Ik zie mijn bezorger ook minstens 2 keer per weekquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:59 schreef FreaZ het volgende:
Toen ik pakketjes bezorgde voor de TNT had ik ook altijd 1 man in mijn route die echt veel spullen uit China ontving. Vond dat toen vreemd. Totdat ik zelf China ontdekte
Er wordt ook heel veel los besteld. Dus in plaats van 1 order alles los dus tja dan gaat het hard. En je hebt er veel dingen die prima als cadeautjes kunnen werken. Meeste dingen zijn ook wel praktisch die ik haal, kabels en die meuk bijvoorbeeld. Muurstickers, ps3 controller oplader et cetera. Hoesjes voor je telefoon en ga zo maar door.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef mschol het volgende:
als ik zo in dit topic rondlurk en dan zie dat jullie meerdere keren per week pakketjes uit china ontvangt vraag ik mij echt af wat je daar nou allemaal zou moeten/willen kopen..
voor de leuk? of dient het ook nog daadwerkelijk een doel?
er zijn zo af en toe wel dingen die ik intressant vind (momenteel wil ik die melee F10 hebben) maar zou onmogelijk wekelijks meerdere pakketjes kunnen alten binnenkomen...
Kadotjes, tablets, telefoons, accosaires voor 2 voorgaande, TV stick, camera spul, opladers. Ach en zo kan ik nog wel meer bedenkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef mschol het volgende:
als ik zo in dit topic rondlurk en dan zie dat jullie meerdere keren per week pakketjes uit china ontvangt vraag ik mij echt af wat je daar nou allemaal zou moeten/willen kopen..
voor de leuk? of dient het ook nog daadwerkelijk een doel?
er zijn zo af en toe wel dingen die ik intressant vind (momenteel wil ik die melee F10 hebben) maar zou onmogelijk wekelijks meerdere pakketjes kunnen alten binnenkomen...
Hier ook, vooral hoesjes, screenprotectors etc.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:15 schreef Xu het volgende:
Ik verkoop vaak dingen gewoon door aan vrienden, niet per se om winst te maken. Maar meer omdat ze ergens anders er vaak meer voor kwijt zijn. Ik weet eigenlijk niet of mijn (post)bezorger dat wel leuk vind
Graag gedaan dude.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:49 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
ff off-topic, je hebt mijn tekst onder je berichten..
haha
voel me vereerd
Als het dezelfde bode is zou hij hem ergens achter kunnen laten misschien? Moet je denk ik wel vrijstaand wonen. Of een hele groten brievenbus maken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:20 schreef marcelp79 het volgende:
aangezien ik dagelijks werk tot 6 uur en de pakketdienst overdag komt wordt er meestal bij de buren geleverd. Deze worden een beetje knetter gek en hebben gezegd dat ze geen pakjes meer gaan aannemen en dat ik er zelf maar voor moet gaan zorgen.
Snap het wel, maar de post wilt niet de artikelen gelijk bij de buurtsuper afhaalpunt afleveren, want ze moeten minimaal 2 maal aan de deur zijn geweest etc....
zucht...
Kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:20 schreef marcelp79 het volgende:
aangezien ik dagelijks werk tot 6 uur en de pakketdienst overdag komt wordt er meestal bij de buren geleverd. Deze worden een beetje knetter gek en hebben gezegd dat ze geen pakjes meer gaan aannemen en dat ik er zelf maar voor moet gaan zorgen.
Snap het wel, maar de post wilt niet de artikelen gelijk bij de buurtsuper afhaalpunt afleveren, want ze moeten minimaal 2 maal aan de deur zijn geweest etc....
zucht...
Dat is eigenlijk wel een geniaal idee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellenHeb je geen wc raampje dat open kan staan, afspreken met de postbode om het daar in te gooien
Wasmand met kussen erin op de wc zetten
tja mij maakt het ook niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:47 schreef Skiet het volgende:
Ik zie hem nooit, ik en mijn vriendin werken full time. Dus als we thuis komen liggen er wel vaak briefjes dat het of bij de buren ligt of een niet thuis briefje met code. Hij dropt het eigenlijk altijd bij dezelfde buren, maar ze vindt het niet erg.
Binnenkort maar eens de Merci reclame opvolgen en een doos Merci kopen voor d'r.
Op je werk af laten leveren?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:20 schreef marcelp79 het volgende:
zucht...
Soms laat ik ook weleens iets op kantoor afleveren. Maar wat gaan die mensen dan wel niet denken hier haha.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:34 schreef Guul het volgende:
[..]
Op je werk af laten leveren?
Dat doe ik meestal!
Ik ook, die dingen kosten hier belachelijk duur!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hier ook, vooral hoesjes, screenprotectors etc.
Het kost veel en het is duur. You're welcome.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:45 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik ook, die dingen kosten hier belachelijk duur!
Jammer dat ze vaak minimaal 10% te duur zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:50 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Het kost veel en het is duur. You're welcome.
Wisten jullie dat je voor miniinthebox cashback kunt krijgen? http://www.shopkorting.nl(...)1=&var2=&var3=&var4= 4% extra korting
Bedankt, ik kan er even mee aan de slag!quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jonge.Dat kan ik toch niet zijn.
Ik heb mad skills bro.
[..]
Monkey zei het al, qua China-schtuff is 'Honest' echt een goudeerlijk merk om aan te raden.
http://chinaprices.us?q=honest
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)c0.m14&_sop=15&_sc=1
http://www.aliexpress.com(...)00003452&groupsort=1
Ze hebben ook ganz normale aanstekers op butaan, hoeft niet per se een storm/jet lighter te zijn.
Ik heb ook deze die rock solid is: http://www.aliexpress.com(...)ilver/635477863.html (FocalPrice toen).
Maar da's wel een jet flame torch dinkie en op Yingwang krijg je verder niet echt veel gevonden.
Maakt het nou uit wat mensen denken. Ik laat op m'n kattenvoer en grid na alles op kantoor bezorgen. Heb tijden gehad hier dat er elke dag wel wat voor me kwam.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:41 schreef Skiet het volgende:
[..]
Soms laat ik ook weleens iets op kantoor afleveren. Maar wat gaan die mensen dan wel niet denken hier haha.
Sowieso willen ze dan dat ik alles ga openmaken en laten zien wat ik allemaal voor troep bestel.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef rene90 het volgende:
Wie van jullie is met zijn nieuwe RC aan het spelen
http://www.dumpert.nl/med(...)_nieuwe_rc_heli.html
Hallo Coenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:32 schreef Shapper het volgende:
Net gebeld naar Otto en het bedrag dat op de acceptgiro stond was fout, het kaartje is dus gratis
Yep. Lees wat er onder het bedrag op de factuur staat: 'Bij het inwisselen van een waardebon wordt het bedrag apart met het saldo van uw klantenrekening verrekend'quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:32 schreef Shapper het volgende:
Net gebeld naar Otto en het bedrag dat op de acceptgiro stond was fout, het kaartje is dus gratis
Ja lees het nu ook. Had niet hoeven bellen :pquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:01 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Yep. Lees wat er onder het bedrag op de factuur staat: 'Bij het inwisselen van een waardebon wordt het bedrag apart met het saldo van uw klantenrekening verrekend'.
En dat saldo is bij mij nu -6 cent schuld, dus een negatieve schuld.
(Vijfde rij v/d 1e tabel)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:43 schreef ChevyVanDude het volgende:
Klopt het dat je NU tot en met 45 euro kostenloos kan importeren? (in tegenstelling tot de 20 euro, waarvan ik dacht dat dit het limiet was).
Zie: Linkje Douane
Je moet deze tabel aanhouden:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:43 schreef ChevyVanDude het volgende:
Klopt het dat je NU tot en met 45 euro kostenloos kan importeren? (in tegenstelling tot de 20 euro, waarvan ik dacht dat dit het limiet was).
Zie: Linkje Douane
Wat?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:29 schreef bobbernaut het volgende:
Weer wat besteld.. Ook al weet ik dat ik het nooit zal gebruiken..
Oh ja wist het nou niet zeker, omdat ik niet specifiek link naar een illegaal product, heb t verandert.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:46 schreef shiznuts het volgende:
Nee bobbert. Dat mag dan natuurlijk ook niet.
- Oh en ik werk onregelmatig, dus af en toe tref ik de postbode, maar vaak genoeg ook niet. Maar het probleem is dat je moet tekenen en behalve UPS laten alle bezorgdiensten dan alles in een depot achter i.p.v. bij buren. Een raampje open hebben staan ofzo is dus ook niet alles, alleen als iets free shipping zonder tracking is, maar te groot voor de brievenbus.
- - Oh, en die Meelecs Sport-Fi S6 zijn binnen. Leuk voor in de lente/zomer tijdens runs. Moet nog ff proberen of het wat klinkt. Wie ook die tip gaf, thanks nog hè.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:29 schreef bobbernaut het volgende:
Weer wat besteld.. Ook al weet ik dat ik het nooit zal gebruiken..
quote:
quote:
Je mag het niet over namaak hebben. Punt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh ja wist het nou niet zeker, omdat ik niet specifiek link naar een illegaal product, heb t verandert.
Maar hoezo zou je dan wel mogen linken naar DX ofzo?
Ah, je Tanga-chick is gehatched?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]___!!
Ze wordt al nat genoeg van mij![]()
Haha oke!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je mag het niet over namaak hebben. Punt.
Als je naar iets linkt dat met namaak te maken heeft, heb je het dus ook over namaak.
Anti-sjonniebeleid, weet je nog wel?
Yup.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:52 schreef bobbernaut het volgende:
Bestbuystreets op ebay negeert me nu
-edit-
Dus om een LEDstrip te laten werken zou ik dit nodig hebben?
http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item484f6f4b8c
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item35beba073c
En niks anders?
Zijn er ook langere ledstrips? En is dat echt veilig? Ben nog altijd huiverig als het gaat om electronica uit China.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:52 schreef bobbernaut het volgende:
Bestbuystreets op ebay negeert me nu
-edit-
Dus om een LEDstrip te laten werken zou ik dit nodig hebben?
http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item484f6f4b8c
http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item35beba073c
En niks anders?
http://stores.ebay.com/be(...)tml?_fsub=2592361017quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Zijn er ook langere ledstrips? En is dat echt veilig? Ben nog altijd huiverig als het gaat om electronica uit China.
Zoek iets van een meter of 5. Zal zo ook even op zoek gaan uiteraard.
Met ledstrips kan eigenlijk niets fout gaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Zijn er ook langere ledstrips? En is dat echt veilig? Ben nog altijd huiverig als het gaat om electronica uit China.
Zoek iets van een meter of 5. Zal zo ook even op zoek gaan uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |