die is niet goed johquote:Op zondag 10 februari 2013 19:33 schreef jakees het volgende:
Die keeper van AZ wilde Vilhena ff een beuk geven.
Dit.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:33 schreef XSbig het volgende:
Ik eis een Gifje van de vrouw van van Geel
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
die vrouw van van Geel wie maakt daar een gif van?
"AZ was niet de mindere". Nee hoor Feyenoord stond inderdaad 90 minuten onder druk. Pff rare vent altijd.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:35 schreef Dekatria het volgende:
Heerlijk zure Verbeek zonet. En hele mooie beelden van de ontlading bij de 2-1.
Wilde net zeggen. Ze hebben gewoon geen enkel recht gehad op meer dan dit.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:37 schreef jakees het volgende:
[..]
"AZ was niet de mindere". Nee hoor Feyenoord stond inderdaad 90 minuten onder druk. Pff rare vent altijd.
Alleen de eerste 20 minuten had Feyenoord moeite om grip op de wedstrijd te krijgen. Maar echt grote kansen kreeg AZ toen ook niet. De rest van de wedstrijd overheerste Feyenoord en had het ook net zo makkelijk 5-1 of 6-1 kunnen worden.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Ze hebben gewoon geen enkel recht gehad op meer dan dit.
Dat dus. En aan de andere kant verprutst Schaken een wereldkans. Gaat hij nog een keer op de paal, Immers die zijn voet er niet tegen krijgt.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen de eerste 20 minuten had Feyenoord moeite om grip op de wedstrijd te krijgen. Maar echt grote kansen kreeg AZ toen ook niet. De rest van de wedstrijd overheerste Feyenoord en had het ook net zo makkelijk 5-1 of 6-1 kunnen worden.
Wat denk jij dan? Wij bepalen wel waar het feestje gevierd wordt.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou zoiets nog op de Coolsingel gevierd worden? Ik denk eerder dat je daar een viering in de Kuip bij krijgt joh.
#elite #groenehaas #beslotenfeestjequote:Op zondag 10 februari 2013 19:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Wij bepalen wel waar het feestje gevierd wordt.
Niet eens. Feyenoord is niet te stoppen.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
#elite #groenehaas #beslotenfeestje
Eerst maar eens PSV thuis verslaan (en Zwolle volgende week), dan durf ik weer te dromen.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Een kampioenschap zonder Coolsingel - of op z'n minst een groot feest in het centrum - dat kan natuurlijk niet hé.
Al durf ik er nog niet op te hopen.
De enige manier dat wij van topclubs zoals PSV en Twente kunnen winnen is zonder Mathijsen en Immersquote:Op zondag 10 februari 2013 19:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerst maar eens PSV thuis verslaan (en Zwolle volgende week), dan durf ik weer te dromen.
Straks Koeman bij SV
Ik vind het al boven realistisch waar we nu staan. Maar als we na 34 wedstrijden eerste staan, krijg ik een stijve.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:53 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind het prima waar we nu staan, gewoon gedeeld tweede. Dat kampioensgeouwehoer vind ik altijd zo overtrokken.
nee blij zijn met 2e plek als je 3 punten achter PSV staat waar je verdomme over 2 weken tegen speelt da's een goeie mentaliteitquote:Op zondag 10 februari 2013 19:53 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind het prima waar we nu staan, gewoon gedeeld tweede. Dat kampioensgeouwehoer vind ik altijd zo overtrokken.
Dus dat. Tevens dan ook geen voorrondegeouwehoer, maar rechtstreeks EL. Prima wat mij betreft.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:53 schreef Caland het volgende:
Gewoon zorgen dat je heel stiekem derde wordt dit seizoev. Alles hoger is echt complete nonsens.
niemand speelt rechtstreeks EL.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dus dat. Tevens dan ook geen voorrondegeouwehoer, maar rechtstreeks EL. Prima wat mij betreft.
Hoop doet leven.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:53 schreef Caland het volgende:
Gewoon zorgen dat je heel stiekem derde wordt dit seizoev. Alles hoger is echt complete nonsens.
nee, je speelt altijd minimaal 1 voorronde. En in ons geval ook altijd tegen de hoogst geklasseerde teams omdat we een coefficient van lik me reet hebben.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht zoiets gelezen te hebben t.a.v de derde plek.
Och, als we zo spelen als tegen Kiev komt het wel goed. Nu hebben we tenminste Pelle & the Milkshake brothers erin staanquote:Op zondag 10 februari 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, je speelt altijd minimaal 1 voorronde. En in ons geval ook altijd tegen de hoogst geklasseerde teams omdat we een coefficient van lik me reet hebben.
Het hele idee van die Coolsingel gaat toch om die balkonscene.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Wij bepalen wel waar het feestje gevierd wordt.
Zit je weer aan de sos vanavond ofzo? Je bent zo stellig, de oude Happel is terug lijkt wel.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet eens. Feyenoord is niet te stoppen.
goeien trollquote:Op zondag 10 februari 2013 19:53 schreef Caland het volgende:
Klopt, enkel top-3 competities hebben 1 rechtstreekse club die de EL in mag, de rest is zonder uitzondering voorronde.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, je speelt altijd minimaal 1 voorronde. En in ons geval ook altijd tegen de hoogst geklasseerde teams omdat we een coefficient van lik me reet hebben.
Nou, eerlijk gezegd kijk ik nog altijd het meest op tegen de uitwedstrijden tegen de zogenaamde "kleintjes", oa PEC Zwolle uit, NEC uit, RKC Waalwijk uit etc.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
over 2 weken psv weer laten verliezen in de kuip
daarna gewoon piss easy programma, geen probleem echt geen probleem dit
Nee, joh. Ik weet gewoon hoe het is.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit je weer aan de sos vanavond ofzo? Je bent zo stellig, de oude Happel is terug lijkt wel.
daarom echt geen obstakels meerquote:Op zondag 10 februari 2013 19:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd kijk ik nog altijd het meest op tegen de uitwedstrijden tegen de zogenaamde "kleintjes", oa PEC Zwolle uit, NEC uit, RKC Waalwijk uit etc.
Maar tot dusverre wint Feyenoord tot m'n eigen verbazing al die wedstrijden juist redelijk eenvoudig.
Volledig mee eens. Zolang het binnen handbereik is moet je er ook vol voor gaan.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee blij zijn met 2e plek als je 3 punten achter PSV staat waar je verdomme over 2 weken tegen speelt da's een goeie mentaliteit
quote:17-02-2013 14:30 PEC Zwolle - Feyenoord Zwolle, IJsseldelta Stadion
24-02-2013 12:30 Feyenoord - PSV De Kuip, Rotterdam
03-03-2013 12:30 NEC - Feyenoord Goffertstadion, Nijmegen
10-03-2013 12:30 Roda JC - Feyenoord Parkstad Limburg Stadion, Kerkrade
17-03-2013 14:30 Feyenoord - FC Utrecht De Kuip, Rotterdam
30-03-2013 20:45 sc Heerenveen - Feyenoord Abe Lenstra Stadion, Heerenveen
05-04-2013 20:00 Feyenoord - VVV Venlo De Kuip, Rotterdam
14-04-2013 14:30 RKC Waalwijk - Feyenoord Mandemakers Stadion, Waalwijk
21-04-2013 16:30 Feyenoord - Vitesse De Kuip, Rotterdam
28-04-2013 14:30 Feyenoord - Heracles Almelo De Kuip, Rotterdam
05-05-2013 12:30 ADO Den Haag - Feyenoord Kyocera Stadion, Den Haag
12-05-2013 14:30 Feyenoord - NAC Breda De Kuip, Rotterdam
had 't net eens bekekenquote:
Oh oh oh wat een mooi programma zo met deze stand. Komende 2 potten winnen en het gaat kriebelen, nu is het wmbt niet meer dan een geintje.quote:
even fappenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:21 schreef vandermar het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)sse-van-boetius.html
I jizzed in my pants
even laten zien hoe t moetquote:
Bazenshot dit.quote:
Hoe is het met het nichtje van c_a?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:49 schreef Muto het volgende:
Volgens JD heeft gemeenteraad toezeggingen gedaan om zeker voor de zomer een besluit te nemen over het nieuwe stadion.
Goed man. Eerst deze week twee projecten inleveren, daarna misschien even een drankje met haar doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe is het met het nichtje van c_a?
Ait nice man, ziet er leuk uit die dame.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Goed man. Eerst deze week twee projecten inleveren, daarna misschien even een drankje met haar doen.![]()
wel vrij lullig voor Immers die je dan in de aanname tekort ziet schieten zegquote:Op zondag 10 februari 2013 20:21 schreef vandermar het volgende:
I jizzed in my pants
Israel ?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Grifte het volgende:
Heerlijk hoe Willem Rinus nog even aanpakte op het eind.
Inderdaad, OP materiaalquote:
Godverdomme wat een geil filmpje. Hoe hij tussen twee man die bal nog zo terughaalt, fenomenaal.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:21 schreef vandermar het volgende:
I jizzed in my pants
Fantastisch idd. Daarvoor was ook een interview met Vilhena en Boëtius tegelijk, ook leuk om te zien. Deze jongens gaan het echt maken (= topclub in topcompetitie), ben ik van overtuigd. Zoveel techniek, zoveel overzicht, zo'n hoge handelingssnelheid.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:21 schreef vandermar het volgende:
I jizzed in my pants
Dahaaaag!! Hij schept hem inderdaad met gestrekt been.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:04 schreef Kerftminister het volgende:
Viergever was dus echt geen rood, Immers en dat andere AZ-mannetje was wel beiden donkerrood, maar Viergever schept Immers als het waren, het is geen doodschop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |