Hoi Peuquote:Op maandag 11 februari 2013 20:20 schreef PeuRac het volgende:
Oh, gaan er nog nieuwe mensjes mee karten enzo
Hey Engeltjequote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi Peu
Weet ik niet?
Ik heb niks ontvangen...
Huppel zegt dat ik met jou moet PM'nquote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi Peu
Weet ik niet?
Ik heb niks ontvangen...
quote:
Wat zit er in het hele pakket dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet zat geweest
9,5 fluitjes doet t hem niet... en ze gaven mij 1x een sneeuwwitje omdat in de warvandaar de 0,5
Geen hoofdpijn, geen overstapjes of struikelen over mijn jurk cq hakken
maar ik had het wel frieking koud.... brr... verwarming was uit en kroegentocht he
Volgend jaar wil ik het hele pakket....
Carnaval gevierd? Als wat was je.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet zat geweest
9,5 fluitjes doet t hem niet... en ze gaven mij 1x een sneeuwwitje omdat in de warvandaar de 0,5
Geen hoofdpijn, geen overstapjes of struikelen over mijn jurk cq hakken
maar ik had het wel frieking koud.... brr... verwarming was uit en kroegentocht he
Volgend jaar wil ik het hele pakket....
Ja, die optie is erquote:Op maandag 11 februari 2013 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Huppel zegt dat ik met jou moet PM'n
edit - we gaan stappen in A'foort ofso?
Waarom zouden we naar Vin gaan?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, die optie is erEn is ook al genoemd toen we het karten in het begin wilden opstarten
Blijkbaar is iedereen dat vergeten
Maakt niet uit ... ik vond naar Vin gaan ook goed
Hele pakket dan mag ik gelijk op vrijdag al beginnen, wss tot met woensdag blijven crashen ....quote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat zit er in het hele pakket dan?
En waarom maar zo weinig fluitjes dan?
En het was inderdaad koud, ik had gister het gevoel alsof mijn voeten bevroren waren.
Ah ok, ik dacht dat je alle dagen ging.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hele pakket dan mag ik gelijk op vrijdag al beginnen, wss tot met woensdag blijven crashen ....
Omdat we het nu alleen met bier op de zaterdag hebben gevierd.... zondag moest ik weer naar huis rijden he dus dat was gewoon koffie, fris enzo
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zal je ff 2 foto's appendan zie je het gelijk uno momento
Dat had hij voorgesteld omdat dan zijn ouders weg zouden zijn.....quote:
Nope, ken het verhaal niet eigenlijk, kom weinig op Fok.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat had hij voorgesteld omdat dan zijn ouders weg zouden zijn.....
maar door omstandigheden naja je kent de rest van het verhaal
Ik wil ook foto's zienquote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zal je ff 2 foto's appendan zie je het gelijk uno momento
Nee... de mensen bij wie ik ging slapen gingen ook niet alle dagenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat je alle dagen ging.
Kom maar hier vieren.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... de mensen bij wie ik ging slapen gingen ook niet alle dagen
hoop voor volgend jaar wel een plek gevonden te hebben en anders wordt het Brabants vieren
Ja hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag het?
En mag ik eventueel ook nog een vriendin mee nemen?
Mooi ik ook .....quote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef muhahaha het volgende:
Ik vind kroegen na het karten prima. Crashplaats zou wel fijn zijn
.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ik heb alles, zelfs een kussen met sloop gehaaldquote:Op maandag 11 februari 2013 20:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi ik ook .....
Crashen kan eventueel bij mij. Slaapspullen enzo meenemen.....
Wel zo handig ja......quote:Op maandag 11 februari 2013 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb alles, zelfs een kussen met sloop gehaald.
Ja, mijn trui in mijn slaapzak wikkelen werkte toch niet zoquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, mijn trui in mijn slaapzak wikkelen werkte toch niet zo. Gelukkig had iemand anders een kussen bij
.
Een vriendin?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag het?
En mag ik eventueel ook nog een vriendin mee nemen?
Expect the unexpected.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Be prepared.......
Heb ik toch nog wat geleerd bij de jonge woudlopers
Niet eens om foto's vragenquote:
Ik zeg ja.... maar ze is bezet hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is ze lekker?
aaarghh... must....resist....stop it....![]()
Ow jammer weerquote:Op maandag 11 februari 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg ja.... maar ze is bezet hoor
Hahaquote:Op maandag 11 februari 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gaan ook zeker niet op Fok! Al heeft ze wel een account
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik ben mijn muziekjes aan het terug luisteren van carnaval 2012
Geen echt carnavals nummer maar hij blijft zo gaafquote:
Niet haten jonguhquote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen echt carnavals nummer maar hij blijft zo gaaf.
Niks haat, ik HOU van dat nummerquote:Op maandag 11 februari 2013 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet haten jonguh
Hij komt hier vandaan.
Heb je die van dit jaar ook gehoord?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks haat, ik HOU van dat nummer.
Weinig Carnavalsmuziek hoor....quote:Op maandag 11 februari 2013 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet haten jonguh
Hij komt hier vandaan.
Nee, dat nietquote:Op maandag 11 februari 2013 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je die van dit jaar ook gehoord?
Ja hier ook hoor, is wel jammer.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weinig Carnavalsmuziek hoor....
Ik was ergens en toen werd er omni trio gedraaid
oja en nog wat andere nummers... zo niet carnaval
Ja maar ik ben een bovenrivierse.... hier ben ik dat gewendquote:
Ja dat krijg je hier ook steeds meer.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een bovenrivierse.... hier ben ik dat gewend
Ik bedoel tijdens die avonden hier wordt er ook gejived en gerock 'n rolld....
Ja, werd ook tegen mij gezegd......quote:
Ja jammer.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, werd ook tegen mij gezegd......
Gelukkig werd er geen overkill aan dubstep gedraaid.... dat hadden we al in de auto
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja jammer.
Ik vind jive en rock 'n roll best leuk maar niet met carnaval.
Dan is het lastig zoeken jaquote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze heten..... dus ik zoek nu op stukjes tekst
Als ik niet al eerder naar mijn ouders ben dan graag, maar dat weet ik vrijdag pasquote:Op maandag 11 februari 2013 21:47 schreef muhahaha het volgende:
Engel, wens jij vervoer naar Huizen?
Ik heb het briljante plan opgepakt om Vinniiee op te halen en ik kom erachter dat dat vet om is. Ik rij via de A1 naar Huizen, laat maar weten wat je doetquote:Op maandag 11 februari 2013 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik niet al eerder naar mijn ouders ben dan graag, maar dat weet ik vrijdag pas
Ik laat het je op tijd wetenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb het briljante plan opgepakt om Vinniiee op te halen en ik kom erachter dat dat vet om is. Ik rij via de A1 naar Huizen, laat maar weten wat je doet. Die 2 meter om kan er ook nog wel bij.
De foto's en filmpjes waren tofquote:Op maandag 11 februari 2013 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Zo bruiloftsfeestje zit er weer op, bizarre mensen kwamen er langs
Zat van alles bij elkaar in die kerk
quote:
Wie ik?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ookblij gemaakt met dode mus ditdat...
Snap hetquote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja geld dit dat, beetje lastig momenteel
Ik zie de valentijnskaart wel verschijnenquote:
oh ja, dat is donderdag al weer.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie de valentijnskaart wel verschijnen![]()
Sowieso zou het wel eens leuk zijn een echt kaartje te krijgen
Vorig jaar 2 kaartjes gehad van Foksters, maar dat was voor de lol dus die tellen niet
ik schrijf bijna nooit kaarten ... en ik heb je adres ook nietquote:Op maandag 11 februari 2013 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie de valentijnskaart wel verschijnen![]()
Sowieso zou het wel eens leuk zijn een echt kaartje te krijgen
Vorig jaar 2 kaartjes gehad van Foksters, maar dat was voor de lol dus die tellen niet
quote:
Dmquote:Op maandag 11 februari 2013 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik schrijf bijna nooit kaarten ... en ik heb je adres ook niet
en nu is het geen verrassing meer dus
aanmelden?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb nu een halve dag atv opgenomen.... moet alleen nog approved worden
dan kan ik mij aanmelden
ik lees niet alles terugquote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan je niet gemist hebben..... het staat in mijn UI van WA en ik heb het geappt
Wat is Sigur Ros? en 21 februari?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:38 schreef Faxie het volgende:
Gezocht: Dame die mee wilt naar Sigur Ros de 21e in de HMH
Youtube, en jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat is Sigur Ros? en 21 februari?
Wil je schoentje niet mee dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:38 schreef Faxie het volgende:
Niet gevraagd... is nogal een eind voor haar...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je schoentje niet mee dan?
Wil dat meisje waar je wel eens mee ging surfen niet mee?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet gevraagd... is nogal een eind voor haar...
Geen idee eigenlijk...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil dat meisje waar je wel eens mee ging surfen niet mee?
Nee heb je en ja kan je krijgenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk...
Vermoed dat ze niet kan...
Tja ik zal het eens vragen, wie weet...
* -Engel- duimt voor faxiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze moet even kijken in d'r agenda die ze nu niet bij d'r heeft, dus morgen weet ik het
Klopt ja, die pianist als ik me niet vergis. Kjartan Sveinsson.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:28 schreef debeterebob het volgende:
Ik wil naar Sigur RosIk hoorde dat een van hen er mee kapt btw
Beetje jammer ditquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:38 schreef Faxie het volgende:
Vertel!quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:47 schreef Faxie het volgende:
Vandaag een lief valentijnskaartje binnengekregen
Heb je je pener ook al in Engel gestoken? Het houdt niet op bij jou!quote:
Nee manquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je je pener ook al in Engel gestoken? Het houdt niet op bij jou!
Hè jammer, ben ik te laat om mee te gaan naar Sigur Dinges.quote:
Je moet natuurlijk wel een vrijgezelle dame zijn voor faxbaasquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Hè jammer, ben ik te laat om mee te gaan naar Sigur Dinges.
Dat stond niet in de post.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een vrijgezelle dame zijn voor faxbaas.
Waarom denk je dat ik mee wil?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie niet kennen. Beetje jammer dit.
Natuurlijk niet!quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Om hem te gebruiken, naieve mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!Ik wilde wel wingen voor FaxieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Passen er wel zoveel dames in jullie auto's?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde wel wingen voor Faxie.
3 bij hem, 3 bij mijquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Passen er wel zoveel dames in jullie auto's?
Oe. Is het dik aan tussen jou en die dame?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3 bij hem, 3 bij mij.
Die zijn wel allemaal voor hem dan, ik ga geen overspel plegen!
Yupquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Oe. Is het dik aan tussen jou en die dame?
Facebookstatussen aanpassenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas je fb status dan eens aan man.
Inderdaad, anders is het niet serieus.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas je fb status dan eens aan man.
Ze heeft geeneens facebookquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, anders is het niet serieus.
Het is echt een schatjequote:
Ik zat al te loeren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Facebookstatussen aanpassen. Ik heb hem trouwens verborgen
.
Dat betekent dat ze vrijgezel is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, anders is het niet serieus.
Awwww.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze heeft geeneens facebook, kan ik een relatie met niemand aangaan wahahaha.
[..]
Het is echt een schatje![]()
. Vanavond komt ze weer langs.
Geen facebook?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze heeft geeneens facebook, kan ik een relatie met niemand aangaan wahahaha.
[..]
Het is echt een schatje![]()
. Vanavond komt ze weer langs.
Uit zijn fobo: Relatie ja met Jillquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen facebook?
Ze bestaat wel echt?
Dacht ik welquote:
Hahaha Hyves ook al niet trouwensquote:Dat betekent dat ze vrijgezel is.
Ah joh, ik ga echt geen *smoke screen* verzinnen, zo ben ik niet. Het enige wat ik nooit vertelde waren mijn pandapunten en aangezien je die in een relatie niet hebt zijn die ook wegquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww.Ik ben wel benieuwd nu. Ze heeft niet eens facebook, dus ik kan niet stiekem spieken dus.
Maar ik geloof je op je woord.
Ik was ook verbaast maar ze is echt!quote:
Ik bedacht me vanmiddag hoe het zou zijn om m'n rechterarm in het gips te hebben. Dan kan ik dus helemaal niets meer.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uit zijn fobo: Relatie ja met Jill
Zijn vriendin is dus zijn rechterhand.
Ow, ik dacht dat je op FaceBook doelde wahahhahahaha.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uit zijn fobo: Relatie ja met Jill
Zijn vriendin is dus zijn rechterhand.
Gaat een beetje moeilijk als ik niet weet wanneer! Eigen schuld wanneer ik je niet voor je veertigste feliciteer.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:37 schreef muhahaha het volgende:
Dacht ik wel, ik heb mijn verjaardag ook al weggewerkt. Mensen feliciteren mij maar in het echt
.
Ik bedoel dat ik geloof dat ze een schatje is. Dat kan ik nergens peilen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht ik wel, ik heb mijn verjaardag ook al weggewerkt. Mensen feliciteren mij maar in het echt
.
[..]
Hahaha Hyves ook al niet trouwens.
[..]
Ah joh, ik ga echt geen *smoke screen* verzinnen, zo ben ik niet. Het enige wat ik nooit vertelde waren mijn pandapunten en aangezien je die in een relatie niet hebt zijn die ook weg. (like I care).
[..]
Ik was ook verbaast maar ze is echt!
Duurt niet lang meer.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:38 schreef twi het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk als ik niet weet wanneer! Eigen schuld wanneer ik je niet voor je veertigste feliciteer.
Nouja, we hebben elkaar dan ook nog niet zo vaak in het echt gesprokenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:38 schreef twi het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk als ik niet weet wanneer! Eigen schuld wanneer ik je niet voor je veertigste feliciteer.
Goed punt welquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik geloof dat ze een schatje is. Dat kan ik nergens peilen.
Heeft Bogie al in de zak van die kerel getrapt? Dan weet je dat het een goede vent is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:36 schreef Fera het volgende:
Mijn moeder had laatst ook een geslaagde date. Hij was afgelopen zaterdag hier met zijn chocoladebruine Labrador. Hele toffe man wel.![]()
Zelfs Bogie is verliefd geworden.
Zou zo kut zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedacht me vanmiddag hoe het zou zijn om m'n rechterarm in het gips te hebben. Dan kan ik dus helemaal niets meer.
Ik doelde wel op facebook. Ik zal al te kijken en zag Lola, Rayne, Vansschoen en M voorbij komen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je op FaceBook doelde wahahhahahaha.
Nee, die regel laat ik staan, te grappig en die relatie is permanent![]()
. Totdat iemand mijn hand eraf hakt
.
M?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik doelde wel op facebook. Ik zal al te kijken en zag Lola, Rayne, Vansschoen en M voorbij komen.
De vriendin van Casie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
M?
LoLa, Raene en Vansschoen sowieso niet.
Oja, die was ik al vergetenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vriendin van Casie.
Nee, ik weet dat die het niet zijn. Maar ik zocht dus een vrouw die ik niet kende.
Volgens mij heeft hij het wel geprobeerd, maar ik was even weg toen hij arriveerde. Hij vindt dat ik Bogie wel aardig goed heb afgericht en hij vond het een mooie reu om eventueel zijn teefje een keer te laten dekken. Dat zouden wel mooie puppies zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Bogie al in de zak van die kerel getrapt? Dan weet je dat het een goede vent is.
[..]
Zou zo kut zijn.
Moet ik met links leren fappen.
[..]
Ik doelde wel op facebook. Ik zal al te kijken en zag Lola, Rayne, Vansschoen en M voorbij komen.
Ken ik vrijgezelle vrouwen dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, die was ik al vergeten. Nee, die is het ook niet hahaha.
Ik heb volgens mij weinig vrijgezelle vrouwen op mijn facebook die jij niet kent.
Bogie wordt gewingedquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het wel geprobeerd, maar ik was even weg toen hij arriveerde. Hij vindt dat ik Bogie wel aardig goed heb afgericht en hij vond het een mooie reu om eventueel zijn teefje een keer te laten dekken. Dat zouden wel mooie puppies zijn.
Ik doe echt alles met rechts. Het ergste is dat ik geen kut op mijn telefoon kan doen met alleen links.
Krijg je dan een mengeling van kleuren of echt bruine of goudkleurige pups?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:42 schreef Fera het volgende:
Volgens mij heeft hij het wel geprobeerd, maar ik was even weg toen hij arriveerde. Hij vindt dat ik Bogie wel aardig goed heb afgericht en hij vond het een mooie reu om eventueel zijn teefje een keer te laten dekken. Dat zouden wel mooie puppies zijn.
Ik ook maar oefening baart kunst hequote:Ik doe echt alles met rechts. Het ergste is dat ik geen kut op mijn telefoon kan doen met alleen links.
Bij naam bedoel ik, de meeste vrouwen in mijn facebook hebben wel iemandquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ken ik vrijgezelle vrouwen dan?
Alleen Bambi, geloof ik.
Alleen Bambi en C_M in mijn lijst.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij naam bedoel ik, de meeste vrouwen in mijn facebook hebben wel iemand.
Nee hoor, ik vind het zelfs leuk voor haar. Ze heeft na mijn vader een paar jaar een vriend gehad en dat was een enorme lul. Ze heeft toen veel moeten opofferen, zoals het hele gebeuren in Hongarije (eigen huis, net gestarte camping, veel geld erin gestoken). Dan ook nog die rare vent van laatst.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen Bambi, geloof ik.
[..]
Bogie wordt gewinged
Is het niet vreemd dat je moeder aan het daten is?
De rest is bezet ja?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen Bambi en C_M in mijn lijst.
Beter dan!quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het zelfs leuk voor haar. Ze heeft na mijn vader een paar jaar een vriend gehad en dat was een enorme lul. Ze heeft toen veel moeten opofferen, zoals het hele gebeuren in Hongarije (eigen huis, net gestarte camping, veel geld erin gestoken). Dan ook nog die rare vent van laatst.
Mijn moeder is lief en ze verdient iemand die goed voor haar is. Dat zou na ruim 30 jaar toch wel eens tijd worden.
Ik denk dat een deel van het nest bruin is en een deel blond (Bogie is een vrij lichte Golden). Een mengeling zie je niet zo snel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Krijg je dan een mengeling van kleuren of echt bruine of goudkleurige pups?
[..]
Ik ook maar oefening baart kunst he.
Ah ja, geen gemengde kleuren. Moet zeggen dat ik die ook nog niet eerder heb gezienquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat een deel van het nest bruin is en een deel blond (Bogie is een vrij lichte Golden). Een mengeling zie je niet zo snel.
Ik weet nog toen wij onze eerste hond ophaalde, dat nestje bestond uit grotendeels zwarte en één blonde pup. Dat waren ook Labs.
De rassen lijken veel op elkaar, maar ze zullen alleen niet gladharig worden. Wel leuk hoor, ik moet me inhouden er dan niet meteen één te reserveren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja, geen gemengde kleuren. Moet zeggen dat ik die ook nog niet eerder heb gezien.
Haha, je smelt weg bij zo een pupquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
De rassen lijken veel op elkaar, maar ze zullen alleen niet gladharig worden. Wel leuk hoor, ik moet me inhouden er dan niet meteen één te reserveren.
Je mag mn macaroni hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb hongeeeeeeeeer. Maar geen eten. En lui
O jee. Dus de verleiding is groot straks weer naar de overkant te rollen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb hongeeeeeeeeer. Maar geen eten. En lui
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, je smelt weg bij zo een pup.
Ik ga straks braaf koken, uit eten kost al genoegquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:53 schreef Fera het volgende:
O jee. Dus de verleiding is groot straks weer naar de overkant te rollen?
Inderdaad, dat wordt nog lastig danquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:53 schreef Fera het volgende:
Dat weet ik wel zeker.
Sowieso, Bogie als papa. Lijkt me wel reuze tof.
Neen, ik ben geslooptquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey Joysa, carnaval overleeft?![]()
.
Vertel mij wat. Zaterdag Gitaar getrakteert op sushi. Leuke nieuwe tent in Nijmegen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga straks braaf koken, uit eten kost al genoeg.
[..]
Inderdaad, dat wordt nog lastig dan.
Niks gewendquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neen, ik ben gesloopt
Maar moet f gaan werken
Sterkte dan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neen, ik ben gesloopt
Maar moet f gaan werken
We zouden nog een keer in Den Bosch sushi gaan eten met een clubjequote:Op woensdag 13 februari 2013 17:56 schreef Fera het volgende:
Vertel mij wat. Zaterdag Gitaar getrakteert op sushi. Leuke nieuwe tent in Nijmegen.
Dat denk ik ook wel, sowieso leuke hondenquote:Ja. Dat wordt dus kijken of er geld, ruimte en tijd voor een pupje is. Maar ik denk dat ze als warme broodjes gaan.
Daar heb je vast gif doorheen gegooid.quote:
Ontzettend.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
O jee. Dus de verleiding is groot straks weer naar de overkant te rollen?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We zouden nog een keer in Den Bosch sushi gaan eten met een clubje.
Zeker. Allemansvrienden en goed te trainen.quote:Klopt. Maar op zaterdag in DB zijn sloeg ik deze keer even over, met de carnaval.
Dat was met jou en Fax toch? Ik weet niet of er nog meer mensen mee gingen.
[..]
Dat denk ik ook wel, sowieso leuke honden.
Dat klinkt heul lekker.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb je vast gif doorheen gegooid.
[..]
Ontzettend.
Dus ik trek maar een Toffee Apple Cider open.
Het is verdomde heerlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt heul lekker.
Binnenkort mag ik me wegen voor het eerst sinds een maand. Ik ben benieuwd. Alleen hoop ik niet teveel aan te komen door de nieuwe anticonceptie.
Koop je dat gewoon bij een slijter?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is verdomde heerlijk.
Alleen jammer dat het 4,50 ofzo is voor een flesje.
Maar hij is ontzettend lekker
Ja, als vrouw zijnde heb je een cyclus waardoor je in bepaalde perioden vocht vasthoudt. Dus ik weeg altijd de dag na mijn menstruatie, dan ben ik altijd helemaal ''leeg''.quote:Eens in de maand wegen? Verstandig. Heb je veel aan je lijn gedaan deze maand?
Ik haal het bij de Australische winkel. Die hebben erg veel cider en apart bier. En mede. Beste winkel, ooit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ja, als vrouw zijnde heb je een cyclus waardoor je in bepaalde perioden vocht vasthoudt. Dus ik weeg altijd de dag na mijn menstruatie, dan ben ik altijd helemaal ''leeg''.
Ik heb de hele maand gezond gegeten, maar heel af en toe gesnackt en gelet op de calorieën. Intussen wel een redelijk stabiel eetpatroon, ik moet mezelf nog wel aanleren wat meer fruit te eten.
Thanks. Straks wordt wel moeilijk, ik heb namelijk ontzettend veel zin in chocolade als ik ga menstrueren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haal het bij de Australische winkel. Die hebben erg veel cider en apart bier. En mede. Beste winkel, ooit.
Goed bezig! Ik ga nu ik mijn 2 belangrijkste verslagen af heb ook weer serieus doen. :y
Chocola is ook enorm lekker.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks. Straks wordt wel moeilijk, ik heb namelijk ontzettend veel zin in chocolade als ik ga menstrueren.Ik mag morgen wel wat hebben, omdat het Valentijn is.
Sinds kort neem ik ook probiotica, ik blijf maar last hebben van m'n darmen. Dat geeft vaak ook een opgeblazen gevoel en buikkrampen. Ook had ik laatst een blaasontsteking, dus ik ben weer aan de cranberry.
Sorryquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Hè jammer, ben ik te laat om mee te gaan naar Sigur Dinges.
Fera hoeft dat niet hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een vrijgezelle dame zijn voor faxbaas.
Al die troep die ze toevoegen aan ons eten is vast niet gezond op de lange duur.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chocola is ook enorm lekker.
Balen weer. Het valt me wel op dat er zoveel mensen vaak last hebben van hun darmen. Ik vraag me dan altijd af of er iets verkeerds in ons eten zit ofzo.
Ik dacht eerst dat het puur mijn lactose intolerantie was, maar ik neem al tijden geen zuivelproducten meer. Maar ik kan me herinneren dat mijn osteopaat probiotica aanraadde, omdat mijn darmen min of meer beschadigd waren door het veelvuldig gebruik van antibiotica (heel logisch eigenlijk). Die antibiotica was dus voor de vele blaasontstekingen die ik heb gehad.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chocola is ook enorm lekker.
Balen weer. Het valt me wel op dat er zoveel mensen vaak last hebben van hun darmen. Ik vraag me dan altijd af of er iets verkeerds in ons eten zit ofzo.
quote:
Ook dat. Ik heb een tijdje Paleo gegeten, maar daar werd ik letterlijk niet goed van.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Al die troep die ze toevoegen aan ons eten is vast niet gezond op de lange duur.
Wat doe jij jezelf dan ook aan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb de afgelopen week zo hard gewerkt en zo weinig geslapen.
Ik ben te moe nu.
Te moe om eten te halen.
quote:
Whats wrong?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:25 schreef Murdera het volgende:
nee. ik wil naar huis. ik wil naar mama.
Wat is er?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:25 schreef Murdera het volgende:
nee. ik wil naar huis. ik wil naar mama.
Tijd lang niks gedaan en deadline in zicht.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat doe jij jezelf dan ook aan?
Ik had het graag voor je gehaald, maar dat is wel heel omslachtig.
Dat krijg je er van. Zelf ben ik geen haar beter overigens. Ik kan goed presteren onder druk, veel beter dan wanneer ik nog weken tijd heb. Dan denk ik alleen maar: "Ach, het is nog zo ver weg".quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijd lang niks gedaan en deadline in zicht.
Welke dromen? Ik denk dat ik een stuk geschiedenis mis.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:28 schreef Murdera het volgende:
ik kan het niet meer.
ik kan niet slapen dus ik drink. de dromen zijn terug en ik kan er niet meer mee omgaan. ik kan niet meer goed nadenken, de hoofdpijn breekt me op, ik snap het niet meer. ik verkloot alles wat ik heb omdat ik boos en bang ben, en net belde mijn papa om te vragen om alles goed ging, en toen ik op hing brak ik.
Waar ben je boos om en waar bang voor dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:28 schreef Murdera het volgende:
ik kan het niet meer.
ik kan niet slapen dus ik drink. de dromen zijn terug en ik kan er niet meer mee omgaan. ik kan niet meer goed nadenken, de hoofdpijn breekt me op, ik snap het niet meer. ik verkloot alles wat ik heb omdat ik boos en bang ben, en net belde mijn papa om te vragen om alles goed ging, en toen ik op hing brak ik.
Dat, ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat krijg je er van. Zelf ben ik geen haar beter overigens. Ik kan goed presteren onder druk, veel beter dan wanneer ik nog weken tijd heb. Dan denk ik alleen maar: "Ach, het is nog zo ver weg".
Is een tijdje bij je ouders slapen een optie?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:28 schreef Murdera het volgende:
ik kan het niet meer.
omdat ik het niet meer snap. ik krijg geen grip meer. het ene moment gaat het goed, ben ik ok. en dan glipt het weg. en alles veranderd, en de geluiden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar ben je boos om en waar bang voor dan?
Ben je nu alleen thuis?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat ik het niet meer snap. ik krijg geen grip meer. het ene moment gaat het goed, ben ik ok. en dan glipt het weg. en alles veranderd, en de geluiden.
wie wil een volwassen kerel zien breken..quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat slechter als er anderen bij zijn?
Maar hoe komt het zo ineens dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat ik het niet meer snap. ik krijg geen grip meer. het ene moment gaat het goed, ben ik ok. en dan glipt het weg. en alles veranderd, en de geluiden.
ik ben bang dat ik een episode heb.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar hoe komt het zo ineens dan?
En drinken is in dit geval niet echt goed denk ik.
thnxquote:
Dit inderdaad. Ik kan verder ook niet echt helpen ofzo.quote:
Zolang je weet dat ik maar 5 minuten bij je vandaan ben de komende 24 uur.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
wie wil een volwassen kerel zien breken..
je bent een schatje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je weet dat ik maar 5 minuten bij je vandaan ben de komende 24 uur.
Laat het maar weten als je iets of iemand nodig hebt.
Nee hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:05 schreef Murdera het volgende:
heb ik nu ook nog dit topic kapot gemaakt?
Dit topic is al lang kapot, helaas wordt het maar niet uit zijn lijden verlostquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:05 schreef Murdera het volgende:
heb ik nu ook nog dit topic kapot gemaakt?
Ik maar denken dat ik speciaal ben. Ben ik gewoon je enige optie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen Bambi, geloof ik.
Pijnlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ik speciaal ben. Ben ik gewoon je enige optie.
Ik heb nog even gekeken, er zijn er nog 7.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ik speciaal ben. Ben ik gewoon je enige optie.
Dat ligt niet aan jou hoor, dit topic is al tijden dood.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hey! was al even bang dat niemand meer reageerde omdat ik ineens wat poste
Ow het stond op de 2de plek bij mijn actieve topics dus dat zegt dan ook wel het een en ander over mijquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoor, dit topic is al tijden dood.
Dat je niet echt actief bent.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:56 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ow het stond op de 2de plek bij mijn actieve topics dus dat zegt dan ook wel het een en ander over mij
Nooo it's alive!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoor, dit topic is al tijden dood.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij het zegt, jij bent de arts he.
Jammer dat er geen tieten meer gepost mogen worden, dan zou het topic er zo weer bovenop zijn.quote:
Daar mag dat ook niet toch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:19 schreef Cue_ het volgende:
Of je gaat naar de SEX SC en gaat daar dat spul posten. Dan wordt dit topic misschien nog eens leuk
Gewoon opnieuw proberenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar vind ik het niet zo gezellig.
Hier was het voorheen altijd wel leuk.
Mwah, mwah.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, mwah.
Kun jij je 21 stalkers niet hier laten posten?
Ik heb C_A helemaal niks gestuurd hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef muhahaha het volgende:
Sommige posten hier al heb ik het idee.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb C_A helemaal niks gestuurd hoor.
Het was echt Viro?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Het was dezelfde persoon met 21 verschillende accounts
Hahahahahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Het was dezelfde persoon met 21 verschillende accounts
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:19 schreef Murdera het volgende:
en voor je het weet heb je 3 topics met info over squatten, dan kan het beter afsterven.
neequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik moest gewoon even lachen.. mag dat niet?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe maar, net alsof ik daar gevoelig voor ben.
Ah, gemis sucks.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:01 schreef Evie het volgende:
[..]nope.. gemis
Heeft niks met jou te maken
I know.. komt wel goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, gemis sucks.
Als ik iets voor je kan doen dan weet je me te vinden he
Ik voel je broeder.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:01 schreef Evie het volgende:
[..]nope.. gemis
Heeft niks met jou te maken
Ik ga gewoon voor bier als je het niet erg vind.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef Evie het volgende:
[..]
I know.. komt wel goed![]()
Flesje cider erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |