zo je staat weer in 2, foutje van mijn kantquote:Op zondag 10 februari 2013 17:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik stond al in 2, maar je kan mij daar weg doenKan iemand anders in 2.
twitter:moskow23 twitterde op zondag 10-02-2013 om 01:58:54@RobinFranke They don't regenerate, but they last a LONG time (ie. I've never actually "run out") reageer retweet
tof, dan is het niet paar uur werkquote:Op zondag 10 februari 2013 17:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Over de resources zoals olie en kolen.twitter:moskow23 twitterde op zondag 10-02-2013 om 01:58:54@RobinFranke They don't regenerate, but they last a LONG time (ie. I've never actually "run out") reageer retweet
Heel goedquote:Op zondag 10 februari 2013 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest me snel opgeven voor regio 3 volgens iemand. Geen idee wat dat betekentMaar hoi!
Dat ga ik sowieso doen, want Simcity.quote:
moet ik jou ook in regio 3 neer zetten ?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:32 schreef MolFan het volgende:
Ik ga deze game op zeker halen maar wat zijn de verschillen tussen de normale en die duurdere versies?
Als je me even uitlegt wat het is etcquote:Op zondag 10 februari 2013 18:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
moet ik jou ook in regio 3 neer zetten ?
quote:Op zondag 10 februari 2013 18:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik dacht al wel dat jij het was
Welkom P
je kunt met 16 man maximaal in 1 regio spelen, dus maken we regio's en op basis van aanmelding wordt je in een regio ingedeeldquote:Op zondag 10 februari 2013 18:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als je me even uitlegt wat het is etc
Al gedaan. Via Amazon want ik vind al die key-leveranciers maar niks. En aangezien ik een hollander ben via gratis bezorging dus pas ergens tussen de 11e en de 15e maart. Geeft me iig voldoende tijd om mijn deadlines op kantoor af te rondenquote:
Hoooiquote:
Oke maar kan ik de key gewoon kopen waar ik wil of dat niet? Want dan ga ik voor de goedkoopste natuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2013 18:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
je kunt met 16 man maximaal in 1 regio spelen, dus maken we regio's en op basis van aanmelding wordt je in een regio ingedeeld
geen idee, als dat mag en of kan. Dan zul je de EULA moeten door lezen van originquote:Op zondag 10 februari 2013 19:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Oke maar kan ik de key gewoon kopen waar ik wil of dat niet? Want dan ga ik voor de goedkoopste natuurlijk
EULA lol, koop altijd gewoon keys bij G2play etcquote:Op zondag 10 februari 2013 19:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
geen idee, als dat mag en of kan. Dan zul je de EULA moeten door lezen van origin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |