Op fora wisten ze dit een maand geleden al te melden. Verbeek opvolger in Enschede. Pastoor die naar AZ gaat. Verbeek die bezig zou zijn met een huis in Dalfsen. enz enzquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb uit behoorlijk betrouwbare bron in elk geval wel vernomen dat er verregaande gesprekken met hem waren. Maar ja, eerst zien dan geloven.
Ik zeg toch ook niet dat ik dit sinds gisteren weet?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Op fora wisten ze dit een maand geleden al te melden. Verbeek opvolger in Enschede. Pastoor die naar AZ gaat. Verbeek die bezig zou zijn met een huis in Dalfsen. enz enz
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik dit sinds gisteren weet?
Gijpie held (c)quote:Chadli raakt al geblesseerd als ie zijn tanden aan het poetsen is
Iemand bereid te helpen heren?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:53 schreef DeVinger het volgende:
Ik vroeg het een aantal weken geleden, maar toen was nog niet precies bekend wat de mogelijkheden waren, maar ik wil samen met mijn schoonbroertje (die voor twente is) naar Twente - Ajax in het thuisvak. Er zijn twee kaarten per seizoenkaart/clubkaart te halen.
Is iemand bereid dit voor mij te doen? Wij zijn betrouwbaar enzo
‘NEC en Pastoor treden op korte termijn naar buiten met nieuws’quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Op fora wisten ze dit een maand geleden al te melden. Verbeek opvolger in Enschede. Pastoor die naar AZ gaat. Verbeek die bezig zou zijn met een huis in Dalfsen. enz enz
Ik had het normaal wel voor je gedaan maar een vriend van me was je voor dus ik heb al 2 kaarten besteld.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:38 schreef Spatzmann het volgende:
Steve mag van mij wel blijven. Veel vertrouwen in die man.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:38 schreef Spatzmann het volgende:
Steve mag van mij wel blijven. Veel vertrouwen in die man.
Ik had het inderdaad al gelezen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:34 schreef Impect het volgende:
[..]
‘NEC en Pastoor treden op korte termijn naar buiten met nieuws’
Woensdag, 13 februari 2013 om 09:50De kans is groot dat Alex Pastoor en NEC binnenkort bekendmaken langer met elkaar door te gaan. Tijdens het trainingskamp van de club in Portugal spraken trainer en club al met elkaar, maar nadien werd nog geen witte rook zichtbaar. Voetbal International weet nu dat het contract van de hoofdcoach snel verlengd zal worden.
De 46-jarige Pastoor is bezig aan zijn tweede seizoen in De Goffert. NEC finishte vorig seizoen al verdienstelijk als achtste in de Eredivisie en op dit moment staat de club zelfs nog iets hoger: zevende. Na het gesprek in Portugal zouden beide partijen enkele weken van ‘bezinning’ in acht hebben genomen en nadien vroeg Carlos Aalbers aan de coach of hij voelde voor een vervolggesprek.
Pastoor antwoordde positief. “Technisch en sportief zijn we het met elkaar eens, nu gaan we inhoudelijk verder praten. De intentie is om er samen uit te komen. De komende weken gaat dat hopelijk lukken”, zegt technisch directeur Aalbers, die ook weet dat NEC geen absolute zekerheid heeft. “Als morgen Barcelona voor Alex komt, dan is de kans toch groot dat hij van gedachten verandert”, zegt hij met een knipoog.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182166
Idd, lijkt nog steeds op zo'n korpsballetjequote:Op donderdag 14 februari 2013 10:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad al gelezen.
Overigens, is Pastoor al 46!? Wtf, vind hem echt zo'n babyface hebben. Dacht dat ie in de 30 was ofzo.
Nah, gerucht wat op een Heerenveenforum is geplempt en daarna overgenomen door iedereen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
FC Twente zou met FC Zwolle in de slag zijn om Ron Jans...
Mja, als je zou zeggen dat 'ie begin 30 was had ik het geloofdquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:53 schreef Impect het volgende:
[..]
Idd, lijkt nog steeds op zo'n korpsballetje
* ReMcOrE ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, als je zou zeggen dat 'ie begin 30 was had ik het geloofd
Die zou naar Benfica gaan en komt dus zeker niet aldus VIquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:26 schreef Caland het volgende:
Komt zeker van dezelfde bron af die stelde dat die Djuricic al een voorcontract in Enschede had getekend.
quote:De toekomst van Filip Djuricic is volgens Voetbal International bekend. De Servische spelmaker van sc Heerenveen staat in de belangstelling van Ajax en FC Twente, maar lijkt te kiezen voor een buitenlands avontuur. Volgens het weekblad tekent hij eerdaags een vijfjarige verbintenis bij Benfica en verlaat hij Nederland na het lopende seizoen. O Glorioso zou zes miljoen euro overmaken naar de bankrekening van de Friese zakenpartner.
Het contract van Djuricic liep na dit seizoen af, waardoor Heerenveen de hoofdprijs lijkt te hebben binnengehaald. Het bedrag kan door premies zelfs oplopen tot acht miljoen euro. Naar verluidt gaat de aanvallende middenvelder en financieel sterk op vooruit: zijn jaarlijkse honorarium zal 7,5 ton netto per jaar bedragen. Dat is meer dan hij bij Twente kon verdienen. In de winter ketste een transfer naar Enschede af nadat duidelijk werd dat Leroy Fer in Enschede blijft. De middenvelder leek op weg naar Everton, maar aanvullende eisen zetten een streep door te transfer.
Na de mislukte overgang zou Djuricic alsnog een akkoord hebben bereikt over een zomerse overstap naar Twente, maar het heeft er alle schijn van dat hij in Portugal de ploeggenoot wordt van Ola John. Eind januari zou de huidige runner-up van de Primeira Liga zich hebben gemeld in Heerenveen en voor Djuricic was Benfica de eerste keuze. De 21-jarige aanvallende middenvelder is bezig aan zijn vierde seizoen in Friese dienst en 89 competitieduels achter zijn naam staan, waarin hij tot achttien treffers kwam.
Ikke. Ik zal ze afbranden tot op het bot om alles wat ze fout doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:39 schreef BlaBla87 het volgende:
Tukker in hart en nieren
Maar wie zou er op het moment in dit team willen spelen met dit voetbal
Hou morgen mijn hart alweer vast
Dan kan je beter voor de groep staan, maar denk dat ook jij begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ikke. Ik zal ze afbranden tot op het bot om alles wat ze fout doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |