Mijn allessie?quote:
Waar blijft die PM?quote:
quote:
Dat is reden tot vechtscheiding imho.quote:
Omg. Bij een vrouw kan ik er nog wel tegenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nooo!
Pumpkin. En hij mij Honey Bunny
Doe dan maar de managementsamenvatting, aangevuld met wat ik nog niet weet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:03 schreef Tegan het volgende:
Jij weet de meeste van mijn geheimpjes al schatje.
Wanneer gaan jullie een restaurant beroven?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nooo!
Weet je zeker dat hij geen Honey Boo zegt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:03 schreef missbehavin het volgende:
Nooo!
Well, als wij het maar trekken hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg. Bij een vrouw kan ik er nog wel tegen.
Alleen als ik teveel gegeten hebquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij geen Honey Boo zegt?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie een restaurant beroven?
Begrijpelijk...quote:
Truequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Well, als wij het maar trekken he
Niet zulke dure woorden gebruikenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe dan maar de managementsamenvatting, aangevuld met wat ik nog niet weet.
He omdat we elkaar liefkozend noemen naar personages uit een van onze favoriete films, wil niet zeggen dat we een eng klef setje zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
True.
Ik ken nog zo'n koppel, vrienden van date. En daar erger ik me echt aan. Laatst zei ik dat ik minder romantisch was dan date tegen ze en toen keken ze me echt aan wat wij in godsnaam met elkaar deden dan. En nu met carnaval zijn ze ook als setje verkleed
. En ik weet gewoon dat hij gewoon overal in meegaat bij haar omdat het anders ruzie is
.
Schiet nou maar gewoon op voor ik andere maatregelen ga inzetten om het te weten te komen.quote:
Ik ken je niet. Dat soort beelden krijg ik bij honey bunny!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He omdat we elkaar liefkozend noemen naar personages uit een van onze favoriete films, wil niet zeggen dat we een eng klef setje zijn
Like?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schiet nou maar gewoon op voor ik andere maatregelen ga inzetten om het te weten te komen.
quote:
Da's toch nie echt!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:58 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]![]()
Zelden heb ik zo goed gelachen: KLB / Ik ben woedend.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken je niet. Dat soort beelden krijg ik bij honey bunny!
Neh, te makkelijk.quote:
Ik weet niet of ik dit nou heel fout of heel voorspelbaar moet vinden eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He omdat we elkaar liefkozend noemen naar personages uit een van onze favoriete films, wil niet zeggen dat we een eng klef setje zijn
I don't really carequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit nou heel fout of heel voorspelbaar moet vinden eerlijk gezegd
't Blijft burgerlullerij van de hoogste orde.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:16 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet niet of ik dit nou heel fout of heel voorspelbaar moet vinden eerlijk gezegd
Absoluut.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef missbehavin het volgende:
ik ben toch ook een enorme burgertrut
Liever een blokje kaas bij de wodka, maar bedanktquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:21 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Nog een koekje bij de koffie?
Baco.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:22 schreef missbehavin het volgende:
Liever een blokje kaas bij de wodka, maar bedankt
Lekker gek, op de bank, met een glaasje rosé, in je onepiecequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef missbehavin het volgende:
ik ben toch ook een enorme burgertrut
Vraag dan gewoon om de TT aan te passen...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Wie opent er nou op zaterdag avond een VrijMiBo topic?
Of negeer die zeiksnor gewoon.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:24 schreef Little_Dolls het volgende:
Vraag dan gewoon om de TT aan te passen...
Rosé, really?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker gek, op de bank, met een glaasje rosé, in je onepiece
Of een hip flesje Jillzquote:
Veruit de beste.quote:
Breng je mij dan een stuk of 15 vodka-martini's? I has need for them.quote:
Als ik van jou aan de Jilzz moet? Nuhuhquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Breng je mij dan een stuk of 15 vodka-martini's? I has need for them.
Jilzzquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik van jou aan de Jilzz moet? Nuhuh
Kun je mooi in je sneeuwruimerkostuum gaan Carnelallen!quote:
Nee hoor, drink wat je wilquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik van jou aan de Jilzz moet? Nuhuh
quote:
Bende gij gek of zo?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je mooi in je sneeuwruimerkostuum gaan Carnelallen!
Nee, anders had ik nu wel meegelopen in één of andere carnavalsoptocht.quote:
Die zijn toch nooit des avonds gekkie!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, anders had ik nu wel meegelopen in één of andere carnavalsoptocht.
Oiquote:
Geen idee, daar weet ik gelukkig niks van af.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die zijn toch nooit des avonds gekkie!
Jawel hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zijn toch nooit des avonds gekkie!
Veel plezier maar ik beloof niks.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, de sneeuw door dus.
Breek de boel niet af terwijl ik weg ben kinders!
De roséetjes beginnen te werken?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:56 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin schopt recalcitrant om zich heen
Oh ik ga zo lekker gek doen, wiehoooo!quote:
quote:
Topic killquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:43 schreef Barbusse het volgende:
Isn't it awfully nice to have a penis?
Isn't it frightfully good to have a dong?
It's swell to have a stiffy.
It's divine to own a dick,
From the tiniest little tadger
To the world's biggest prick.
So, three cheers for your Willy or John Thomas.
Hooray for your one-eyed trouser snake,
Your piece of pork, your wife's best friend,
Your Percy, or your cock.
You can wrap it up in ribbons.
You can slip it in your sock,
But don't take it out in public,
Or they will stick you in the dock,
And you won't come back.
Heb ik in ieder geval iets voor elkaar gekregen vanavondquote:
http://www.ohkut.com/quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:11 schreef missbehavin het volgende:
Had het nou over vagina's gegaan...
quote:Sit on my face, and tell me that you love me
I'll sit on your face and tell you I love you, too
I love to hear you ORALIZE
When I'm between your thighs
You blow me away
Sit on my face and let my lips embrace you
I'll sit on your face and THEN I'LL LOVE YOU TRULY
Life can be fine if we both sixty-nine
IF WE sit on our faces in all sorts of places and play
'Till we're blown away
Nee hoor, niet echtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:25 schreef missbehavin het volgende:
Ben ik nu heel slecht dat ik niet wil dat iemand op mijn gezicht zit maar het andersom wel wil?
quote:
Niet zo hard meer helaas...quote:Op zondag 10 februari 2013 00:51 schreef Strani het volgende:
Loopt deze SC nog een beetje eigenlijk?
Als gevolg van het uitwisselen van lichaamssappen met CL?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |