PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Op dit soort momenten zou ik graag eredivisie live willen hebben.
ik betaal 5 eurotjes in de maand en kan het op elke laptop/tablet/telefoon kijkenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Op dit soort momenten zou ik graag eredivisie live willen hebben.
Twente onderuit en we staan gewoon 2e! Maar ik vrees dat ik iets te optimistisch ben. Ajax pakt thuis de puntjes nog wel en Twente - PEC is ook eigenlijk geen wedstrijd.quote:
Ik zie PEC nog wel stunten. Ajax gaat er helaas nog wel overheen.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Twente onderuit en we staan gewoon 2e! Maar ik vrees dat ik iets te optimistisch ben. Ajax pakt thuis de puntjes nog wel en Twente - PEC is ook eigenlijk geen wedstrijd.
matig maar het is net Barca vs Celtic. Kansloos hoe Roda speelt, totaal geen ruimte ook voor Ajax.quote:
Niet geweldig. Heb nog geen actie gezien die echt dreiging opleverde. Verliest vooral de bal, maar ik kijk niet de hele tijd dus misschien heb ik wat gemistquote:
Ik had maar 1 kaartje verkocht voor 500. Daarna niks voor 450. Maar toch 1 kaartje verkochtquote:Op zondag 10 februari 2013 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toch 35k gemaakt met die silver packs, terwijl ik alleen maar rommel kreeg
Balenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had maar 1 kaartje verkocht voor 500. Daarna niks voor 450. Maar toch 1 kaartje verkocht
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
BalenWel vreemd, want toen ik het zei zag ik er echt veel gaan
Ja mensen zijn echt luiquote:Op zondag 10 februari 2013 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had wel deze baas in een pakje. Verkocht niet voor 2300c. Kaartje van 650 gegeven naar RW et voila
4222quote:Op zondag 10 februari 2013 15:37 schreef Djeetje het volgende:
ik wil een nieuw silver team met Elyounoussi en Leandro of Wallyson, maar het lukt me niet om een goede hybrid te maken iemand die me kan helpen ?
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:37 schreef Djeetje het volgende:
ik wil een nieuw silver team met Elyounoussi en Leandro of Wallyson, maar het lukt me niet om een goede hybrid te maken iemand die me kan helpen ?
samen in 1 team. dus spitsen duo Elyounoussi-Leandroquote:Op zondag 10 februari 2013 15:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
Met Elyounoussi of met Leandro?
Als je Leandro gebruikt moet je daar Diego Mauricío naast zetten, niet Wallyson.
Inderdaad wel een heel erg lastige opgave.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
samen in 1 team. dus spitsen duo Elyounoussi-Leandro
kijk wat voor poep cam en cdm die van brazilie is.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Inderdaad wel een heel erg lastige opgave.![]()
[ afbeelding ]
Beetje aant kloten met Altidore. Beide geel.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:46 schreef Thorb het volgende:
watskebeurt?
zit het spektakel Villa - W Ham te kijken
poep cam en cdm?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kijk wat voor poep cam en cdm die van brazilie is.
en ik probeerde het in een 4-5-1 met maikon leite op rm
iets met een gegeven paard lamzakquote:Op zondag 10 februari 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kijk wat voor poep cam en cdm die van brazilie is.
en ik probeerde het in een 4-5-1 met maikon leite op rm
ja hun hoofden staan me niet aan.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
poep cam en cdm?
Dan zet je Jucilei er toch neer.
Gelukkig zit ik ook niet in jouw fut team.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jouw hoofd staat mij ook niet aan maar daar zeur ik toch ook niet over
Ik heb je ideale team samengesteld:quote:Op zondag 10 februari 2013 15:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik ook niet in jouw fut team.
doe normaal..quote:Op zondag 10 februari 2013 15:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb je ideale team samengesteld:
[ afbeelding ]
Manager erbij en je hebt ook nog 99 chemistry.
jullie discrimineren mijn soort.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kan ik ook tegen jou zeggen
helemaal mee eens Thyetwitter:Thye_Bakker twitterde op zondag 10-02-2013 om 16:01:39homofielen komen uit Rotterdam. punt uit. reageer retweet
Ze waren gewoon slecht. Kwamen amper in het spel voor.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat de neuk heeft Utrecht eigenlijk gedaan dat die ineens zo hard onderuit gaan thuis
niksquote:Op zondag 10 februari 2013 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat de neuk heeft Utrecht eigenlijk gedaan dat die ineens zo hard onderuit gaan thuis
22 om 3 en dan staat het 1-1 jaquote:Op zondag 10 februari 2013 16:05 schreef Vijf_voor het volgende:
22 schoten, echt zo'n fifa wedstrijd
Net Celtic vs Barca alleen toen was het 2-1quote:Op zondag 10 februari 2013 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
22 om 3 en dan staat het 1-1 ja
IF?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:08 schreef Thorb het volgende:
Mooie freekick N'Zogbia (lokte ook al een penal uit) 2-0
VDM opmerkingenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:
de selectie van Roda mag wat mij betreft best een griepje krijgen
Aston villa - West Ham ?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:20 schreef laucas het volgende:
9 man in en rondom de 16. Wat een feest deze wedstrijd
sowieso doordeweeksquote:Op zondag 10 februari 2013 16:21 schreef DuTank het volgende:
Wat is de tijd om speler in te kopen? Tijdens of na het weekend?
Als, als, als... Heb je niks aan.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
De competitiestand na deze speelronde
Als we nou verdomme gisteren gewoon gewonnen hadden, en tegen PEC
2-2 uit bij Vitesse is niet slecht ofzo. PSV moet gewoon tegen Feyenoord en Ajax goed spelen..quote:Op zondag 10 februari 2013 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
De competitiestand na deze speelronde
Als we nou verdomme gisteren gewoon gewonnen hadden, en tegen PEC
balbezit 90-10 ofzoquote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
35 schoten om 3. Eindstand: 1-1. Vergeleken bij dit lijkt FIFA nog realistisch
Ja, was een harde tackle. Als het 2 keer geel was, dan was het terecht rood. Heb de eerste gele kaart niet gezien.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel terecht rood? Ik weet niet wat die commenator loopt te zeiken.
Tis allemaal niet slecht, maar als je nooit zo'n wedstrijd wint schiet het allemaal niet op. Je had gisteren gewoon moeten winnen, en dat kon makkelijk. Waren gewoon beterquote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
2-2 uit bij Vitesse is niet slecht ofzo. PSV moet gewoon tegen Feyenoord en Ajax goed spelen..
van / op wie?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, was een harde tackle. Als het 2 keer geel was, dan was het terecht rood. Heb de eerste gele kaart niet gezien.
Ik vond van wel. Had na de rode kaart echt 6-1 moeten worden.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
Prima aangepakt van Roda. Klinisch afgestraft. Onverdiend is het te noemen, maar ik kijk vooral naar Ajax zelf. Te weinig echte kansen gecreërd.Was Feyenoord - AZ nog een leuke pot?
Dan had Ajax Serero maar in moeten brengenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
balbezit 90-10 ofzokutclub dat Roda
Tot de rode kaart vond ik dat AZ redelijk tot goed speelde. Daarna was het niet meer te houden. Gefelicteerd in elk geval, doen we volgend seizoen nog eens overquote:
Dat was toch direct rood?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Viergever op wie weet ik niet. Hij vloog wel door de lucht
Dan moet er wel aanvoer zijn. Het was vanmiddag weer om te huilen. 80% balbezit, maar er niks mee doen. Als ik de stand niet wist en alleen de laatste 10 minuten had gekeken, zou ik denken dat ze de wedstrijd aan het uitspelen waren. Ongelofelijk dat Ajax altijd puntverlies lijdt in dit soort wedstrijden.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef Vijf_voor het volgende:
Ajax had een soort Jan Koller nodig voor al die corners
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef Vijf_voor het volgende:
Ajax had een soort Jan Koller nodig voor al die corners
twitter:Jesserdt twitterde op zondag 10-02-2013 om 16:20:58Dan zie je toch dat je een type Frank Verlaat mist. Een Ferdi Vierklau, een Kevin Bobson, een Pius Ikedia of een Bakircioglü. reageer retweet
Iemand die de bal kan vasthoudenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ajax heeft een soort Pelle nodig.
Siggy is beter dan Pelle. Ajax heeft eerder een goede aanjager nodig, want het tempo was om te huilen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ajax heeft geen latente homo nodig.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Underrated mofoka. Rabona fakes in je eigen 16quote:
Een soort ballenjongen dusquote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Iemand die de bal kan vasthouden
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Underrated mofoka. Rabona fakes in je eigen 16. Sjiek hendig.
Oke man.twitter:Jesserdt twitterde op zondag 10-02-2013 om 15:36:10Cuenca vertaald uit het Spaans betekent dus 'stroomgebied'. Prachtige voetbalnaam wel.. Iaaac Stroomgebied. #ajarod reageer retweet
Als Serero erin staat gaat het altijd wat snellerquote:Op zondag 10 februari 2013 16:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Siggy is beter dan Pelle. Ajax heeft eerder een goede aanjager nodig, want het tempo was om te huilen.
Al 5 jaar geen vriendinnetje, geen werk, en eigenlijk ook niet zoveel zin. Geen geld, want geen werk, dus niet uitgaan... Zelfs hier een week verstoten geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |