die is niet goed johquote:Op zondag 10 februari 2013 19:33 schreef jakees het volgende:
Die keeper van AZ wilde Vilhena ff een beuk geven.
Dit.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:33 schreef XSbig het volgende:
Ik eis een Gifje van de vrouw van van Geel
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
die vrouw van van Geel wie maakt daar een gif van?
"AZ was niet de mindere". Nee hoor Feyenoord stond inderdaad 90 minuten onder druk. Pff rare vent altijd.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:35 schreef Dekatria het volgende:
Heerlijk zure Verbeek zonet. En hele mooie beelden van de ontlading bij de 2-1.
Wilde net zeggen. Ze hebben gewoon geen enkel recht gehad op meer dan dit.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:37 schreef jakees het volgende:
[..]
"AZ was niet de mindere". Nee hoor Feyenoord stond inderdaad 90 minuten onder druk. Pff rare vent altijd.
Alleen de eerste 20 minuten had Feyenoord moeite om grip op de wedstrijd te krijgen. Maar echt grote kansen kreeg AZ toen ook niet. De rest van de wedstrijd overheerste Feyenoord en had het ook net zo makkelijk 5-1 of 6-1 kunnen worden.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Ze hebben gewoon geen enkel recht gehad op meer dan dit.
Dat dus. En aan de andere kant verprutst Schaken een wereldkans. Gaat hij nog een keer op de paal, Immers die zijn voet er niet tegen krijgt.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen de eerste 20 minuten had Feyenoord moeite om grip op de wedstrijd te krijgen. Maar echt grote kansen kreeg AZ toen ook niet. De rest van de wedstrijd overheerste Feyenoord en had het ook net zo makkelijk 5-1 of 6-1 kunnen worden.
Wat denk jij dan? Wij bepalen wel waar het feestje gevierd wordt.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou zoiets nog op de Coolsingel gevierd worden? Ik denk eerder dat je daar een viering in de Kuip bij krijgt joh.
#elite #groenehaas #beslotenfeestjequote:Op zondag 10 februari 2013 19:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Wij bepalen wel waar het feestje gevierd wordt.
Niet eens. Feyenoord is niet te stoppen.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
#elite #groenehaas #beslotenfeestje
Eerst maar eens PSV thuis verslaan (en Zwolle volgende week), dan durf ik weer te dromen.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Een kampioenschap zonder Coolsingel - of op z'n minst een groot feest in het centrum - dat kan natuurlijk niet hé.
Al durf ik er nog niet op te hopen.
De enige manier dat wij van topclubs zoals PSV en Twente kunnen winnen is zonder Mathijsen en Immersquote:Op zondag 10 februari 2013 19:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerst maar eens PSV thuis verslaan (en Zwolle volgende week), dan durf ik weer te dromen.
Straks Koeman bij SV
Ik vind het al boven realistisch waar we nu staan. Maar als we na 34 wedstrijden eerste staan, krijg ik een stijve.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:53 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind het prima waar we nu staan, gewoon gedeeld tweede. Dat kampioensgeouwehoer vind ik altijd zo overtrokken.
nee blij zijn met 2e plek als je 3 punten achter PSV staat waar je verdomme over 2 weken tegen speelt da's een goeie mentaliteitquote:Op zondag 10 februari 2013 19:53 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind het prima waar we nu staan, gewoon gedeeld tweede. Dat kampioensgeouwehoer vind ik altijd zo overtrokken.
Dus dat. Tevens dan ook geen voorrondegeouwehoer, maar rechtstreeks EL. Prima wat mij betreft.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:53 schreef Caland het volgende:
Gewoon zorgen dat je heel stiekem derde wordt dit seizoev. Alles hoger is echt complete nonsens.
niemand speelt rechtstreeks EL.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dus dat. Tevens dan ook geen voorrondegeouwehoer, maar rechtstreeks EL. Prima wat mij betreft.
Hoop doet leven.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:53 schreef Caland het volgende:
Gewoon zorgen dat je heel stiekem derde wordt dit seizoev. Alles hoger is echt complete nonsens.
nee, je speelt altijd minimaal 1 voorronde. En in ons geval ook altijd tegen de hoogst geklasseerde teams omdat we een coefficient van lik me reet hebben.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht zoiets gelezen te hebben t.a.v de derde plek.
Och, als we zo spelen als tegen Kiev komt het wel goed. Nu hebben we tenminste Pelle & the Milkshake brothers erin staanquote:Op zondag 10 februari 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, je speelt altijd minimaal 1 voorronde. En in ons geval ook altijd tegen de hoogst geklasseerde teams omdat we een coefficient van lik me reet hebben.
Het hele idee van die Coolsingel gaat toch om die balkonscene.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Wij bepalen wel waar het feestje gevierd wordt.
Zit je weer aan de sos vanavond ofzo? Je bent zo stellig, de oude Happel is terug lijkt wel.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet eens. Feyenoord is niet te stoppen.
goeien trollquote:Op zondag 10 februari 2013 19:53 schreef Caland het volgende:
Klopt, enkel top-3 competities hebben 1 rechtstreekse club die de EL in mag, de rest is zonder uitzondering voorronde.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, je speelt altijd minimaal 1 voorronde. En in ons geval ook altijd tegen de hoogst geklasseerde teams omdat we een coefficient van lik me reet hebben.
Nou, eerlijk gezegd kijk ik nog altijd het meest op tegen de uitwedstrijden tegen de zogenaamde "kleintjes", oa PEC Zwolle uit, NEC uit, RKC Waalwijk uit etc.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
over 2 weken psv weer laten verliezen in de kuip
daarna gewoon piss easy programma, geen probleem echt geen probleem dit
Nee, joh. Ik weet gewoon hoe het is.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit je weer aan de sos vanavond ofzo? Je bent zo stellig, de oude Happel is terug lijkt wel.
daarom echt geen obstakels meerquote:Op zondag 10 februari 2013 19:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd kijk ik nog altijd het meest op tegen de uitwedstrijden tegen de zogenaamde "kleintjes", oa PEC Zwolle uit, NEC uit, RKC Waalwijk uit etc.
Maar tot dusverre wint Feyenoord tot m'n eigen verbazing al die wedstrijden juist redelijk eenvoudig.
Volledig mee eens. Zolang het binnen handbereik is moet je er ook vol voor gaan.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee blij zijn met 2e plek als je 3 punten achter PSV staat waar je verdomme over 2 weken tegen speelt da's een goeie mentaliteit
quote:17-02-2013 14:30 PEC Zwolle - Feyenoord Zwolle, IJsseldelta Stadion
24-02-2013 12:30 Feyenoord - PSV De Kuip, Rotterdam
03-03-2013 12:30 NEC - Feyenoord Goffertstadion, Nijmegen
10-03-2013 12:30 Roda JC - Feyenoord Parkstad Limburg Stadion, Kerkrade
17-03-2013 14:30 Feyenoord - FC Utrecht De Kuip, Rotterdam
30-03-2013 20:45 sc Heerenveen - Feyenoord Abe Lenstra Stadion, Heerenveen
05-04-2013 20:00 Feyenoord - VVV Venlo De Kuip, Rotterdam
14-04-2013 14:30 RKC Waalwijk - Feyenoord Mandemakers Stadion, Waalwijk
21-04-2013 16:30 Feyenoord - Vitesse De Kuip, Rotterdam
28-04-2013 14:30 Feyenoord - Heracles Almelo De Kuip, Rotterdam
05-05-2013 12:30 ADO Den Haag - Feyenoord Kyocera Stadion, Den Haag
12-05-2013 14:30 Feyenoord - NAC Breda De Kuip, Rotterdam
had 't net eens bekekenquote:
Oh oh oh wat een mooi programma zo met deze stand. Komende 2 potten winnen en het gaat kriebelen, nu is het wmbt niet meer dan een geintje.quote:
even fappenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:21 schreef vandermar het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)sse-van-boetius.html
I jizzed in my pants
even laten zien hoe t moetquote:
Bazenshot dit.quote:
Hoe is het met het nichtje van c_a?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:49 schreef Muto het volgende:
Volgens JD heeft gemeenteraad toezeggingen gedaan om zeker voor de zomer een besluit te nemen over het nieuwe stadion.
Goed man. Eerst deze week twee projecten inleveren, daarna misschien even een drankje met haar doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe is het met het nichtje van c_a?
Ait nice man, ziet er leuk uit die dame.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Goed man. Eerst deze week twee projecten inleveren, daarna misschien even een drankje met haar doen.![]()
wel vrij lullig voor Immers die je dan in de aanname tekort ziet schieten zegquote:Op zondag 10 februari 2013 20:21 schreef vandermar het volgende:
I jizzed in my pants
Israel ?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Grifte het volgende:
Heerlijk hoe Willem Rinus nog even aanpakte op het eind.
Inderdaad, OP materiaalquote:
Godverdomme wat een geil filmpje. Hoe hij tussen twee man die bal nog zo terughaalt, fenomenaal.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:21 schreef vandermar het volgende:
I jizzed in my pants
Fantastisch idd. Daarvoor was ook een interview met Vilhena en Boëtius tegelijk, ook leuk om te zien. Deze jongens gaan het echt maken (= topclub in topcompetitie), ben ik van overtuigd. Zoveel techniek, zoveel overzicht, zo'n hoge handelingssnelheid.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:21 schreef vandermar het volgende:
I jizzed in my pants
Dahaaaag!! Hij schept hem inderdaad met gestrekt been.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:04 schreef Kerftminister het volgende:
Viergever was dus echt geen rood, Immers en dat andere AZ-mannetje was wel beiden donkerrood, maar Viergever schept Immers als het waren, het is geen doodschop.
Eensquote:Op zondag 10 februari 2013 21:06 schreef Merkie het volgende:
Immers had net zo goed rood kunnen krijgen.
Toch ook een soort opluchting. Met die laatste vrije bal ook. Pfff dat was toch even link.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:07 schreef Yipper het volgende:
Dat moment op het laatst was echt zo mooi op de tribunes. Heerlijke afsluiter. En daarna nog even Koeman toezingen.
Immers maakt elke wedstrijd wel een soortgelijke overtreding heb ik het idee.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:06 schreef Merkie het volgende:
Immers had net zo goed rood kunnen krijgen.
Ik zit tegenwoordig met iedere vrije trap of corner tegen met samengeknepen billenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:07 schreef jakees het volgende:
[..]
Toch ook een soort opluchting. Met die laatste vrije bal ook. Pfff dat was toch even link.
Verhoek was echt kankerslecht man.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb helaas niets kunnen volgen van de wedstrijd. Hoe waren Mathijsen en Immers?
Speelden allebei prima.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb helaas niets kunnen volgen van de wedstrijd. Hoe waren Mathijsen en Immers?
En naar het schijnt ook een hele goede mentaliteit.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Fantastisch idd. Daarvoor was ook een interview met Vilhena en Boëtius tegelijk, ook leuk om te zien. Deze jongens gaan het echt maken (= topclub in topcompetitie), ben ik van overtuigd. Zoveel techniek, zoveel overzicht, zo'n hoge handelingssnelheid.
Vind prima voor Mathijsen vandaag wat overdreven.quote:
Mathijssen heeft echt wel wat potentieel linke situaties voorkomen door ze te voorzien.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:21 schreef elCholo het volgende:
[..]
Vind prima voor Mathijsen vandaag wat overdreven.
Immers speelde naar zijn mogelijkheden wel redelijk, maar blijf vinden dat hij vaak teveel handelingen nodig heeft en er op zijn positie met een adere type voetballer, veel meer rendement gehaald kan worden.
Ik vond hem zeker niet slecht. Maar hij had ook wel paar momenten waar hij niet zeker oogde. Een van die momenten was toen hij niet durfde in te stappen op Maher en achteruit bleef lopen. Het is dat Maher het niet goed uitspeelde....quote:Op zondag 10 februari 2013 21:27 schreef Gert het volgende:
Mathijssen heeft echt wel wat potentieel linke situaties voorkomen door ze te voorzien.
Zeg niet dat hij briljant was, maar heeft toch gewoon een goede wedstrijd gespeeld?
Idd, het meeste gevaar kwam over rechts.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:35 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vond Verhoek echt goed vandaag
Heeft ook belachelijk veel kaartenvoor zijn positie. Overigens maakte er eentje van az na die rode kaart volgens ook een soortgelijke overtreding die ook met geel werd afgedaan, was wat dat betreft ook wel inconsequent..quote:Op zondag 10 februari 2013 21:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Immers maakt elke wedstrijd wel een soortgelijke overtreding heb ik het idee.
Klopt, had Boëtius maar een goede tweelingbroer, of hadden we maar een linksvoetige Wesley Verhoek.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Idd, het meeste gevaar kwam over rechts.
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:35 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vond Verhoek echt goed vandaag
Caland gaat Achahbar zeggen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:43 schreef Haringkop het volgende:
Schaken viel ook lekker in...
Als we toch eens een fatsoenlijke rechterspits zouden hebben...
Janmaat en Vormer hebben Schaken drie keer vrij in de 16 gezet, geen flikker haalde hij er mee uit. Anass kan dat echt wel beter.quote:
Mogen ze ook tellen hoeveel pingels wij niet kregen. Vandaag bijvoorbeeld. Voor de rest, ik vind het mooi hoe iedereen nu lekker op ons kan zeiken. Beter dan die vreselijke medelijden van een aantal seizoenen terug.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:47 schreef vandermar het volgende:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum20/1678-109.php
Dit is wel zo vreselijk geniaal.
Wij de arbitrage thuis mee
Hoeveel penalty's hebben wij al niet gekregen
Hoeveel rode kaarten hebben wij al niet gekregen (dan wel terecht of niet.)
Waarom hebben ze een Feyenoordtopic daar? Dacht dat we niet interessant waren?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:47 schreef vandermar het volgende:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum20/1678-109.php
Dit is wel zo vreselijk geniaal.
Wij de arbitrage thuis mee
Hoeveel penalty's hebben wij al niet gekregen
Hoeveel rode kaarten hebben wij al niet gekregen (dan wel terecht of niet.)
Fúcking KONINGquote:Op zondag 10 februari 2013 20:46 schreef heiden6 het volgende:
Gaat heel de tijd over Feyenoord bij FC Rijnmond,vraagt die presentator ineens aan Van Hanegem of ze bij Sparta het contract van Vonk (de trainert) moeten verlengen. Kijkt ie m zo aan zegt kurkdroog, wat kan mij dat schelen?
1 minuut later: ik kijk wel eens naar die jupiter league maar het is niet om aan te zien
vervolgens: je kan m ook een contract voor 10 jaar geven maarop een gegeven moment ben je t ookm zat om telkens tegen dezelfde te praten
Willem
(edit: zie nu pas dat ernog meer zitten te kijken)
Wat een huillies.quote:
Waarom hol van de leeuw?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:50 schreef The_Groove het volgende:
De tering, ik heb me in het stadion echt 60 minuten groen en geel (ha) geërgerd aan Verhoek. Loop is de ruimte in joh debiel![]()
Verder heb ik me prima vermaakt in het hol van de leeuw
Door wat voor onbenullen worden die 2 dan met elkaar vergeleken? Een groter verschil binnen het profvoetbal is haast nauwelijks denkbaar...quote:Op zondag 10 februari 2013 21:39 schreef Merkie het volgende:
Ik word een beetje moe van de vergelijkingen met Boëtius en Cabral. Boëtius is gewoon véél beter, heeft niets met mentaliteit te maken.
quote:Bij die overtreding van Immer schreeuwde ik ook om rood maar later bedacht ik me dat als je Feyenoord nou echt in het zadel wil helpen je ze minimaal twee wedstrijden zonder Lexie op het middenveld moet laten ballen.
Mag hij gelijk gaan uitleggen op basis van welke vriendendienst Verhoek erin staat.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:50 schreef Merkie het volgende:
Zometeen trouwens Ronald Koeman bij Studio Voetbal he.
Die aanname van die lange bal van Boetiusquote:
Van dat neuzenforum waar hierboven naar gelinkt wordt.quote:
Omdat die een neus is.quote:
Cabral is een blind paard, Boëtius een speler met niet alleen techniek maar ook overzicht en inzicht. Nog los van mentaliteit. Wereld van verschil. Cabral is een talent op dezelfde manier dat Hersi een talent was.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:51 schreef eight het volgende:
[..]
Door wat voor onbenullen worden die 2 dan met elkaar vergeleken? Een groter verschil binnen het profvoetbal is haast nauwelijks denkbaar...
Exact.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Cabral is een blind paard, Boëtius een speler met niet alleen techniek maar ook overzicht en inzicht. Nog los van mentaliteit. Wereld van verschil. Cabral is een talent op dezelfde manier dat Hersi een talent was.
Wel meer volgens mij hoor. Geweldenaartje in de spits.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:57 schreef heiden6 het volgende:
Twee jaar en een week geleden (kwam het toevallig tegen op youtube).
1.93 jongens die Deen! (Heeft hij berhaupt wel eens voor ons gespeeld? 1 invalbeurt ofzo?)
als we de titel pakken breek ik de boel afquote:Op zondag 10 februari 2013 21:56 schreef De_Pel het volgende:
ALS, met de nadruk op ALS, we de volgende 2 wedstrijden 6 punten pakken, zijn we gewoon serieus titelkandidaat. Sta je gedeeld eerste na 2/3e van de competitie, met een relatief eenvoudig programma. Uiteraard niet alsof dit Feyenoord al een kampioenswaardig team heeft, maar als je koploper gewoon al een kwart van z'n wedstrijden verloren heeft... Het zou de vreugde niet minder maken.
Overigens houdt ik voor beide wedstrijden m'n hart vast.
Wie neemt er nog meer een tattoo als ze kampioen worden?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:59 schreef Jimbo het volgende:
dt ik voor beide wedstrijden m'n hart vast.
als we de titel pakken breek ik de b
Ik denk nog wel beter dan Burgerking.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel meer volgens mij hoor. Geweldenaartje in de spits.
6 wedstrijden inderdaad, 0 goals. Topper was het wel jaquote:Op zondag 10 februari 2013 21:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel meer volgens mij hoor. Geweldenaartje in de spits.
Nu gaat Caland Verhoek vergelijken met Larsen. En zeggen dat Larsen zelfs slechter was dan Verhoek.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:57 schreef heiden6 het volgende:
Twee jaar en een week geleden (kwam het toevallig tegen op youtube).
1.93 jongens die Deen!
Ik ben bang dat Rotterdam helemaal afgebroken wordtquote:Op zondag 10 februari 2013 21:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als we de titel pakken breek ik de boel af
Ach een man kan blijven dromen he.
Niets mis met Utrecht hoor, prima clubquote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef De_Pel het volgende:
![]()
![]()
Wát één fúcking bázenwéékend![]()
![]()
De Pel
De Boet
De Hyena
ajaks
psv
Twente
Vitesse
Utrecht
Mee eens, maar ze kwamen me te dicht bij voor het comfort.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niets mis met Utrecht hoor, prima club
Na het opstootje Mathijsen-Altidore sloeg de vlam wel even in de pan, verder was het maar erg gelatenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef Caland het volgende:
Ik ben trouwens bang dat ik die Kuipsfeer vandaag heb gemist. Zo lang heb ik ook weer niet staan te pissen maar in de media doet men net alsof het een ware heksenketel was.
Is dit een troll, of heb je gemist dat de media meldden dat het zo stil wasquote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef Caland het volgende:
Ik ben trouwens bang dat ik die Kuipsfeer vandaag heb gemist. Zo lang heb ik ook weer niet staan te pissen maar in de media doet men net alsof het een ware heksenketel was.
Ligt er maar net aan welke media. Volgens anderen kon je 93 minuten lang een speld horen vallenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:05 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde op radio 1 men juist benadrukken dat AZ van de Kuip had verloren vandaag enzo. Ik vond het wel meevallen, tamme bende.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is dit een troll, of heb je gemist dat de media meldden dat het zo stil was
Twente was vandaag slechter en Utrecht ook dus gelijk heeft hij welquote:Op zondag 10 februari 2013 22:11 schreef heiden6 het volgende:
Volgens Verbeel was AZ niet de slechtste vandaag, misschien heeft hij een videoband gekeken van een andere wedstrijd ofzo.
op teletekst zeker?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke media. Volgens anderen kon je 93 minuten lang een speld horen vallen
Ah, vanwaar deze wedstrijd dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:11 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik zit donderdag weer in de ArenA?
Ik vind 't eerder bizar hoe moeizaam Feyenoord altijd een tweede goal maakt.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:12 schreef De_Pel het volgende:
Overigens is het gewoon bizar hoe vaak Feyenoord slecht begint, ook in eigen huis.
Dat is volgens mij de hoofdreden dat je van de minderen altijd wint (die maken hem nog niet en worden uiteindelijk toch wel overklast) terwijl je van de toppers ruim verliest zonder écht veel minder te zijn maar ook zonder enige aanspraak op winst.
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Twente was vandaag slechter en Utrecht ook dus gelijk heeft hij wel
Begin is altijd wel aardig qua sfeer, verder loopt het wel redelijk parralel met de wedstrijd. Feyenoord komt voor, kakt in -> publiek evenzo. Na gelijke stand klapt het publiek er weer op tot voorsprong - prima zo. Interactie dit dat, al mag er wel een tandje bij op bepaalde momenten, ook qua massaliteit, maargoedquote:Op zondag 10 februari 2013 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde op radio 1 men juist benadrukken dat AZ van de Kuip had verloren vandaag enzo. Ik vond het wel meevallen, tamme bende.
Oh, jij bent die mongool die normaal op die trommel slaat. Zelfs De Boer miste je alquote:Op zondag 10 februari 2013 22:11 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik zit donderdag weer in de ArenA?
Hoe moeilijk kan het zijn om een keer per seizoen een wedstrijd binnen 60 minuten te beslissen?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't eerder bizar hoe moeizaam Feyenoord altijd een tweede goal maakt.
Of gewoon een keer bij rust met 3-0 voorstaan.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn om een keer per seizoen een wedstrijd binnen 60 minuten te beslissen?
Hij komt iig nog uit z'n woorden itt Vilhena.quote:
boetius; ja leeftijd is maar een getal.quote:
Twente thuis vorig jaar.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Of gewoon een keer bij rust met 3-0 voorstaan.
Twee keer 13 is ook 26quote:Op zondag 10 februari 2013 22:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
boetius; ja leeftijd is maar een getal.
Ah dat zei fer ook
quote:
Ja precies. Maar ok winnen van Twente ik klaag niet.quote:
Kijken hoe lang het over die rode kaart gaat.quote:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 10-02-2013 om 22:19:00Stanley Brard, hoofd jeugdopleiding bij #Feyenoord, heeft volgens de Telegraaf een megabod ontvangen vanuit Azerbeidzjan. reageer retweet
Oohja daar wil je heenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 10-02-2013 om 22:19:00Stanley Brard, hoofd jeugdopleiding bij #Feyenoord, heeft volgens de Telegraaf een megabod ontvangen vanuit Azerbeidzjan. reageer retweet
Doet ie toch niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef Caland het volgende:
quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Neen. Schoonfamilie zit elke wedstrijd in de kuip. Plus dat er in mijn eigen familie lijn wat Feijenoord voetballers en een voorzitter zit
Ik juich mee
Ik weet niet of hij nou echt de drijvende kracht achter de opleiding is, maar hoe dan ook denk ik dat de opleiding ondertussen goed genoeg op orde is en er meer dan voldoende kennis is om ook zonder jantje, pietje of klaasje voorlopig gewoon door te kunnen met het opleiden van toptalenten.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef Caland het volgende:
Hebben ze daar veel talentvolle jeugd rondlopen denk je Caland?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:24 schreef Caland het volgende:
Weet haast wel zeker dat we tegen Psv gaan verliezen vooral met Mathijssen en Immers in de basisquote:Op zondag 10 februari 2013 22:33 schreef Dekatria het volgende:
Twee belangrijke wedstrijden dus komende 2 weken. Uit op kunstgras, thuis tegen PSV. Ben benieuwd.
21 wedstrijden op rij ongeslagen bitchquote:Op zondag 10 februari 2013 22:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Weet haast wel zeker dat we tegen Psv gaan verliezen vooral met Mathijssen en Immers in de basis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Kijk Clasie.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen met fysiek hebben in de Eredivisie zo enorm veel voordeel, dat is ongekend. Kijk Bony. Kijk Pelle.
Voordeel. Hij zegt niet dat je perse fysiek moet hebben.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kijk Clasie.
Kijk Maher.
Kijk Eriksen.
Kijk Klein-klein-kaboutertje.
Samen met Wim Jansen is hij vind ik de drijvende kracht achter de opleiding. Wat zij hebben neer gezet is ongekent, daarbij heb je geluk nodig met trainers maar ze pakken niet lukraak oud spelers en zetten die voor een groep neer. Ze hebben verschillende soorten mensen, mensen die psychologisch zijn aangelegd en minder hoog hebben gevoetbald en oud topvoetballers.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij nou echt de drijvende kracht achter de opleiding is, maar hoe dan ook denk ik dat de opleiding ondertussen goed genoeg op orde is en er meer dan voldoende kennis is om ook zonder jantje, pietje of klaasje voorlopig gewoon door te kunnen met het opleiden van toptalenten.
Denk dat Verheijen hier toch ook een grote rol in heeft gespeeld; als ik het mag geloven had Clasie zonder hem waarschijnlijk nooit in ons 1e gelopen.
Ja natuurlijk doen we meequote:Op zondag 10 februari 2013 22:41 schreef arjan1212 het volgende:
Koeman zei net: ja wij doen mee voor de titel.
Is ook zo. Maar ik bedoel maar aan te geven dat je het ook weer niet moet overdrijven.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voordeel. Hij zegt niet dat je perse fysiek moet hebben.
Thuis winnen van PSV is van essentieel belang.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk doen we mee
Wil niet zeggen dat het erg waarschijnlijk is, dat het helemaal reeel is, of dat we over 3 wedstrijden nog meedoen, maar zolang de gehele concurrentie faal op faal op faal stapelt maken we gewoon alle kans.
Het zou een flinke faal-titel zijn, maar fuck dat, als we kampioen zijn zijn we gewoon de beste, kort na een bijna-faillisement, met het halve nederlands elftal van WK2014 in het team, terwijl we in de afgelopen 4 transferwindows totaal minder hebben uitgegeven dan elk van de concurrenten aan 1 speler kunnen spenderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorlopig staan die beesten bovenaan in de topscoorderslijst, ook zo'n Altidore.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar ik bedoel maar aan te geven dat je het ook weer niet moet overdrijven.
Van PSV winnen is van essentieel belang. Dan zie ik ons als topfavoriet, anders als outsider.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:45 schreef ursel het volgende:
Een wedstrijd verliezen en je bent geen titelkandidaat meer. 1 wedstrijd winnen en je doet weer mee.
Als je er meer info over hebt hoe de jeugdopleiding precies in elkaar steekt, hoe exact Brard er zo'n grote rol in heeft gespeeld, waarom deze man zo uitblinkt, waar zijn kwaliteiten liggen etc. ben ik daar bijzonder nieuwsgierig naar en hoor ik dat graagquote:Op zondag 10 februari 2013 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Samen met Wim Jansen is hij vind ik de drijvende kracht achter de opleiding. Wat zij hebben neer gezet is ongekent, daarbij heb je geluk nodig met trainers maar ze pakken niet lukraak oud spelers en zetten die voor een groep neer. Ze hebben verschillende soorten mensen, mensen die psychologisch zijn aangelegd en minder hoog hebben gevoetbald en oud topvoetballers.
Een perfecte mix.
Nou, sommige mensen op FN weten er veel meer over, ik heb er wel vrij veel interesse in en vraag af en toe wel eens watquote:Op zondag 10 februari 2013 22:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je er meer info over hebt hoe de jeugdopleiding precies in elkaar steekt, hoe exact Brard er zo'n grote rol in heeft gespeeld, waarom deze man zo uitblinkt, waar zijn kwaliteiten liggen etc. ben ik daar bijzonder nieuwsgierig naar en hoor ik dat graag![]()
Echter ik denk dat het ook bij jou met name op basis van aannames en onderbuikgevoel is
Wim behoeft verder uiteraard geen enkele toelichting.
Ik verdenk HMF van banden met belchinezenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:46 schreef Happel het volgende:
HMF en ik zeggen het al tijden. Dit is het jaar dat het gaat gebeuren. 12 mei Coolsingel, be there.
Bitch pleasequote:Op zondag 10 februari 2013 22:47 schreef Dekatria het volgende:
Pas als we de laatste wedstrijd van het seizoen 1 minuut voor het eind virtueel kampioen zijn, dan pas geloof ik dat we kampioen zouden kunnen worden.
Waar is onze vriend HMF eigenlijk, weer een stadionverbodje aan zijn broek?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik verdenk HMF van banden met belchinezen
Doe maar eens wat boeiende linkjesquote:Op zondag 10 februari 2013 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou, sommige mensen op FN weten er veel meer over, ik heb er wel vrij veel interesse in en vraag af en toe wel eens wat
Ik lees ook veel in het jeugddeel en daar posten ook een aantal die er heel veel kijk op hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Naar verluid wel ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:50 schreef Grifte het volgende:
Waar is onze vriend HMF eigenlijk, weer een stadionverbodje aan zijn broek?
Eerst zien en dan nog niet geloven.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bitch please
Die titel is 3 weken voor 't einde in de pocket
Je hebt de publicaties omtrent matchfixing de afgelopen 2 weken niet meegekregen?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mis hem toch wel een beetje in deze euforie
Het een sluit het ander niet uit toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 22:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kijk Clasie.
Kijk Maher.
Kijk Eriksen.
Kijk Klein-klein-kaboutertje.
De praktijk wijst toch wel degelijk uit dat het een extreem voordeel is in de Eredivisie.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar ik bedoel maar aan te geven dat je het ook weer niet moet overdrijven.
Daarom. Het kan, het hoeft niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit toch?
Niet doen dit. Je mag hier nooit terugkomen op dingen die je eerder hebt gezegd en die zich nu verwezenlijken.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:46 schreef Happel het volgende:
HMF en ik zeggen het al tijden. Dit is het jaar dat het gaat gebeuren. 12 mei Coolsingel, be there.
Permaquote:Op zondag 10 februari 2013 22:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mis hem toch wel een beetje in deze euforie
Afgaande op de tweede alinea, en er van uitgaande dat hij inderdaad zó belangrijk is als hier wordt gezegd, heb ik er geen enkel probleem mee als ze die kerel eventueel een miljoentje extra geven om te blijven.quote:
Stanley Brard ontvangt megabod vanuit Azerbeidjan
Op de dag dat jeugdexponent Jean-Paul Boëtius Feyenoord de zege bezorgde tegen het AZ van Gert-Jan Verbeek, maakt De Telegraaf bekend dat hoofd opleidingen Stanley Brard een megabod uit Azerbeidjan in overweging neemt. De directie van de Rotterdammers is op de hoogte van de interesse in de architect van haar goedlopende jeugdopleiding.
Brard staat in eerste instantie niet te springen om te verhuizen naar het land gelegen aan de Kaspische zee. Het aanbod is echter van dusdanige proporties dat de oud-voetballer van Feyenoord en RKC Waalwijk wel de tijd neemt voor een weloverwogen besluit.
Sinds 2005 is Brard verantwoordelijk voor de jeugdopleiding van Feyenoord. De 54-jarige Hagenaar mocht de afgelopen drie jaar de prestigieuze Rinus Michels Award in ontvangst nemen voor 'de beste jeugdopleiding van Nederland.'
Valt serieus te nemen, ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:52 schreef vandermar het volgende:
Stanley Brard
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum18/165.php
quote:De transformatie van Feyenoord (van bijna failliet en gedegradeerd naar kampioenskandidaat) is onder Gudde's leiding gebeurd, dus je onderschat de goede man, zonder wiens instemming op directieniveau niks kan passeren. Maar Stanley Brard lijkt niet iemand die leeft voor geld, net zomin als Wim Jansen, die waarschijnlijk dus geen plaatsvervanger zal hoeven zoeken.
Dat zeg ik toch helemaal niet lamstraal.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Daarom. Het kan, het hoeft niet.
Ligt uiteraard ook aan de positie.
Die met die Spaghetti was van jou is 't nietquote:
Dank, binnenkort eens alles netjes bijlezen.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:52 schreef vandermar het volgende:
Stanley Brard
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum18/165.php
Jeugdafdeling
http://feyenoord.netwerk.to/forums/forum.php?forum=8
Wim Janssen
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum21/222.php
Overige staf
http://feyenoord.netwerk.to/forums/forum.php?forum=18
De kenners haal je er zo tussenuit
Niet alle posts zijn van hoogstaand niveau hoorquote:
De Kong komt er ook aan, dus binnenkort hebben we gewoon 6 verdedigers in het Nederlands elftalquote:Willem van Hanegem is lovend over Feyenoord-linksback Miquel Nelom. De voetballegende denkt dat de verdediger binnen afzienbare tijd wel eens geselecteerd zou kunnen worden voor Oranje door bondscoach Louis van Gaal.
"Ik heb gehoord dat Nelom heel dicht tegen het Nederlands elftal aan zat. Dat is geen flauwekul. Op die plek is hij gewoon beter dan Martins Indi en Martins Indi is in het centrum weer beter dan Mathijsen. Zo simpel is het. Ik ben nooit een voorstander geweest van Mathijsen. Een verdediger moet echt verdedigen. Hij liet Altidore teveel ballen aannemen. De Vrij deed dat beter", aldus Van Hanegem.
Nelom nam het compliment van de voormalig topvoetballer graag in ontvangst. "Mooi compliment van meneer Van Hanegem, dank daarvoor!", zo reageerde de mandekker op de uitspraken van Van Hanegem via Twitter.
Zonder wedstrijden te spelen solliciteren naar een oproep voor het Nederlands elftalquote:Op zondag 10 februari 2013 23:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De Kong komt er ook aan, dus binnenkort hebben we gewoon 6 verdedigers in het Nederlands elftal
Je bent goed of je bent het niet. Hij is het.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zonder wedstrijden te spelen solliciteren naar een oproep voor het Nederlands elftal
Ik zag 't na 10 minuten in z'n debuutwedstrijd al. Maar dat mag je hier niet zeggen.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:04 schreef De_Pel het volgende:
Overigens verbaast die Boetius me eigenlijk best wel. Nu volg ik de jeugd nu ook weer niet zo goed, maar ik had nooit het idee dat hij werd gezien als een écht wéreldtalent. Gewoon een aardige speler die het eerste wel eens zou kunnen halen, maar wat hij nu soms laat zien is best wel fenomenaal.
Zat ik ook te denken. Volg al een jaar of 3 dit topic en kan me niet herinneren dat die vaak werd genoemd. Was die goed in zijn jeugdjaren?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:04 schreef De_Pel het volgende:
Overigens verbaast die Boetius me eigenlijk best wel. Nu volg ik de jeugd nu ook weer niet zo goed, maar ik had nooit het idee dat hij werd gezien als een écht wéreldtalent. Gewoon een aardige speler die het eerste wel eens zou kunnen halen, maar wat hij nu soms laat zien is best wel fenomenaal.
Ja, vaker de jeugdtopics op FN lezenquote:Op zondag 10 februari 2013 23:05 schreef jakees het volgende:
[..]
Zat ik ook te denken. Volg al een jaar of 3 dit topic en kan me niet herinneren dat die vaak werd genoemd. Was die goed in zijn jeugdjaren?
Toen hij nog bij excelsior speelde zei ik meen zanger rinus al dat die jongen met een beetje geluk binnen een paar jaar de vaste back van NL-11 kon worden. Ik moet zeggen dat ik het nog absoluut geen topper vindt, maar ik ben er toch tevreden mee dat ze hem verlengd hebben.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen die het ziet zitten in Nelom. Ik ben het dan ook eens met Willem.
Wordt scout dan pik, daar ontbreekt het nou precies nog aan bij Feyenoord.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag 't na 10 minuten in z'n debuutwedstrijd al. Maar dat mag je hier niet zeggen.
Elke wedstrijd is lastig voor dit Feyenoord. Van een makkelijk programma kunnen we zodoende zeker niet spreken. Maar de meeste wedstrijden waar je vooraf puntverlies incalculeert zijn ondertussen toch wel gespeeld. Concurrenten spelen nog een aantal potten tegen elkaarquote:Op zondag 10 februari 2013 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind het resterende programma helemaal niet zo makkelijk. NEC, Roda, ADO en Heerenveen uit zijn voor Feyenoord vaak lastig, Utrecht en Vitesse thuis moet ik ook nog maar zien. Relatief tov van de rest gezien misschien makkelijker, maar ik vond het programma van eind vorig seizoen makkelijker.
Nee hoor, want al deze spelers zijn ook gescout en dat is toch echt prima gedaanquote:Op zondag 10 februari 2013 23:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wordt scout dan pik, daar ontbreekt het nou precies nog aan bij Feyenoord.
JP vGquote:Jean-Paul Boëtius heeft de afgelopen week veel getraind op zijn schoten en het stemde hem dan ook tot de tevredenheid dat hij tegen AZ (3-1 overwinning) wist te scoren. De aanvaller van Feyenoord zorgde zondagmiddag in de Kuip voor de openingstreffer.
In de eerste helft krulde Boëtius de bal achter AZ-doelman Esteban. "Ik heb daar op getraind deze week. Normaal schiet ik die ballen de tweede ring in, nu ging die op doel en erin", keek de jongeling terug op zijn treffer tegenover RTV Rijnmond.
Tevens gaf Boëtius in de slotfase van de wedstrijd de assist op de meegelopen Tonny Vilhena. "Vandaag was ik belangrijk met een goal en een assist, maar we doen het met z'n allen. Iedereen heeft zijn kwaliteiten, ik heb niet het idee dat ik bepalend ben", aldus de vleugelaanvaller.
Dat zou je denkenquote:Op zondag 10 februari 2013 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spelers scouten als ze 18 zijn kan iedereen.
Zal er over denken.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wordt scout dan pik, daar ontbreekt het nou precies nog aan bij Feyenoord.
Ok.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:07 schreef Dekatria het volgende:
Bij Twente zijn supporters dus verhaal gaan halen bij de spelers
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:07 schreef Dekatria het volgende:
Bij Twente zijn supporters dus verhaal gaan halen bij de spelers
quote:De spelers van FC Twente zijn zondagmiddag opgewacht door ongeveer honderd supporters. De aanhang is ontevreden over de huidige prestaties van de ploeg, die zondagmiddag met 1-1 gelijk speelde in de streekderby met PEC Zwolle.
Met name trainer Steve McClaren krijgt stevige kritiek te verduren. Volgens de supporters speelt Twente 'te defensief, laf, afwachtend en titelkandidaat onwaardig'. Dit kalenderjaar wisten de Tukkers overigens nog geen enkele wedstrijd te winnen. Van FC Utrecht werd met 2-4 verloren, terwijl de wedstrijden tegen RKC Waalwijk en Feyenoord doelpuntloos gelijk werden gespeeld.
Ook de spelers kregen verschillende teksten naar hun hoofd geslingerd. Volgens de aanhang van Twente moet er 'gewerkt worden voor het geld'. De clubleiding neemt de signalen van de supporters serieus en is met vijf van hen zondagavond het gesprek aangegaan. Dit bericht RTV Oost op de website.
Hij verdient daar wel mooi 8 a 9 ton per jaar. Al had hij dat met het huidige salarishuis bij ons ook wel kunnen krijgen denk ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]![]()
Komt bekend voor.
Heeft meestal wel bijzonder veel positief effect, zulke acties
Die Steve terughalen is wel de grootste faal ooit van monsterman![]()
Maar hij wordt bedankt, zo mogen we voor het 2e jaar op rij ferradert uitlachen om zijn transfer 'om ambitieuze sportieve redenen'
gelukkig voor Twente hebben een aantal spelers hier al ervaring mee hehehequote:Op zondag 10 februari 2013 23:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]![]()
Komt bekend voor.
Heeft meestal wel bijzonder veel positief effect, zulke acties
Die Steve terughalen is wel de grootste faal ooit van monsterman![]()
Maar hij wordt bedankt, zo mogen we voor het 2e jaar op rij ferradert uitlachen om zijn transfer 'om ambitieuze sportieve redenen'
Zou hij hier ondertussen ook zo ongeveer wel kunnen halen hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij verdient daar wel mooi 8 a 9 ton per jaar. Al had hij dat met het huidige salarishuis bij ons ook wel kunnen krijgen denk ik.
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:21 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
gelukkig voor Twente hebben een aantal spelers hier al ervaring mee hehehe
Dus Heerenveen-thuis, NAC-uit, en Groningen-uit. Toevallig wel in alle drie de duels een rode kaart aan onze zijde, ik bespeur een KNJB-complotquote:Op zondag 10 februari 2013 23:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens zat ik net te rekenen, en Feyenoord heeft tot dusverre 22 punten laten liggen, waarvan 16 punten tegen ploegen in de top 5, en slechts 6 punten tegen de "kleintjes". Dat is echt heel weinig hoor. Had daar nog niet zo bij stilgestaan.
Kun je nagaan. Er is dan dus zelfs een rode kaart nodig om ons af te stoppen. Dus buiten de top 5 verliest Feyenoord - tot dusverre - geen enkel duel. Dat zijn goede cijfers.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dus Heerenveen-thuis, NAC-uit, en Groningen-uit. Toevallig wel in alle drie de duels een rode kaart aan onze zijde, ik bespeur een KNJB-complot
idd, en dan niet enkel 2x boven ze geeindigd:quote:Op zondag 10 februari 2013 23:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou toch geniaal zijn om voor de tweede maal boven Wijnaldum en Fer te eindigen. Beide gasten vertrokken om zogenaamd meer uit hun carriere te halen en sportieve verbetering.
Overigens zat ik net te rekenen, en Feyenoord heeft tot dusverre 22 punten laten liggen, waarvan 16 punten tegen ploegen in de top 5, en slechts 6 punten tegen de "kleintjes". Dat is echt heel weinig hoor. Had daar nog niet zo bij stilgestaan.
Precies. En juist daarom kun je spreken van een "makkelijk" programma. Niet omdat Feyenoord het tegen ook maar éne enkele tegenstander echt gemakkelijk zal krijgen, maar wél omdat ze uiteindelijk, hoe ruk de wedstrijd ook, toch steeds de punten weer meenemen.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Er is dan dus zelfs een rode kaart nodig om ons af te stoppen. Dus buiten de top 5 verliest Feyenoord - tot dusverre - geen enkel duel. Dat zijn goede cijfers.
Echt boeiend? Nee.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:34 schreef Caland het volgende:
Dat hele Fer en Wijnaldum verhaal is toch allang niet meer boeiend meer.
Dat was vorig jaar wel leuk ja, nu kunnen ze een warm onthaal in de Kuip krijgen maar verder kan het mij aan mijn reet roesten wat ze uitvreten.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Echt boeiend? Nee.
Amusant? Zeker
Best mogelijke "wraak" die je als club kunt nemen.
Ach, ieder z'n pleziertjesquote:Op zondag 10 februari 2013 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar wel leuk ja, nu kunnen ze een warm onthaal in de Kuip krijgen maar verder kan het mij aan mijn reet roesten wat ze uitvreten.
Wel een Owen Hargreaves topicquote:Op zondag 10 februari 2013 23:43 schreef Caland het volgende:
Het valt me trouwens tegen dat er op het PSV netwerk nog geen Boetius topic is bij aankoopbeleid. Meestal zijn ze er wat sneller bij.
quote:Van Hanegem vindt klassering Feyenoord te laag
Willem van Hanegem is van mening dat Feyenoord te laag staat op de ranglijst van de eredivisie. De Rotterdammers staan op de derde plaats met een achterstand van drie punten op koploper PSV. Feyenoord-trainer Ronald Koeman liet weten dat hij verbaasd is over de hoge klassering van zijn team, maar Van Hanegem is het daar niet mee eens.
'Ik weet niet of dat zo bijzonder is. We roepen dat wel elke keer, maar je ziet toch dat Feyenoord kwaliteit heeft? Dan is het toch niet bijzonder als ze wedstrijden winnen? Ajax heeft een aardig elftal, maar ze zijn niet zoveel beter dan Feyenoord,' zegt Van Hanegem. 'Feyenoord hoeft van niemand te verliezen. Daarom begrijp ik Koeman niet dat hij verbaasd is over de ranglijst. Ik had gedacht aan zes á zeven punten meer,' concludeert De Kromme.
De voormalig speler en trainer van Feyenoord liet in de voetbaltalkshow FC Rijnmond eveneens optekenen dat hij zich niet kan vinden in de huidige defensie van Feyenoord. Van Hanegem ziet graag dat Joris Mathijsen uit het elftal verdwijnt en Bruno Martins Indi zijn plaats in het centrum overneemt. Daardoor zou Miquel Nelom, wiens dienstverband in De Kuip binnenkort wordt verlengd, moeten fungeren als linksback.
'Ik heb gehoord dat Nelom heel dicht tegen het Nederlands elftal aan zat. Dat is geen flauwekul. Op die plek is hij gewoon beter dan Martins Indi, en Martins Indi is in het centrum weer beter dan Mathijsen. Zo simpel is het. Ik ben nooit een voorstander geweest van Mathijsen. Een verdediger moet echt verdedigen. Hij liet Altidore in de wedstrijd tegen AZ (3-1 winst, red.) teveel ballen aannemen. De Vrij deed dat beter.'
Het zou me serieus niet eens verbazen als Brands van de zomer eens komt informerenquote:Op zondag 10 februari 2013 23:43 schreef Caland het volgende:
Het valt me trouwens tegen dat er op het PSV netwerk nog geen Boetius topic is bij aankoopbeleid. Meestal zijn ze er wat sneller bij.
Ruilen met Zanka lijkt mij wel een goede optie, als PSV dan 3 miljoen bijlegt..quote:Op zondag 10 februari 2013 23:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het zou me serieus niet eens verbazen als Brands van de zomer eens komt informeren
Ben je gek?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ruilen met Zanka lijkt mij wel een goede optie, als PSV dan 3 miljoen bijlegt..
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ruilen met Zanka lijkt mij wel een goede optie, als PSV dan 3 miljoen bijlegt..
Je lacht je echt helemaal kapotquote:Op zondag 10 februari 2013 23:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/4650-12.php
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:04 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Je lacht je echt helemaal kapot
quote:Hoewel hij nog niet de beste wedstrijden heeft gespeeld uit zijn carriere,
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:09 schreef De_Pel het volgende:
Als PSVer zijnde kritiek durven leveren op een De Vrij
Ik denk serieus dat we met o.a. de Vrij eindelijk weer eens échte wereldverdedigers krijgen in het NL-11.
Met alle respect, Schijtinga, Mathijsen, Vlaar etc. zijn best aardige verdedigers, maar geen wereldtop, zoals we die 2 generaties terug wel hadden.
No offense, dat is toch alle respect die hij verdiendquote:
Hahaha, shitttquote:Op maandag 11 februari 2013 00:16 schreef Caland het volgende:
Sowieso hilarisch dat forum..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |