Ferdraaid leuk gevondenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
haha de overwinning van FC Twente is fer weg
Ze ferzaakten op een beslissend moment.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
haha de overwinning van FC Twente is fer weg
Dat vind ik te fer gaan hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 18:12 schreef Monolith het volgende:
Als twente hier geen drie punten haalt is dat volledig te danken aan Steve McPussy.
Niet alleen hier, met dat angsthazen voetbal roep je het op jezelf afquote:Op zondag 10 februari 2013 18:12 schreef Monolith het volgende:
Als twente hier geen drie punten haalt is dat volledig te danken aan Steve McPussy.
Ik stel een ferkiezing voor.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:13 schreef Gramulanion het volgende:
wie moeten we als motm kiezen. zeg het maar jongens
Ik ben niet weggeweest.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
En in eens duiken alle Ajacieden op uit hun hol...
Typisch hequote:Op zondag 10 februari 2013 18:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Het is wat meid.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Die zal lol hebben als 'ie z'n naam spytooltquote:
Ajax heeft ook gelijk gespeeld.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:17 schreef RvLaak het volgende:
[..], Ajax en Feyenoord komen dichterbij... Noem dat maar "beperken"...
Da's waar ja... Helemaal vergetenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ajax heeft ook gelijk gespeeld.
Nog steeds 3 punten los en koppositie.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:17 schreef RvLaak het volgende:
[..], Ajax en Feyenoord komen dichterbij... Noem dat maar "beperken"...
Enjoy it while you canquote:Op zondag 10 februari 2013 18:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nog steeds 3 punten los en koppositie.
Omdat ie vorige week: Hé Blom had gezegdquote:Op zondag 10 februari 2013 18:19 schreef Breekfast het volgende:
Mja Twente mist Brama ook natuurlijk.
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op zondag 10 februari 2013 18:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Feyenoord de grote winnaar van dit weekend.
Niet weten dat PSV al lang niet meer mee doet en enkel op papier nog bovenaan staanquote:Op zondag 10 februari 2013 18:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nog steeds 3 punten los en koppositie.
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet weten dat PSV al lang niet meer mee doet en enkel op papier nog bovenaan staan
Ook voor het eerstquote:Op zondag 10 februari 2013 18:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Als ik bij mijn oud collegas in enschede de naam Brama noemde, dan kwamen er toch niet echt lovende woorden.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:19 schreef Breekfast het volgende:
Mja Twente mist Brama ook natuurlijk.
sinds 1999quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Daar zit de kracht van Twente, afgekeurde Feyenoorders kopen voor veel te veel geld. Waarvoor dankquote:Op zondag 10 februari 2013 18:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Die Castaignos is ook zo kankerslecht in het niet buitenspel lopen. Fock.
Toch typisch dat hij zegt dat Twente zo slecht was, ipv PEC zo goedquote:Op zondag 10 februari 2013 18:27 schreef Adelante het volgende:
Willem Janssen heeft er ook geen verklaring voor, het slaat nergens op, klopt van geen kanten...
Ik verwacht nog een formele brief.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]twitter:Hebben ze nog geantwoord?twitter:
Wel lachen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:27 schreef Adelante het volgende:
Willem Janssen heeft er ook geen verklaring voor, het slaat nergens op, klopt van geen kanten...
Weinig aanvallende kwaliteit.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:28 schreef Buitendam het volgende:
Pec laat het liggen. Bizar eigenlijk.
De wedstrijden van PEC wel eens gezien? Bijna allemaal, sowieso alle topploegen, hadden ze moeten winnen. PEC is gewoon goed en mist net ff het geluk wat nodig is om te winnenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:28 schreef Buitendam het volgende:
Pec laat het liggen. Bizar eigenlijk.
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De wedstrijden van PEC wel eens gezien? Bijna allemaal, sowieso alle topploegen, hadden ze moeten winnen. PEC is gewoon goed en mist net ff het geluk de kwaliteit wat nodig is om te winnen
Deze wedstrijd hadden ze nooit mogen gelijkspelen. Twente had ze allang over de knie moeten leggen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De wedstrijden van PEC wel eens gezien? Bijna allemaal, sowieso alle topploegen, hadden ze moeten winnen. PEC is gewoon goed en mist net ff het geluk wat nodig is om te winnen
Avdic is 10x beter dan de hele selectie maar die begon verschrikkelijk en lijkt nu eindelijk wat beter te worden.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, gewoon hetzelfde probleem als Feyenoord. Geen scorend vermogen in de spits.
Gelijk als de wedstrijd in Eindhovenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze wedstrijd hadden ze nooit mogen gelijkspelen. Twente had ze allang over de knie moeten leggen.
Natuurlijk maar als het te vaak gebeurd is het geen pech meer, zie Immersquote:Op zondag 10 februari 2013 18:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Vaak was het pech. Lat, paal, etc.
tr00 that.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar als het te vaak gebeurd is het geen pech meer, zie Immers
Ja misschien wel. Ik vind ze als team super spelen, maar individueel stelt het weinig voor. Als je dan voor komt of op 0-0 beter bent moet je ze over de knie leggen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gelijk als de wedstrijd in Eindhoven.
Dit dus.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet alleen hier, met dat angsthazen voetbal roep je het op jezelf af
Ik was in het stadion Davy.quote:zondag 10 februari 2013 @ 16:25 • 80
Dj_Day-V
Waar zijn figuren zoals Syntix, Tjacka en Stijn?
Feyenoord en Ajax nog omdraaien en niks meer aan doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:12 schreef Merkie het volgende:
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
Wel leuk zo weer. Volgorde klopt alleen nog niet.
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:45 schreef Monolith het volgende:
Zingen de supporters van zwolle nou 'we worden ingemaakt'?
Wat lul je gastquote:Op zondag 10 februari 2013 17:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
was hands, pingel ontnomen.
[..], net bevestiging gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |