Ja dat word gezegd tochquote:
oehquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat word gezegd toch
Toen ik wegreed en ze was bezig met een klant keek ze wel snel naar mij zag ik stiekem
Van wie mag dat niet? Mini pizza'squote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik wil graag pizza gaan eten maar dat mag niet want ik heb al avond gegeten
Relatie was ook mijn eerste doel trouwen kan altijd nogquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Betekent niet dat we gaan trouwen hoor
En ik ben ook nog eens tweede keus, pfff
AJ is wel een pittige hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Relatie was ook mijn eerste doel trouwen kan altijd nog![]()
Ga maar klagen bij promi dat je mijn 2e keus bent die heeft mij al 3x afgewezen waardoor ik wat anders moest![]()
Kan je wel een beetje koken dan?
Anders ga ik wel jagen op AJ
Tsss.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Relatie was ook mijn eerste doel trouwen kan altijd nog![]()
Ga maar klagen bij promi dat je mijn 2e keus bent die heeft mij al 3x afgewezen waardoor ik wat anders moest![]()
Kan je wel een beetje koken dan?
Anders ga ik wel jagen op AJ
Ik volg de boel geloof ik nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan moet ik dus homo worden![]()
Stuart jagen
Jeej, koop ik wel een robotstofzuiger en dan mag jij hem nog aanzetten ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Tsss.
Ja ik kan koken, maar dan mag jij stofzuigen.
Nee heb alleen nog maar grote pizza'squote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van wie mag dat niet? Mini pizza's
Maakt niet uit, je bent nog niet aan de beurtquote:
Heb je het gevraagdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee heb alleen nog maar grote pizza's
Zeg maar dat het van mij magquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ga niet eens de moeite voor nemen.
...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan moet ik dus homo worden![]()
Stuart jagen
Ja dan doe jij helemaal niks.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Jeej, koop ik wel een robotstofzuiger en dan mag jij hem nog aanzetten ook
Ja, en dat ik anders wel even langskomquote:
8 uur per week is wel heel weinigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:37 schreef nodig het volgende:
[..]
hoho, 40 uur werken hé
Jij een beetje 8 uur in de week broodjes bakken
acht uur maar. Ik wil wel een gelijke behandeling hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:37 schreef nodig het volgende:
[..]
hoho, 40 uur werken hé
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en dat ik anders wel even langskom
AH regels, de beste baksters krijgen heel veel rust en moeten van 6 tot 7 bakken en op zaterdag 2 uurtjes lang zodat de boordjes van perfecte kwaliteit zijn!quote:
Wat een onzinquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:38 schreef nodig het volgende:
[..]
AH regels, de beste baksters krijgen heel veel rust en moeten van 6 tot 7 bakken en op zaterdag 2 uurtjes lang zodat de boordjes van perfecte kwaliteit zijn!
Surequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:38 schreef nodig het volgende:
[..]
AH regels, de beste baksters krijgen heel veel rust en moeten van 6 tot 7 bakken en op zaterdag 2 uurtjes lang zodat de boordjes van perfecte kwaliteit zijn!
40 uur maarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:37 schreef nodig het volgende:
[..]
hoho, 40 uur werken hé
Oke.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
acht uur maar. Ik wil wel een gelijke behandeling hoor.
3 uur stoffen. Dafuqquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Oke.
8 uur AH bakken, 2 uur stofzuigen, 7 uur koken, 1 uur mijn audi A8 wassen, 2 uur de was doen, 3 uur stoffen, 1 uur ramen lappen, 1 uur grasmaaien, 3 uur afwassen, 1 uur tafel dekken, 5 uur opruimen, 6 uur boodschappen doen.
40 uur!
Gelijke behandeling
Jij bent echt gek.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Oke.
8 uur AH bakken, 2 uur stofzuigen, 7 uur koken, 1 uur mijn audi A8 wassen, 2 uur de was doen, 3 uur stoffen, 1 uur ramen lappen, 1 uur grasmaaien, 3 uur afwassen, 1 uur tafel dekken, 5 uur opruimen, 6 uur boodschappen doen.
40 uur!
Gelijke behandeling
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Nou echt niet hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:42 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Ja, sofje is de beste bakker van alles en iedereen duhh
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:42 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Ja, sofje is de beste bakker van alles en iedereen duhh
want?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Net bij Wat vindt NL; wat zou jij aan je partner veranderen:
Niets
Echt gatverdamme wat hypocriet zeg
Nou, dat klinkt het zekerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Net bij Wat vindt NL; wat zou jij aan je partner veranderen:
Niets
Echt gatverdamme wat hypocriet zeg
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
Wat als bij een zwangere vrouw de kind niet uit de voorkant kan komen en ook niet via keizersnee, is de enigste optie om de darmwand toch te openen via de anus toch?
Wat krijg je dan een poepkind haha
Gastquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
Wat als bij een zwangere vrouw de kind niet uit de voorkant kan komen en ook niet via keizersnee, is de enigste optie om de darmwand toch te openen via de anus toch?
Wat krijg je dan een poepkind haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |