ja duhu...na dat bord volquote:
nee deed hij zelf al....aardappelkroketjes en snitzel hahaquote:Op zondag 10 februari 2013 02:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût? Wil je die arme snuiter gaan vetmesten?Hij moet dringend in training zeg...
Ohhw.. dan moet 'ie het zelf maar weten, elk kilootje extra gaat op de knietjes...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
nee deed hij zelf al....aardappelkroketjes en snitzel haha
das waar......tjee zeg dat fok, kon het niet nalaten ergens anders ff te reagerenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. dan moet 'ie het zelf maar weten, elk kilootje extra gaat op de knietjes...
En, is het wat? Nog 3 weken om te kiezen...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
das waar......tjee zeg dat fok, kon het niet nalaten ergens anders ff te reageren
Nou......niet slikken met pijpen, opwindend zeg, maar niet heusquote:Op zondag 10 februari 2013 02:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En, is het wat? Nog 3 weken om te kiezen...
Aha..duidelijker kan je het niet maken idd..quote:Op zondag 10 februari 2013 02:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou......niet slikken met pijpen, opwindend zeg, maar niet heussorry kon de verleiding niet weerstaan om niet te reageren daar
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha..duidelijker kan je het niet maken idd..
was je nog meer aan het eten aant makenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:53 schreef sp3c het volgende:
hm lol
het is al 3-1 Blues
moet ergens een doelpunt gemist hebben
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:58 schreef sp3c het volgende:
nee naar de wc denk ik
David Perron scoorde 30 seconde voor de pauze
About how to kill live streams...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:58 schreef sp3c het volgende:
nee naar de wc denk ik
David Perron scoorde 30 seconde voor de pauze
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
About how to kill live streams...
[ afbeelding ]
wauw,quote:Op zondag 10 februari 2013 03:00 schreef sp3c het volgende:
lol
ik heb al 100 Iphones gewonnen met streams voor het Olympisch kwalificatie toernooi
echt waar!
(dat het echt waar is zeggen ze er ook gewoon bij)
Jôh..quote:Op zondag 10 februari 2013 03:12 schreef DaniqueV het volgende:
ga verstandig doen, stort een beetje boel nu in hahaha, Gher slaap lekker!![]()
en sp3c, ik duim voor je dat diegene waarvan je hoopt dat ze zullen winnen, gaan winnen , slaap lekker ook straks. Doe doei
Oh ik dacht op een buiten baan ofzo, omdat je graag meer sneeuw wilde voor snowboarden.l Dan mag de lente nu wel komenquote:
wahahaha, The Mighty Ducks, wie kent ze niet en dat moet je dan serieus nemen.quote:Op zondag 10 februari 2013 05:04 schreef sp3c het volgende:
afgelopen, Ducks win na 1 miljoen penalities
1 punt voor st Louis en 2 punten voor Anaheim!
Liesjequote:Op zondag 10 februari 2013 05:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik dacht op een buiten baan ofzo, omdat je graag meer sneeuw wilde voor snowboarden.l Dan mag de lente nu wel komen
Ja!!!!! Ik mis Oehoeboeroe in de OP!quote:
Heeee Daantje!!quote:Op zondag 10 februari 2013 02:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Niet? haha![]()
Zit ik hier nu weol goed?
ik vond het eigenlijk wel met recht een sp3c topicquote:Op zondag 10 februari 2013 07:43 schreef Jian het volgende:
Jessus, Sp3c, weer een half topic verkloot met die vuige nichtensport van 'm, ze zouden voor sommige mensen een belasting moeten invoeren op internetruimtewann verspilling!
Bananen nog niet genoeg geweest Heksquote:Op zondag 10 februari 2013 09:39 schreef Toverheks het volgende:
en D-K stalkt Yvonne, elke keer als Yvonne er is komt ie ff kijken wat ze doet![]()
voor de rest is het met ijshockey gevuld, geen problemen maar maar ho ho wil leuke plaatjes in de OP, desnoods van Bananen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |