En het bier!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En vergeet de broodjes beenham niet. Ook in eigen beheer
Van bier moet je nou eenmaal pissen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:30 schreef Moody het volgende:
[..]
En het bier!
Heb een hekel aan die irritante lui die als het 10 graden vriest 4x op en neer lopen voor bier en net zo vaak moeten pissen. Er zijn pubertjes die om de 5-6 minuten van hun stoel af gaan. Dat kunnen geen voetballiefhebbers zijn
True, maar sowieso 4 halve liters achterover slaan bij -10 en continu weglopen slaat nergens op. Dan drink je om het drinken. Blijf dan lekker in de gracht staan en volg de wedstrijd via de schermen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Van bier moet je nou eenmaal pissen.
Dit dus. Bovendien doet sos ook niet hele helft.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Van bier moet je nou eenmaal pissen.
Mag iedereen toch lekker zelf weten lijkt me.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:38 schreef Moody het volgende:
[..]
True, maar sowieso 4 halve liters achterover slaan bij -10 en continu weglopen slaat nergens op. Dan drink je om het drinken. Blijf dan lekker in de gracht staan en volg de wedstrijd via de schermen.
50/50, wie gaat dit winnen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag iedereen toch lekker zelf weten lijkt me.
Als je zoveel moeite ermee hebt dat er mensen voor je langsmoeten blijf je toch lekker thuis. Zelfde kansloze argumentatie.
Ik moet ook altijd een keer of 5 pissen per wedstrijd, wellicht dat dat er iets mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:48 schreef Moody het volgende:
Ik doe geen moeite. Vroeg me alleen af wat die lui dachten. Caland's mening staat altijd haaks op die van de rest in dit topic. Is een spelletje waar hij zijn geluk uit haalt denk ik
Er zijn nou eenmaal andere mensen bij een wedstrijd. Het is geen klassiek concert.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:48 schreef Moody het volgende:
Ik doe geen moeite. Vroeg me alleen af wat die lui dachten. Caland's mening staat altijd haaks op die van de rest in dit topic. Is een spelletje waar hij zijn geluk uit haalt denk ik
Twente maakt gewoon gebruik van een sluitende begroting. Investeringen worden gedaan van winst die gemaakt wordt met verkopen. Twente heeft geen geld van transfers of europese wedstrijden nodig om de begroting sluitend te krijgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt geen winst gemaakt zonder transfers, dat was het grootste kritiekpunt. Stond in die lokale krant van Twente geloof ik.
Toch lees ik andere verhalen. Dus jouw verhaal vraagt om onderbouwing.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Twente maakt gewoon gebruik van een sluitende begroting. Investeringen worden gedaan van winst die gemaakt wordt met verkopen. Twente heeft geen geld van transfers of europese wedstrijden nodig om de begroting sluitend te krijgen.
Twente heeft zulke opbrengsten nooit in de begroting mee opgenomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toch lees ik andere verhalen. Dus jouw verhaal vraagt om onderbouwing.
Waar komen die verhalen dan vandaan, en waarom zijn ze dan teruggezet naar categorie 2?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente heeft zulke opbrengsten nooit in de begroting mee opgenomen.
Bijvoorbeeld een incidentele heffing van 1,5 miljoen ter compensatie van een falende overheid en het falende beheer van de overheidsfinanciën.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toch lees ik andere verhalen. Dus jouw verhaal vraagt om onderbouwing.
Bron?quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gert Jan Verbeek volgend seizoen jullie nieuwe coach!
Hoe voelt dat?
Stuk beter!quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gert Jan Verbeek volgend seizoen jullie nieuwe coach!
Hoe voelt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |