PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Op dit soort momenten zou ik graag eredivisie live willen hebben.
ik betaal 5 eurotjes in de maand en kan het op elke laptop/tablet/telefoon kijkenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Op dit soort momenten zou ik graag eredivisie live willen hebben.
Twente onderuit en we staan gewoon 2e! Maar ik vrees dat ik iets te optimistisch ben. Ajax pakt thuis de puntjes nog wel en Twente - PEC is ook eigenlijk geen wedstrijd.quote:
Ik zie PEC nog wel stunten. Ajax gaat er helaas nog wel overheen.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Twente onderuit en we staan gewoon 2e! Maar ik vrees dat ik iets te optimistisch ben. Ajax pakt thuis de puntjes nog wel en Twente - PEC is ook eigenlijk geen wedstrijd.
matig maar het is net Barca vs Celtic. Kansloos hoe Roda speelt, totaal geen ruimte ook voor Ajax.quote:
Niet geweldig. Heb nog geen actie gezien die echt dreiging opleverde. Verliest vooral de bal, maar ik kijk niet de hele tijd dus misschien heb ik wat gemistquote:
Ik had maar 1 kaartje verkocht voor 500. Daarna niks voor 450. Maar toch 1 kaartje verkochtquote:Op zondag 10 februari 2013 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toch 35k gemaakt met die silver packs, terwijl ik alleen maar rommel kreeg
Balenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had maar 1 kaartje verkocht voor 500. Daarna niks voor 450. Maar toch 1 kaartje verkocht
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
BalenWel vreemd, want toen ik het zei zag ik er echt veel gaan
Ja mensen zijn echt luiquote:Op zondag 10 februari 2013 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had wel deze baas in een pakje. Verkocht niet voor 2300c. Kaartje van 650 gegeven naar RW et voila
4222quote:Op zondag 10 februari 2013 15:37 schreef Djeetje het volgende:
ik wil een nieuw silver team met Elyounoussi en Leandro of Wallyson, maar het lukt me niet om een goede hybrid te maken iemand die me kan helpen ?
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:37 schreef Djeetje het volgende:
ik wil een nieuw silver team met Elyounoussi en Leandro of Wallyson, maar het lukt me niet om een goede hybrid te maken iemand die me kan helpen ?
samen in 1 team. dus spitsen duo Elyounoussi-Leandroquote:Op zondag 10 februari 2013 15:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
Met Elyounoussi of met Leandro?
Als je Leandro gebruikt moet je daar Diego Mauricío naast zetten, niet Wallyson.
Inderdaad wel een heel erg lastige opgave.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
samen in 1 team. dus spitsen duo Elyounoussi-Leandro
kijk wat voor poep cam en cdm die van brazilie is.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Inderdaad wel een heel erg lastige opgave.![]()
[ afbeelding ]
Beetje aant kloten met Altidore. Beide geel.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:46 schreef Thorb het volgende:
watskebeurt?
zit het spektakel Villa - W Ham te kijken
poep cam en cdm?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kijk wat voor poep cam en cdm die van brazilie is.
en ik probeerde het in een 4-5-1 met maikon leite op rm
iets met een gegeven paard lamzakquote:Op zondag 10 februari 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kijk wat voor poep cam en cdm die van brazilie is.
en ik probeerde het in een 4-5-1 met maikon leite op rm
ja hun hoofden staan me niet aan.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
poep cam en cdm?
Dan zet je Jucilei er toch neer.
Gelukkig zit ik ook niet in jouw fut team.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jouw hoofd staat mij ook niet aan maar daar zeur ik toch ook niet over
Ik heb je ideale team samengesteld:quote:Op zondag 10 februari 2013 15:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik ook niet in jouw fut team.
doe normaal..quote:Op zondag 10 februari 2013 15:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb je ideale team samengesteld:
[ afbeelding ]
Manager erbij en je hebt ook nog 99 chemistry.
jullie discrimineren mijn soort.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kan ik ook tegen jou zeggen
helemaal mee eens Thyetwitter:Thye_Bakker twitterde op zondag 10-02-2013 om 16:01:39homofielen komen uit Rotterdam. punt uit. reageer retweet
Ze waren gewoon slecht. Kwamen amper in het spel voor.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat de neuk heeft Utrecht eigenlijk gedaan dat die ineens zo hard onderuit gaan thuis
niksquote:Op zondag 10 februari 2013 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat de neuk heeft Utrecht eigenlijk gedaan dat die ineens zo hard onderuit gaan thuis
22 om 3 en dan staat het 1-1 jaquote:Op zondag 10 februari 2013 16:05 schreef Vijf_voor het volgende:
22 schoten, echt zo'n fifa wedstrijd
Net Celtic vs Barca alleen toen was het 2-1quote:Op zondag 10 februari 2013 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
22 om 3 en dan staat het 1-1 ja
IF?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:08 schreef Thorb het volgende:
Mooie freekick N'Zogbia (lokte ook al een penal uit) 2-0
VDM opmerkingenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:
de selectie van Roda mag wat mij betreft best een griepje krijgen
Aston villa - West Ham ?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:20 schreef laucas het volgende:
9 man in en rondom de 16. Wat een feest deze wedstrijd
sowieso doordeweeksquote:Op zondag 10 februari 2013 16:21 schreef DuTank het volgende:
Wat is de tijd om speler in te kopen? Tijdens of na het weekend?
Als, als, als... Heb je niks aan.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
De competitiestand na deze speelronde
Als we nou verdomme gisteren gewoon gewonnen hadden, en tegen PEC
2-2 uit bij Vitesse is niet slecht ofzo. PSV moet gewoon tegen Feyenoord en Ajax goed spelen..quote:Op zondag 10 februari 2013 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
De competitiestand na deze speelronde
Als we nou verdomme gisteren gewoon gewonnen hadden, en tegen PEC
balbezit 90-10 ofzoquote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
35 schoten om 3. Eindstand: 1-1. Vergeleken bij dit lijkt FIFA nog realistisch
Ja, was een harde tackle. Als het 2 keer geel was, dan was het terecht rood. Heb de eerste gele kaart niet gezien.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel terecht rood? Ik weet niet wat die commenator loopt te zeiken.
Tis allemaal niet slecht, maar als je nooit zo'n wedstrijd wint schiet het allemaal niet op. Je had gisteren gewoon moeten winnen, en dat kon makkelijk. Waren gewoon beterquote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
2-2 uit bij Vitesse is niet slecht ofzo. PSV moet gewoon tegen Feyenoord en Ajax goed spelen..
van / op wie?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, was een harde tackle. Als het 2 keer geel was, dan was het terecht rood. Heb de eerste gele kaart niet gezien.
Ik vond van wel. Had na de rode kaart echt 6-1 moeten worden.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
Prima aangepakt van Roda. Klinisch afgestraft. Onverdiend is het te noemen, maar ik kijk vooral naar Ajax zelf. Te weinig echte kansen gecreërd.Was Feyenoord - AZ nog een leuke pot?
Dan had Ajax Serero maar in moeten brengenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
balbezit 90-10 ofzokutclub dat Roda
Tot de rode kaart vond ik dat AZ redelijk tot goed speelde. Daarna was het niet meer te houden. Gefelicteerd in elk geval, doen we volgend seizoen nog eens overquote:
Dat was toch direct rood?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Viergever op wie weet ik niet. Hij vloog wel door de lucht
Dan moet er wel aanvoer zijn. Het was vanmiddag weer om te huilen. 80% balbezit, maar er niks mee doen. Als ik de stand niet wist en alleen de laatste 10 minuten had gekeken, zou ik denken dat ze de wedstrijd aan het uitspelen waren. Ongelofelijk dat Ajax altijd puntverlies lijdt in dit soort wedstrijden.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef Vijf_voor het volgende:
Ajax had een soort Jan Koller nodig voor al die corners
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef Vijf_voor het volgende:
Ajax had een soort Jan Koller nodig voor al die corners
twitter:Jesserdt twitterde op zondag 10-02-2013 om 16:20:58Dan zie je toch dat je een type Frank Verlaat mist. Een Ferdi Vierklau, een Kevin Bobson, een Pius Ikedia of een Bakircioglü. reageer retweet
Iemand die de bal kan vasthoudenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ajax heeft een soort Pelle nodig.
Siggy is beter dan Pelle. Ajax heeft eerder een goede aanjager nodig, want het tempo was om te huilen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ajax heeft geen latente homo nodig.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Underrated mofoka. Rabona fakes in je eigen 16quote:
Een soort ballenjongen dusquote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Iemand die de bal kan vasthouden
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Underrated mofoka. Rabona fakes in je eigen 16. Sjiek hendig.
Oke man.twitter:Jesserdt twitterde op zondag 10-02-2013 om 15:36:10Cuenca vertaald uit het Spaans betekent dus 'stroomgebied'. Prachtige voetbalnaam wel.. Iaaac Stroomgebied. #ajarod reageer retweet
Als Serero erin staat gaat het altijd wat snellerquote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Siggy is beter dan Pelle. Ajax heeft eerder een goede aanjager nodig, want het tempo was om te huilen.
Al 5 jaar geen vriendinnetje, geen werk, en eigenlijk ook niet zoveel zin. Geen geld, want geen werk, dus niet uitgaan... Zelfs hier een week verstoten geweestquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al 5 jaar geen vriendinnetje, geen werk, en eigenlijk ook niet zoveel zin. Geen geld, want geen werk, dus niet uitgaan... Zelfs hier een week verstoten geweestWeet je, dit ene momentje dat nota bene anderen glorie voor hem moeten vergaren gun ik hem
, het zal hem zelf niet zo snel lukken
Wij gaan lekker voor de beker
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al 5 jaar geen vriendinnetje, geen werk, en eigenlijk ook niet zoveel zin. Geen geld, want geen werk, dus niet uitgaan... Zelfs hier een week verstoten geweestWeet je, dit ene momentje dat nota bene anderen glorie voor hem moeten vergaren gun ik hem
[ afbeelding ]
Haha 3-1 get in hahaquote:Op zondag 10 februari 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Persoonlijke aanvalquote:Op zondag 10 februari 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meteen 1 van de duurste dusquote:Op zondag 10 februari 2013 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Eindelijk een SMLENO speler
Juan
Lol die is duur
Ach, mooi dat hij zich tot zo'n niveau moet verlagen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvalDit valt me tegen van je Toefjes
is goedquote:Op zondag 10 februari 2013 16:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die heb ik niet, even aan mijn zus vragen
Wel met NIF Totti op CFquote:Op zondag 10 februari 2013 16:44 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand al eens met IF Totti op LF gespeeld? Zit te twijfelen om een 4321 serie a te maken (:
ah jammer kuthoerquote:Op zondag 10 februari 2013 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sorry ze wil alleen tegen knappe jongens spelen
Ja heb wel ervaring met trage spelers in het centrum, maar vraag me af of dat gaat werken met hem op de flanken..quote:Op zondag 10 februari 2013 16:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel met NIF Totti op CFJe moet weten hoe je hem moet gebruiken, dan is het een leuke speler
''sterf'' moest ik even doorgeven van haarquote:Op zondag 10 februari 2013 16:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
ah jammer kuthoer
@DannyDeko volgens mij had Tobi-Wan IF Totti op LF, alleen maar rages gelezen.
Gebruik hem alleen als spelverdeler, ik ben hem een paar keer tegengekomen, die hem hadden konden prima met hem spelen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja heb wel ervaring met trage spelers in het centrum, maar vraag me af of dat gaat werken met hem op de flanken..
tot in de hemelquote:Op zondag 10 februari 2013 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
''sterf'' moest ik even doorgeven van haar
tquote:Op zondag 10 februari 2013 16:55 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5549655/#squad-player
Dan kan ik zeggen: here I got in form Broafheid for ten keequote:Op zondag 10 februari 2013 16:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is 180 dus groot genoeg voor buitenste cb in 352
Leuk team. Jammer dat je niet kunt spellen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:55 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5549655/#squad-player
ik kan nog altijd beter FIFA dan jij.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuk team. Jammer dat je niet kunt spellen.
Ja, zijn groeispurt moet als het goed is nog inzetten, dus dat kan best.quote:
Neuh.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik kan nog altijd beter FIFA dan jij.
Dat wil ik nog wel eens meemaken!quote:Op zondag 10 februari 2013 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kan ik zeggen: here I got in form Broafheid for ten kee
Shit, dit wou ik net gaan zeggenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, zijn groeispurt moet als het goed is nog inzetten, dus dat kan best.
coins verkopen met paypal is echt het domste ooit.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:58 schreef eQuaL het volgende:
Nog mensen geïnteresseerd in coins? Heb zo'n 600k te koop op dit moment, en op marktplaats krijg ik alleen maar zielige oplichters aan de deur...
Ik maak alleen de coins over als ik het geld echt binnen heb. Het makkelijkst is Paypal trouwens.
Leg uit? Uberhaupt nooit coins verkocht...quote:Op zondag 10 februari 2013 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
coins verkopen met paypal is echt het domste ooit.
Je kunt je transactie volgens mij terugvorderen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:00 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Leg uit? Uberhaupt nooit coins verkocht...
Ja. Ik DM je mijn PSN wel. Potje silvers?quote:
Altijd via bank doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:00 schreef eQuaL het volgende:
[..]
ja kan.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt je transactie volgens mij terugvorderen.
wat lindgren zegt, het geld kan naderhand worden teruggevorderdquote:Op zondag 10 februari 2013 17:00 schreef eQuaL het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt je transactie volgens mij terugvorderen.
Hmm, dat schiet niet echt op met EA coins dan...quote:Op zondag 10 februari 2013 17:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja kan.
tenzij de andere een bewijs laat zien dat hij het product heeft geleverd.
Daarom dus via internetbankieren doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:03 schreef eQuaL het volgende:
[..]
[..]
Hmm, dat schiet niet echt op met EA coins dan...
Thnx voor de tipquote:Op zondag 10 februari 2013 17:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Daarom dus via internetbankieren doen.
is hij goed dan ?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel succes tegen Lingren.
Ik haal ze meestal bij de jumbo. Online kopenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
Doe mij maar wat Deen of Albert Heijn silver packs, die van de Aldi zit nooit wat in.
Hmm, ja, daar zit wat in,quote:Op zondag 10 februari 2013 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
Doe mij maar wat Deen of Albert Heijn silver packs, die van de Aldi zit nooit wat in.
Met bevroren vingertje zo'n pakje Pokémon kaartjes openscheuren.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik haal ze meestal bij de jumbo. Online kopen
Jumbo packsquote:Op zondag 10 februari 2013 17:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik haal ze meestal bij de jumbo. Online kopen
energydrink, de lucht alleen alquote:Op zondag 10 februari 2013 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sowieso de AldiDie cheeseburgers, power drink, choco & biscuit en die toetjes van 39 cent.
Dit is een kenner!quote:Op zondag 10 februari 2013 17:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sowieso de AldiDie cheeseburgers, power drink, choco & biscuit en die toetjes van 39 cent.
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zei dan ook power drink (die flesjes) #offtopicpost
Wat vind jij dan lekker na het sporten? Thee?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:09 schreef Thorb het volgende:
Ah nog meer zoete zooi
RvP paal na goede actie (wel voetje buitenspel denk ik)
Waterquote:Op zondag 10 februari 2013 17:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat vind jij dan lekker na het sporten? Thee?
Water.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat vind jij dan lekker na het sporten? Thee?
Al was het niet antisemitistisch bedoeldquote:Op zondag 10 februari 2013 16:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vandermar zou er dan een grappig plaatje bij posten en zeggen dat ze mogen douchen
idd.. nooit energy drink gedronken.. AA voor het sporten af en toe dan, maar nooit red bull of ietsquote:Op zondag 10 februari 2013 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
WaterDaarna lekker douchen, en een koud colatje, of gewoon een lekkere bak koffie
Daarom ben ik ook opnieuw begonnenquote:
interesseert me niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Al was het niet antisemitistisch bedoeld
Hoe doe je dat? Heb je je record gereset?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook opnieuw begonnen
Daarom zit Mathijsen ook nog bij oranjequote:
ik heb alles naar mijn neefje gestuurd, toen club gedelete en toen alles weer terug gekregenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Heb je je record gereset?
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik heb alles naar mijn neefje gestuurd, toen club gedelete en toen alles weer terug gekregen
Gisteren mijn eerste potje een ragequit van iemand na 5 minuten toen ik de 1-0 maakte
Jezus.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik heb alles naar mijn neefje gestuurd, toen club gedelete en toen alles weer terug gekregen
Gisteren mijn eerste potje een ragequit van iemand na 5 minuten toen ik de 1-0 maakte
lool dat gaat wel verquote:Op zondag 10 februari 2013 17:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het plezier is anders compleet weg als je keer op keer tegen trieste spelers moet die altijd verdedigend spelen en beetje achterin rond passen.quote:
je kan ook toernooien spelen wist je dat.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het plezier is anders compleet weg als je keer op keer tegen trieste spelers moet die altijd verdedigend spelen en beetje achterin rond passen.
Ik kwam op het idee toen ik gedegradeerd was naar divisie 2 en in het 2e potje 2 schoten tegen kreeg en 2 goals tegen en die lul vervolgens 35 minuten achterin aan het rondspelen was.
ik ben klaarquote:Op zondag 10 februari 2013 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan gauw nu een potje of na het eten.
Ja maar daar kwam ik ook veelvuldig trieste mensen tegen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je kan ook toernooien spelen wist je dat.
Wedstrijd niet gezien helaas, maar sportief!quote:Op zondag 10 februari 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tot de rode kaart vond ik dat AZ redelijk tot goed speelde. Daarna was het niet meer te houden. Gefelicteerd in elk geval, doen we volgend seizoen nog eens over
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:29 schreef Toefjes het volgende:
2-0 : rage quit, 8-1 : rage quit. Goed voor de coins en het zelfvertrouwen
avatar en sig van die TSquote:Op zondag 10 februari 2013 17:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero Sereno in een silver pack, de eerste gold
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2268432.page
Beste 400c bronze pack ooit.
Ik dacht dat het 2 keer geel was,dus rood. Maar direct rood wel te zwaar. Had Immers m ook mogen hebben. Maar goed, doen we niks meer aan nu.quote:
da's waar. Het is gewoon wedstrijd voor wedstrijd uit de gevarenzone blijven en dan hopelijk de beker winnen...quote:Op zondag 10 februari 2013 17:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 2 keer geel was,dus rood. Maar direct rood wel te zwaar. Had Immers m ook mogen hebben. Maar goed, doen we niks meer aan nu.
Cantona is een baasquote:Op zondag 10 februari 2013 17:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Cantona, die is gestopt met voetballen voordat jij geboren was
Nee joh, als Vee die Arena inquote:Op zondag 10 februari 2013 17:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
da's waar. Het is gewoon wedstrijd voor wedstrijd uit de gevarenzone blijven en dan hopelijk de beker winnen...
ga jij naar halve finale?
Ben je in de finale voor Ajax of Zwolle?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee joh, als Vee die Arena inIk spaar mijn geld voor de finale
Ik ga er heen, maar moet toegeven dat het stadion + de Ajacieden me vorige keer totaal niet zijn bevallen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee joh, als Vee die Arena inIk spaar mijn geld voor de finale
De combi vanaf Rotterdam naar Alkmaar, naar Amsterdam, naar Alkmaar, naar Rotterdam is niet te doen, zeker niet door de weeks. Dan kom ik bij verlening niet eens thuisquote:Op zondag 10 februari 2013 17:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga er heen, maar moet toegeven dat het stadion + de Ajacieden me vorige keer totaal niet zijn bevallen.
Van die zogenaamde sfeer was helemaal niks te merken
Voor PSVquote:Op zondag 10 februari 2013 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je in de finale voor Ajax of Zwolle? [ afbeelding ]
vast wel of het lekker is is vraag 2.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Zou je zo'n NY Pizza na afkoelen in de koelkast kunnen flikkeren en een dag later opwarmen?
Dat ja. Morgen zal ie lekker stug zijn :pquote:Op zondag 10 februari 2013 17:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
vast wel of het lekker is is vraag 2.
en anders geef je hem aan de plaatselijke zwerver.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:58 schreef Tim86 het volgende:
Ja, dat vrees ik ook. Dan maar even kijken of er een huisgenoot is die ook zin heeft in pizza, 2e pizza gratis is wel een prima deal
Ik woon in het goede deel van Utrecht, hier hebben we geen zwerversquote:Op zondag 10 februari 2013 18:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
en anders geef je hem aan de plaatselijke zwerver.
zeker doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga Sport1 trouwens wel missen na deze maand, misschien toch maar abonnee worden.
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga Sport1 trouwens wel missen na deze maand, misschien toch maar abonnee worden.
nee ik zal uit eten gaan naar een 5 sterren restaurantquote:Op zondag 10 februari 2013 18:01 schreef TBakkert het volgende:
zal ik zo naar den snackbar gaan na United - Everton?
daar dacht ik net aan; Ze hebben er weer 1'tje binnenquote:
ik ben alleen thuis ja, graag serieus antwoorden anders ga je maar naar Afrika, krijg je aids en kom je daarna terug om iemand anders te vertellen over je verblijf daar. Je vond het erg leuk en je spoort anderen aan om ook naar Afrika te gaan, zo is het JOUW schuld dat aids de wereld overneemt, maar niet mij. Want ik ging deze beruchte avond naar de snackbar en niet naar een 5-sterren restaurantquote:Op zondag 10 februari 2013 18:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee ik zal uit eten gaan naar een 5 sterren restaurant
ik heb het meestal gewoon beide, weet niet waarom.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Ik blijf het wel echt gaar vinden dat je bij Sport1 apart moet betalen om online te kunnen kijken als je abonnee bent..dat hebben ze bij EL toch beter voor elkaar, al is de player van Sport1 wel veel beter.
boordje Doner dan ?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik ben alleen thuis ja, graag serieus antwoorden anders ga je maar naar Afrika, krijg je aids en kom je daarna terug om iemand anders te vertellen over je verblijf daar. Je vond het erg leuk en je spoort anderen aan om ook naar Afrika te gaan, zo is het JOUW schuld dat aids de wereld overneemt, maar niet mij. Want ik ging deze beruchte avond naar de snackbar en niet naar een 5-sterren restaurant
verkapte kijk-mij-beide-hebben-en-een-rijke-tata-zijn-post...quote:Op zondag 10 februari 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Ik blijf het wel echt gaar vinden dat je bij Sport1 apart moet betalen om online te kunnen kijken als je abonnee bent..dat hebben ze bij EL toch beter voor elkaar, al is de player van Sport1 wel veel beter.
die kun je daar ook kopen, dankjewel voor dit ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |