Wij zullen de sc's nog bevolkt houden terwijl je daad kan verrichten. we laten fok niet achter!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen, ik ga mij richting kroeg begeven, Ik zal een biertje op jullie drinken en wens u een fijne avond toe.
Faffiage!
Verschrikkelijk?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
de verschrikkelijek ikke heb ik nooit gezien
quote:
Kom net binnen, en moest even vermelden dat de OP wel betere tijden gekend heeftquote:
Waarom naakt??quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
zullen we samen kijken, naakt?
pizza doet alles naaktquote:
Ik spreek er ook niemand op aan, haha. Dat heb ik tijden terug al aan anderen over gelaten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb de OP niet gemaakt. Just saying
Hoiquote:
hehe, hij is perfect zoals ie nu is, alleen de foto kon beterquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik spreek er ook niemand op aan, haha. Dat heb ik tijden terug al aan anderen over gelaten.
Ligt er aan wat voor filmsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij kijkt films met kleren aan?
ja toch. Maar denk dat ie wel gewend is nuquote:
JIJ ZEI HET OOKquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee ikke ikke ikke en de rest kan stikken
Wordt een beetje saai, ook de hel tijd als de postbode komt enzo, praat me er niet overquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja toch. Maar denk dat ie wel gewend is nu
Sexy toch.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja toch. Maar denk dat ie wel gewend is nu
dmquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja he, zowel even een live stream online zetten
Jij hebt vast mijn sub gelezen...? Beetje dimmen he?!quote:
Ja toch, zo doen we dat tegenwoordigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wordt een beetje saai, ook de hel tijd als de postbode komt enzo, praat me er niet over
Maar ik hoorde dat jij tegenwoordig ook naakt naar je werk gaat?
Prima prima!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hehe, hij is perfect zoals ie nu is, alleen de foto kon beter
Oh nee heb ik niet gelezen eigenlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij hebt vast mijn sub gelezen...? Beetje dimmen he?!
Haha npquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nee heb ik niet gelezen eigenlijk
maar sorry
Uhh, tja ik wist niets anders..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:22 schreef nijnja het volgende:
Wtf waarom denk ik bij dientje aan een vrouw? Behoefte om je username uit te leggen?
Haha okquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Uhh, tja ik wist niets anders..
Weet jij niet meer wat ik weet of weet ik wel wat jij weet en weet ik ook wat ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja godver, ik weet het niet meer
dat is hoe wij vrijzinnige geesten rollenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja toch, zo doen we dat tegenwoordig
Zeg je nou dat ik niet meer weet wat jij weet terwijl ik wist wat jij wist dat ik weet wat jij weet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet jij niet meer wat ik weet of weet ik wel wat jij weet en weet ik ook wat ik
ook weet terwijl je niet meer weet wat jij weet en ik wel?
Heel de fles?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mocht net spiritus op een vuur gooien
yes sirquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dat is hoe wij vrijzinnige geesten rollen
Mongool. Je had wel dood kunnen zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mocht net spiritus op een vuur gooien
Geldverzameling?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
Bij geld hoort een verzameling, anders deugt het niet
Oké jij wintquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik niet meer weet wat jij weet terwijl ik wist wat jij wist dat ik weet wat jij weet?
Waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mijn 30cm wel aankan
Ik verzamel 5-centenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
Bij geld hoort een verzameling, anders deugt het niet
Ja, de collectie..quote:
Ja aaaah, zielige Dien, huilie huiliequote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
Ja, ik ga wiet halen plus me auto tanken en het is koud buiten..
Heb medelijden
Ik tank meestal benzine. In mn auto, hoe tank je een auto? Dan wil ik er ook wel een paar bijtankenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
Ja, ik ga wiet halen plus me auto tanken en het is koud buiten..
Heb medelijden
Ik ben een proquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Mongool. Je had wel dood kunnen zijn.
veel plezier met wat je ook gaat doenquote:
Te klein voorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké jij wint
[..]
Waarschijnlijk niet.
Ik dacht dat jij gas ging geven vanavond manquote:
Ja er is gvd niemandquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gas ging geven vanavond man
Tuurlijk wel gezond zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat is nergens voor nodig
Al ben ik bijna 2 uur weggeweestquote:
Ik ook niet. Heb ik de kop ook niet voorquote:
je hebt een bord voor je kopquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb ik de kop ook niet voor![]()
jij jezelf ook danquote:
Nee, een laptopquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
je hebt een bord voor je kop
Dat hoort erbij tochquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jaja dat zeggen ze allemaal
jij mag helemaal geen alcoholquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
Ik drink rosebier en het is echt ontzettend vies
Lazer het door de gootsteen en neem iets anders manquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
ik las rosbief en dacht waarom drink je rosbiefquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
Ik was gewoon even bezig. Paar mensen bellen, niets bijzonders eigenlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja wel een beetje, maar het is zo gewoontjes en cliché.
Ik hou wel van een broodje ros eigenlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik las rosbief en dacht waarom drink je rosbief
Haha beetje laat lol, maar ik denk niet dat er in dit geval sprake is van smaak aangezien Lelystad en Hoofddorp dezelfde soort plaatsen zijn, groeisteden, beide in dezelfde tijd gebouwd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Luxer is het zeker. Lelystad heeft door de lage prijzen en hogere werkloosheid en ander soort bevolking
Mooier is een kwestie van smaak inderdaad
Dan krijg ik schuldgevoelensquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lazer het door de gootsteen en neem iets anders man
Nou, ik leef maar daar is dan ook alles wel mee gezegd hoorquote:
gewoon in de keukenmachine en opdrinkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik las rosbief en dacht waarom drink je rosbief
JERquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha beetje laat lol, maar ik denk niet dat er in dit geval sprake is van smaak aangezien Lelystad en Hoofddorp dezelfde soort plaatsen zijn, groeisteden, beide in dezelfde tijd gebouwd.
gadverquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gewoon in de keukenmachine en opdrinken
TYF OP MET JE DISCUSSIE OVER HOOFDDORPquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha beetje laat lol, maar ik denk niet dat er in dit geval sprake is van smaak aangezien Lelystad en Hoofddorp dezelfde soort plaatsen zijn, groeisteden, beide in dezelfde tijd gebouwd.
Okeuj.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
TYF OP MET JE DISCUSSIE OVER HOOFDDORP
Maar toch niet hetzelfde? Toch smaak qua ligging etc.? Ach, het is ook niet belangrijk joh. Zolang je maar happy bent waar je bent. Of in ieder geval niet ongelukkigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Doen, vergeten en iets anders pakken. Mag van mijquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan krijg ik schuldgevoelens
jaquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:03 schreef JRRY het volgende:
Waarschijnlijk wil mn pa ook weer meedoen
aan de discussie?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:03 schreef JRRY het volgende:
Waarschijnlijk wil mn pa ook weer meedoen
Waarom moet ik aan bloembollen denken:?quote:
Over je hoofd?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee draag 24/7 een condoom.
oke doeeiquote:
Ik weet niet of ik daar ooit ben geweest eigenlijkquote:
Uithoorn ligt zo'n 7 km verder dan Aalsmeerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar ooit ben geweest eigenlijk
Ik ken Aalsmeer wel redelijk goed
kutplaats dusquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Uithoorn ligt zo'n 7 km verder dan Aalsmeervlakbij Mijdrecht en op de weg naar Amstelveen
Mijdrecht ken ik ook niet. Amstelveen wel maar dan vooral het centrum.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Uithoorn ligt zo'n 7 km verder dan Aalsmeervlakbij Mijdrecht en op de weg naar Amstelveen
gelderland presentquote:
Waar jij woont ken ik eigenlijk nietsquote:
hai schatquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee ik heb pizza uitgescholden voor mongool
Dat heb ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee ik heb pizza uitgescholden voor mongool
Ik zei hoi maar jij negeerde mijquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daarom meng ik me altijd maar gewoon meteen in de gesprekken
ik ook, anders doet het toch een beetje pijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik was aan het werkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja toen was jij er niet he
Nu al 360 pagina's gelezenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb mijn boek uit en nu voel ik me kut omdat het weg is![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Telaat, nu hoeft het niet meer!
....Oh wacht, het is supersof, voor jou een uitzondering.
Hoi
Dat deed ik dus ook maar door pizza eens even flink uit te scheldenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou, dat kan jij best jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alsof ik op iedereen kan reaguren ja
Ik weet altijd wat ik doequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ook maar door pizza eens even flink uit te schelden![]()
Maar wie gooit er nou spiritus op vuur? Tenzij je weet wat je doet anders ben je gewoon dom bezig..
Ik reageer wat ik wil en vaak komt er wel reactie alluzzquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar wie gooit er nou spiritus op vuur? Tenzij je weet wat je doet anders ben je gewoon dom bezig..
Vond al dat je snel kon lezen tussen het fokken doorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee een ander, maar ik ben al wel op de 100
Ik lees alsnog best snel hawrquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vond al dat je snel kon lezen tussen het fokken door
Ja gaat welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Goed hoor, van 10 tot 21 gewerkt.
Met jou?
Ja, 100 pagina's is niet verkeerd inderdaadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik lees alsnog best snel hawr
Ik kreeg als reactie van pizza dat die pro was en toch een condoom over zn hoofd heen deed en hij dan volledig beschermd is zei diequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik reageer wat ik wil en vaak komt er wel reactie alluzz
Ben je morgen jarigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gaat wel
Morgen verjaardag vieren. CadeautjesTaart
Gewoon niks op vuur gooien behalve hoit ed. Een kennis van me 17 is zwaar verminkt omdat er net een windvlaag kwam toen iemand wasbenzine over het vuur gooidequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Wooop woooopquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gaat wel
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kreeg als reactie van pizza dat die pro was en toch een condoom over zn hoofd heen deed en hij dan volledig beschermd is zei die
Nee dinsdagquote:
Ja het was toch binnenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon niks op vuur gooien behalve hoit ed. Een kennis van me 17 is zwaar verminkt omdat er net een windvlaag kwam toen iemand wasbenzine over het vuur gooide
oh dat, ik hou niet alles bij hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kreeg als reactie van pizza dat die pro was en toch een condoom over zn hoofd heen deed en hij dan volledig beschermd is zei die
jeeeejquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij bent op dezelfde dag jarig als mijn zusje!!
Wat is hoit?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon niks op vuur gooien behalve hoit ed. Een kennis van me 17 is zwaar verminkt omdat er net een windvlaag kwam toen iemand wasbenzine over het vuur gooide
nee maar jij bent oud. Dan doe je dat minder vaak. En 18 is wel een memorabele leeftijd tochquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:14 schreef Stuart het volgende:
Ik vier mijn verjaardag al jaren niet meer eigenlijk
Nu mag ik niet vergeten om je te feliciteren morgen dinsdagquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gaat wel
Ze wordt 8quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jeeeejhoe oud wordt ze en is ze lief?
sowieso stoer willen doen met vuurquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat is hoit?
Ik zelf gooi er ook nooit wat op, 1x een paar vrienden maar wij hebben nog wel een beetje gezond verstand. Maar ik neem het risico maar niet.
Wat ga je vragen/krijgen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
nee maar jij bent oud. Dan doe je dat minder vaak. En 18 is wel een memorabele leeftijd toch![]()
dinsdag mag je me feliciteren!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Nu mag ik niet vergeten om je te feliciteren morgen
Absoluut. Ik ben na mijn 22e gestopt geloof ik. En 20 ook niet gedaan en 19 ook nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
nee maar jij bent oud. Dan doe je dat minder vaak. En 18 is wel een memorabele leeftijd toch![]()
Ach, was niet om stoer te doen, gewoon voor de leukquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso stoer willen doen met vuur
vuurquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso stoer willen doen met vuur
Ik weet helemaal niks, dus krijg geld en snoep denk ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat ga je vragen/krijgen?
Welkequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks, dus krijg geld en snoep denk ikTenzij ze iets bedacht hebben. En van mn ouders krijg ik ook geld, maar daar koop ik parfum van die ik al wel lang wil
Welke parfum dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks, dus krijg geld en snoep denk ikTenzij ze iets bedacht hebben. En van mn ouders krijg ik ook geld, maar daar koop ik parfum van die ik al wel lang wil
rot op met avatarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
vuur
Maar alles veranderde toen de vuurnatie aanviel ...
oh haha, niet gezienquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik had hem 10seconden later al edited
Love van Chloé en dan eau Floralequote:
Aha. Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Love van Chloé en dan eau Florale
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Love van Chloé en dan eau Florale
Zou het raar vinden als je die wel zou kennenquote:
Waarom dan? Ik ken best veel vrouwen parfums hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Zou het raar vinden als je die wel zou kennen
Was de bedoeling dat je mijn fout niet had gezienquote:
Oh naja, weet niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik ken best veel vrouwen parfums hoor
Tss stelletje eilandbewonersquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de waterstam is toch leuker
hoeft toch niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Was de bedoeling dat je mijn fout niet had gezien![]()
![]()
Ik schaam me diep dat ik me vergis in jou verjaardsdagsdag
...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
Ik heb Avatar 1x gezien en vond het wel een toffe film
Daar zit een met een lelijke plek op zijn kopquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tss stelletje eilandbewoners
Vuurnatie
Ik vlieg veel (obviously) en neem voor mijn moeder vaak iets mee. Die wil meestal Chanel 5, Jean Paul Gaultier, Kenzo Jungle of weet ik het watquote:
wij wetenquote:
Chanel 5quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vlieg veel (obviously) en neem voor mijn moeder vaak iets mee. Die wil meestal Chanel 5, Jean Paul Gaultier, Kenzo Jungle of weet ik het wat
Die vind ikzelf ook lekker ruiken eigenlijkquote:
Oohquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We hebben het over de serie
Niet lekker man. Overrated ook nog eens.quote:
Nee niet lekkerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die vind ikzelf ook lekker ruiken eigenlijk
En alles wil ze het liefst eau de parfum
En was ze er?quote:
Heerlijk juist. Echt helemaal fantastischquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet lekker man. Overrated ook nog eens.
Vuurnatiequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
vuur
Maar alles veranderde toen de vuurnatie aanviel ...
Ja, bij de tankstation stond een vrolijke dame die altijd vrolijk tegen me doet en bij de coffeeshop ook.quote:
Die ken ik niet. Wel Cocoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee niet lekkerDan liever een Chance
snap daar niks van manquote:
En wij gingen trouwenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
hoeft toch niet.Ik weet die van jou ook niet. Ergens in de zomer toch? Juli?
Gaan wij trouwen ja?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:24 schreef nodig het volgende:
[..]
En wij gingen trouwen![]()
![]()
![]()
En dan weet je mijn geboortemaand niet eens![]()
![]()
![]()
November
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:24 schreef nodig het volgende:
[..]
En wij gingen trouwen![]()
![]()
![]()
En dan weet je mijn geboortemaand niet eens![]()
![]()
![]()
November
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
das gewoon waus doen op n beat ;p
Ben je vergeten dat ik de jacht op jou heb geopend (nadat ik 3x ben afgewezen door promi) met mijn jager, bier en jip&janneke champange voor jou. We zouden romantisch gaan dineren bij de mac donalds met een mc flurry m&m's.quote:
hoezo nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, bij de tankstation stond een vrolijke dame die altijd vrolijk tegen me doet en bij de coffeeshop ook.
Maar ze zeggen dat je niet hoort te hitten op dames achter de kassa
Betekent niet dat we gaan trouwen hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat ik de jacht op jou heb geopend (nadat ik 3x ben afgewezen door promi) met mijn jager, bier en jip&janneke champange voor jou. We zouden romantisch gaan dineren bij de mac donalds met een mc flurry m&m's.
Valt me toch weer tegen
ik weet niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als de barvrouw toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |