SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na de 1-0 gaat het wel los komen. Roda speelt nu met 6 man in de 16"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Tot nu toe nog geen goede indruk, cuenca, maarja heel ajax heeft best veel balverlies.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
stand nog 0-0 toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:59 schreef Stiggie het volgende:
Na de 1-0 gaat het wel los komen. Roda speelt nu met 6 man in de 16
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 15:00:28 ]![]()
Lukoki natuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef ejfaar het volgende:
Wie zal er in de rust inkomen voor Cuenca?![]()
![]()
overmarsquote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef ejfaar het volgende:
Wie zal er in de rust inkomen voor Cuenca?![]()
Die mensen in de gaten moeten houdenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef ValHallen het volgende:
Ruzie gaan maken op een internetforum![]()
![]()
Quoten van een verwijderde reactie mag dan ook niet...quote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef TheSolution het volgende:
Wtf, mijn reactie verdwijnt elke keer
Een verwijderde reactie terugplaatsen ook niet btw![]()
Ajax zorgt voor agressie, daarom stel ik voor om een verbod op Ajaxquote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef ValHallen het volgende:
Ruzie gaan maken op een internetforum![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef ValHallen het volgende:
Ruzie gaan maken op een internetforumquote:![]()
hahaquote:Op zondag 10 februari 2013 15:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Quoten van een verwijderde reactie mag dan ook niet...
Een verwijderde reactie terugplaatsen ook niet btw![]()
Commentator klinkt anti-Ajax met zn 'aaaaaaah'Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ik zie vooralsnog niet dat cuenca bij barcelona heeft gespeeld
En volgens mij heeft boerrigter meer goals gescoord en assists gegeven dan een siem de jong of een schone![]()
Waterreus agreesquote:Op zondag 10 februari 2013 15:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax zorgt voor agressie, daarom stel ik voor om een verbod op Ajax![]()
Dat het nodig is is idd treurig ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die mensen in de gaten moeten houden![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:01 schreef dieselnoi het volgende:
En volgens mij heeft boerrigter meer goals gescoord en assists gegeven dan een siem de jong of een schone![]()
![]()
niet dit seizoenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:01 schreef dieselnoi het volgende:
Protest van 410 tegen stadioverboden.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:01 schreef Moody het volgende:
Wat een negatief sfeertje hangt er toch in de Arena. Wat is dat toch?The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.![]()
inderdaad zegquote:Op zondag 10 februari 2013 15:01 schreef dieselnoi het volgende:
Daarom is de Jong ook geen clubtopscorerquote:Op zondag 10 februari 2013 15:01 schreef dieselnoi het volgende:
Hebben zuurkool gegeten bij Stijnquote:Op zondag 10 februari 2013 15:01 schreef Moody het volgende:
Wat een negatief sfeertje hangt er toch in de Arena. Wat is dat toch?![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:01 schreef franklop het volgende:
Commentator klinkt anti-Ajax met zn 'aaaaaaah'![]()
![]()
Boerrigter meer gescoord/assists dan Siem de Jong?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:01 schreef dieselnoi het volgende:
En volgens mij heeft boerrigter meer goals gescoord en assists gegeven dan een siem de jong of een schone
Dat je trollt oke, maar dat je ook nog tyfusdom bent en gaat liegen..![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:02 schreef M.rak het volgende:
[..]
Protest van 410 tegen stadioverboden.hooligans die protesteren tegen een veel te lichte straf
![]()
![]()
nee grappig is dat die post van jou weer een quote is op een verwijderde postquote:Op zondag 10 februari 2013 15:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat de regels op de FP hetzelfde zijn als op het forum![]()
gast, klaag ik ofzo? merk het alleen opquote:
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Vandaar dat ik de rest van zijn post had verwijdert... Wss laat GGMM mijn post wel staanquote:Op zondag 10 februari 2013 15:03 schreef Adames het volgende:
[..]
nee grappig is dat die post van jou weer een quote is op een verwijderde post![]()
![]()
Hoekschop.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:03 schreef TheSolution het volgende:
Engels commentator zegt
:
moooooooooooo![]()
![]()
Blind wilde schieten
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Zie nu pas dat het die Turk isquote:Op zondag 10 februari 2013 15:05 schreef GGMM het volgende:
Niet protesteren, straks krijg je een respect-bandje naar je hoofd.![]()
![]()
Snel scoren anders wordt het weer zo'n pis wedstrijd.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Roda doet zijn bestquote:Op zondag 10 februari 2013 15:06 schreef MouzurX het volgende:
Snel scoren anders wordt het weer zo'n pis wedstrijd.![]()
Ze komen alleen niet vaak bij de goal van Ajax.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:06 schreef MouzurX het volgende:
Snel scoren anders wordt het weer zo'n pis wedstrijd.![]()
zet je bril opquote:Op zondag 10 februari 2013 15:07 schreef ejfaar het volgende:
Het beeld bij de stream Feye-AZ is ineens heel wazig![]()
Ja, precies.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Schot werd geblokt anders was het sowieso doelpuntOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
niet bij EDLquote:Op zondag 10 februari 2013 15:07 schreef ejfaar het volgende:
Het beeld bij de stream Feye-AZ is ineens heel wazig![]()
Vorig seizoen was het ook pas in de tweede helft dat Imbecilio drie keer scoordequote:Op zondag 10 februari 2013 15:06 schreef MouzurX het volgende:
Snel scoren anders wordt het weer zo'n pis wedstrijd.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
ik ga je even een note gevenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:07 schreef ejfaar het volgende:
[..]
leuk joh.. ga even lekker op Eriksen fappen ofzo![]()
dan zakt je internetverbinding wss in. EDL doet de kwaliteit van de stream aanpassen aan je internetsnelheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |