SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We wisten het nog niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:08 schreef stoeltafel het volgende:
AFC Ajax @AFCAjax
Isaac Cuenca begint zondag in de basis tegen Roda JC. De complete opstelling van Ajax volgt om 13:15 uur. Ajax-Roda JC begint 14:30. #ajarod
Niet aan de rechterkant in ieder gevalquote:Op zondag 10 februari 2013 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo verwend zijn we niet de laatste tijd op de vleugels
Dan zou die eigen goals moeten gaan makenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:13 schreef Monolith het volgende:
Hij kan toch haast niet slechter zijn dan lukoki en boerrigter.
Als je dat niveau al niet haalt dan mag je echt niet bij barca in het eerste spelen.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
alsof Cuenca slechter is dan Boerrigter en Lukoki
Als dat zo is moeten we Boerrigter en Lukoki verkopen aan Barįa voor 20 miljoen de stukquote:Op zondag 10 februari 2013 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs jij bent beter dan Lukokiquote:Op zondag 10 februari 2013 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
quote:
Hoe durf je Cuenca te vergelijken met deze namenquote:
FUCK , hoe lang zijn ze al bezig met de voorbeschouwing???quote:Op zondag 10 februari 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de autisten onder ons, zap naar EL2.
Thnxquote:Op zondag 10 februari 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de autisten onder ons, zap naar EL2.
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:23 schreef Stiggie het volgende:
Zo ik zit klaar voor de nieuwe betere versie van Messi
ik niet geloof ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:24 schreef Ooku het volgende:
alle eredivisie live zijn toch in niet hd en hd?, want ik heb alle zenders dubbel
echt?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef Adames het volgende:
cuenca staat in de basis volgens de volkskrant
Stuk voor stuk topaankopen.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:29 schreef Adames het volgende:
cuenca komt wel in een mooi lijstje te staan, urzaiz, oleguer, luque
Protest tegen stadionverboden na VVV-uit.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:40 schreef over_hedge het volgende:
Is heb het gemist denk ik.. maar waar is 410?
Zijn ze heel de wedstrijd er niet? Best dood zoquote:Op zondag 10 februari 2013 14:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Protest tegen stadionverboden na VVV-uit.
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:40 schreef over_hedge het volgende:
Is heb het gemist denk ik.. maar waar is 410?
quote:Ajax - Roda JC is enkele minuten onderweg. Misschien krijgt u het mee via televisie. Er wordt niet met vlaggen gezwaaid, de spandoeken hangen ondersteboven en het is stil op de tribunes. Fanatieke supporters protesteren tegen stadionverboden die zijn uitgedeeld na VVV-uit.
Ja tnxsquote:
Zelfs met vak 410 is het doodstil in de Arenaquote:Op zondag 10 februari 2013 14:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zijn ze heel de wedstrijd er niet? Best dood zo
410 maakt de dienst uit, f-side fanatieke kern doet ook mee overigens.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zelfs met vak 410 is het doodstil in de Arena
Waardeloze succes supporters daar.
Zeer zwakke actie ook. Alsof de KNVB wakker ligt van zo'n flut actie.
Een wedstrijd van Ajax is al niet om aan te zien (voetballend en sfeer) en wordt er op deze manier niet beter op. Grote verliezer is de toeschouwer en Ajax zelf.
Dat die de dienst uit maken weet ik ook wel.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:52 schreef tammepiet het volgende:
410 maakt de dienst uit, f-side fanatieke kern doet ook mee overigens.
Vreselijke onzin.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat die de dienst uit maken weet ik ook wel.
Maar zelfs MET vak 410 is het al doods in de Arena. Veel te groot stadion voor veel te weinig echte fans (zijn mss maar 500 echte ajacieden ofzo)
Heb je ooit in dat stadion gezeten?quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heb je ooit in dat stadion gezeten?
Heb je ooit een wedstrijd van Ajax via EL gekeken?
Schijnbaar niet.
Ik spijtig genoeg wel. Waste of time
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Schijnbaar niet.
Ga eerst maar eens naar een wedstrijd van Ajax toe of bekijk het geregeld op de tv.quote:
Noem anders eens een voorbeeld uit de NL competitie? Als je 010 zegt dan lach ik je echt keihard uitquote:Op zondag 10 februari 2013 14:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Schijnbaar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |