Nou ja, deeltijd kan juist het probleem worden aangezien je dan langer dan gemiddeld over de studie doet en dus meerdere wijzigingen in het curriculum meemaakt. Het 8-8-4 systeem is de eerste, maar er komt er volgend jaar ongetwijfeld nog een. Deeltijd heeft wel als voordeel dat je niet gebonden bent aan het BSA en dergelijke. Maar op het moment dat je merkt dat er door een verandering iets niet meer 100% klopt moet je daar asap even een afspraak over maken. Het is namelijk goed mogelijk dat hetgeen wat jij zelf bedacht hebt (dan doe ik het wel zo) niet helemaal op waarde gschat wordt door de examencommissie.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat een horror. Gelukkig blijf ik lekker hangen in deeltijd
quote:
Ik probeer dan ook op voltijd tempo mee te draaien. Laatste praatje met een studieadviseur een paar weken terug was nog gewoon goed.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou ja, deeltijd kan juist het probleem worden aangezien je dan langer dan gemiddeld over de studie doet en dus meerdere wijzigingen in het curriculum meemaakt. Het 8-8-4 systeem is de eerste, maar er komt er volgend jaar ongetwijfeld nog een. Deeltijd heeft wel als voordeel dat je niet gebonden bent aan het BSA en dergelijke. Maar op het moment dat je merkt dat er door een verandering iets niet meer 100% klopt moet je daar asap even een afspraak over maken. Het is namelijk goed mogelijk dat hetgeen wat jij zelf bedacht hebt (dan doe ik het wel zo) niet helemaal op waarde gschat wordt door de examencommissie.
Ach, die moet je met twee vingers in je neus kunnen doen.quote:
Een ragjackie. Ook een broek gehaald.quote:
Als je regelmatig met de SA babbelt dan is er weinig aan de handquote:Op zondag 10 februari 2013 15:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik probeer dan ook op voltijd tempo mee te draaien. Laatste praatje met een studieadviseur een paar weken terug was nog gewoon goed.
het is altijd deze vraag die mij nektquote:Op zondag 10 februari 2013 15:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, die moet je met twee vingers in je neus kunnen doen.
Nou als je dus zit met vragen : What da fuck moet ik nou precies volgen?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:48 schreef eriksd het volgende:
Waarom zou je met een studieadviseur praten?
Echt?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
het is altijd deze vraag die mij nekt
Kees verdient 9000, breekt zijn been, gaat weer half werken, breekt zijn andere been, is weer een half jaar uit de running, werkt weer voor 40% krijgt opslag en 2 jaar later raakt hij weer overspannen.
Hoeveel verdient kees en hoeveel krijgt hij aan uitkeringen de komende 10 jaar
![]()
Wat is dat voor vraag zegquote:Op zondag 10 februari 2013 15:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
het is altijd deze vraag die mij nekt
Kees verdient 9000, breekt zijn been, gaat weer half werken, breekt zijn andere been, is weer een half jaar uit de running, werkt weer voor 40% krijgt opslag en 2 jaar later raakt hij weer overspannen.
Hoeveel verdient kees en hoeveel krijgt hij aan uitkeringen de komende 10 jaar
![]()
Ga je dan niet de mist in met de volgorde van de vakken?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik probeer dan ook op voltijd tempo mee te draaien. Laatste praatje met een studieadviseur een paar weken terug was nog gewoon goed.
Als je ook maar iets doet wat volgens de studiegids niet geheel de bedoeling is dan lopen ze bij de UvA al redelijk snel vast.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:48 schreef eriksd het volgende:
Waarom zou je met een studieadviseur praten?
Ja, en meestal nog wel achterlijker. Dat is dan 60 van de 100 punten. Die fuck ik dan op, krijg 20/25 punten en zak dan alsnog voor het vak met een 6.3 waar ik een 6.6 moet halenquote:
Uva heeft nu 6 blokken met 1 of 2 vakken per blok. Deeltijd doet gewoon 6 jaar over hetzelfde en dan 1 vak per blok. De structuur is niet werkelijk anders.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:51 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ga je dan niet de mist in met de volgorde van de vakken?
Want met deeltijd zijn je vakken van 1 jaar verdeeld over 4 semesters, maar als je voltijd meedraait, dan volg je dus tegelijk de vakken van semester 1 en 3 tegelijk? Mis je dan niet de voorkennis van semester 2?
Ik moet handgeschreven alle opgaven van het hele boek inleveren om het vak te halen. Dat neem ik mij elke keer weer voor. En dan begin ik eraan en bedenk ik mij dat ik toch liever een 7 haal voor de toets en ga dan op de toets weer op mijn bekquote:Op zondag 10 februari 2013 15:54 schreef Ryon het volgende:
Als je zakt voor een vak door een 6.3 ervoor te halen dan gaat er inderdaad een boel mis.
Student: Yes! Een 6.3. Dat is een voldoende!quote:Op zondag 10 februari 2013 15:55 schreef Yreal het volgende:
Maar die vent die arbeidsrecht doceert is zo'n asshole dat iedereen hem haat. Ik zat een keer op schiphol te klagen over hem door de telefoon, spreekt een vent van 30 mij aan.
JA ! DIE KEN IK OOK NOG DAT IS ECHT EEN KLOOTZAK JA
niet met zulke onzinnige bullshit verhalen, neequote:Op zondag 10 februari 2013 15:54 schreef eriksd het volgende:
En jij verwacht in de fiscale praktijk niet dit soort cijfermatige vraagstukken te hebben?
De toets is 80% van het vakquote:Op zondag 10 februari 2013 15:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Student: Yes! Een 6.3. Dat is een voldoende!
Docent: Helaas, wij hebben even intern overleg gehad en Piet is het niet mee eens dat jij dit vak haalt. Sorry
Student:
(6.3 * 8) + (X * 2) / 10 = 5.5quote:Op zondag 10 februari 2013 15:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet met zulke onzinnige bullshit verhalen, nee
[..]
De toets is 80% van het vak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |