeleE het volgende:
Het is allemaal de schuld van Yur en Airwin. Die jutten me op.
Dat weet ik altijd pas een paar dagen van tevorenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai!Ben je binnenkort doordeweeks nog es een keer vrij?
Geef maar een seintje als je meer weet.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:27 schreef Yuki het volgende:
Dat weet ik altijd pas een paar dagen van tevorenWoensdagmiddag of donderdagochtend wordt het rooster van de week erna pas bekend.
Komende week iig niet
Will doquote:Op zondag 10 februari 2013 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef maar een seintje als je meer weet.
In Nederland wel jaquote:Op maandag 11 februari 2013 22:08 schreef Uccie het volgende:
Den Haag is toch ook gewoon de leukste stad die er is
Van de hele wereld jaquote:
Uuh ik ben in Phuket en Koh Phi Phi geweest en deel jouw mening nietquote:
Wie heeft het over een wereldstad?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Uuh ik ben in Phuket en Koh Phi Phi geweest en deel jouw mening niet
Den Haag WAS een wereldstad
Precies, gewoon heeeel erg leuk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie heeft het over een wereldstad?
als je de stad UIT rijdt ??quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies, gewoon heeeel erg leuk.
Ben elke dag heel blij als het prins clausplein weer in zicht is
Haaiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je de stad UIT rijdt ??
tevens, goedenavond saam!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je de stad UIT rijdt ??
tevens, goedenavond saam!
Ja..was ineens weg!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:42 schreef WheeleE het volgende:
Weet iemand wat er met Van Leest in de Spuistraat is gebeurd? In het pand zit ineens een totaal andere winkel
Het was zo'n toffe winkel met verslavende aanbiedingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |