Wij zullen de sc's nog bevolkt houden terwijl je daad kan verrichten. we laten fok niet achter!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen, ik ga mij richting kroeg begeven, Ik zal een biertje op jullie drinken en wens u een fijne avond toe.
Faffiage!
Verschrikkelijk?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
de verschrikkelijek ikke heb ik nooit gezien
quote:
Kom net binnen, en moest even vermelden dat de OP wel betere tijden gekend heeftquote:
Waarom naakt??quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
zullen we samen kijken, naakt?
pizza doet alles naaktquote:
Ik spreek er ook niemand op aan, haha. Dat heb ik tijden terug al aan anderen over gelaten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb de OP niet gemaakt. Just saying
Hoiquote:
hehe, hij is perfect zoals ie nu is, alleen de foto kon beterquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik spreek er ook niemand op aan, haha. Dat heb ik tijden terug al aan anderen over gelaten.
Ligt er aan wat voor filmsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij kijkt films met kleren aan?
ja toch. Maar denk dat ie wel gewend is nuquote:
JIJ ZEI HET OOKquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee ikke ikke ikke en de rest kan stikken
Wordt een beetje saai, ook de hel tijd als de postbode komt enzo, praat me er niet overquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja toch. Maar denk dat ie wel gewend is nu
Sexy toch.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja toch. Maar denk dat ie wel gewend is nu
dmquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja he, zowel even een live stream online zetten
Jij hebt vast mijn sub gelezen...? Beetje dimmen he?!quote:
Ja toch, zo doen we dat tegenwoordigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wordt een beetje saai, ook de hel tijd als de postbode komt enzo, praat me er niet over
Maar ik hoorde dat jij tegenwoordig ook naakt naar je werk gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |