7 of 8 dacht ik alquote:Op zondag 10 februari 2013 15:05 schreef ender_xenocide het volgende:
Hoeveel assists heeft Pelle eigenlijk naast zijn goals op zijn naam staan? Volgens mij ook alweer belachelijk veel....
8quote:Op zondag 10 februari 2013 15:05 schreef ender_xenocide het volgende:
Hoeveel assists heeft Pelle eigenlijk naast zijn goals op zijn naam staan? Volgens mij ook alweer belachelijk veel....
Dus dit seizoen 15 doelpunten, 8 assists, door Pelle, ong 9? penalties dus bij slechts ong 9 velddoelpunten niet betrokkenquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:07 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Sjongejonge, Verhoek bewijst eens te meer dat hij dit niveau absoluut niet aankan.
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:08 schreef Sejt het volgende:
Immers verovert bal en geeft hem daarna prima terug aan de tegenstander.
Dit soort posts zie echt elke wedstrijd waarin die drie spelenquote:
Zit vooral te stressen, hoop op nog een paar goaltjes voor onze mooie clubquote:Op zondag 10 februari 2013 15:18 schreef Danielle83 het volgende:
Even nog eenvoor Boetius! Wat een doelpunt.
Ik ben benieuwd naar de 2de helft. Zeker een lekkere wedstrijd om te kijken
Nee niet gaan stressen! Het komt goed met Feyenoordquote:Op zondag 10 februari 2013 15:20 schreef Siyara het volgende:
[..]
Zit vooral te stressen, hoop op nog een paar goaltjes voor onze mooie club
Hij wou Koeman niet pijpenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:35 schreef Merkie het volgende:
Waarom zit Achahbar niet eens op de bank?
Is al vaker gebeurd. Koeman vind dan waarschijnlijk dat hij niet laat zien wat hij kan op de training.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:35 schreef Merkie het volgende:
Waarom zit Achahbar niet eens op de bank?
Je roept 't weer over jezelf af he Loek.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:40 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Oke prima. Dan blijf je het topic toch lekker vergallen met je stompzinnige insinuaties en getroll
Hij is geen Loek. Poststijl is heel anders.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je roept 't weer over jezelf af he Loek.
Het spijt me zeer.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:48 schreef Merkie het volgende:
Beetje raar dat bijna niemand de naam van Mathijsen goed schrijft hier.
't blijft hoe dan ook een debielquote:Op zondag 10 februari 2013 15:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij is geen Loek. Poststijl is heel anders.
Coolsingelquote:Op zondag 10 februari 2013 15:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik wil niet weten waar we hadden gestaan rond deze tijd zonder Pelle
1-1quote:
Yesquote:Op zondag 10 februari 2013 16:14 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Of de stand zo houden of anders kom op Roda
of Leo Driessen. Maar deze is behoorlijk neutraal merk ikquote:Op zondag 10 februari 2013 16:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Alles is beter dan Evert Ten Nappel en Theo Reitsma
Top Gear styloquote:Op zondag 10 februari 2013 16:25 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd met een dominerend en goed spelend Feyenoord
Relax schatjequote:Op zondag 10 februari 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
VILHENA GORE KWAL DIE JE ME DAAR BENT.
Ga ff Boetius bedanken ipv direct weg te rennen om zo'n afgezaagd hartje van je handen naar je ouders/chick op de tribune te maken. Je ploeggenoot gunt je net een fucking doelpunt terwijl hij ook voor eigen succes had kunnen gaan. BAH.
Wtf man, Vilhena en Boetius zijn gewoon mattiesquote:Op zondag 10 februari 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
VILHENA GORE KWAL DIE JE ME DAAR BENT.
Ga ff Boetius bedanken ipv direct weg te rennen om zo'n afgezaagd hartje van je handen naar je ouders/chick op de tribune te maken. Je ploeggenoot gunt je net een fucking doelpunt terwijl hij ook voor eigen succes had kunnen gaan. BAH.
De manier waarop hij juicht staat me niet aan. Het getuigt van veel egoisme. Gaat me niet om de rest, het zegt gewoon veel over het karakter van Vilhena.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:29 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Wtf man, Vilhena en Boetius zijn gewoon matties
Ach, het is sowieso niet de slimste, maar wel een geniale voetballerquote:Op zondag 10 februari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De manier waarop hij juicht staat me niet aan. Het getuigt van veel egoisme. Gaat me niet om de rest, het zegt gewoon veel over het karakter van Vilhena.
Precies, echt elke bal had hij gewoon vast of legde hij klaar. Niet normaal goed als aanspeelpunt.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vond Pelle vies goed vandaag, ondanks dat hij amper kansen heeft gecreeërd. Heerlijk om zo'n aanspeelpunt te hebben voorin joh.
Verbaasde me ook dat hij niet man van de wedstrijd werd.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vond Pelle vies goed vandaag, ondanks dat hij amper kansen heeft gecreeërd. Heerlijk om zo'n aanspeelpunt te hebben voorin joh.
Mee eens, maar ik mag me toch wel aan dat soort dingetjes ergeren. Dat hij goed kan voetballen wisten we al lang joh.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:32 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ach, het is sowieso niet de slimste, maar wel een geniale voetballer
Hij heeft niet gescoord, vond Boetius er meer uitspringen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef XSbig het volgende:
[..]
Verbaasde me ook dat hij niet man van de wedstrijd werd.
Ja maar zoveel spelers doen het joh. Nu ook David Villa ( zit toevallig samenvatting te kijken ) loopt in zn eentje weg na een makkelijke goal, ipv naar Alba te lopen die een lekkere assist gaf.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik mag me toch wel aan dat soort dingetjes ergeren. Dat hij goed kan voetballen wisten we al lang joh.
Raar gedrag blijf ik het vinden.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:38 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ja maar zoveel spelers doen het joh. Nu ook David Villa ( zit toevallig samenvatting te kijken ) loopt in zn eentje weg na een makkelijke goal, ipv naar Alba te lopen die een lekkere assist gaf.
Mathijsen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Immers en Mathijssen blijven toch echt de achilleshiel van dit team
zie veel liever Kongolo op LB en BMI CB
Mathijsen speelde prima vandaag en Immers was een van de besten op het veld.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Immers en Mathijssen blijven toch echt de achilleshiel van dit team
zie veel liever Kongolo op LB en BMI CB.
Het zo lang contracteren van Mathijssen is de enige fout die Van Geel heeft gemaakt
Hahahaahhaahhaah ik snap werkelijk niet dat je je druk maakt om zulke opmerkingen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:01 schreef Anosmos het volgende:
"Het duel in de volle Kuip kwam moeizaam op gang. Beide ploegen hanteerden een laag tempo en hielden veel spelers achter de bal. Het publiek liet zich ook al amper horen. De Kuip leek in de eerste helft soms op een bioscoop, zó stil was het."(nu.nl)
ga dood en blijf dood, Telegraaf-journalistjes
Wie verzint er zulke dingen dan for fuck sake?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:03 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Hahahaahhaahhaah ik snap werkelijk niet dat je je druk maakt om zulke opmerkingen.
Je hebt toch onderling je eigen passie en trots? Fuck media of andere percepties.
kom nou, dit kan je toch geen journalisme meer noemen. Buiten het feit dat het niet klopt (ik vond het zelf een redelijke sfeer) is dit ook expliciet kant kiezen tegen Feyenoord. En ja, dan word ik pissigquote:Op zondag 10 februari 2013 17:03 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Hahahaahhaahhaah ik snap werkelijk niet dat je je druk maakt om zulke opmerkingen.
Je hebt toch onderling je eigen passie en trots? Fuck media of andere percepties.
't Is watquote:Op zondag 10 februari 2013 17:05 schreef Anosmos het volgende:
[..]
kom nou, dit kan je toch geen journalisme meer noemen. Buiten het feit dat het niet klopt (ik vond het zelf een redelijke sfeer) is dit ook expliciet kant kiezen tegen Feyenoord. En ja, dan word ik pissig
Boetiusquote:Op zondag 10 februari 2013 17:07 schreef heiden6 het volgende:
http://www.eredivisielive(...)-steven-gerrard.html
Als Immers de kansen zoals die van vandaag wel maakt, speelt hij komend seizoen bij Arsenal.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:10 schreef Grifte het volgende:
Zo, ook weer thuis. Wat een heerlijke middag![]()
Onze jeugdige talenten die scoren, heksenketel rond Altidore, BMI die als een fucking baas speelde, De Vrij en Mathijsen die centraal erg sterk waren, Immers die zijn vaste patroon van kansen missen en de wekelijkse blessure voortzet, eindfeestje met als bonus de uitslag in A'dam
Bedankt voor de tip, ga ook even lezen./quote:Op zondag 10 februari 2013 17:08 schreef Dekatria het volgende:
Lekker middagje weer, ik had nooit het idee dat er iets voor AZ te halen viel. Tevens een lekkere vlam in de pan na Altidore's roeioefening, was ook wel lekker - het haalde die Amerikaan helemaal uit de wedstrijd. En zowaar een goed uitgespeelde kans alleen voor de keeper, dat hebben we ook eens anders gezien.
Oh, en al die frustri Ajacieden ook in het livetopic trouwenszit het een beetje terug te lezen nu, mijn god zeg.
Had zo mooi kunnen zijn: Vilhena,Cabral en Boetius.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Boetius klonen voor rechts zou wel tof zijn.
Die schaar van Martins Indi.quote:
Ga weg met je Cabral manrutser heeft een goeie wedstrijd gespeeld daarna nooit meer.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Had zo mooi kunnen zijn: Vilhena,Cabral en Boetius.
Helaas neemt Cabral zijn beroep niet serieus en heeft hij de mentaliteit van een boom
Kap eens met de tekst van de posts die je leest te selecteren, daar gaan die quotes kapot vanquote:
Cabral is twee klasses minder dan Vilhena en Boëtius.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Helaas neemt Cabral zijn beroep niet serieus en heeft hij de mentaliteit van een boom
Dat doe ik niet, gaat vanzelf, weet niet hoe het komt en heb er al een topic over geopend zonder resultaat.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kap eens met de tekst van de posts die je leest te selecteren, daar gaan die quotes kapot van.
Ik mis Biseswar ook ontzettend trouwens.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga weg met je Cabral manrutser heeft een goeie wedstrijd gespeeld daarna nooit meer.
grappigquote:Op zondag 10 februari 2013 17:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik mis Biseswar ook ontzettend trouwens.
Haha, ja die gekke Jap had het wel compleet gemaakt.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kan me niet zo druk maken om Cabral. Zou tof zijn geweest als we voorin Boetius, Pelle, Miyaichi hadden gehad. Twee supersnelle buitenspelers. Nachtmerriemateriaal voor tegenstanders.
Wigan.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:28 schreef Dekatria het volgende:
Zit die gekke Jap momenteel niet op de bank bij de Wanderers?
Mooi jaquote:Op zondag 10 februari 2013 17:29 schreef Grifte het volgende:
Hahahah kijkt iemand nog EL, hoe Vilhena/Boëtius na de 3-1 even naar Schaken gaan en hem laten zien hoe je zo'n uitgespeelde kans afmaakt
Zag het net ook, geniaal, die reactie van de Schaak.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:29 schreef Grifte het volgende:
Hahahah kijkt iemand nog EL, hoe Vilhena/Boëtius na de 3-1 even naar Schaken gaan en hem laten zien hoe je zo'n uitgespeelde kans afmaakt
Linkje?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zag het net ook, geniaal, die reactie van de Schaak.
Was net op EL1.quote:
Die ogen ook van Schaken.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:29 schreef Grifte het volgende:
Die twee zijn nu al ongelofelijk goed en worden wereldtoppers.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens, 2 mannetjes van net 18 die zo'n kans gemakkelijk uitspelen maar die 2 zogenaamd ervaren gasten tegen Kiev niet![]()
Sorry voor het openrijten van deze wond Trouwens
Nog zo een prutser kan je nog beter Slory hebben.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik mis Biseswar ook ontzettend trouwens.
Of Castelen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog zo een prutser kan je nog beter Slory hebben.
Kongolo ookquote:Op zondag 10 februari 2013 17:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die twee zijn nu al ongelofelijk goed en worden wereldtoppers.
Dan had hij daar al lang gespeeld! Want in het positie kiezen is hij echt heel erg sterk. Alleen zodra er iets heel snel of heel koelbloedig moet, of alletwee, laat hij het te vaak afweten.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als Immers de kansen zoals die van vandaag wel maakt, speelt hij komend seizoen bij Arsenal.
Dat was nog de beste die was gewoon echt goed jammer dat ze die in Duitsland kapot geschopt hebben.quote:
Dit inderdaad. Ik heb, ook bij de 1-1, geen moment het idee gehad dat Feyenoord niet zou gaan winnen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:39 schreef Gert het volgende:
En even heel hard GVD roepen bij de 1-1. Maar Feyenoord is tegenwoordig veerkrachtig genoeg om dan niet meteen te gaan wanhopen.
Ik ook niet. Was trouwens ook wel een pauperdoelpunt. AZ heeft eigenlijk geen enkele grote kans gehad, en wij hadden wel zes keer kunnen scoren.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik heb, ook bij de 1-1, geen moment het idee gehad dat Feyenoord niet zou gaan winnen.
Die was altijd al blessuregevoelig. Had gewoon het lichaam (of de knie) niet om topvoetballer te wordenquote:Op zondag 10 februari 2013 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was nog de beste die was gewoon echt goed jammer dat ze die in Duitsland kapot geschopt hebben.
Ajax moet naar RKC in Waalwijk, Feyenoord moet uit tegen PEC Zwolle.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:54 schreef Mercan het volgende:
Tegen wie moet Feyenoord volgende week?
En tegen wie ajaks?
Wij PEC uit, Ajax moet naar Waalwijk, PSV tegen Utrecht thuis, Twente Willem 2 thuis.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:54 schreef Mercan het volgende:
Tegen wie moet Feyenoord volgende week?
En tegen wie ajaks?
Ok, ben benieuwd hoe de ranglijst volgende week is.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wij PEC uit, Ajax moet naar Waalwijk, PSV tegen Utrecht thuis, Twente Willem 2 thuis.
Ik verwacht een pittige uitwedstrijd voor Feyenoord, de rest heeft op PSV na redelijk eenvoudige tegenstanders naar mijn mening. Dus ik verwacht alleen puntverlies van PSV eigenlijk. Al verwacht ik dat er niet meer dan een gelijkspelletje inzit voor Fc Utrecht tegen PSV.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:58 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ok, ben benieuwd hoe de ranglijst volgende week is.
Ik verwacht:
-Feyenoord: wint
-Ajax: verlies
-PSV: wint/gelijk
-Twente: wint
Daar hebben ze de supporters voor.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:06 schreef ender_xenocide het volgende:
En na vandaag kunnen de Amsterdammers half 1 wedstrijden ook niet meer als excuus aanvoeren
quote:De coach van Ajax was wel teleurgesteld in het publiek. "De supporters waren niet erg behulpzaam vandaag. Ik weet niet wat er was, maar ze waren vrij rustig. Ik denk dat je juist in deze momenten je ploeg moet steunen", aldus De Boer. Mogelijk zwegen de Ajax-fans uit protest tegen de stadionverboden.
1-1quote:Op zondag 10 februari 2013 18:10 schreef jakees het volgende:
Pingel Zwolle veroorzaakt door onze vriend Fer. KOM OP!!
Pec - twente 1-1quote:Op zondag 10 februari 2013 18:10 schreef jakees het volgende:
Pingel Zwolle veroorzaakt door onze vriend Fer. KOM OP!!
Altidore bewees nog maar eens dat, al ziet de scheids het niet, je in de Kuip nergens mee wegkomt.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:12 schreef Muto het volgende:
Wat een wedstrijd. De magie van De Kuip werd nogmaals duidelijk. Een opstootje, gelijk strijd
Straks beweren ze nog dat het omgekochte wedstrijd is..quote:Op zondag 10 februari 2013 18:16 schreef heiden6 het volgende:
Wel sympathiek van Lerra om een pingel weg te geven zodat wij boven Twente staan.
Cabral is over twee jaar gratis op te pikken bij Almere.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Drie. En de overige 7 lange ballen waren kut.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:20 schreef jakees het volgende:
Maher begon onwijs sterk maar daarna ging Clasie er even bij lopen. BMI vond ik weer niet sterk beginnen. 2e helft beter. Wel opvallend (ook weer niet) dat AZ continue De Vrij dekte in de opbouw en Mathijsen liet opbouwen. Wel een paar mooie lange ballen maar heel vaak plichtmatig tikkie breed. Nou ja volgende week weer 3 punten!
RKC draait ook niet dus dat zullen de neusjes wel winnen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:58 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ok, ben benieuwd hoe de ranglijst volgende week is.
Ik verwacht:
-Feyenoord: wint
-Ajax: verlies
-PSV: wint/gelijk
-Twente: wint
Er staat een schaap in het veld.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:23 schreef Dekatria het volgende:
Wat werd er nou op S gezongen trouwens, op de melodie van 'paard in de gang'? Kon het niet verstaan.
Jaja een schaap op het veld. Het is Ma-hééérquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Jaja een schaap op het veld. Het is Ma-hééér
Absoluut, en dan vanavond nog Koeman bij Studio Voetbal.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:27 schreef Dekatria het volgende:
Lekker alles kijken straks bij Studio Sport
Maar die drie waren wel mooi. Mathijsen staat steeds meer onder druk. BMI op links vind ik toch echt steeds matiger. Is gewoon te langzaam op eerste 10 meter.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Drie. En de overige 7 lange ballen waren kut.
Doei studie, Feyenoordquote:Op zondag 10 februari 2013 18:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Absoluut, en dan vanavond nog Koeman bij Studio Voetbal.
En 90 minutes. Studio Voetbal. Rijnmond Sport. Daarna maar stiekem dromen van Coolsingel ;-)quote:Op zondag 10 februari 2013 18:27 schreef Dekatria het volgende:
Lekker alles kijken straks bij Studio Sport
BMI was echt een absolute baas vandaag. Begin van de wedstrijd enige moeite met Beerens, maar in het verloop van de wedstrijd prachtige tackles, kapbewegingen, aanvallende bijdrages. Echt prima op die positie.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:27 schreef jakees het volgende:
[..]
Maar die drie waren wel mooi. Mathijsen staat steeds meer onder druk. BMI op links vind ik toch echt steeds matiger. Is gewoon te langzaam op eerste 10 meter.
Dat is een tactiek die je in praktisch elke wedstrijd ziet hoor. Standaard druk zetten op de goed opbouwende verdediger en de mindere laten opbouwen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:20 schreef jakees het volgende:
Maher begon onwijs sterk maar daarna ging Clasie er even bij lopen. BMI vond ik weer niet sterk beginnen. 2e helft beter. Wel opvallend (ook weer niet) dat AZ continue De Vrij dekte in de opbouw en Mathijsen liet opbouwen. Wel een paar mooie lange ballen maar heel vaak plichtmatig tikkie breed. Nou ja volgende week weer 3 punten!
Ik moet nog wat uitspraken samenvatten maar ik heb er helemaal geen zin in omdat het niet van belang is voor volgend jaar omdat ik naar het WO ga.quote:
Vergeet niet dat die vanaf minuut 65 geen man meer had. Al het gevaar van AZ eerste helft kwam over links.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
BMI was echt een absolute baas vandaag. Begin van de wedstrijd enige moeite met Beerens, maar in het verloop van de wedstrijd prachtige tackles, kapbewegingen, aanvallende bijdrages. Echt prima op die positie.
Daar mag je dan ook zeker JP op aankijken, want hoevaak kwam zijn man daar wel niet in voorzet-positie. En dat het allemaal over links ging viel wel mee, Janmaat had ook problemen in het begin.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:35 schreef jakees het volgende:
[..]
Vergeet niet dat die vanaf minuut 65 geen man meer had. Al het gevaar van AZ eerste helft kwam over links.
Zeker weten. Jammer als die weg zou gaan. Hebben toch wel redelijke invallers met Nelom, Schaken en Vormer.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:39 schreef Typisch het volgende:
Wel ideaal dat je die Vormer gewoon nog op de bank hebt, prima Eredivisie middenvelder.
Waren niet makkelijk hoor die kansen. En schoot goed binnen ook weer net op de paal. Het is wel lekker dat andere gaan scoren. Boetius wordt ook met de week beter (al begon die zwak vandaag).quote:Op zondag 10 februari 2013 18:42 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Lexie moet die kansen eens gaan afmaken. Dat is het enige wat hij eigenlijk niet goed doet.
HA. JIJ BENT LOEK.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:43 schreef Caland het volgende:
Maar wat heeft Achahbar geflikt dat de slechtste speler in de selectie een basisplaats krijgt boven hem?
Die Verhoek kan er echt geen kanker van, ik zweer het je.quote:
Dat schot op de paal was inderdaad dikke pech. De rest was (voor zover ik het goed kon zien) weer te danken aan zijn fabelachtige techniek en aanname.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:44 schreef jakees het volgende:
[..]
Waren niet makkelijk hoor die kansen. En schoot goed binnen ook weer net op de paal. Het is wel lekker dat andere gaan scoren. Boetius wordt ook met de week beter (al begon die zwak vandaag).
Je hebt gelijk, ja. Ik vind het spelen van Verhoek een grotere schande dan het spelen van Mathijsen en Immers bij elkaar.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Verhoek kan er echt geen kanker van, ik zweer het je.
Als ik ga verlangen naar Schaken moet het toch wel ernstig zijn.
QFT.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Verhoek kan er echt geen kanker van, ik zweer het je.
ja die ene vlak bij de keeper was ook nog wel lastig hoor volgens mij. Nou ja ik had het er met mijn maatje over in het stadion. Hij is nu een belangrijke speler voor feyenoord, maar wil je een stap omhoog maken heb je toch meer nodig.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat schot op de paal was inderdaad dikke pech. De rest was (voor zover ik het goed kon zien) weer te danken aan zijn fabelachtige techniek en aanname.
Leek mij ook een lastige bal. Ik heb spelers vandaag grotere kansen zien missen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:47 schreef jakees het volgende:
[..]
ja die ene vlak bij de keeper was ook nog wel lastig hoor volgens mij. Nou ja ik had het er met mijn maatje over in het stadion. Hij is nu een belangrijke speler voor feyenoord, maar wil je een stap omhoog maken heb je toch meer nodig.
Vanaf EE ook. Ik zie hem draaien en draaien en draaien. Prachtig gewoon.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:47 schreef Grifte het volgende:
Die eerste goal van Boëtius, zag er zo geil uit vanaf Z![]()
Straks maar even nagenieten bij Studio Sport
Beide keuzes vallen nog uit te leggen ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ja. Ik vind het spelen van Verhoek een grotere schande dan het spelen van Mathijsen en Immers bij elkaar.
Schaken bijvoorbeeld. Pfff wat een blinde maar ja hij loopt wel 6x in een half uur zijn man met bal aan de voet voorbij. Hij haalde weer zijn enige passeertruck uit de kast (bal er langs rammen en rennen) maar werkt wel erg vaak.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Leek mij ook een lastige bal. Ik heb spelers vandaag grotere kansen zien missen.
Het is tijd voor Bart Goorquote:Op zondag 10 februari 2013 18:49 schreef Caland het volgende:
Verhoek is slechter dan Philipe Leonard.
Ook al spelen ze niet op dezelfde positie
"Philippe Leonard, eennechte Playboy" aldus Jambers.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:49 schreef Caland het volgende:
Prima als derde man voor een positiequote:Op zondag 10 februari 2013 18:50 schreef Maastoren het volgende:
Verhoek is pure middelmaat. Dat soort spelers moeten we niet willen.
Heeft Hakkebar het wijf van Koeman geneukt ofzo?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
Achahbar niet eens op de bank he? Teh fuck.
Ik zeg hierbij officieel het vertrouwen in Ronald Koeman op.
Heb weer de hele wedstrijd op Immers zitten letten. 1 goed schot, en één bal veroverd, verder deed ie niets goed en lag ie weer veel te vaak op het gras. Waar-de-lo-ze speler.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wedstrijd niet gezien zeker? Speelde prima en was (weer) heel belangrijk op het middenveld.
De moeder van Bruins.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heeft Hakkebar het wijf van Koeman geneukt ofzo?
Als je Wesley Verhoek opstelt betwijfel ik dat.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:53 schreef Maastoren het volgende:
Misschien is het wel een onwijs kutventje. Weten wij veel. Koeman lijkt mij niet het type dat zijn privé-oorlogjes uitvecht ten koste van het team.
Jij met je fappen op Achahbar.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
Nou dan heb ik een andere wedstrijd gezien. Hij heeft er wel een stuk of 10 x tussen gezeten.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heb weer de hele wedstrijd op Immers zitten letten. 1 goed schot, en één bal veroverd, verder deed ie niets goed en lag ie weer veel te vaak op het gras. Waar-de-lo-ze speler.
Wat zie je in hem?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heb weer de hele wedstrijd op Immers zitten letten. 1 goed schot, en één bal veroverd, verder deed ie niets goed en lag ie weer veel te vaak op het gras. Waar-de-lo-ze speler.
Jij hebt gewoon een gigantische teringhekel aan Wes.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Wesley Verhoek opstelt betwijfel ik dat.
Ja, volkomen terecht rood. Immers had trouwens ook rood moeten krijgen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:55 schreef jakees het volgende:
[..]
Nou dan heb ik een andere wedstrijd gezien. Hij heeft er wel een stuk of 10 x tussen gezeten.
1 echt slechte actie in de 1e helft toen die de bal afpakte en daarna een rare bal gaf.
Was het trouwens terecht rood?
Dat kan niet hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 18:49 schreef Caland het volgende:
Heeft Immers jouw wijf geneukt ofzo?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja, volkomen terecht rood. Immers had trouwens ook rood moeten krijgen.
Derijck, Immers, Verhoek pure middelmaat gebleken.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:56 schreef Caland het volgende:
Maar okay ik ga genieten van dit weekend en hoop dat ik Wesley Verhoek nooit meer in een Feyenoord shirt hoef te zien.
Pietertje, hoe is het nou? Gaat steeds beter he, gelijkspelletje tegenRoda.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:57 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Derijck, Immers, Verhoek pure middelmaat gebleken.
Derijck doet het de laatste tijd niet slecht hoor bij PSV. Dan kan Advocaat gisteren gaan lopen zeiken op Derijck maar je kan ook eens zeg dat het een fantastische kopbal was.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:57 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Derijck, Immers, Verhoek pure middelmaat gebleken.
Niet slecht?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:58 schreef jakees het volgende:
[..]
Derijck doet het de laatste tijd niet slecht hoor bij PSV. Dan kan Advocaat gisteren gaan lopen zeiken op Derijck maar je kan ook eens zeg dat het een fantastische kopbal was.
Was een debiele overtreding van Immers. Donkerrood. Onbegrijpelijk hoe laag de lat hier ligt voor onze nummer 10.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heeft Immers jouw wijf geneukt ofzo?
Heb jij de laatste wedstrijden gezien? Pelle kwam er ook niet aan te pas tegen Derijck dus zo slecht is die niet.quote:
Oke man.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Was een debiele overtreding van Immers. Donkerrood. Onbegrijpelijk hoe laag de lat hier ligt voor onze nummer 10.
Ik heb laatste tijd alles gezien en ik vind het een debiel van een verdediger. Gespeelde stoerheid van hem.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:00 schreef jakees het volgende:
[..]
Heb jij de laatste wedstrijden gezien? Pelle kwam er ook niet aan te pas tegen Derijck dus zo slecht is die niet.
Ja, alleen jouw maatstaven zijn de goede en de rest is onbegrijpelijk. Hmf is that you?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Was een debiele overtreding van Immers. Donkerrood. Onbegrijpelijk hoe laag de lat hier ligt voor onze nummer 10.
HMF is redelijk fan toch van Immers?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, alleen jouw maatstaven zijn de goede en de rest is onbegrijpelijk. Hmf is that you?
Echt genoten idd.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:01 schreef Grifte het volgende:
Wat een jeugd, echt stuk voor stuk speelden ze allemaal goed vandaag. Pelle ook weer een baas, prachtig hoe hij af en toe die bal verlengt, al mag hij van mij nog wel iets egoïstischer worden, en gewoon eens uit de draai hem binnen peren.
Beetje zoiets maar dan andersom:quote:Op zondag 10 februari 2013 19:13 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon tegen zwolle winnen volgende week, psv die gelijkspeelt tegen utrecht.
dan week erop de kampioenswedstrijd tegen de boeren winnen.
appeltje eitje.
sowieso, alle toppers gehad dan, als je dan aan kop staat kun je het seizoen rustig uitspelen verlies je koppositie niet meer.quote:
Vitesse dan nog thuis en Utrecht thuis toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso, alle toppers gehad dan, als je dan aan kop staat kun je het seizoen rustig uitspelen verlies je koppositie niet meer.
Thuis verliezen we niet meer. Bangste ben ik inderdaad voor PEC en RKC uit, lastige potten kunnen dat zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:16 schreef jakees het volgende:
[..]
Vitesse dan nog thuis en Utrecht thuis toch?
Volgende week PEC is ook voor iedere tegenstander lastig. Nou ja niet teveel dromen.
Daar gaan wij het ook nog heel lastig krijgen. Moeten ook nog naar NEC.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:19 schreef Typisch het volgende:
Twente kwam nog goed weg zo aan de samenvatting te zien.
NEC speelde ook goed zeg vandaag (1e helft dan) Utrecht was nergens.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaan wij het ook nog heel lastig krijgen. Moeten ook nog naar NEC.
Gewoon nog zat lastige wedstrijden.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaan wij het ook nog heel lastig krijgen. Moeten ook nog naar NEC.
quote:Op zondag 10 februari 2013 19:24 schreef Happel het volgende:
Ik heb mijn plek op de Coolsinge al gereserveerd. Jullie ook?
Hahaquote:Op zondag 10 februari 2013 19:24 schreef Happel het volgende:
Ik heb mijn plek op de Coolsingel al gereserveerd. Jullie ook?
boetius is gelovige jongenquote:Op zondag 10 februari 2013 19:28 schreef Pascalus het volgende:
Boëtius lijkt me geen jongen die steeds de politie voor de deur heeft staan. Zijn hele mentaliteit is anders dan die van Cabral.
Hoop ik dan maar.
Zou zoiets nog op de Coolsingel gevierd worden? Ik denk eerder dat je daar een viering in de Kuip bij krijgt joh.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:24 schreef Happel het volgende:
Ik heb mijn plek op de Coolsingel al gereserveerd. Jullie ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |