Mijn allessie?quote:
Waar blijft die PM?quote:
quote:
Dat is reden tot vechtscheiding imho.quote:
Omg. Bij een vrouw kan ik er nog wel tegenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nooo!
Pumpkin. En hij mij Honey Bunny
Doe dan maar de managementsamenvatting, aangevuld met wat ik nog niet weet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:03 schreef Tegan het volgende:
Jij weet de meeste van mijn geheimpjes al schatje.
Wanneer gaan jullie een restaurant beroven?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nooo!
Weet je zeker dat hij geen Honey Boo zegt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:03 schreef missbehavin het volgende:
Nooo!
Well, als wij het maar trekken hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg. Bij een vrouw kan ik er nog wel tegen.
Alleen als ik teveel gegeten hebquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij geen Honey Boo zegt?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie een restaurant beroven?
Begrijpelijk...quote:
Truequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Well, als wij het maar trekken he
Niet zulke dure woorden gebruikenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe dan maar de managementsamenvatting, aangevuld met wat ik nog niet weet.
He omdat we elkaar liefkozend noemen naar personages uit een van onze favoriete films, wil niet zeggen dat we een eng klef setje zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
True.
Ik ken nog zo'n koppel, vrienden van date. En daar erger ik me echt aan. Laatst zei ik dat ik minder romantisch was dan date tegen ze en toen keken ze me echt aan wat wij in godsnaam met elkaar deden dan. En nu met carnaval zijn ze ook als setje verkleed
. En ik weet gewoon dat hij gewoon overal in meegaat bij haar omdat het anders ruzie is
.
Schiet nou maar gewoon op voor ik andere maatregelen ga inzetten om het te weten te komen.quote:
Ik ken je niet. Dat soort beelden krijg ik bij honey bunny!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He omdat we elkaar liefkozend noemen naar personages uit een van onze favoriete films, wil niet zeggen dat we een eng klef setje zijn
Like?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schiet nou maar gewoon op voor ik andere maatregelen ga inzetten om het te weten te komen.
quote:
Da's toch nie echt!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:58 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]![]()
Zelden heb ik zo goed gelachen: KLB / Ik ben woedend.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken je niet. Dat soort beelden krijg ik bij honey bunny!
Neh, te makkelijk.quote:
Ik weet niet of ik dit nou heel fout of heel voorspelbaar moet vinden eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He omdat we elkaar liefkozend noemen naar personages uit een van onze favoriete films, wil niet zeggen dat we een eng klef setje zijn
I don't really carequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit nou heel fout of heel voorspelbaar moet vinden eerlijk gezegd
't Blijft burgerlullerij van de hoogste orde.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:16 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet niet of ik dit nou heel fout of heel voorspelbaar moet vinden eerlijk gezegd
Absoluut.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef missbehavin het volgende:
ik ben toch ook een enorme burgertrut
Liever een blokje kaas bij de wodka, maar bedanktquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:21 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Nog een koekje bij de koffie?
Baco.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:22 schreef missbehavin het volgende:
Liever een blokje kaas bij de wodka, maar bedankt
Lekker gek, op de bank, met een glaasje rosé, in je onepiecequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef missbehavin het volgende:
ik ben toch ook een enorme burgertrut
Vraag dan gewoon om de TT aan te passen...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Wie opent er nou op zaterdag avond een VrijMiBo topic?
Of negeer die zeiksnor gewoon.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:24 schreef Little_Dolls het volgende:
Vraag dan gewoon om de TT aan te passen...
Rosé, really?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker gek, op de bank, met een glaasje rosé, in je onepiece
Of een hip flesje Jillzquote:
Veruit de beste.quote:
Breng je mij dan een stuk of 15 vodka-martini's? I has need for them.quote:
Als ik van jou aan de Jilzz moet? Nuhuhquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Breng je mij dan een stuk of 15 vodka-martini's? I has need for them.
Jilzzquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik van jou aan de Jilzz moet? Nuhuh
Kun je mooi in je sneeuwruimerkostuum gaan Carnelallen!quote:
Nee hoor, drink wat je wilquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik van jou aan de Jilzz moet? Nuhuh
quote:
Bende gij gek of zo?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je mooi in je sneeuwruimerkostuum gaan Carnelallen!
Nee, anders had ik nu wel meegelopen in één of andere carnavalsoptocht.quote:
Die zijn toch nooit des avonds gekkie!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, anders had ik nu wel meegelopen in één of andere carnavalsoptocht.
Oiquote:
Geen idee, daar weet ik gelukkig niks van af.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die zijn toch nooit des avonds gekkie!
Jawel hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zijn toch nooit des avonds gekkie!
Veel plezier maar ik beloof niks.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, de sneeuw door dus.
Breek de boel niet af terwijl ik weg ben kinders!
De roséetjes beginnen te werken?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:56 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin schopt recalcitrant om zich heen
Oh ik ga zo lekker gek doen, wiehoooo!quote:
quote:
Topic killquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:43 schreef Barbusse het volgende:
Isn't it awfully nice to have a penis?
Isn't it frightfully good to have a dong?
It's swell to have a stiffy.
It's divine to own a dick,
From the tiniest little tadger
To the world's biggest prick.
So, three cheers for your Willy or John Thomas.
Hooray for your one-eyed trouser snake,
Your piece of pork, your wife's best friend,
Your Percy, or your cock.
You can wrap it up in ribbons.
You can slip it in your sock,
But don't take it out in public,
Or they will stick you in the dock,
And you won't come back.
Heb ik in ieder geval iets voor elkaar gekregen vanavondquote:
http://www.ohkut.com/quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:11 schreef missbehavin het volgende:
Had het nou over vagina's gegaan...
quote:Sit on my face, and tell me that you love me
I'll sit on your face and tell you I love you, too
I love to hear you ORALIZE
When I'm between your thighs
You blow me away
Sit on my face and let my lips embrace you
I'll sit on your face and THEN I'LL LOVE YOU TRULY
Life can be fine if we both sixty-nine
IF WE sit on our faces in all sorts of places and play
'Till we're blown away
Nee hoor, niet echtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:25 schreef missbehavin het volgende:
Ben ik nu heel slecht dat ik niet wil dat iemand op mijn gezicht zit maar het andersom wel wil?
quote:
Niet zo hard meer helaas...quote:Op zondag 10 februari 2013 00:51 schreef Strani het volgende:
Loopt deze SC nog een beetje eigenlijk?
Als gevolg van het uitwisselen van lichaamssappen met CL?quote:
Gezien de grote aantrekkingskracht die je uitoefent is dat geeneens zo'n rare suggestie.quote:
Noem je dr nou dik?quote:Op zondag 10 februari 2013 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de grote aantrekkingskracht die je uitoefent
Nee, dat doe jij nu min of meer.quote:
Het is zondag! Doe beide! Het kan niet op! The sky is the limit!quote:Op zondag 10 februari 2013 10:42 schreef KomtTijd... het volgende:
zal ik meer kotsen of misselijk blijven?
quote:Op zondag 10 februari 2013 10:42 schreef KomtTijd... het volgende:
zal ik meer kotsen of misselijk blijven?
De wittebroodsweken zijn wel zo'n beetje over he?quote:Op zondag 10 februari 2013 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Je noemt me dik en je wilt me onderkotsen. Nou, lekker is dat
En ik krijg nog geld van je!quote:Op zondag 10 februari 2013 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Je noemt me dik en je wilt me onderkotsen. Nou, lekker is dat
Heeft ze dat niet op het nachtkastje gelegd, zoals gebruikelijk is?quote:
*Badum-tssjjjjquote:Op zondag 10 februari 2013 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft ze dat niet op het nachtkastje gelegd, zoals gebruikelijk is?
Nurksen?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
wat rustig hier! ik zou bijna vragen of iedereen aan het carnavallen is, maar daar ken ik die nurksen hier iets te goed voor
quote:
Het was de bedoeling dat ik zou gaan carnavallen. Een allergische reactie op iets heeft daar echter een streep door gezet.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
wat rustig hier! ik zou bijna vragen of iedereen aan het carnavallen is, maar daar ken ik die nurksen hier iets te goed voor
Allergisch zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 15:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat ik zou gaan carnavallen. Een allergische reactie op iets heeft daar echter een streep door gezet.![]()
Dus blijft het bij maar één avond.
same here! volgens mij ben ik allergisch voor alcoholquote:Op zondag 10 februari 2013 15:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat ik zou gaan carnavallen. Een allergische reactie op iets heeft daar echter een streep door gezet.![]()
Dus blijft het bij maar één avond.
Geloofwaardiger is dat je meer drinkt dan je aan kan. Da's geen allergie, da's gewoon dom.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
same here! volgens mij ben ik allergisch voor alcoholik voel me ellendig
ik hou het toch maar op een allergiequote:Op zondag 10 februari 2013 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geloofwaardiger is dat je meer drinkt dan je aan kan. Da's geen allergie, da's gewoon dom.
Slappe hap!quote:Op zondag 10 februari 2013 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
ik hou het toch maar op een allergie
Ik heb geen noemenswaardige kater maar ik zit totaal onder de rode vlekkenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
same here! volgens mij ben ik allergisch voor alcoholik voel me ellendig
quote:
Aanbieden kan prima. Voor de uitvoering even een stiller plekje vinden idd.quote:
Welk nummer?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:04 schreef missbehavin het volgende:
Het heeft een dikke week geduurd maar ik heb eindelijk het nummer gevonden wat ik nergens kon vinden!
oh hoe heerlijk, het gevoel dat de autist in je even rustig adem kan halen
April March -Chick Habit. Maar ik wist dus niks meer, artiest niet, titel nietquote:
Lastig zoeken dan ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:10 schreef missbehavin het volgende:
April March -Chick Habit. Maar ik wist dus niks meer, artiest niet, titel niet
quote:
Zelfs Gerard had me niet kunnen helpen denk ik, ik kon nog geen stukje tekst zingen ofzoquote:
En een coverquote:
Er blijft weinig over van dat nummer zo. Die hele zoektocht naar een vertaalde coverquote:
Hahaha ja. Maar ik heb rust nu godt, datis ook wat waardquote:Op maandag 11 februari 2013 08:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er blijft weinig over van dat nummer zo. Die hele zoektocht naar een vertaalde cover
France Gallquote:
Dank je. Nu wil ik naar de Provencequote:Op maandag 11 februari 2013 09:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
France Gall
Dan kan deze ook niet ontbreken.
de oven?quote:
Dan ben je een dag te laat.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:19 schreef L-E het volgende:
Air! Ik heb gedroomd dat ik naar jouw verjaardag mocht komen.
Heb ik je verjaardag gemist?quote:
De kip was nog geheel rauw na een uur in de oven, niet leukquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 09:22 schreef L-E het volgende:
Was jij gisteren jarig?Wat bijzonder dat ik dan over je droom.
Waarom wist ik dat niet?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat. Ik voel mij helemaal bijzonder. Zo'n mooi cadeau heb ik nog nooit gehad voor mijn verjaardag.
Omdat het je geen reet interesseert blijkbaar.quote:
Ik ben je de afgelopen 10 minuten wéér een stukje leuker gaan vinden. Ik wist niet dat dat nog kon.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:25 schreef L-E het volgende:
Gefeliciteerd dan Air!
In mijn droom durfde ik niet goed naar je feestje te gaan. Was bang dat je me irl niet leuk meer zou vindenEn Miss was in de droom nergens te bekennen.
Ja ik heb net al even gebeldquote:Op maandag 11 februari 2013 09:20 schreef missbehavin het volgende:
Ze willen m vast wel voor je op zijn plek zetten
quote:Op maandag 11 februari 2013 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat het je geen reet interesseert blijkbaar.
Deze dag blijft maar slechter worden hequote:Op maandag 11 februari 2013 09:25 schreef L-E het volgende:
Gefeliciteerd dan Air!
In mijn droom durfde ik niet goed naar je feestje te gaan. Was bang dat je me irl niet leuk meer zou vindenEn Miss was in de droom nergens te bekennen.
Ik kan geen andere reden verzinnen.quote:
Jij ook ja.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:27 schreef CherryLips het volgende:
O Air
Ook helemaal gemist![]()
Nog van harte gefeliciteerd
Hooguit voor het falen van de oven van L-E. Hoe durf je.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:28 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb gisteren wel gedroomd dat ik een kip in de oven ging braden, Air, ms was het symbolisch?
Ja, dat stond symbool voor mijn mislukte kip. En ik was op Air zn feestje. Dus jij ook, soort van!quote:Op maandag 11 februari 2013 09:28 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb gisteren wel gedroomd dat ik een kip in de oven ging braden, Air, ms was het symbolisch?
Dat was ze niet. Maar jij was er wel... Jij wel!quote:Op maandag 11 februari 2013 09:30 schreef L-E het volgende:
Ja, dat stond symbool voor mijn mislukte kip. En ik was op Air zn feestje. Dus jij ook, soort van!
quote:Op maandag 11 februari 2013 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat stond symbool voor mijn mislukte kip. En ik was op Air zn feestje. Dus jij ook, soort van!
Er moet toch iets zijn! Iets met warmte die ik voor je voel, je bent mijn lieve kippetje, IETS!quote:Op maandag 11 februari 2013 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hooguit voor het falen van de oven van L-E. Hoe durf je.
Hush jij, klinkt heel logischquote:
Kippenborst misschien? Stuur mij een foto van je tieten als verlaat cadeau en dan weet ik dat je spijt oprecht is. Anders zijn het gewoon neptranen.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:31 schreef missbehavin het volgende:
Er moet toch iets zijn! Iets met warmte die ik voor je voel, je bent mijn lieve kippetje, IETS!
quote:Op maandag 11 februari 2013 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kippenborst misschien? Stuur mij een foto van je tieten als verlaat cadeau en dan weet ik dat je spijt oprecht is. Anders zijn het gewoon neptranen.
quote:
Het is maandagochtend. Laat mij lekker, schoonheden julliequote:Op maandag 11 februari 2013 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hush jij, klinkt heel logisch
Dat beoordeel ik zelf wel aan de hand van je cadeautje.quote:
Wel kalkoenentetters?quote:
I stand corrected.quote:
Ik ben slechts oplossingsgericht aan het meedenken voor Airs verjaardagscadeauquote:
quote:
Niet nodig. Ze heeft op subtiele wijze voorzien in mijn behoefte.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:37 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben slechts oplossingsgericht aan het meedenken voor Airs verjaardagscadeau
Heldinquote:Op maandag 11 februari 2013 09:41 schreef L-E het volgende:
Volgens mij heb ik de vaatwasser gemaakt.
Mooi, dan kan ik weer verder met mijn mondaymorningblues.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet nodig. Ze heeft op subtiele wijze voorzien in mijn behoefte.
Jaja, schiet nou maar op met het uitvoeren van je belofte, anders zeg ik alsnog dat je niks hebt opgestuurd.quote:
Ik lig niet in bed, maar ook hier geen blues. Mijn leven.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik lig nog in bed, geen blues hier
Die luxe heb ik dan helaas nietquote:Op maandag 11 februari 2013 09:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik lig niet in bed, maar ook hier geen blues. Mijn leven.
Belofte?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, schiet nou maar op met het uitvoeren van je belofte, anders zeg ik alsnog dat je niks hebt opgestuurd.
Sorryquote:Op maandag 11 februari 2013 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die luxe heb ik dan helaas niet
Mag ik mijn flitsende kantoorplek inruilen voor een plekje in jouw bed dan? Ik zit hier verplicht langlaufwedstrijden te kijkenquote:Op maandag 11 februari 2013 09:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik lig nog in bed, geen blues hier
Dat geldt voor mij vanmiddag pas weer vrees ikquote:Op maandag 11 februari 2013 09:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik lig niet in bed, maar ook hier geen blues. Mijn leven.
quote:Op maandag 11 februari 2013 09:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik mijn flitsende kantoorplek inruilen voor een plekje in jouw bed dan? Ik zit hier verplicht langlaufwedstrijden te kijken![]()
Kraan opengedraaid?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:41 schreef L-E het volgende:
Volgens mij heb ik de vaatwasser gemaakt.
Stekker in het stopcontact gestopt.quote:
Of te vroeg uitgezet waardoor het vorige programma nog niet was afgelopen. Weer aanzetten, programma afmaken en dan doet 'ie het weer.quote:
quote:
Oke, volgend jaar ga ik jouw verjaardag ook gewoon negeren.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of te vroeg uitgezet waardoor het vorige programma nog niet was afgelopen. Weer aanzetten, programma afmaken en dan doet 'ie het weer.
Dat is nog een graadje ergerquote:Op maandag 11 februari 2013 09:49 schreef missbehavin het volgende:
Het sneeuw equivalent van nordic walking
Jij hebt er ook één. Waar heb je anders een kind voor?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:50 schreef missbehavin het volgende:
Verwende nesten met jullie vaatwassers
Ws voelde hij zich niet zo gepusht door die hoge verwachtingen van julliequote:Op maandag 11 februari 2013 09:50 schreef L-E het volgende:
[..]![]()
Nee serieus, hij doet het al twee weken niet. Dus we hebben m al twee weken uit staan. Ik dacht net, ik zet m weer eens aan (al vaker geprobeerd natuurlijk) en nu draait hij gewoon zijn programma. Geen idee wat ik dan goed heb gedaan, maar het lijkt te werken.
Lijkt mij typisch zo'n actie voor jouw kerel. Dat jij zo briljant bent dat je dat weer oplost.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:50 schreef L-E het volgende:
Oke, volgend jaar ga ik jouw verjaardag ook gewoon negeren.
quote:Op maandag 11 februari 2013 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt er ook één. Waar heb je anders een kind voor?
Inderdaad. Kleuter stofzuigt tegenwoordig. Je moet ze wel een beetje goed benutten, die kinderen, anders kosten ze alleen maar geld en haal je er voor jezelf niets uit.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt er ook één. Waar heb je anders een kind voor?
Minstens twee dingen al in het afgelopen half uur.quote:
Deze vrouw weet...quote:Op maandag 11 februari 2013 09:52 schreef L-E het volgende:
Inderdaad. Kleuter stofzuigt tegenwoordig. Je moet ze wel een beetje goed benutten, die kinderen, anders kosten ze alleen maar geld en haal je er voor jezelf niets uit.
Ik ben wel de handigere van ons twee ja. En dat wil echt wat zeggen.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij typisch zo'n actie voor jouw kerel. Dat jij zo briljant bent dat je dat weer oplost.
En binnenkort heb je KT.quote:
Ik faal zo hardquote:Op maandag 11 februari 2013 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minstens twee dingen al in het afgelopen half uur.
Vrouwen die ook goed zijn met hun handen.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:53 schreef L-E het volgende:
Ik ben wel de handigere van ons twee ja. En dat wil echt wat zeggen.
quote:Op maandag 11 februari 2013 09:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Je ligt nog in bed op maandagochtend, je doet ook dingen goed!
Zo'n technerd is het wel volgens mij. Dan komt het met de seks ook wel goed, want dan heeft 'ie er al minstens 10.000 uur porno opzitten, dus standjes weet 'ie wel.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Die kan hopelijk de vaatwasser maken
Arme CL, porno standjes moeten nadoenquote:Op maandag 11 februari 2013 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n technerd is het wel volgens mij. Dan komt het met de seks ook wel goed, want dan heeft 'ie er al minstens 10.000 uur porno opzitten, dus standjes weet 'ie wel.
Die komen uiteraard ook op film, dat hoort zo.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Arme CL, porno standjes moeten nadoen
Wat is er mis met pornostandjes?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Arme CL, porno standjes moeten nadoen
Oh niks hoor, ik lig er ook altijd zo bij, mijn reet opengesperd enzoquote:Op maandag 11 februari 2013 09:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is er mis met pornostandjes?
Zoals je nu ook in bed ligt te FOK!ken enzo.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:00 schreef missbehavin het volgende:
Oh niks hoor, ik lig er ook altijd zo bij, mijn reet opengesperd enzo
Precies!quote:Op maandag 11 februari 2013 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals je nu ook in bed ligt te FOK!ken enzo.
Altijd is nou ook weer een beetje te vaak vind je niet? Lijkt me bijzonder onhandig tijdens het afwassen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Reuze handig juist, kun je mooi het bestek inzetten om te laten afdruipen.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:03 schreef Barbusse het volgende:
Altijd is nou ook weer een beetje te vaak vind je niet? Lijkt me bijzonder onhandig tijdens het afwassen bijvoorbeeld.![]()
Misschien toch tijd voor een vaatwasser dus.....
Schaam je je dat het idee je een beetje opwindt?quote:
Oi godverdomme. Visueel ingesteld hier, dank voor de MI. Nu heb ik geen honger meer.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Reuze handig juist, kun je mooi het bestek inzetten om te laten afdruipen.
Dan kun je de restanten van je eten ook mooi in die opengesperde anus dumpen.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:06 schreef Barbusse het volgende:
Oi godverdomme. Visueel ingesteld hier, dank voor de MI. Nu heb ik geen honger meer.
Ze kijkt nu met heel andere ogen naar de staafmixer in ieder geval.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schaam je je dat het idee je een beetje opwindt?
Dat niet, maar ik kan nu nooit meer bestek in het vaatwasserrekje zetten zonder aan de opengesperde anus van Miss te denken.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schaam je je dat het idee je een beetje opwindt?
Ok. MissB, trek in een knapperige baquette met tomaat, mozarella en rosbief?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je de restanten van je eten ook mooi in die opengesperde anus dumpen.
quote:Op maandag 11 februari 2013 10:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik kan nu nooit meer bestek in het vaatwasserrekje zetten zonder aan de opengesperde anus van Miss te denken.
quote:Op maandag 11 februari 2013 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok. MissB, trek in een knapperige baquette met tomaat, mozarella en rosbief?
Mooie reden om je kerel en/of kind voortaan de vaatwasser te laten in- en uitruimen.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:08 schreef L-E het volgende:
Dat niet, maar ik kan nu nooit meer bestek in het vaatwasserrekje zetten zonder aan de opengesperde anus van Miss te denken.
Zo zien vrouwen er van nature uit toch?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach gos, die doen al zó enorm veel voor mij.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie reden om je kerel en/of kind voortaan de vaatwasser te laten in- en uitruimen.
Je geld is binnenquote:Op maandag 11 februari 2013 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat mis ik? Ik was even poepen.
quote:Op maandag 11 februari 2013 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een droge zin.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je wil graag haar billen schoon likken gezien de smiley?
KT's verwachtingen van jequote:Op maandag 11 februari 2013 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De romatiek spettert ervan af, nietwaar?quote:
Heb je het nu over de substantie van CL haar poep? Te droog kan pijn doen hequote:Op maandag 11 februari 2013 10:22 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een droge zin.
Ja, klopt.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je het nu over de substantie van CL haar poep? Te droog kan pijn doen he
Ho, ik sta hier buiten!quote:
Te harde ontlasting.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Droge poep? Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen
Dit is natte poepquote:Op maandag 11 februari 2013 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Waarom?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:31 schreef L-E het volgende:
Ben ik te overmoedig als ik nu de oven ook wil fixen?
Dat laten we even afhangen van het nieuws van de komende dagen. Zo'n gasexplosie vind je meestal wel terug op het journaal.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:31 schreef L-E het volgende:
Zeker niet! Gewoon doen!quote:Op maandag 11 februari 2013 10:31 schreef L-E het volgende:
Ik stuur de kat vast even naar buiten. Dan hebben we tenminste een overlevende.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat laten we even afhangen van het nieuws van de komende dagen. Zo'n gasexplosie vind je meestal wel terug op het journaal.
quote:Op maandag 11 februari 2013 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik aan viooltjesquote:Op maandag 11 februari 2013 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet bij droge kak echt aan paardenkak denken.
Ik aan de opengesperde anus van missb. Als het zo doortocht blijft 't nooit lang vochtig daarbinnenquote:
Staat die op de tocht ja?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:48 schreef AirwiN het volgende:
opengesperde anus van missb. Als het zo doortocht blijft 't nooit lang vochtig
Ze beweerde zonet van wel ja.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik aan de opengesperde anus van missb. Als het zo doortocht blijft 't nooit lang vochtig daarbinnen
Gevaarlijke dingen om te melden over jezelf als er bijna een nieuw topic wordt geopend.quote:
Dat ze dat meldt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |