Ja dat word gezegd tochquote:
oehquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat word gezegd toch
Toen ik wegreed en ze was bezig met een klant keek ze wel snel naar mij zag ik stiekem
Van wie mag dat niet? Mini pizza'squote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik wil graag pizza gaan eten maar dat mag niet want ik heb al avond gegeten
Relatie was ook mijn eerste doel trouwen kan altijd nogquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Betekent niet dat we gaan trouwen hoor
En ik ben ook nog eens tweede keus, pfff
AJ is wel een pittige hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Relatie was ook mijn eerste doel trouwen kan altijd nog![]()
Ga maar klagen bij promi dat je mijn 2e keus bent die heeft mij al 3x afgewezen waardoor ik wat anders moest![]()
Kan je wel een beetje koken dan?
Anders ga ik wel jagen op AJ
Tsss.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Relatie was ook mijn eerste doel trouwen kan altijd nog![]()
Ga maar klagen bij promi dat je mijn 2e keus bent die heeft mij al 3x afgewezen waardoor ik wat anders moest![]()
Kan je wel een beetje koken dan?
Anders ga ik wel jagen op AJ
Ik volg de boel geloof ik nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan moet ik dus homo worden![]()
Stuart jagen
Jeej, koop ik wel een robotstofzuiger en dan mag jij hem nog aanzetten ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Tsss.
Ja ik kan koken, maar dan mag jij stofzuigen.
Nee heb alleen nog maar grote pizza'squote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van wie mag dat niet? Mini pizza's
Maakt niet uit, je bent nog niet aan de beurtquote:
Heb je het gevraagdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee heb alleen nog maar grote pizza's
Zeg maar dat het van mij magquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ga niet eens de moeite voor nemen.
...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan moet ik dus homo worden![]()
Stuart jagen
Ja dan doe jij helemaal niks.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Jeej, koop ik wel een robotstofzuiger en dan mag jij hem nog aanzetten ook
Ja, en dat ik anders wel even langskomquote:
8 uur per week is wel heel weinigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:37 schreef nodig het volgende:
[..]
hoho, 40 uur werken hé
Jij een beetje 8 uur in de week broodjes bakken
acht uur maar. Ik wil wel een gelijke behandeling hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:37 schreef nodig het volgende:
[..]
hoho, 40 uur werken hé
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en dat ik anders wel even langskom
AH regels, de beste baksters krijgen heel veel rust en moeten van 6 tot 7 bakken en op zaterdag 2 uurtjes lang zodat de boordjes van perfecte kwaliteit zijn!quote:
Wat een onzinquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:38 schreef nodig het volgende:
[..]
AH regels, de beste baksters krijgen heel veel rust en moeten van 6 tot 7 bakken en op zaterdag 2 uurtjes lang zodat de boordjes van perfecte kwaliteit zijn!
Surequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:38 schreef nodig het volgende:
[..]
AH regels, de beste baksters krijgen heel veel rust en moeten van 6 tot 7 bakken en op zaterdag 2 uurtjes lang zodat de boordjes van perfecte kwaliteit zijn!
40 uur maarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:37 schreef nodig het volgende:
[..]
hoho, 40 uur werken hé
Oke.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
acht uur maar. Ik wil wel een gelijke behandeling hoor.
3 uur stoffen. Dafuqquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Oke.
8 uur AH bakken, 2 uur stofzuigen, 7 uur koken, 1 uur mijn audi A8 wassen, 2 uur de was doen, 3 uur stoffen, 1 uur ramen lappen, 1 uur grasmaaien, 3 uur afwassen, 1 uur tafel dekken, 5 uur opruimen, 6 uur boodschappen doen.
40 uur!
Gelijke behandeling
Jij bent echt gek.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Oke.
8 uur AH bakken, 2 uur stofzuigen, 7 uur koken, 1 uur mijn audi A8 wassen, 2 uur de was doen, 3 uur stoffen, 1 uur ramen lappen, 1 uur grasmaaien, 3 uur afwassen, 1 uur tafel dekken, 5 uur opruimen, 6 uur boodschappen doen.
40 uur!
Gelijke behandeling
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Nou echt niet hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:42 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Ja, sofje is de beste bakker van alles en iedereen duhh
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:42 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Ja, sofje is de beste bakker van alles en iedereen duhh
want?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Net bij Wat vindt NL; wat zou jij aan je partner veranderen:
Niets
Echt gatverdamme wat hypocriet zeg
Nou, dat klinkt het zekerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Net bij Wat vindt NL; wat zou jij aan je partner veranderen:
Niets
Echt gatverdamme wat hypocriet zeg
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
Wat als bij een zwangere vrouw de kind niet uit de voorkant kan komen en ook niet via keizersnee, is de enigste optie om de darmwand toch te openen via de anus toch?
Wat krijg je dan een poepkind haha
Gastquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
Wat als bij een zwangere vrouw de kind niet uit de voorkant kan komen en ook niet via keizersnee, is de enigste optie om de darmwand toch te openen via de anus toch?
Wat krijg je dan een poepkind haha
Weirdoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut ga jij spotte met met supersof G wollah kom fittie maken dan.
Maar om medische redenen wel de rest van het lichaam 'verneuken'quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien niet om medische redenen, dus dan kan mijn theorie nog kloppen
Nou denk het niet hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien niet om medische redenen, dus dan kan mijn theorie nog kloppen
Maar, als dit niet het geval is. Zou de moeder toch sterven?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Gast![]()
Dan snijden ze het buikje wel wat verder los.
Ja maar jij gaat een kind via het darmkanaal eruit halen? Hoe komt dat kind in het darmkanaal dan? Heb zelf geen biologie enzo maar volgens mij is de baarmoeder aangesloten op de vagina en niet op het darmkanaal?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar, als dit niet het geval is. Zou de moeder toch sterven?
Lijkt me wel kut een zwak iemand zijn en toch nog door hulp van technologie te overleven
ja we weten het wel nuquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hey, 1 iemand die niet meer naar buiten mag van zn ouders
Zitten wel dicht bij elkaar hoor, gewoon erdoorheen snijdenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat een kind via het darmkanaal eruit halen? Hoe komt dat kind in het darmkanaal dan? Heb zelf geen biologie enzo maar volgens mij is de baarmoeder aangesloten op de vagina en niet op het darmkanaal?
neequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef nodig het volgende:
Heb je nu al ingeschreven voor de bakkersopleiding sof?
90% van de FOK!kers komt toch al nooit buitenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hey, 1 iemand die niet meer naar buiten mag van zn ouders
in wat?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
Ik ben vandaag van 17 naar 15 gestegen
Je hebt gelijk, uitgaan swsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:48 schreef nodig het volgende:
[..]
90% van de FOK!kers komt toch al nooit buiten
jezus dien. Als ze daarbij kunnen, dan kunnen ze ook wel bij dat kindquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zitten wel dicht bij elkaar hoor, gewoon erdoorheen snijden
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja nu weten we het wel carnaval is voor de plebs blablabla.
Gr gr
Maar dan kan je het kind er toch net zo goed uittrekken ipv eerst het darmkanaal in te douwen? Dat past toch ook helemaal nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zitten wel dicht bij elkaar hoor, gewoon erdoorheen snijden
Neequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij zou niets aan Taex veranderen?
Staat op elke pagina onder je bericht ongeveerquote:
Ik weet niks van biologie, maar alles moet gebeuren toch..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dan kan je het kind er toch net zo goed uittrekken ipv eerst het darmkanaal in te douwen? Dat past toch ook helemaal niet![]()
Maar zoals gezegd heb ik al jaren geen biologie meer
jajaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Naja, ik bedoelde eigenlijk gewoon een opleiding, dat bakkers ervoor was even te snel getypt
wat waar?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Staat op elke pagina onder je bericht ongeveer
Uitkosten kan ook nogquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet niks van biologie, maar alles moet gebeuren toch..
Er is nog nooit een poepkind geboren, dus 1 iemand moet die leven leven
Wat wil je van me horen dan? Ik vind hem leuk zoals hij is anders ga je niet met iemand als je van alles aan die persoon wil veranderen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit valt me een beetje tegen
Laat iemand over je heen schijten ben je ook een poepkindquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet niks van biologie, maar alles moet gebeuren toch..
Er is nog nooit een poepkind geboren, dus 1 iemand moet die leven leven
Ik doe niet aan zondenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Laat iemand over je heen schijten ben je ook een poepkind
Nee maar iedereen zal wel iets aan zijn/haar partner veranderen en dat politieke incorrecte antwoord is hypocrietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Wat wil je van me horen dan? Ik vind hem leuk zoals hij is anders ga je niet met iemand als je van alles aan die persoon wil veranderen.
Grotere tietenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee maar iedereen zal wel iets aan zijn/haar partner veranderen en dat politieke incorrecte antwoord is hypocriet
Dan heb ik nog heel veel te gaanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
ik heeeeel misschien. En anders Maastrichtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Neuj nog niet, ik ga misschien naar Arnhem studeren
Ja dat kan maar op dit moment wil ik niks veranderen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee maar iedereen zal wel iets aan zijn/haar partner veranderen en dat politieke incorrecte antwoord is hypocriet
Hoezo naar Maastricht? Hogere hotelschool?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heeeeel misschien. En anders Maastricht
Vertalen. Maar weet niet zeker.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo naar Maastricht? Hogere hotelschool?
Laat maarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat kan maar op dit moment wil ik niks veranderen.
Hoe het later loopt zie je dan wel weer
Ja, ik ben vast een aanwinst voor de politiek namelijkquote:
Ik snap je wel maar mensen denken over bepaalde dingen nou eenmaal anders.quote:
Wat bedoel jequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien word er dan wel geantwoord op de eisen wat mensen willen zonder leugens
is de enige in nederlandquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo heeeelemaaal in Maastricht![]()
Of wil je op kamers ?
Je bent nog in de 'verliefd' fase en derhalve blindquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar mensen denken over bepaalde dingen nou eenmaal anders.
Op dit moment wil ik niks veranderen nee.
En wat over een jaar of 10 gebeurt weet je nu toch nog niet
Omdat de partijen altijd met leugens komen zodat er zoveel mogelijk mensen op ze stemmen, ik zie en voel nooit verandering om me heen buiten als er een nieuw partij aan de macht is..quote:
Dat klopt. Het is een land van compromissenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat de partijen altijd met leugens komen zodat er zoveel mogelijk mensen op ze stemmen, ik zie en voel nooit verandering om me heen buiten als er een nieuw partij aan de macht is..
Wut ga jij sof van mij afpakken G.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Kom gezellig met mij naar Maastricht. ;S
Wat ga je vertalen dan? Eng-NL?quote:
En wat zijn je stellingen dan, tot welke ideologie behoor je? Heb je ervaring met debatteren, kan je speechen? Ben je bereid ook te lusiteren naar anderen? Snap je hoe het Nederlandse staatsbestel is opgebouwd? Welke politieke functie zou je willen uitoefenen (dijkgraaf; wethouder; tweede kamerlid)?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ben vast een aanwinst voor de politiek namelijk
Ik heb een vrij uitgesproken mening over alles en ben niet echt verlegen
ja kei gezellogquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Kom gezellig met mij naar Maastricht. ;S
Nee, ik luister niet naar anderenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En wat zijn je stellingen dan, tot welke ideologie behoor je? Heb je ervaring met debatteren, kan je speechen? Ben je bereid ook te lusiteren naar anderen? Snap je hoe het Nederlandse staatsbestel is opgebouwd? Welke politieke functie zou je willen uitoefenen (dijkgraaf; wethouder; tweede kamerlid)?
Graag even antwoord op deze vragen
Je ergert je altijd wel aan "dingen" van een persoon maar dat wil nog niet zeggen dat je een persoon moet veranderenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent nog in de 'verliefd' fase en derhalve blind
weet nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut ga jij sof van mij afpakken G.
Supersof gaat met mij al naar Arnhem toe die vertaalopleiding is niks voor sofje.
[..]
Wat ga je vertalen dan? Eng-NL?
Dat was toch ook niet de vraag meen ik? Toch of je een eigenschap zou willen veranderen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je ergert je altijd wel aan "dingen" van een persoon maar dat wil nog niet zeggen dat je een persoon moet veranderen
jij bent altijd niet vrolijk in de ochtend, echt een kut karakter heb jijquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je ergert je altijd wel aan "dingen" van een persoon maar dat wil nog niet zeggen dat je een persoon moet veranderen
ja aan een eigenschap kan je je ook ergeren maar die eigenschap maakt die persoon die je leuk vindt dus waarom veranderen danquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was toch ook niet de vraag meen ik? Toch of je een eigenschap zou willen veranderen?
Mijn sarcasmemeter slaat uitquote:
Lekker duidelijkquote:
Nou, omdat het nog leuker kanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja aan een eigenschap kan je je ook ergeren maar die eigenschap maakt die persoon die je leuk vindt dus waarom veranderen dan
Ja dat zijn niet alle vragenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik luister niet naar anderen
Ja, ik heb wel wat verstand van het Nederlandse staatsbestel. Dat zou je nog verbazen
Minister denk ik
Jawel, dan zou je die veranderen. Het is zijn penisgrootte he?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kan maar beter niet doen alsof ik serieus ben daar mijn politieke mening en voorkeur niet door iedereen wordt gedeeldquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat zijn niet alle vragen
Ja je moet toch uit je stellingen bekend maken wil je in de politiek denk je nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan maar beter niet doen alsof ik serieus ben daar mijn politieke mening en voorkeur niet door iedereen wordt gedeeld
Vorig jaar al naar alle open dagen geweest. Vond niks leuk. Maar 9 maart open dag vertalenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn sarcasmemeter slaat uit
[..]
Lekker duidelijk![]()
Ga je niet na open dagen enzo dan? Lijkt me best slim om wat dingen te kijken als je het nog niet weet.. kijk eens op www.carrieretijger.nl
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jawel, dan zou je die veranderen. Het is zijn penisgrootte he?
Niet hierquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja je moet toch uit je stellingen bekend maken wil je in de politiek denk je niet
ja en dan iedereen levenslangquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
Ik kan ook natuurlijk als rechter aan de slag
Mensen gaan op een heel andere manier naar je kijken als je op dat vlak teveel van jezelf bloot geeft op een medium als ditquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Y not, ik wil hier een leuke discussie op gang brengen
Polquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hebben we hier een debatsubforum oid?
Ik heb een proces uitgeschreven voor zwaardere gevangenisstraffen, alleen die word nooit goedgekeurd en zal ik wel voor mentaal ziek aangekeken wordenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
Ik kan ook natuurlijk als rechter aan de slag
Ik zou het waarschijnlijk nog mild vindenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb een proces uitgeschreven voor zwaardere gevangenisstraffen, alleen die word nooit goedgekeurd en zal ik wel voor mentaal ziek aangekeken worden
Ja?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het waarschijnlijk nog mild vinden
Mmmh oke danquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen gaan op een heel andere manier naar je kijken als je op dat vlak teveel van jezelf bloot geeft op een medium als dit
Het gaat zoquote:
Vertaal ze!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Vorig jaar al naar alle open dagen geweest. Vond niks leuk. Maar 9 maart open dag vertalen
Politiek gedeelte misschien hier op fok?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hebben we hier een debatsubforum oid?
Hoewel ik dit verhaal wel kan begrijpen heeft het een paar nadelen. Het is a. duur om deze person in leven te houden en b. onprettig voor iemand om dit uit te voeren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het gaat zo
Stel dat iemand levenslang krijgt, dat is best lang en erg ja.. maar toch niet echt wat je je kan voorstellen.
Daarom stel ik voor om met de jaren de veroordeelde delen van zijn exterieur te verwijderen op langzame wijze, in het eerste jaar per maand 1 vinger eraf, daarna hetzelfde met de armen en benen.
Hierdoor kan de veroordeelde alleen nog maar zijn gevangenis straf uitliggen of hangen..
Hij zal gevoed moeten worden door infuus omdat hij anders kan weigeren en word dus gewoon handmatig in leven gehouden. Nadat hij een tijdje zo zijn straf uitzit word het tijd om zijn ogen en edele delen te verwijderen en te zorgen dat hij doof word...
Zo leeft deze veroordeelde zijn leven levend maar toch dood in diepe duisternis en helse gedachten die door zijn hoofd spoken.
Denk aan alle gedachtes die hij 24/7 zal hebben het enigste wat hij voelt is het infuus en het water dat hem word toegediend, plus de escort naar buiten voor 1 uur zonlicht..
Lijkt me wel een geschikte straf voor alle moordenaars en verkrachters.
Allebeiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
zal ik nu douchen of morgen ochtend?
moeilijke beslissingen enz enz.
Maar heb vandaag ook al gedoucht, voor het werk.quote:
Doe het lekker morgenochtend johquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar heb vandaag ook al gedoucht, voor het werk.
Ja, degene die de gevangenen moeten onderhouden zullen het ook wel voelen, dus kan dit beter niet worden gedaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoewel ik dit verhaal wel kan begrijpen heeft het een paar nadelen. Het is a. duur om deze person in leven te houden en b. onprettig voor iemand om dit uit te voeren.
Een straf is niet erg maar dit is meer wraak. Maar nogmaals, als jij een naaste hebt die slachtoffer is geworden van dan snap ik deze gewilde wraak best
Met mij morgenvroeg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
zal ik nu douchen of morgen ochtend?
moeilijke beslissingen enz enz.
gaat veel te ver, pure marteling, back to the medieval times...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het gaat zo
Stel dat iemand levenslang krijgt, dat is best lang en erg ja.. maar toch niet echt wat je je kan voorstellen.
Daarom stel ik voor om met de jaren de veroordeelde delen van zijn exterieur te verwijderen op langzame wijze, in het eerste jaar per maand 1 vinger eraf, daarna hetzelfde met de armen en benen.
Hierdoor kan de veroordeelde alleen nog maar zijn gevangenis straf uitliggen of hangen..
Hij zal gevoed moeten worden door infuus omdat hij anders kan weigeren en word dus gewoon handmatig in leven gehouden. Nadat hij een tijdje zo zijn straf uitzit word het tijd om zijn ogen en edele delen te verwijderen en te zorgen dat hij doof word...
Zo leeft deze veroordeelde zijn leven levend maar toch dood in diepe duisternis en helse gedachten die door zijn hoofd spoken.
Denk aan alle gedachtes die hij 24/7 zal hebben het enigste wat hij voelt is het infuus en het water dat hem word toegediend, plus de escort naar buiten voor 1 uur zonlicht..
Lijkt me wel een geschikte straf voor alle moordenaars en verkrachters.
Ik zou ze liever 'gewoon' opruimenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, degene die de gevangenen moeten onderhouden zullen het ook wel voelen, dus kan dit beter niet worden gedaan.
Maar verkrachters en moordenaars verdienen helemaal niets maarja
Iets moet de drang tegen houden..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gaat veel te ver, pure marteling, back to the medieval times...
Ach, toen keek je wel beter uit wetende wat de gevolgen zijn als je wordt gepaktquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gaat veel te ver, pure marteling, back to the medieval times...
Ja maar dat doen, dat helpt niet. Die mensen moet je helpen en dan opsluiten, zulke afschrikfuncties zijn achterhaald en inhumaan imoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, toen keek je wel beter uit wetende wat de gevolgen zijn als je wordt gepakt
Helpen? Gewoon voorgoed opsluiten. Sommige mensen zijn niet te helpenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar dat doen, dat helpt niet. Die mensen moet je helpen en dan opsluiten, zulke afschrikfuncties zijn achterhaald en inhumaan imo
En sommige ook wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helpen? Gewoon voorgoed opsluiten. Sommige mensen zijn niet te helpen
Ik word genegeerdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Met mij morgenvroeg.
Makkelijke beslissing.
Ik zeg 3e!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
Hmmmmz, moeten die puntjes nou op de 2 of 3e E![]()
jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Willen jullie het meest afschuwelijke verhaal ooit lezen?
neequote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Willen jullie het meest afschuwelijke verhaal ooit lezen?
3equote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
Hmmmmz, moeten die puntjes nou op de 2 of 3e E![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Met mij morgenvroeg.
Makkelijke beslissing.
Goeie beslissing! Ik ga denk ik rond een uurtje of 9 jij ook?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke ik heb nu geen zin. Dan morgen maar
Hou maar op. Dat verhaal ken ik goedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_James_Bulger
Dat zal nog wel eens kunnen klopeenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Goeie beslissing! Ik ga denk ik rond een uurtje of 9 jij ook?
omgquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Echt hoe dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou maar op. Dat verhaal ken ik goed
Dat word leuk morgen danquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat zal nog wel eens kunnen klopeen
Dat verhaal kent bijna iedereen wel in Engelandquote:
omgquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geloof je in reïncarnatie?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
Ik denk om die reden dan ook dat ik in een vorig leven een dappere ridder ben geweest
Kunnen we het svp ergens anders over hebben?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik word er echt misselijk van
Nee, ik lul echter graag gewoon wat als het stil is op het forumquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geloof je in reïncarnatie?
Oke, ik heb twee katten thuis.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kunnen we het svp ergens anders over hebben?
Nooit gemerktquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik lul echter graag gewoon wat als het stil is op het forum
Leuk. Ik ben allergisch voor kattenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke, ik heb twee katten thuis.
Wat vreselijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk. Ik ben allergisch voor katten
gohquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef badschaap het volgende:
elke minuut in africa, gaan er 60 seconden voorbij
Nee, zelf geen huisdierenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat vreselijk
Heb je wel huisdieren?
ja manquote:
Ik ben te weinig thuis voor bijvoorbeeld een hond. Verder zou ik niets anders willenquote:
een goudvisquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben te weinig thuis voor bijvoorbeeld een hond. Verder zou ik niets anders willen![]()
Jullie hebben toekomstplannenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:33 schreef nodig het volgende:
Sof wij nemen later geen hond hé anders moet mijn robotstofzuiger overuren draaien om al die haren weg te zuigen.
ik vind een hond wel leuk hoor. of een kat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:33 schreef nodig het volgende:
Sof wij nemen later geen hond hé anders moet mijn robotstofzuiger overuren draaien om al die haren weg te zuigen.
Ja dan kan je beter van iets anders nat wordenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
Ik ben vandaag nat geworden van de regen
Precies!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dan kan je beter van iets anders nat worden
Jaa, ik ken sof al bijna 2 maand.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jullie hebben toekomstplannen
Maar dan moet je meer stofzuigenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind een hond wel leuk hoor. of een kat.
echt niet, twee weken manquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Jaa, ik ken sof al bijna 2 maand.
[..]
Maar dan moet je meer stofzuigen
Hoeveel kinderen wil je nu we het toch over toekomstplannen hebben?
slaap lekkerquote:
Ajuus pizza, hou je de spiritus in de kastquote:
Hoezo zoveel koters?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
echt niet, twee weken man
jij gaat stofzuigen hoor. Meer dan twee ok?
twee vind ik saai. Ik wil een grote familiequote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Ajuus pizza, hou je de spiritus in de kast
[..]
Hoezo zoveel koters?
Dan huren we wel iemand in om te stofzuigen
Wijze woordenquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wijze woorden![]()
Ik denk dat ik mijn geloofsovertuiging op facebook maar naar "Dientje" ga veranderen
Zijn verhalen raken me altijd zo diep
Inderdaad de ene keer 10km tekst en de andere keer een waanzinig indrukwekkende one-linerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wijze woorden![]()
Ik denk dat ik mijn geloofsovertuiging op facebook maar naar "Dientje" ga veranderen
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wijze woorden![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Inderdaad de ene keer 10km tekst en de andere keer een waanzinig indrukwekkende one-liner
avondquote:
Ook weleens lekkerquote:
Jij bent toch wel beetje gangmakerquote:
Ik hou wel van een beetje drukte eigenlijkquote:
Ja, buiten de prime time ben ik wel van pas tochquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent toch wel beetje gangmaker
Te druk hier kan ik ook niet tegen hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje drukte eigenlijk
Ja, dat is waarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te druk hier kan ik ook niet tegen hoorje moet wel fatsoenlijke gesprekken kunnen hebben
Over wiet, chicks en bier.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te druk hier kan ik ook niet tegen hoorje moet wel fatsoenlijke gesprekken kunnen hebben
Vertellend over je buitengewoon inspirerende ervaringen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, buiten de prime time ben ik wel van pas toch
vind ik ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nummer 3quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:50 schreef supersof het volgende:
Welke taart zal ik morgen nemen?
- Kersentaart met slagroom ofzo
- Kersenrastertaart
- Appelkruimeltaart
- Chocolademoussetaart
- Appelcarameltaart
Appelkruimel of chocolademoussequote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:50 schreef supersof het volgende:
- Kersenrastertaart
- Appelkruimeltaart
- Chocolademoussetaart
- Appelcarameltaart
Ja wel goed hoor.quote:
Kippen onder invloed dusquote:
Reserveer voor mij alvast een puntje (eigengebakken neem ik aan) appelkruimeltaart.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:50 schreef supersof het volgende:
- Kersenrastertaart
- Appelkruimeltaart
- Chocolademoussetaart
- Appelcarameltaart
Frambozentaartquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:50 schreef supersof het volgende:
- Kersenrastertaart
- Appelkruimeltaart
- Chocolademoussetaart
- Appelcarameltaart
Lui mag best in het weekend hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor.
Beetje lui![]()
Yours?
[..]
Kippen onder invloed dus
Nee gewoon van de AHquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Reserveer voor mij alvast een puntje (eigengebakken neem ik aan) appelkruimeltaart.
Neu ik onder invloed.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor.
Beetje lui![]()
Yours?
[..]
Kippen onder invloed dus
Hoezo vreend? Door dat wijf bedoel je?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lui mag best in het weekend hoor
Hier ook. Beetje vreemde middag en niet veel gedaan. Net als jij wat lui eigenlijk. Heerlijk
Hoeveel heb je al op?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Neu ik onder invloed.![]()
Ha, Ha, Bier.
........
Zooooo.
Neequote:
1 en een kwartquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo vreend? Door dat wijf bedoel je?
[..]
Hoeveel heb je al op?
Ja, dat was best vreemd. Verder geen bijzonderheden hier.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo vreend? Door dat wijf bedoel je?
De meerderheid wil apple crumble dus die moet je inderdaad niet nemen danquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
Ik denk dat ik kersen neem, en chocolademousse
En overige stukjes eet ik ook wel op
En dan al aangeschoten? Ben je asian?quote:
Valt me toch weer tegenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
NeeKrijgen we gewoon binnen van een bakkerij.
Het is maar regenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat was best vreemd. Verder geen bijzonderheden hier.
Ooh wacht, ik werd nat van de regen vanmiddag
je zei patatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is maar regenIk kreeg kei hard sneeuw in mijn ogen terwijl ik mijn patat nog warm naar huis aan het brengen was. En ik klaar niet. Zeurpiet ben je
Neuj gelukkig niet anders was ik nu een tomaatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan al aangeschoten? Ben je asian?
Jaquote:
quote:
Zeker nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Neuj gelukkig niet anders was ik nu een tomaat![]()
Ach wat is aangeschoten![]()
Wel in de stemming omdat ik vandaag 11 uur werk erop heb zitten en morgen vrij heb + volgende week enorm veel uitvalIs geen slecht vooruitzicht
haha dacht dat jij ook friet zeiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
JaAlleen hier in de omgeving niet in het echt, maar thuis wel
nog niet allemaal helaasquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:56 schreef Taexon het volgende:
Hier in de jng zeggen we allemaal patat
Nee hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dacht dat jij ook friet zei
hypoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stokslagen voor degene die friet zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |