PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Op dit soort momenten zou ik graag eredivisie live willen hebben.
ik betaal 5 eurotjes in de maand en kan het op elke laptop/tablet/telefoon kijkenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Op dit soort momenten zou ik graag eredivisie live willen hebben.
Twente onderuit en we staan gewoon 2e! Maar ik vrees dat ik iets te optimistisch ben. Ajax pakt thuis de puntjes nog wel en Twente - PEC is ook eigenlijk geen wedstrijd.quote:
Ik zie PEC nog wel stunten. Ajax gaat er helaas nog wel overheen.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Twente onderuit en we staan gewoon 2e! Maar ik vrees dat ik iets te optimistisch ben. Ajax pakt thuis de puntjes nog wel en Twente - PEC is ook eigenlijk geen wedstrijd.
matig maar het is net Barca vs Celtic. Kansloos hoe Roda speelt, totaal geen ruimte ook voor Ajax.quote:
Niet geweldig. Heb nog geen actie gezien die echt dreiging opleverde. Verliest vooral de bal, maar ik kijk niet de hele tijd dus misschien heb ik wat gemistquote:
Ik had maar 1 kaartje verkocht voor 500. Daarna niks voor 450. Maar toch 1 kaartje verkochtquote:Op zondag 10 februari 2013 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toch 35k gemaakt met die silver packs, terwijl ik alleen maar rommel kreeg
Balenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had maar 1 kaartje verkocht voor 500. Daarna niks voor 450. Maar toch 1 kaartje verkocht
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
BalenWel vreemd, want toen ik het zei zag ik er echt veel gaan
Ja mensen zijn echt luiquote:Op zondag 10 februari 2013 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had wel deze baas in een pakje. Verkocht niet voor 2300c. Kaartje van 650 gegeven naar RW et voila
4222quote:Op zondag 10 februari 2013 15:37 schreef Djeetje het volgende:
ik wil een nieuw silver team met Elyounoussi en Leandro of Wallyson, maar het lukt me niet om een goede hybrid te maken iemand die me kan helpen ?
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:37 schreef Djeetje het volgende:
ik wil een nieuw silver team met Elyounoussi en Leandro of Wallyson, maar het lukt me niet om een goede hybrid te maken iemand die me kan helpen ?
samen in 1 team. dus spitsen duo Elyounoussi-Leandroquote:Op zondag 10 februari 2013 15:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
Met Elyounoussi of met Leandro?
Als je Leandro gebruikt moet je daar Diego Mauricío naast zetten, niet Wallyson.
Inderdaad wel een heel erg lastige opgave.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
samen in 1 team. dus spitsen duo Elyounoussi-Leandro
kijk wat voor poep cam en cdm die van brazilie is.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Inderdaad wel een heel erg lastige opgave.![]()
[ afbeelding ]
Beetje aant kloten met Altidore. Beide geel.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:46 schreef Thorb het volgende:
watskebeurt?
zit het spektakel Villa - W Ham te kijken
poep cam en cdm?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kijk wat voor poep cam en cdm die van brazilie is.
en ik probeerde het in een 4-5-1 met maikon leite op rm
iets met een gegeven paard lamzakquote:Op zondag 10 februari 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kijk wat voor poep cam en cdm die van brazilie is.
en ik probeerde het in een 4-5-1 met maikon leite op rm
ja hun hoofden staan me niet aan.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
poep cam en cdm?
Dan zet je Jucilei er toch neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |