Hij bedoelt wat als de F-Side (of welke lui het ook zijn) zoiets zou doen.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat deed de aanhang van Ajax?
ik probeerde duidelijk te maken dat deze actie van Vak P geen weergave is van de mening/het gevoel van alle FCT-supporters...quote:
Oh op die fiets.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik probeerde duidelijk te maken dat deze actie van Vak P geen weergave is van de mening/het gevoel van alle FCT-supporters...
Jullie doen alsof jullie al een eckte topclub zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik probeerde duidelijk te maken dat deze actie van Vak P geen weergave is van de mening/het gevoel van alle FCT-supporters...
Is vaak een teken dat je geen argumenten meer hebt, als je over andere clubs begintquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:37 schreef GGMM het volgende:
Altijd die vergelijking met andere clubs om minder treurig over te komen.
altijd die generalisering om het te laten lijken dat elke supporter precies hetzelfde denkt...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:37 schreef GGMM het volgende:
Altijd die vergelijking met andere clubs om minder treurig over te komen.
Deze ga ik even bewaren.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is vaak een teken dat je geen argumenten meer hebt, als je over andere clubs begint
En een saai sfeertje erbij, niets mis mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
altijd die generalisering om het te laten lijken dat elke supporter precies hetzelfde denkt...
gok dat er vanavond vanaf het begin best wat stoeltjes bezet zullen zijn
Gyasi niet fit, dus Gutierrez van middenveld naar rechtsbuiten, Schilder van linksback naar middenveld, Braafheid uit nood maar linksbackquote:
Inderdaad, die zie ik nou niet bepaald lekker combineren met elkaar op het middenveld.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met Brama-Schilder-Fer win je de oorlog ook niet op het middenveld
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:59 schreef ReMcOrE het volgende:
wie dan liever op het middenveld (of rechtsbuiten), zodat Schilder linksback kan blijven?
Tegen Willem II zou dat toch moeten lukken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met Brama-Schilder-Fer win je de oorlog ook niet op het middenveld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die voorspellingen van de analisten ook, 4-0 / 5-0 etc.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Dat zag je op Eredivisie Live?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:42 schreef ReMcOrE het volgende:
Perez: "je bent juist supporter wanneer het slecht gaat"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |