Het schijnt dat Frons Servies de laatste tijd teveel nieuwe muziekjes gemaakt heeft en daardoor mogelijk ontslagen wordt. Dat is immers te duur.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tenminste mensen die er verstand van hebben bij dat bedrijf![]()
![]()
Ik zie ze er gerust voor aanquote:Op maandag 11 februari 2013 18:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Het schijnt dat Frons Servies de laatste tijd teveel nieuwe muziekjes gemaakt heeft en daardoor mogelijk ontslagen wordt. Dat is immers te duur.
Dan gaat ze stampvoeten en d'r adem inhouden.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef James1988 het volgende:
Janine, zeg nou eens een keer 'nee' tegen dat omhooggevallen wicht.
Daar houdt ze vanzelf mee op.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dan gaat ze stampvoeten en d'r adem inhouden.
Gelukkig geen Bald and the Beautiful, anders zat ze er samen in met Bing.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:37 schreef LetsGame het volgende:
Als GTST the Bold and the Beautiful heette, was Roos de "Beautiful" van de serie
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Gelukkig geen Bald and the Beautiful, anders zat ze er samen in met Bing.
Gelukkig waren ze toen nog niet zo incestues.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:33 schreef Koosnaam het volgende:
inderdaad deze TT![]()
![]()
Bijna klaar met seizoen 2.
Binnenkort, zal ik dus haar intro in de serie gaan zien.
Toen ik net begon met kijken, heb ik eigenlijk best lang gedacht. Dat ze een nichtje ofzo was van Robert en Jef.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gelukkig waren ze toen nog niet zo incestues.
Je bent sneller dan ik; Nog steeds DVD 12(?) van seizoen 2, begin DVD 17 van seizoen 5.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:33 schreef Koosnaam het volgende:
inderdaad deze TT![]()
![]()
Bijna klaar met seizoen 2.
Binnenkort, zal ik dus haar intro in de serie gaan zien.
Toen ik net begon met kijken, heb ik eigenlijk best lang gedacht. Dat ze een nichtje ofzo was van Robert en Jef.
Deed me denken aan Bassie & Adriaan. Was ook zo met Robin.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:38 schreef LetsGame het volgende:
Weer zo'n rare fout in GTST seizoen 7:
in aflevering 1254 wordt Balou al Balou genoemd door Roos, Kim en Floris.
in aflevering 1255 beweert Roos dat Balou nog geen naam heett en dan verzint Kim de naam Balou![]()
![]()
?
over geheugenverlies gesproken
Doe eens even goed je best dan!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je bent sneller dan ik; Nog steeds DVD 12(?) van seizoen 2, begin DVD 17 van seizoen 5.
De huilende professor!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Deed me denken aan Bassie & Adriaan. Was ook zo met Robin.
...PAM-PAM-PAAAAAM!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:51 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Doe eens even goed je best dan!![]()
Ik ben nu bij dvd 19, de comeback van Martine Hafkamp!
Sorry!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...PAM-PAM-PAAAAAM!Spoiler voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |