NWS / NS-directeur: "We lopen heel erg voorop in de wereld"quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:30 schreef bokkepoot het volgende:
Als het dit kutweer blijft en de NS nog steeds zo waardeloos is dan ga ik twijfelen of ik ga komen,
Ik heb genoeg ervaring met sneeuw en de NS om te weten dat dat kut is.
Kom jij ook zondagquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:34 schreef Mylene het volgende:
[..]
NWS / NS-directeur: "We lopen heel erg voorop in de wereld"
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:34 schreef Mylene het volgende:
[..]
NWS / NS-directeur: "We lopen heel erg voorop in de wereld"
Nee dan moet ik mijn allstars thuislatenquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nee dan moet ik mijn allstars thuislaten
Ok nice fitquote:
Volgens mij weekend weer 5 graden ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:25 schreef xSanjay het volgende:
Toch mooi hoe dicht die mensen van Sage bij hun customers staan. Geeft je paar jeans toch net een extra dimensie.
Als het trouwens zo'n weer blijft kunnen we ook met z'n allen door de sneeuw rollen, schijnt progress te bevorderen.
Prescott is ook best wel slim in het bovenblok imho vanaf de knie loopt ie recht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:18 schreef Pedroo het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt een prescott veel slimmer op een korter persoon?
Dan doet de NS het vast wel weerquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Volgens mij weekend weer 5 graden ofzo
Bedanktquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ok nice fit
[..]
Volgens mij weekend weer 5 graden ofzo
Verbaasde me erover omdat ie op mij heel anders viel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Prescott is ook best wel slim in het bovenblok imho vanaf de knie loopt ie recht.
[..]
Dan doet de NS het vast wel weer
Anders dan ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:03 schreef Pedroo het volgende:
Verbaasde me erover omdat ie op mij heel anders viel.
Je bedoelt m1stral?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:33 schreef Pedroo het volgende:
Zo valt ie bij mij ook ongeveer, maar bij hem leek ie wel iets slimmer. Kan ook mijn verbeelding zijn geweest.
Je komt er wel overheen. Uiteindelijk was ik blijer met m'n ALD mét taper en zonder selvage, dan ervoor. Fit is ace.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:49 schreef M1stral het volgende:
Die ALD van mij is zo'n beetje de minst slimme fit die ik heb. Zelfs na de taper. Ik ben dan ook vrij slank en merken als Somet hebben fits die mij beter passen, al ben ik zeker niet ontevreden.
Alleen nog steeds een beetje balen dat ze die selvage verziekt hebben.
We gaan toch niet terugkrabbelen he?quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:30 schreef bokkepoot het volgende:
Als het dit kutweer blijft en de NS nog steeds zo waardeloos is dan ga ik twijfelen of ik ga komen,
Ik heb genoeg ervaring met sneeuw en de NS om te weten dat dat kut is.
Je mag ook de benzine betalen dan kom ik wel naar Rotterdam glijdenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:49 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
We gaan toch niet terugkrabbelen he?
Geen fades als je hem door de fit niet draagt yo.quote:
ALD is 20 cm tapered vanaf de knie, en IF 19 of 19,5 volgens mij. Ideaal voor mij i.c.m. een taper.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:33 schreef xSanjay het volgende:
Hoeveel cm zijn jouw legopenings nu smurf?
En dan heb ik het over je ALD en IF.
Ik zou je er zelfs heen dragenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je mag ook de benzine betalen dan kom ik wel naar Rotterdam glijden
Ziet er inderdaad dope uit. Zal indien bij TdN te koop alleen wel prijzig zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:10 schreef kipknots het volgende:
Weet iemand hier of TdN ook N&F shirts verkoopt? Nieuwe collectie ziet er best dope uit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |