Nouwja, ik heb overbodig alsnog europees recht 1 gedaan, dus kom ik gelukkig nog tot 61quote:Op zondag 10 februari 2013 14:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als je te weinig punten binnenkrijgt ASAP contact opnemen met de studieadviseur. Je P blijft namelijk 60 punten.
Bespreek dat op tijd met de examencommissie. Dat bespaart een boel ellende. Een van mijn P's bestond uit 64 punten. Makkelijker gezegd dan geregeld gekregen.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouwja, ik heb overbodig alsnog europees recht 1 gedaan, dus kom ik gelukkig nog tot 61
Maar je krijgt toch helemaal geen P meer uitgereikt? Lekker boeiend dan toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bespreek dat op tijd met de examencommissie. Dat bespaart een boel ellende. Een van mijn P's bestond uit 64 punten. Makkelijker gezegd dan geregeld gekregen.
Waarom?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:25 schreef Yreal het volgende:
Ergens vrees ik dat mijn novietenschap nog wel even gaat duren. Ik zie echt zo op tegen rechtsgeschiedenis...
Lastig hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En anders je beroepen op de hardheidsclausule bij Actaeon en Sideshowbobbie.
Nee. Goederenrecht en ondernemingsrechtquote:Op zondag 10 februari 2013 14:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waarom?Het allermooiste en leukste vak dat er is
Kan je toch gewoon op internet checken?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:56 schreef Yreal het volgende:
Geen idee of het post punt hier op zondag open is, ik heb geen zin om naar het centrum te rijden maar deze brief moet er wel echt vandaag uit..
Rechtsgeschiedenis gewoonquote:Op zondag 10 februari 2013 14:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee. Goederenrecht en ondernemingsrecht
Wat duurt dan 12 weken? Dan is het toch klaar? Tenzij ze het afwijzen en ik naar de bestuursrechter stap. ( Zo noemen we die tegenwoordig toch? )quote:Op zondag 10 februari 2013 14:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dan wijzen ze de aanvraag of bezwaar af en duurt het weer 12 weken of langer.
P boeit alleen voor veiligstelling dat je de studie mag blijven volgen als je van deeltijd zou afstappen. Daarnaast kan er om gevraagd worden bij het aanvragen van je bachelor. Dat je XXX aantal punten hebt is niet alleen belangerijk, je moet ook specifiek het een en ander gehaald hebben.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch helemaal geen P meer uitgereikt? Lekker boeiend dan toch?
Omdat het vorig jaar ook zo kut wasquote:Op zondag 10 februari 2013 14:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Rechtsgeschiedenis gewoonmaar waarom zie je er zo tegen op?
Als je bezwaar maakt krijgen ze een nieuwe termijn die afhankelijk van de situatie ook weer verlengd kan worden. De gang naar de rechter kan ook eindeloos duren.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:58 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Wat duurt dan 12 weken? Dan is het toch klaar? Tenzij ze het afwijzen en ik naar de bestuursrechter stap. ( Zo noemen we die tegenwoordig toch? )
Ik heb natuurlijk wel gewoon alles dat ik volgens het programma moet halen !quote:Op zondag 10 februari 2013 14:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
P boeit alleen voor veiligstelling dat je de studie mag blijven volgen als je van deeltijd zou afstappen. Daarnaast kan er om gevraagd worden bij het aanvragen van je bachelor. Dat je XXX aantal punten hebt is niet alleen belangerijk, je moet ook specifiek het een en ander gehaald hebben.
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat het vorig jaar ook zo kut waszodra ze voorbij de riddertijd kwamen ben ik gewoon compleet afgehaakt
Ja, maar dat kan dus een probleem worden als het programma wordt omgegooid. Dit kan verholpen worden door bijv een extra opdracht te doen voor een vak. Als je een vak dubbel volgt (in de oude en nieuwe variant) heb je eens kans dat slechts een van de vakken meetelt voor je bul. Je komt dan aan het einde van de rit punten te kort.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel gewoon alles dat ik volgens het programma moet halen !
wat een horror. Gelukkig blijf ik lekker hangen in deeltijdquote:Op zondag 10 februari 2013 15:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan dus een probleem worden als het programma wordt omgegooid. Dit kan verholpen worden door bijv een extra opdracht te doen voor een vak. Als je een vak dubbel volgt (in de oude en nieuwe variant) heb je eens kans dat slechts een van de vakken meetelt voor je bul. Je komt dan aan het einde van de rit punten te kort.
Toen ik mijn bachelor voor sociologie aanvroeg moest ik 40 punten methodologie hebben gehaald. Ik had er afhankelijk van hoe je het telde 60 a 70 + nog wat vrijstellingen. Inmiddels was het programma 2x ingrijpend gewijzigd. Ik dacht dat ik veilig zat, maar van de 60 punten mochten er uiteindelijk precies 40 gebruikt worden. Had ik één specifiek vak niet gedaan (welke ik eigenlijk als extra erbij deed), dan had ik kunnen fluiten naar mijn bul. Een van mijn huisgenoten moest toen zijn studie verplaatsen naar een andere universiteit. Een belletje (of mailtje) naar de examencommissie had voor hem een boel kunnen schelen.
Kom op knul, maak oom Acta trots!quote:Op zondag 10 februari 2013 14:25 schreef Yreal het volgende:
Ergens vrees ik dat mijn novietenschap nog wel even gaat duren. Ik zie echt zo op tegen rechtsgeschiedenis...
Voor acta wil ik dan nog wel een 10 halenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kom op knul, maak oom Acta trots!
Vraag ik mij af wat je voor mij wilt halen?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Voor acta wil ik dan nog wel een 10 halen
Het keuzevak arbeidsrecht?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vraag ik mij af wat je voor mij wilt halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |