PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Je had niet eens de lapoquote:
wat typ ik nu?quote:
Als Bakkertje niet de lapo heeft mag je stelen?quote:
ook dit. Lindgren. zal zichzelf nu wel aan het ophangen zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 18:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als Bakkertje niet de lapo heeft mag je stelen?
wat!?quote:
Zwolle dit seizoenquote:
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
verdommequote:
quote:
quote:
Yesssquote:
Jep.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:09 schreef Djeetje het volgende:
Lindgren ben je klaar voor een potje ?
en dat is grappig ?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:12 schreef TBakkert het volgende:
hahaha, mijn ouders zijn nu bij familie in Enschede
dus?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:12 schreef TBakkert het volgende:
hahaha, mijn ouders zijn nu bij familie in Enschede
pak 'mmmmmquote:
die mensen zijn allemaal voor twentequote:
Ook wanneer je ouders daar niet zijn heur.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die mensen zijn allemaal voor twente
Nee, dat vertik ik.quote:
nee, maar ik bedacht het me daardoor alleen maar. Anders was het me nooit opgevallenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ook wanneer je ouders daar niet zijn heur.
[..]
Nee, dat vertik ik. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Kan ik ook tegen je spelen zonder vrienden te worden?
nee (6)quote:Op zondag 10 februari 2013 18:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ook wanneer je ouders daar niet zijn heur.
[..]
Nee, dat vertik ik. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Kan ik ook tegen je spelen zonder vrienden te worden?
Ik denk dat hij best wel blij isquote:Op zondag 10 februari 2013 18:14 schreef Fuszy het volgende:
De eerste halve finalist in het toernooi is Wieisboos trouwens.
direct weer dumpen na het potje dusquote:Op zondag 10 februari 2013 18:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je geaccepteerd. Invite me maar vast.
Zet het in je twitter-bioquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:16 schreef TBakkert het volgende:
gefrustreerde Rooney
Ik hoop maar dat United tegen Real wat beter speelt, want zo worden ze afgeslacht door dat middenveld van Real...
Benzema was anders wel fenomenaal goed tegen Granada.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Real speelt dus echt niet goed hé, matig koopploegje is het.
nouja, waar ik me zorgen om zou maken is dat United met Rooney, Carrick en Van Persie het spel wil maken, maar dat is juist wat Real hoopt. United moet slim zijn en op de counter spelen, anders worden ze er zelf uitgecounterd...quote:Op zondag 10 februari 2013 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Real speelt dus echt niet goed hé, matig koopploegje is het.
Sevilla, lijkt me.quote:
Die jongen speelt te veel call of dutyquote:
quote:
quote:
Weer iemand die afhaaktquote:
Bij elke ploeg speelt materiaal van AZ, dus ik vind alles bestquote:Op zondag 10 februari 2013 18:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weer iemand die afhaakt
Gaat alleen nog maar tussen Ajax en Psv
(ook al heeft Feyenoord relatief gezien het makkelijkste schema)
Obvious jinx is obviousquote:Op zondag 10 februari 2013 18:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weer iemand die afhaakt
Gaat alleen nog maar tussen Ajax en Psv
(ook al heeft Feyenoord relatief gezien het makkelijkste schema)
quote:
Ik vind Welbeck - Young wel lekker spelenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:28 schreef wieisboos het volgende:
Goede triple link ST - LM ? wel goedkoop aub en gold
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik kan nog altijd beter FIFA dan jij.
hoeveel?quote:
2-1 maar. Tegen die h4x verdediging is het wel echt kut voetballen. Verdedigend niet echt in de problemen gekomen. Alleen speel ik dus met een spits met 70 pace tegen Kouyaté en Bassongquote:
haha me verdediging had bijna alles ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
2-1 maar. Tegen die h4x verdediging is het wel echt kut voetballen. Verdedigend niet echt in de problemen gekomen. Alleen speel ik dus met een spits met 70 pace tegen Kouyaté en Bassong.
2 schoten?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:45 schreef Djeetje het volgende:
Lindgren wie had jij trouwens op doel ?
die kerel hield alles.
Maar bij Araujo lijkt het wel of hij minstens 80 pace heeft.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
2-1 maar. Tegen die h4x verdediging is het wel echt kut voetballen. Verdedigend niet echt in de problemen gekomen. Alleen speel ik dus met een spits met 70 pace tegen Kouyaté en Bassong.
Dat is nog steeds minder dan Kouyate.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar bij Araujo lijkt het wel of hij minstens 80 pace heeft.
Neto. http://www.futhead.com/fifa/players/8103/quote:Op zondag 10 februari 2013 18:45 schreef Djeetje het volgende:
Lindgren wie had jij trouwens op doel ?
die kerel hield alles.
ik had boven de 15 schotenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Neto. http://www.futhead.com/fifa/players/8103/
En zo vaak heb je hem ook weer niet uitgetest.
Royquote:
PSV was best goed toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Roy
Genoten gisteren van het voetbal?
15 schoten ja. Waarvan 13 vanaf eigen helft ongeveer.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik had boven de 15 schoten
en 12 ofzo op doel meeste waren afstandschoten die er normaal in gaan.
Oh, genoten van de uitslag dan maarquote:Op zondag 10 februari 2013 18:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
PSV was best goed toch?
En na Feyenoord nog de winnaar van het weekend ook
Ja man.quote:
ja man heb hem addedquote:Op zondag 10 februari 2013 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja man.
Wist je trouwens dat wieisboos zijn PSN naar jou heeft vernoemd? Zijn PSN is 'kkbal'
gewoon nice 30 meter en 1 op de lat.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
15 schoten ja. Waarvan 13 vanaf eigen helft ongeveer.
hoe krijg jij het voor elkaar dat je nooit een verkeerde trick doe ?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
In de 110' minuut de 3-2 maken uit een Lindgren.©-corner.
Puur talent.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hoe krijg jij het voor elkaar dat je nooit een verkeerde trick doe ?
En hoe doe je zo'n lindgren. corner?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
In de 110' minuut de 3-2 maken uit een Lindgren.©-corner.
met de Lindgren knop heb je die niet op je controller ?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En hoe doe je zo'n lindgren. corner?
Leuker dan een Utrecht - Nec om maar wat te noemen.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
Alsof er iemand voor zijn lol naar de Africa cup kijkt.Ik zou er niet eens naar kijken als ik er geld voor zou krijgen.
Dadelijk wel alles onderspuiten als er een IF Uche komt he pikquote:Op zondag 10 februari 2013 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
Alsof er iemand voor zijn lol naar de Africa cup kijkt.Ik zou er niet eens naar kijken als ik er geld voor zou krijgen.
Vind ik niet. Als ik naar met ballen spelende negers wil kijken doe ik dat in het weekend wel in de It.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Leuker dan een Utrecht - Nec om maar wat te noemen.
Ja, ik was zo fan van 'm dat ik 'm uit m'n team heb gegooid.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dadelijk wel alles onderspuiten als er een IF Uche komt he pik
quote:Op zondag 10 februari 2013 19:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vind ik niet. Als ik naar met ballen spelende negers wil kijken doe ik dat in het weekend wel in de It.
Oh dacht dat je hem nog hadquote:Op zondag 10 februari 2013 19:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik was zo fan van 'm dat ik 'm uit m'n team heb gegooid.
Nou ja, lange halen en gekleurde mensen die snel kunnen rennen kijken is niet echt leuk hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Leuker dan een Utrecht - Nec om maar wat te noemen.
Lange halen op een Italiaan ook nietquote:Op zondag 10 februari 2013 19:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou ja, lange halen en gekleurde mensen die snel kunnen rennen kijken is niet echt leuk hoor.
Ik heb Trejo daar inderdaad.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh dacht dat je hem nog hadTrejo dus?
Rasmusquote:
Balbezit rond eigen 16 ook nietquote:Op zondag 10 februari 2013 19:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lange halen op een Italiaan ook niet
quote:
Nou zeg, wat een goal.quote:
Lekker belangrijk, ik wil ze voor mijn Feyenoord team.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
Clasie en Boëtius, daar heb je toch geen kut aan als IF?Ja leuk een Eredivisie IF, maar een beetje ingame stats zou wel fijn zijn.
Gewoon om te discarden.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
Clasie en Boëtius, daar heb je toch geen kut aan als IF?Ja leuk een Eredivisie IF, maar een beetje ingame stats zou wel fijn zijn.
quote:Op zondag 10 februari 2013 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
Het is wel een mooie goal, maar dit
[..]
slaat nergens op
En alle neusjes stonden elkaar wel onder te spuiten toen Fischer scoordequote:Op zondag 10 februari 2013 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
slaat nergens op
Als je die intikkertjes van Pelle en Immers gewend bent...quote:Op zondag 10 februari 2013 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
slaat nergens op
Maar dat was ook een bjoetie. En hij was tegen Feyenoord.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
En alle neusjes stonden elkaar wel onder te spuiten toen Fischer scoorde
Hypocriete bitsjes
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je die intikkertjes van Pelle en Immers gewend bent...
Ik denk dat ze 'm wel gaan huldigen hiervoor, net als de 2e plaats van afgelopen jaar.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
slaat nergens op
Die intikker op de lijn vorig jaar van Guidettiquote:Op zondag 10 februari 2013 20:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar dat was ook een bjoetie. En hij was tegen Feyenoord.
[..]
Ik post hier toch geen gekke dingen, overigens heb ik vanmiddag ook gewoon getweet.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kijk uit dat je broer dit niet leest!
Je moet zoeken opquote:Op zondag 10 februari 2013 20:01 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Welk topic op het ea forum kun je spelers voordragen
Ik ook, lekker sarcastischquote:Op zondag 10 februari 2013 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik post hier toch geen gekke dingen, overigens heb ik vanmiddag ook gewoon getweet.
Die goal van Serero tegen NAC is mooier dan elke goal van Feyenoordquote:Op zondag 10 februari 2013 20:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die intikker op de lijn vorig jaar van Guidetti
Zo mooi is geen enkele goal van Ajax
Ach, je moet toch wat te vieren hebben. Wanneer werd Feyenoord voor het laatst kampioen eigenlijk?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
Je team inderdaad huldigen als ze tweede worden.![]()
Hoe diep kun je zinqen.
Je team huldigen terwijl je maar 1 punt pakt van Feyenoord.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
Je team inderdaad huldigen als ze tweede worden.![]()
Hoe diep kun je zinqen.
Je team huldigen omdat je 3 jaar achter elkaar kampioen wordt.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je team huldigen terwijl je maar 1 punt pakt van Feyenoord.![]()
Hoe diep kun je zincken.
Het gaat erom wat je overhoud aan prijzen na 34 wedstrijden. Wat heeft Feyenoord nou gewonnen de afgelopen 5 jaar? Helemaal niets toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je team huldigen terwijl je maar 1 punt pakt van Feyenoord.![]()
Hoe diep kun je zincken.
overhoudtquote:Op zondag 10 februari 2013 20:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je overhoud aan prijzen na 34 wedstrijden. Wat heeft Feyenoord nou gewonnen de afgelopen 5 jaar? Helemaal niets toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |