SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We wisten het nog niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:08 schreef stoeltafel het volgende:
AFC Ajax @AFCAjax
Isaac Cuenca begint zondag in de basis tegen Roda JC. De complete opstelling van Ajax volgt om 13:15 uur. Ajax-Roda JC begint 14:30. #ajarod
Niet aan de rechterkant in ieder gevalquote:Op zondag 10 februari 2013 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo verwend zijn we niet de laatste tijd op de vleugels
Dan zou die eigen goals moeten gaan makenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:13 schreef Monolith het volgende:
Hij kan toch haast niet slechter zijn dan lukoki en boerrigter.
Als je dat niveau al niet haalt dan mag je echt niet bij barca in het eerste spelen.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
alsof Cuenca slechter is dan Boerrigter en Lukoki
Als dat zo is moeten we Boerrigter en Lukoki verkopen aan Barça voor 20 miljoen de stukquote:Op zondag 10 februari 2013 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs jij bent beter dan Lukokiquote:Op zondag 10 februari 2013 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
quote:
Hoe durf je Cuenca te vergelijken met deze namenquote:
FUCK , hoe lang zijn ze al bezig met de voorbeschouwing???quote:Op zondag 10 februari 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de autisten onder ons, zap naar EL2.
Thnxquote:Op zondag 10 februari 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de autisten onder ons, zap naar EL2.
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:23 schreef Stiggie het volgende:
Zo ik zit klaar voor de nieuwe betere versie van Messi
ik niet geloof ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:24 schreef Ooku het volgende:
alle eredivisie live zijn toch in niet hd en hd?, want ik heb alle zenders dubbel
echt?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef Adames het volgende:
cuenca staat in de basis volgens de volkskrant
Stuk voor stuk topaankopen.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:29 schreef Adames het volgende:
cuenca komt wel in een mooi lijstje te staan, urzaiz, oleguer, luque
Protest tegen stadionverboden na VVV-uit.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:40 schreef over_hedge het volgende:
Is heb het gemist denk ik.. maar waar is 410?
Zijn ze heel de wedstrijd er niet? Best dood zoquote:Op zondag 10 februari 2013 14:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Protest tegen stadionverboden na VVV-uit.
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:40 schreef over_hedge het volgende:
Is heb het gemist denk ik.. maar waar is 410?
quote:Ajax - Roda JC is enkele minuten onderweg. Misschien krijgt u het mee via televisie. Er wordt niet met vlaggen gezwaaid, de spandoeken hangen ondersteboven en het is stil op de tribunes. Fanatieke supporters protesteren tegen stadionverboden die zijn uitgedeeld na VVV-uit.
Ja tnxsquote:
Zelfs met vak 410 is het doodstil in de Arenaquote:Op zondag 10 februari 2013 14:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zijn ze heel de wedstrijd er niet? Best dood zo
410 maakt de dienst uit, f-side fanatieke kern doet ook mee overigens.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zelfs met vak 410 is het doodstil in de Arena
Waardeloze succes supporters daar.
Zeer zwakke actie ook. Alsof de KNVB wakker ligt van zo'n flut actie.
Een wedstrijd van Ajax is al niet om aan te zien (voetballend en sfeer) en wordt er op deze manier niet beter op. Grote verliezer is de toeschouwer en Ajax zelf.
Dat die de dienst uit maken weet ik ook wel.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:52 schreef tammepiet het volgende:
410 maakt de dienst uit, f-side fanatieke kern doet ook mee overigens.
Vreselijke onzin.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat die de dienst uit maken weet ik ook wel.
Maar zelfs MET vak 410 is het al doods in de Arena. Veel te groot stadion voor veel te weinig echte fans (zijn mss maar 500 echte ajacieden ofzo)
Heb je ooit in dat stadion gezeten?quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heb je ooit in dat stadion gezeten?
Heb je ooit een wedstrijd van Ajax via EL gekeken?
Schijnbaar niet.
Ik spijtig genoeg wel. Waste of time
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Schijnbaar niet.
Ga eerst maar eens naar een wedstrijd van Ajax toe of bekijk het geregeld op de tv.quote:
Noem anders eens een voorbeeld uit de NL competitie? Als je 010 zegt dan lach ik je echt keihard uitquote:Op zondag 10 februari 2013 14:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Schijnbaar niet.
Dit is de eerste wedstrijd dat ik niet ga, cute hoor van jequote:Op zondag 10 februari 2013 14:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens naar een wedstrijd van Ajax toe of bekijk het geregeld op de tv.
Dan zul je zien
Niet op ingaanquote:Op zondag 10 februari 2013 14:57 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Noem anders eens een voorbeeld uit de NL competitie? Als je 010 zegt dan lach ik je echt keihard uit
Geen.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:57 schreef PeeJie_ het volgende:
Noem anders eens een voorbeeld uit de NL competitie? Als je 010 zegt dan lach ik je echt keihard uit
Als jij er vaak heen gaat dan zou je als geen ander moeten weten wat voor waardeloze sfeer er in de Arena 9 vd 10 keer heerstquote:Op zondag 10 februari 2013 14:58 schreef Wessiej het volgende:
Dit is de eerste wedstrijd dat ik niet ga, cute hoor van je
Idd, volgens mij wil hij gewoon niet scorenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef Dven het volgende:
EN goede grutjes, als Blind zelfs die bal er niet in krijgt dan denk ik niet dat hij ooit een keer een doelpunt maken zal
Die gaat ooit eens scoren inderdaad en waarschijnlijk dan na een fantastische actie of een schot van 30 meterquote:Op zondag 10 februari 2013 15:03 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Idd, volgens mij wil hij gewoon niet scorenals Blind acoort ga ik wel extra juichen al staan we 5-0 voor
Een schot a la Vertonghen zou mooi zijn iddquote:Op zondag 10 februari 2013 15:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Die gaat ooit eens scoren inderdaad en waarschijnlijk dan na een fantastische actie of een schot van 30 meter
Mij ook jaquote:Op zondag 10 februari 2013 15:05 schreef tammepiet het volgende:
Wedstrijd doet me nu al denken aan Sparta thuis van jaren terug.
Of van die Van Bronckhorstjes zoals tegen Uruguay. Die gast scoorde ook niet maar als hij dan eens scoorde..quote:Op zondag 10 februari 2013 15:05 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Een schot a la Vertonghen zou mooi zijn idd
Cuenca maakt er zo 6quote:Op zondag 10 februari 2013 15:11 schreef Pedroso het volgende:
Waar is Ebicilio als je hem nodig hebt ?
Natuurlijk spelen dit soort teams in de arena laf, maar ze komen ook goed weg.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Roda speelt laf. Maar het werkt wel blijkbaar.
En wij van hemquote:Op zondag 10 februari 2013 15:17 schreef wolferl het volgende:
Cuenca zal wel diep onder de indruk zijn nu.
Laat ie eerst maar is zorgen dat we diep onder de indruk van hem zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:17 schreef wolferl het volgende:
Cuenca zal wel diep onder de indruk zijn nu.
Dat houden ze niet vol, tempo mag wel wat omhoogquote:Op zondag 10 februari 2013 15:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Ik vind hem aardig spelen hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 15:22 schreef tammepiet het volgende:
Cuenca rechterhand van Messi. 5 sterren skills, bakt niks.
Ik ook, alleen nog een stapje teveel soms.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Ik vind hem aardig spelen hoor
Nee, absoluut niet, zo'n speler beoordelen op z'n eerste 45 minuten is wel erg kort door de bocht. Daarnaast valt het me op dat zijn loopacties goed zijn, en hij ook niet vaak aangespeeld wordt. Maar natuurlijk moet hij wel meer de combinatie opzoeken alhoewel hij wel een paar keer goed zijn kwaliteit in de kleine ruimtes liet zien.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
wat een faler die spanjaard. stuur maar terug naar spanje.
was ook maar een geintje.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:26 schreef potienza het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, zo'n speler beoordelen op z'n eerste 45 minuten is wel erg kort door de bocht. Daarnaast valt het me op dat zijn loopacties goed zijn, en hij ook niet vaak aangespeeld wordt. Maar natuurlijk moet hij wel meer de combinatie opzoeken alhoewel hij wel een paar keer goed zijn kwaliteit in de kleine ruimtes liet zien.
Ik heb wel voorzetten gezien hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 15:27 schreef tammepiet het volgende:
Geen voorzet, geen schot in 45 minuten, vrij belangrijk voor een buitenspeler.
Hij moet nog wel leren om zijn acties niet te ver door te voeren.quote:
Over het algemeen zeker niet. En hoeft vandaag ook zeker niet te zijn. Ik verwacht nog steeds de overwinning voor ajax.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kleuter.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:22 schreef tammepiet het volgende:
Cuenca rechterhand van Messi. 5 sterren skills, bakt niks.
Ga lekker rugby spelen dan ofzoquote:
Assists maken, vrij belangrijk ook.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:27 schreef tammepiet het volgende:
Geen voorzet, geen schot in 45 minuten, vrij belangrijk voor een buitenspeler.
Haha dat viel mij ook meteen al opquote:Op zondag 10 februari 2013 15:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
"Wil jij de schaar leren van Fisher?"
Wat een faal, de naam van je eigen speler verkeerd spellen op een reclamebord.
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:42 schreef Dven het volgende:
BlindWe hadden het er vanmiddag nog over
Dan moet je wel alternatieven hebben.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:02 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Gewoon ophouden met de Jong in de spits zetten
Zeker, teveel van dit puntverlies, beter zijn maar niet scorenquote:Op zondag 10 februari 2013 16:18 schreef Pedroso het volgende:
Gaan dure punten worden. Kan je het kampioenschap wel eens kosten.
Hoe dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:23 schreef Pedroso het volgende:
Lekker hoor. Dan maar winnen in Eindhoven en Enschede.
Tegen een team spelen die continu op de eigen helft en dan met name in het 16 meter gebied is gewoon kut. Kan je niks tegen.quote:
Wat een onzin. 2x de paal, 1x de lat. Roda 80 minuten voor de goal liggen. Wat een onrecht vandaag.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:24 schreef CaasS het volgende:
Terechte uitslag, fuck it. Als je zo'n eerste helft speelt, dan na de rust 10 min. aanzet en dan weer verslapt om vervolgens het laatste kwartier nog je best te doen verdien je de overwinning niet.
Dat zal best. Maar als je 10 min aanzet na rust en een kwartier op het einde dan zie je dat ze wel gewoon kansen creëren. Als je de eerste helft zo slecht en slap speelt dan tja..quote:Op zondag 10 februari 2013 16:27 schreef franske19 het volgende:
[..]
Wat een onzin. 2x de paal, 1x de lat. Roda 80 minuten voor de goal liggen. Wat een onrecht vandaag.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:40 schreef Tjacka het volgende:
Hier is jullie schaal.
[ afbeelding ]
Bony
Gelijk hebben ze. Het probleem ligt bij De Jong, Fischer nog wat zelfoverschattende spelers.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:28 schreef Ooku het volgende:
Roda verdiende helemaal niets met die handbalverdediging van ze.
Enige wat Lukoki goed deed was een paar corners versieren. Maar hoekschoppen leveren toch geen fuck op bij Ajaxquote:Op zondag 10 februari 2013 16:29 schreef Smoofie het volgende:
Snap ook niet waarom hij Cuenca niet liet staan, of iig boerrigter erin. Lukoki is echt kk slecht.
Rust houden, rondspelen en gaatjes zoeken.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tegen een team spelen die continu op de eigen helft en dan met name in het 16 meter gebied is gewoon kut. Kan je niks tegen.
De jong speelde niet slecht hoor. Doelpunt was ook aan hem te danken. En nog een paar kansen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze. Het probleem ligt bij De Jong, Fischer nog wat zelfoverschattende spelers.
Die afstandschoten
Tja 60 minuten geen echte spits tegen een defensie van 6 manquote:Op zondag 10 februari 2013 16:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax:
[ afbeelding ]
Roda:
[ afbeelding ]
Zegt genoeg. We moesten eigenlijk gewoon met Siggy starten, we missen gewoon een echte spits zoals hij.
Klopt, alleen Fischer zat echt niet in de wedstrijd en verprutste een hoop kansen. Siggie zette zich goed in maar had het geluk niet aan zijn zijde.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De jong speelde niet slecht hoor. Doelpunt was ook aan hem te danken. En nog een paar kansen.
Inderdaad. Je kan kampioen worden en je kan nog 4e a 5e worden...quote:Op zondag 10 februari 2013 16:32 schreef ejfaar het volgende:
Goed begin van de drukke reeks. Kan nog weleens een deceptie worden
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef RubenSosa het volgende:
Jongens gewoon nog een paar aankopen doen toch? Kunnen jullie niet nog wat denen kopen?
En owja, geheel terecht dat jullie niet winnen met dat laffe spel van jullie
Wat was Ramzi weer baas
Yep denk ik ookquote:Op zondag 10 februari 2013 16:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax:
[ afbeelding ]
Roda:
[ afbeelding ]
Zegt genoeg. We moesten eigenlijk gewoon met Siggy starten, we missen gewoon een echte spits zoals hij.
Godverdomme, let anders eens even op de berichten. Er is al honderd keer gemeld dat Cuenca klaar is voor 45 a 60 minuten. Die heeft 8 maanden geen wedstrijd gespeeld en alle wonders op FOK! willen direct dat deze man in een week drie keer de volle negentig minuten speeltquote:Op zondag 10 februari 2013 16:29 schreef Smoofie het volgende:
Snap ook niet waarom hij Cuenca niet liet staan, of iig boerrigter erin. Lukoki is echt kk slecht.
Schattigquote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef RubenSosa het volgende:
Jongens gewoon nog een paar aankopen doen toch? Kunnen jullie niet nog wat denen kopen?
Wat was Ramzi weer baas
maar levert wel eens een assistquote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef tammepiet het volgende:
Eriksen alle respect maar die man scoort (buiten feyenoord, lucky) nooit de ballen uit directe vrije trappen.
Slecht uitgevoerd zeg.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef RubenSosa het volgende:
Wat was Ramzi weer baas
oke is goedquote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef RubenSosa het volgende:
Wat was Ramzi weer baas
Zijn over het algemeen niet de potjes waar Ajax de grootste moeite mee heeft. Het is gewoon klote om te voetballen tegen een elftal dat zich op de eigen zestien opstelt, welk team je dan ook bent.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:31 schreef tammepiet het volgende:
Als je tegen zo'n ploeg een handbalverdediging de schuld geeft kan je in de resterende thuiswedstrijden je borst nat maken.
Zwaartepunt ligt uit bij az, twente en psv.
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef RubenSosa het volgende:
Wat was Ramzi weer baas
Daarom was het júíst zo belangrijk nu de volle buit te pakken. Nu komt elk kutclubje met een handbalverdediging naar de ArenA toequote:Op zondag 10 februari 2013 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn over het algemeen niet de potjes waar Ajax de grootste moeite mee heeft. Het is gewoon klote om te voetballen tegen een elftal dat zich op de eigen zestien opstelt, welk team je dan ook bent.
Goed idee, die kleine die bij barca in de spits speelt schijnt wel aardig te kunnen ballen. Die kan op termijn het niveau van ajax wel aan, vermoed ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:33 schreef RubenSosa het volgende:
Wat was Ramzi weer baas
Nee hoor, teams hebben namelijk altijd hun eigen spelinstelling. En Roda is nu eenmaal een laf team. Zo zal een Zwolle gewoon proberen te voetballen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:36 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Daarom was het júíst zo belangrijk nu de volle buit te pakken. Nu komt elk kutclubje met een handbalverdediging naar de ArenA toe
Dat doen die kutclubjes sowieso wel, ongeacht deze wedstrijdquote:Op zondag 10 februari 2013 16:36 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Daarom was het júíst zo belangrijk nu de volle buit te pakken. Nu komt elk kutclubje met een handbalverdediging naar de ArenA toe
Maar nu hebben we de EL ook nog...quote:Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef tammepiet het volgende:
Vorig jaar, exact dit weekend verloren we met 0-2 van Utrecht in eigen huis. Verschil werd 7 punten?
Die hadden we toen ook nog. Schakelpunt was namelijk de wedstrijd tegen Manchester United.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:38 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Maar nu hebben we de EL ook nog...
Nee.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:38 schreef tompsv18 het volgende:
Cuenca zal volgende week wel weer op het reservebankje zitten neem ik aan?
Heb je lukoki ook zien spelen?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:38 schreef tompsv18 het volgende:
Cuenca zal volgende week wel weer op het reservebankje zitten neem ik aan?
Tegen Steau gewoon met de beste opstelling spelen, Ajax is geen PSV.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:38 schreef tammepiet het volgende:
Anyway we blijven tweede, Twente zal er wel overheen komen.
Volgende week beter. Tegen Steau lekker Cillessen, Denswil, Serero en Kolbeinn laten spelen.
Vorig jaar ook: Manu.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:38 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Maar nu hebben we de EL ook nog...
Nu is het discutabel of het elftal er met deze spelers slechter op wordtquote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tegen Steau gewoon met de beste opstelling spelen, Ajax is geen PSV.
Hoekschoppen en vrije trappen leveren dit seizoen juist veel doelpunten op voor Ajax. Serieus vandaag gewoon pure pech, overkomt je weleens.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Enige wat Lukoki goed deed was een paar corners versieren. Maar hoekschoppen leveren toch geen fuck op bij Ajax.
Als je Vermeer, Moisander, Schøne en de Jong vervangt is het de vraag of je er zwakker op wordt. Lekker rouleren.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tegen Steau gewoon met de beste opstelling spelen, Ajax is geen PSV.
Inderdaad. Alle toppers hebben bewezen dat ze ook tegen de degradatiekandidaten punten kunnen verspelen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:41 schreef Buitendam het volgende:
Het is ook flauw om nu te gaan rekenen. Net over de helft en de eerste lijstjes worden alweer gepresenteerd, "want PSV moet nog tegen... Ajax moet uit nog naar..." In mei neem ik die pas serieus.
Hetzelfde geldt voor Fischerquote:Op zondag 10 februari 2013 16:42 schreef Smoofie het volgende:
Iemand moet ook tegen Toby zeggen dat hij niet steeds moet schieten.
Toch worden er dit jaar minder punten verspeeld , Ajax moet echt alles winnen willen ze nog een kans maken.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Inderdaad. Alle toppers hebben bewezen dat ze ook tegen de degradatiekandidaten punten kunnen verspelen.
Op basis van het programma zou iedereen feyenoord tippen. Spelen in een heel seizoen erg weinig en je weet dat toppers niet winnen in de Kuip.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:41 schreef Buitendam het volgende:
Het is ook flauw om nu te gaan rekenen. Net over de helft en de eerste lijstjes worden alweer gepresenteerd, "want PSV moet nog tegen... Ajax moet uit nog naar..." In mei neem ik die pas serieus.
Als je alles wint ben je 100% kampioen.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toch worden er dit jaar minder punten verspeeld , Ajax moet echt alles winnen willen ze nog een kans maken.
Die krijgen elke topper een standaard penalty of rode kaart meequote:Op zondag 10 februari 2013 16:44 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Op basis van het programma zou iedereen feyenoord tippen. Spelen in een heel seizoen erg weinig en je weet dat toppers niet winnen in de Kuip.
Maar ach zelfs vorig jaar namen ze zichzelf niet serieus.
Waarom zou je Feyenoord tippen? Er is gewoon geen pijl op te trekken. Als ze over twee weken van PSV verliezen is het weer een team wat natuurlijk ook niet meekan, want die ouwe lul in de verdediging is over zijn top en de jonkies maakt ze niet kampioen, of zoiets dergelijks.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:44 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Op basis van het programma zou iedereen feyenoord tippen. Spelen in een heel seizoen erg weinig en je weet dat toppers niet winnen in de Kuip.
Maar ach zelfs vorig jaar namen ze zichzelf niet serieus.
Fey kreeg een stuk of 6 pingels, Ajax 1, psv 1?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:44 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Die krijgen elke topper een standaard penalty of rode kaart mee
Niet geteld. Weet alleen dat de meesten onterecht zijn. Ook de rode kaarten in de toppersquote:Op zondag 10 februari 2013 16:45 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Fey kreeg een stuk of 8 pingels, Ajax 2, psv 1?
Eens.twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 10-02-2013 om 16:53:42De Boer baalt van supportersactie: 'Juist in dit soort momenten moet je je club steunen. Dan kan je net dat stapje harder zetten.' reageer retweet
Oké.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:56 schreef tammepiet het volgende:
Tadic wat een klasbak, niemand bij Ajax kan aan hem tippen. Beste speler Eredivisie. Goeie zet van Jopie.
dus het is de schuld van vak410quote:Op zondag 10 februari 2013 16:55 schreef Gramulanion het volgende:
Eens.twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 10-02-2013 om 16:53:42De Boer baalt van supportersactie: 'Juist in dit soort momenten moet je je club steunen. Dan kan je net dat stapje harder zetten.' reageer retweet
quote:Op zondag 10 februari 2013 16:56 schreef tammepiet het volgende:
Tadic wat een klasbak, niemand bij Ajax kan aan hem tippen. Beste speler Eredivisie. Goeie zet van Jopie.
Verkeerde topicquote:Op zondag 10 februari 2013 16:56 schreef tammepiet het volgende:
Oké.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:58 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Haha sorry voor m'n uitspatting.
12 goals, 11 assists.
Inderdaad.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:55 schreef Gramulanion het volgende:
En dan volgende week RKC-uit na donderdag Europees gespeeld te hebben, ik zie het volgende puntenverlies er al aankomen.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dan volgende week RKC-uit na donderdag Europees gespeeld te hebben, ik zie het volgende puntenverlies er al aankomen.
In deze competitie weet je het nooitquote:Op zondag 10 februari 2013 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]kan zomaar, maar dat kan iedere club in de top 5 overkomen, ook zonder EL voetbal
We zijn geen PSV, City, Chelsea etc. Wij zijn Ajax.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:58 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Haha sorry voor m'n uitspatting.
12 goals, 11 assists in 22 matches.
PSV won ook maar nipt met 5-0.quote:
14.quote:
Frankie moet gewoon niet zo stug doen en Siggy 90 minuten laten spelen. In de eerste 20 minuten had Siggy die kansen wel gemaakt, hij is een echt spits die kwalitatief gewoon goed is.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:10 schreef Stiggie het volgende:
http://eredivisie.nl/vide(...)gwerk-overleefd.html
Ach ja, die worden weer ingemaakt door zwolle. Geen enkele club lijkt dit seizoen in staat om overtuigend en constant te presteren tegen de mindere teams.quote:
Sigthorsson forceren is inderdaad een extreem goed idee. Net als het bij Boilesen was overigens.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Frankie moet gewoon niet zo stug doen en Siggy 90 minuten laten spelen. In de eerste 20 minuten had Siggy die kansen wel gemaakt, hij is een echt spits die kwalitatief gewoon goed is.
volgens mij valt het wel mee met je brakheidquote:Op zondag 10 februari 2013 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sigthorsson forceren is inderdaad een extreem goed idee. Net als het bij Boilesen was overigens.
Prima actie van 410. SV van 5 jaar omdat je in een hek zit of een steward een sukkel noemt. 410 gaat voor sommige verder dan de 11 man die op het veld staan, dan is dit prima voor een keer.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:55 schreef Gramulanion het volgende:
Die was wel blij met dat stilte protest.twitter:CuencaIsaac twitterde op zondag 10-02-2013 om 16:49:56We couldn't win today,but what a great atmosphere at the Amsterdam Arena! Hope to help my new team with all left matches. #ForzaAjax (staff) reageer retweet
5 jaarquote:Op zondag 10 februari 2013 17:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Prima actie van 410. SV van 5 jaar omdat je in een hek zit of een steward een sukkel noemt. 410 gaat voor sommige verder dan de 11 man die op het veld staan, dan is dit prima voor een keer.
vergeleken met de sfeer in Spanje is dit nog best aardig hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Die was wel blij met dat stilte protest.twitter:CuencaIsaac twitterde op zondag 10-02-2013 om 16:49:56We couldn't win today,but what a great atmosphere at the Amsterdam Arena! Hope to help my new team with all left matches. #ForzaAjax (staff) reageer retweet
![]()
Zei hij ook al ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
vergeleken met de sfeer in Spanje is dit nog best aardig hoor
Die weet niet wat hij mee maakt als 410 enzo weer mee doen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
Met een beetje geluk win je vandaag met 6-0, ik heb bij vlagen goed voetbal gezien hoor, dat is niet zomaar wegquote:Op zondag 10 februari 2013 18:04 schreef Pedroso het volgende:
Volgende week RKC uit, gaat ook niet makkelijk worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |