Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Twente dit niet wint, moet Steve vertrekken.q
Dat vind ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Kwart voor 7 wat een kut tijd ook
Zolang je erbij zit, zit je erbij en ik neem ook aan dat Twente vanavond wint maar PSV en Ajax zijn toch wel van een ander kaliber dan Willem IIquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef Moody het volgende:
Ach, gewoon achter de ploeg staan. Als we dit niet winnen, is er echt iets mis met dit team. In dat geval maak ik me niet meer druk en laten we dit seizoen lekker gaan. Volgend jaar een frisse start met een nieuwe trainer en spelers die zich willen bewijzen.
Als we wel winnen, doen we mee om het kampioenschap. Zeker met Twente-PSV en Twente-Ajax nog voor de boeg. Wat is er eigenlijk aan de hand?
quote:McClaren: 'De verwachtingen van de buitenwacht zijn te hoog'
FC Twente werd in 2010 voor het eerst in de clubgeschiedenis kampioen van Nederland en deed in de seizoenen daarop ook steeds mee om de landstitel. Momenteel staan de Tukkers vierde, met vier punten minder dan koploper PSV. Dit verschil is nog wel te overbruggen, maar Steve McClaren wil na vier competitiewedstrijden op rij zonder zege niet denken aan het kampioenschap.
Volgens de Brit is Twente op het moment niet sterk genoeg: "Zoals we nu spelen, mogen we niet eens denken aan de titel, laat staan erover praten", zegt hij in het Algemeen Dagblad. "De verwachtingen van de buitenwacht zijn te hoog, denk ik. Niet alle jongens kunnen met de druk omgaan. We nog steeds in de top vier, dus puur feitelijk doen we het niet verkeerd."
Twente hoopt zaterdagavond een einde te kunnen maken aan de reeks wedstrijden zonder overwinning, als hekkensluiter Willem II op bezoek komt. De Tilburgers hebben al zeven duels op rij niet meer gewonnen en werden in september in eigen huis nog met 2-6 verslagen door Twente.
Hijzelf treft natuurlijk geen enkele blaam , het is altijd de schuld van een ander. Maar goed, laten we maar hopen dat deze prutser nog lang in Enschede blijftquote:
Ik heb hetzelfde.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb totaal geen verwachtingen meer voor dit seizoen. Ik hoop alleen wel dat we vanavond van Willem II winnen.
x2 helaas, dit seizoen moeten we lijkt het maar gewoon uitzitten...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb totaal geen verwachtingen meer voor dit seizoen. Ik hoop alleen wel dat we vanavond van Willem II winnen.
Jezus, wat een Ajax wannabe's.quote:
Trots op de club, niet op het dramatische spel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:25 schreef Caland het volgende:
Tot zoverre die geveinsde trots in moffenland.
x2quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Trots op de club, niet op het dramatische spel.
dus als de fanatieke aanhang van Ajax iets doet, geldt dat ook automatisch voor alle supporters in heel NL?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:29 schreef Caland het volgende:
WE STAAN 4E OP GERINGE AFSTAND VAN DE KOPLOPER, LATEN WE ONZE CLUB NIET MEER STEUNEN.
TROTS.
Wat deed de aanhang van Ajax?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus als de fanatieke aanhang van Ajax iets doet, geldt dat ook automatisch voor alle supporters in heel NL?
Nee joh, da's meteen iets heel anders. Snap dat dan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus als de fanatieke aanhang van Ajax iets doet, geldt dat ook automatisch voor alle supporters in heel NL?
Ik snap je vraag niet echt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |