SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts
[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 12-02-2013 00:28:25 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
› http://www.dinodirect.com(...)inosaur-cartoon.html![]()
Puike OP![]()
![]()
Wel een beeeeeeetje kinderachtig vind je niet?quote:Q: Wie dit leest is een idioot?
A: Ja!
Q: Ik ben verslaafd aan chinashopping en zit diep in de schulden. Wat nu?
A: Dat is kut voor je. Sprokkel wat kleingeld bijeen en koop een kraslot. Bidden en erachter komen of God bestaat.![]()
Ziet er prima uit inderdaad![]()
Ook de FAQ is goed
Momenteel aan het wachten op 3 pakketjes.
2 flesopeners (ebay)
Kledinghangers(bic)
Nog wat zooi (bic)
Waarom?
Vooral waarom niet...Geloof in Winne als een religie![]()
OP
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Is gewoon vulling jonge. Beter dan Lorem Ipsum toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:20 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Wel een beeeeeeetje kinderachtig vind je niet?
Ik heb de komende 48hr (edittijd OP) om 'em in te richten en dan zijn ze weg. Komt heus goed.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nou... vooruit dan maarquote:Op zondag 10 februari 2013 15:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is gewoon vulling jonge. Beter dan Lorem Ipsum toch?
Ik heb de komende 48hr (edittijd OP) om 'em in te richten en dan zijn ze weg. Komt heus goed.
Ebay.com (.de/.co.uk) zouden er ook wel inmogen. Ebay.com is soms nog goedkoper dan de individuele shops. .co.uk en .de zijn dan soms weer aantrekkelijker vanwege de wisselkoers.![]()
Ik heb de eBay-link al zo dat 'wereldwijd' staat aangevinkt.
De listing (verkoper) specificeert in welke valuta betaalt dient te worden.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Toch lijkt het mij een toevoeging aan alle shops. Die komen namelijk veelal samen op Ebay.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb de eBay-link al zo dat 'wereldwijd' staat aangevinkt.
De listing (verkoper) specificeert in welke valuta betaalt dient te worden.
Daarnaast zitten dezelfde verkopers op de .com versie als op de .co.uk
Product A was op .com 5 dollar
Product A was op .co.uk x pond
Euro/pond was toen gunstiger dan Euro/dollar. Het is gewoon iets om rekening mee te houden![]()
![]()
Hoor ik daar wordpressquote:Op zondag 10 februari 2013 15:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is gewoon vulling jonge. Beter dan Lorem Ipsum toch?
Say whaaaat?![]()
![]()
-> Shiz z'n OP.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
uberlelijke OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pazara, ik weet dat je een raar figuurtje bent maar,quote:Op zondag 10 februari 2013 13:36 schreef pazara het volgende:
hij werkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ http://imageshack.us/f/442/20130210133042.jpg/ (copy/paste deze link) ]
heb je hier nou gewoon over je scanner lopen kwakken?
http://img849.imageshack.us/img849/4160/dsc00010zb.jpg (copy/paste deze link)![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:11 schreef Downstar het volgende:
uberlelijke OP
Die wou ik net posten. Wel leuk dat je de hele imageshack geschiedenis kan bekijken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
pazara, ik weet dat je een raar figuurtje bent maar,
heb je hier nou gewoon over je scanner lopen kwakken?
[ afbeelding ]
http://img849.imageshack.us/img849/4160/dsc00010zb.jpg (copy/paste deze link)![]()
Shiz, dikke respect voor de OP. Super hip en modern jasje.
ps. Mymemory is toch geen China? Zit toch op Guerney ofzo?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Grazie.
En ja, mymemory.co.uk is Groot-Brittanië, staat er al tig topics bij ook, zo lang als ik me al kan heugen, maar die hebben wel aardige deals af en toe qua memory, meer ook een knipoog van 'haal geheugen niet uit China'. Laatst in het smartphone-topic nog iemand op z'n plaat gegaan met 3 x 32GB-kaartjes die zo fake als de pest waren.Je bent al genomineerd contactpersoon sinds deeltje 200 ofzo hoor. Heeft ooit eens iemand in de OP geflikkerd. Ik heb het alleen ff sjiek geautomagiseerd zodat je nog makkelijker spam kunt krijgen.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:12 schreef monkeybrain het volgende:
Zet Shiz even ongevraagd mijn PM in de OP alsof ik een betaalde medewerker ben![]()
Zie het als een 'eer'. Bezwaar aantekenen en met claims dreigen mag altijd, dan haal ik 'em wel weer weg.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: