Hoi Peuquote:Op maandag 11 februari 2013 20:20 schreef PeuRac het volgende:
Oh, gaan er nog nieuwe mensjes mee karten enzo
Hey Engeltjequote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi Peu
Weet ik niet?
Ik heb niks ontvangen...
Huppel zegt dat ik met jou moet PM'nquote:Op maandag 11 februari 2013 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi Peu
Weet ik niet?
Ik heb niks ontvangen...
quote:
Wat zit er in het hele pakket dan?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet zat geweest
9,5 fluitjes doet t hem niet... en ze gaven mij 1x een sneeuwwitje omdat in de warvandaar de 0,5
Geen hoofdpijn, geen overstapjes of struikelen over mijn jurk cq hakken
maar ik had het wel frieking koud.... brr... verwarming was uit en kroegentocht he
Volgend jaar wil ik het hele pakket....
Carnaval gevierd? Als wat was je.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet zat geweest
9,5 fluitjes doet t hem niet... en ze gaven mij 1x een sneeuwwitje omdat in de warvandaar de 0,5
Geen hoofdpijn, geen overstapjes of struikelen over mijn jurk cq hakken
maar ik had het wel frieking koud.... brr... verwarming was uit en kroegentocht he
Volgend jaar wil ik het hele pakket....
Ja, die optie is erquote:Op maandag 11 februari 2013 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Huppel zegt dat ik met jou moet PM'n
edit - we gaan stappen in A'foort ofso?
Waarom zouden we naar Vin gaan?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, die optie is erEn is ook al genoemd toen we het karten in het begin wilden opstarten
Blijkbaar is iedereen dat vergeten
Maakt niet uit ... ik vond naar Vin gaan ook goed
Hele pakket dan mag ik gelijk op vrijdag al beginnen, wss tot met woensdag blijven crashen ....quote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat zit er in het hele pakket dan?
En waarom maar zo weinig fluitjes dan?
En het was inderdaad koud, ik had gister het gevoel alsof mijn voeten bevroren waren.
Ah ok, ik dacht dat je alle dagen ging.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hele pakket dan mag ik gelijk op vrijdag al beginnen, wss tot met woensdag blijven crashen ....
Omdat we het nu alleen met bier op de zaterdag hebben gevierd.... zondag moest ik weer naar huis rijden he dus dat was gewoon koffie, fris enzo
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zal je ff 2 foto's appendan zie je het gelijk uno momento
Dat had hij voorgesteld omdat dan zijn ouders weg zouden zijn.....quote:
Nope, ken het verhaal niet eigenlijk, kom weinig op Fok.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat had hij voorgesteld omdat dan zijn ouders weg zouden zijn.....
maar door omstandigheden naja je kent de rest van het verhaal
Ik wil ook foto's zienquote:Op maandag 11 februari 2013 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zal je ff 2 foto's appendan zie je het gelijk uno momento
Nee... de mensen bij wie ik ging slapen gingen ook niet alle dagenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat je alle dagen ging.
Kom maar hier vieren.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... de mensen bij wie ik ging slapen gingen ook niet alle dagen
hoop voor volgend jaar wel een plek gevonden te hebben en anders wordt het Brabants vieren
Ja hoor.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag het?
En mag ik eventueel ook nog een vriendin mee nemen?
Mooi ik ook .....quote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef muhahaha het volgende:
Ik vind kroegen na het karten prima. Crashplaats zou wel fijn zijn
.
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ik heb alles, zelfs een kussen met sloop gehaaldquote:Op maandag 11 februari 2013 20:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi ik ook .....
Crashen kan eventueel bij mij. Slaapspullen enzo meenemen.....
Wel zo handig ja......quote:Op maandag 11 februari 2013 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb alles, zelfs een kussen met sloop gehaald.
Ja, mijn trui in mijn slaapzak wikkelen werkte toch niet zoquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, mijn trui in mijn slaapzak wikkelen werkte toch niet zo. Gelukkig had iemand anders een kussen bij
.
Een vriendin?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mag het?
En mag ik eventueel ook nog een vriendin mee nemen?
Expect the unexpected.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Be prepared.......
Heb ik toch nog wat geleerd bij de jonge woudlopers
Niet eens om foto's vragenquote:
Ik zeg ja.... maar ze is bezet hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is ze lekker?
aaarghh... must....resist....stop it....![]()
Ow jammer weerquote:Op maandag 11 februari 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg ja.... maar ze is bezet hoor
Hahaquote:Op maandag 11 februari 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gaan ook zeker niet op Fok! Al heeft ze wel een account
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik ben mijn muziekjes aan het terug luisteren van carnaval 2012
Geen echt carnavals nummer maar hij blijft zo gaafquote:
Niet haten jonguhquote:Op maandag 11 februari 2013 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen echt carnavals nummer maar hij blijft zo gaaf.
Niks haat, ik HOU van dat nummerquote:Op maandag 11 februari 2013 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet haten jonguh
Hij komt hier vandaan.
Heb je die van dit jaar ook gehoord?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks haat, ik HOU van dat nummer.
Weinig Carnavalsmuziek hoor....quote:Op maandag 11 februari 2013 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet haten jonguh
Hij komt hier vandaan.
Nee, dat nietquote:Op maandag 11 februari 2013 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je die van dit jaar ook gehoord?
Ja hier ook hoor, is wel jammer.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weinig Carnavalsmuziek hoor....
Ik was ergens en toen werd er omni trio gedraaid
oja en nog wat andere nummers... zo niet carnaval
Ja maar ik ben een bovenrivierse.... hier ben ik dat gewendquote:
Ja dat krijg je hier ook steeds meer.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een bovenrivierse.... hier ben ik dat gewend
Ik bedoel tijdens die avonden hier wordt er ook gejived en gerock 'n rolld....
Ja, werd ook tegen mij gezegd......quote:
Ja jammer.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, werd ook tegen mij gezegd......
Gelukkig werd er geen overkill aan dubstep gedraaid.... dat hadden we al in de auto
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja jammer.
Ik vind jive en rock 'n roll best leuk maar niet met carnaval.
Dan is het lastig zoeken jaquote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze heten..... dus ik zoek nu op stukjes tekst
Als ik niet al eerder naar mijn ouders ben dan graag, maar dat weet ik vrijdag pasquote:Op maandag 11 februari 2013 21:47 schreef muhahaha het volgende:
Engel, wens jij vervoer naar Huizen?
Ik heb het briljante plan opgepakt om Vinniiee op te halen en ik kom erachter dat dat vet om is. Ik rij via de A1 naar Huizen, laat maar weten wat je doetquote:Op maandag 11 februari 2013 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik niet al eerder naar mijn ouders ben dan graag, maar dat weet ik vrijdag pas
Ik laat het je op tijd wetenquote:Op maandag 11 februari 2013 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb het briljante plan opgepakt om Vinniiee op te halen en ik kom erachter dat dat vet om is. Ik rij via de A1 naar Huizen, laat maar weten wat je doet. Die 2 meter om kan er ook nog wel bij.
De foto's en filmpjes waren tofquote:Op maandag 11 februari 2013 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
Zo bruiloftsfeestje zit er weer op, bizarre mensen kwamen er langs
Zat van alles bij elkaar in die kerk
quote:
Wie ik?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ookblij gemaakt met dode mus ditdat...
Snap hetquote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja geld dit dat, beetje lastig momenteel
Ik zie de valentijnskaart wel verschijnenquote:
oh ja, dat is donderdag al weer.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie de valentijnskaart wel verschijnen![]()
Sowieso zou het wel eens leuk zijn een echt kaartje te krijgen
Vorig jaar 2 kaartjes gehad van Foksters, maar dat was voor de lol dus die tellen niet
ik schrijf bijna nooit kaarten ... en ik heb je adres ook nietquote:Op maandag 11 februari 2013 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie de valentijnskaart wel verschijnen![]()
Sowieso zou het wel eens leuk zijn een echt kaartje te krijgen
Vorig jaar 2 kaartjes gehad van Foksters, maar dat was voor de lol dus die tellen niet
quote:
Dmquote:Op maandag 11 februari 2013 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik schrijf bijna nooit kaarten ... en ik heb je adres ook niet
en nu is het geen verrassing meer dus
aanmelden?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb nu een halve dag atv opgenomen.... moet alleen nog approved worden
dan kan ik mij aanmelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |