SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wat een lef van mij om nog te posten terwijl het topic op 2 posts na al dicht zou gaan, maar het is goed gegaan
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
mietjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef DaMook het volgende:
Wat een lef van mij om nog te posten terwijl het topic op 2 posts na al dicht zou gaan, maar het is goed gegaan
.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
En ben je al dik?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, bijna een zak van een halve kilo opEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Chocolaquote:. Geen fan
.
Al heel lang niet meer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vinniiee die squat, geen zorgen![]()
Hoe staat het met jouw squats, G?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vinniiee die squat, geen zorgenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dark Shadows is best een lekker filmpje
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
![]()
Ik moet straks nog de was ophangen, maar mijn armen voelen al bijna te moe om te typen.En nee, ik heb geen spannende dingen gedaan, ben gewoon heel moe.
![]()
POI kijken.
Heerlijke live performance van Alice CooperCoole Film!!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ook nietquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
No wayquote:, een vrouw die niet van chocola houd
. Dat kan niet
.
Of het kan wel of ik ben geen vrouw.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
No way, een vrouw die niet van chocola houd
. Dat kan niet
.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
En het is 'houdt' in dit gevalIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oej moeilijke keuzequote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of het kan wel of ik ben geen vrouw..
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: