wanneer ga je naar coldplayquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
WOOOOHOOOOOOOOOO KAISER CHIEFS WAREN TEGEK GISTER!!
??quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:40 schreef FZN05 het volgende:
wow is het nu alweer zerious request wie zitten er in het glazen huis????
ik hoop gerard egdom en chiel belen weer die zijn echt goed!!!!!
o lol wat een chanant zegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:41 schreef FZN05 het volgende:
[..]
ik hoorde net op de radio zeggen zerioes request
Mwah daar hoef ik niet zo nodig heenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wanneer ga je naar coldplay
Die worden groot let maar op
Als je niet weet waar je over praat, zeg dan nietsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Ah, D. is homo. Leuk om te weten.
Ik weet wel waar ik het over heb, dus ik zeg wel wat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je over praat, zeg dan niets
Dat blijkt nergens uitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ik het over heb, ...
Dat kost je klauwen vol met poen of niet??quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah daar hoef ik niet zo nodig heen
Donderdag Traumhelikopter gezien in Concerto Amsterdam, gister Kaiser Chiefs (en Heavyball als support). Vandaag Jacco Gardner in Sound Haarlem en Vox Von Braun in Concerto Amsterdam!
Nog in de planning:
23 mei - Allah-Las (Melkweg)
2 juni - Lucinda Williams (Paradiso)
5 juni - Neil Young & Crazy Horse (Ziggo Dome)
8 juni - Neil Young & Crazy Horse (Brussel)
15 juli - Neil Young & Crazy Horse (Keulen)
21 augustus - System of a Down (Ziggo Dome)
ahahhahahahahhah duiven 21quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
Waar leeft carnaval het meest? Wat dacht je van Den Helder op plaats 8!
[ afbeelding ]
Zwolle, momenteel Sassendonk, staat er niet eens tussenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een random lijst zeg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahhahahahahhah duiven 21
ik ga stuk hier
helemaal geen carnaval daar ofzo
hahahhahahah echt 0,0 carnaval
ahahah prachtig
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zwolle, momenteel Sassendonk, staat er niet eens tussen![]()
Goedenavond
Ze hebben gekeken naar waar de meeste carnavalsspullen zijn gekocht ofzoquote:
Hij heeft wel goede platen gemaakt, maar het meeste is inderdaad van die commerciële troep.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Robbie WilliamsKan ik zo slecht tegen..
Geweldige entertainerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Robbie WilliamsKan ik zo slecht tegen..
Werd daar ook pepsi pop georganiseerd? Daar ben ik in de zeroes nog geweest.quote:
Nooit van gehoord maar als ik op google zoek is dat in Ahoy geweest..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Werd daar ook pepsi pop georganiseerd? Daar ben ik in de zeroes nog geweest.
Nu niet meer?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Bodyrox - Yeah Yeah, jezus man toen luisterde ik nog ID & T radio/slamfm
Nooit meer eigenlijk, zap er in de auto wel eens langs, ik hoor dan alleen maar reclame met een keiharde irritante beat op de achtergrondquote:
Mooie TT.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef Paul het volgende:
TV / Giel Beelen maar radio vanuit Keniaanse sloppenwijken
Haai Rollufquote:
kijken op je ipad?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Haai Rolluf![]()
Drama hier; ik heb geen tv tot m'n beschikking... Wat moet ik nu de halve nacht doen?!
Galaxy Tabquote:
http://live.ntr.nl/quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
Galaxy Tab
En nee, dat kijkt ruk. Bovendien heb ik de oplader niet mee, dus die gaat het niet zo lang volhouden
Geen pc met geluidskaart hier en in liplezen ben ik via tv/beeldscherm niet goedquote:
Tsja. Ik en mijn adviezen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:34 schreef minthy het volgende:
Rolf daar ben ik niet van gediend. Ga maar naar je vriendin.
Mee eens.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een kreng ben ik eigenlijk ook...
En ik moet werken. Verdomme.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik moet werken. Verdomme.
En het stikt van de lawaaischoppers buiten, carnaval... FML!!1
Dat dempt wel mooi het geluid van relschoppers op straat. Als die al op straat kunnen lopen, that isquote:Op zondag 10 februari 2013 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Amerikaan kan niet naar zijn werk!
Werken! Al zie ik net op de klok dat ik al een half uur vrij ben...quote:
Dus nu ga je naar huis?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Werken! Al zie ik net op de klok dat ik al een half uur vrij ben...
Nope, ik blijf logeren op m'n werk. Om 10u mag ik naar huis (mits er zich geen calamiteiten voordoen)quote:
Ah, logeren op je werk, daar had ik het een half uur geleden nog overquote:Op zondag 10 februari 2013 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, ik blijf logeren op m'n werk. Om 10u mag ik naar huis (mits er zich geen calamiteiten voordoen)
Niks aan hoor, je doet geen oog dicht (zeker nu niet, veel rumoer op straat)quote:Op zondag 10 februari 2013 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, logeren op je werk, daar had ik het een half uur geleden nog over
Dus je blijft tot 10:00u wakker?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks aan hoor, je doet geen oog dicht (zeker nu niet, veel rumoer op straat)
Vaak tot een uurtje of 6, moet om 7:30 weer opquote:
Waarom moet je dan op, als je om 10:00u pas naar huis hoeft, en je wel al 'afgewerkt' bent?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Vaak tot een uurtje of 6, moet om 7:30 weer op
Er moeten mensen gewekt worden, sommige mensen hebben wat ondersteuning nodig bij het opstaan en mijn collega komt om 9u voor de overdracht. Tussendoor mail bijwerken, ik loop een week achter door ziektequote:Op zondag 10 februari 2013 00:39 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom moet je dan op, als je om 10:00u pas naar huis hoeft, en je wel al 'afgewerkt' bent?
Dus stiekem toch werkenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Er moeten mensen gewekt worden, sommige mensen hebben wat ondersteuning nodig bij het opstaan en mijn collega komt om 9u voor de overdracht. Tussendoor mail bijwerken, ik loop een week achter door ziekte
Ja, tussen 8 en 10u moet ik gewoon werken. Daarna mag ik 2 dagen naar de kloten zijnquote:
Naar de kloten zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, tussen 8 en 10u moet ik gewoon werken. Daarna mag ik 2 dagen naar de kloten zijn
Weinig over te juichen hierquote:
Ik ken dat gevoelquote:Op zondag 10 februari 2013 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Weinig over te juichen hier![]()
Slaap liever in m'n eigen nest
Nee, vroeger weleens gedaan bij bijbaantjes, maar bedoel dat ik na vakanties altijd heel erg kan genieten van mij eigen bedjequote:Op zondag 10 februari 2013 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Je slaapt ook regelmatig op je werk?
Ah, dat gevoel mis ik compleet. Ga nooit op vakantiequote:Op zondag 10 februari 2013 00:50 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, vroeger weleens gedaan bij bijbaantjes, maar bedoel dat ik na vakanties altijd heel erg kan genieten van mij eigen bedje
Nooit?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dat gevoel mis ik compleet. Ga nooit op vakantie
Volgens mij is hier weinig zeroes aanquote:Op zondag 10 februari 2013 00:57 schreef Evertjan het volgende:
Tiesto draait wel lekkere zeroes kneiters
was ook sarcastischquote:Op zondag 10 februari 2013 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is hier weinig zeroes aan
Vroeger hadden we een stacaravan, dus daar hing ik in de weekenden. Een jaar of 4 geleden voor het laatst een lang weekend naar Schiermonnikoog geweest en ooit eens naar de Ardennen voor een werkweek.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:58 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit?
Als in helemaal never? Nimmer?
In je hele leven nog niet op vakantie geweest?
Ik ben ook niet zo'n vakantieganger, maar je wil toch wel wat wereldsteden van dichtbij bekeken hebben?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Vroeger hadden we een stacaravan, dus daar hing ik in de weekenden. Een jaar of 4 geleden voor het laatst een lang weekend naar Schiermonnikoog geweest en ooit eens naar de Ardennen voor een werkweek.
Ik mis het niet
Vooralsnog voel ik die behoefte niet. Veel te druk met werk en studie, ik ben allang blij als ik eens een avondje thuis of bij vrienden/familie benquote:Op zondag 10 februari 2013 01:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n vakantieganger, maar je wil toch wel wat wereldsteden van dichtbij bekeken hebben?
Ow, ok, nouja, ieder zijn/haar dingquote:Op zondag 10 februari 2013 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Vooralsnog voel ik die behoefte niet. Veel te druk met werk en studie, ik ben allang blij als ik eens een avondje thuis of bij vrienden/familie ben
Ja, en keuzes die je maakt. Komt vast ooit wel een keertje goedquote:
Dat had ik na de 80's ookquote:Op zondag 10 februari 2013 01:13 schreef Strani het volgende:
Ik kan in vergelijking tot de 90's Request eigenlijk alleen maar concluderen dat de 00's gewoon enorm tegenvielen, op muzikaal gebied..
Keuzes, behoeftes, potato, aardappelquote:Op zondag 10 februari 2013 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en keuzes die je maakt. Komt vast ooit wel een keertje goed
Klopt, doe mij ook maar de 90'squote:Op zondag 10 februari 2013 01:13 schreef Strani het volgende:
Ik kan in vergelijking tot de 90's Request eigenlijk alleen maar concluderen dat de 00's gewoon enorm tegenvielen, op muzikaal gebied..
Op dit moment vind ik opleiding en werk belangrijk, de rest pak ik over een half jaartje wel weer op. Zwart gat, here I comequote:
Ja, op dit moment, maar je hebt al een paar jaar achter de rug, dus je mening kon ooit anders zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik opleiding en werk belangrijk, de rest pak ik over een half jaartje wel weer op. Zwart gat, here I come
quote:
Oh, dat klopt. Jarenlang samengewoond, maar hij hield helemaal niet van reizen. Jong verkering gekregen (ja jonkies, vroeger had je nog echt verkeringquote:Op zondag 10 februari 2013 01:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, op dit moment, maar je hebt al een paar jaar achter de rug, dus je mening kon ooit anders zijn
Dan zal dat ongetwijfeld goed zitten, maak je geen zorgen!quote:Op zondag 10 februari 2013 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]Dat blijkt! Ik ook wel geloof ik, althans ik heb nog nooit iemand het tegendeel horen beweren.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]Dat blijkt! Ik ook wel geloof ik, althans ik heb nog nooit iemand het tegendeel horen beweren.
Gewoon met "ja". Dat zou ik tenminste gedaan hebbenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een confronterende vraag, hoe moet ik zoiets beantwoorden?
Ja, dat is nu voor mij weer een te moeilijke vraagquote:Op zondag 10 februari 2013 01:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie ben jij?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon met "ja". Dat zou ik tenminste gedaan hebben
Ik heb er nog even over nagedacht en heb besloten je vraag met een volmondig 'Ja' te beantwoordenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat is nu voor mij weer een te moeilijke vraag
Als ik nuchter ben ga ik er over nadenken
KON-mod.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij was het mijn beurt om na te denkenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er nog even over nagedacht en heb besloten je vraag met een volmondig 'Ja' te beantwoorden
Met een vlinder of een wiskundig probleem? Ik zou er in elk geval geen gitaar voor over hebben.quote:
Met de fiets, dat lijkt me het beste!quote:Op zondag 10 februari 2013 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Met een vlinder of een wiskundig probleem? Ik zou er in elk geval geen gitaar voor over hebben.
7,5 kilometer ongeveer, best te doenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat het aan de whiskey ligt
38 minutenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
7,5 kilometer ongeveer, best te doen
Volleyballen gaat stukken sneller met een straaljagerquote:
Hangt er toch van af of de klepel aan de zonnekant draait, vind ik hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Met de fiets, dat lijkt me het beste!
Ok, ik ga wel elders postenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Volleyballen gaat stukken sneller met een straaljager
Eens, mijn waarde. Maar zolang het klokkenspel in de snil hangt, zal je geen iPhone horenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Hangt er toch van af of de klepel aan de zonnekant draait, vind ik hoor.
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens, mijn waarde. Maar zolang het klokkenspel in de snil hangt, zal je geen iPhone horen
Hoe ben je KON-mod geworden btw? Zelf aangemeld of ben je gevraagd?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]Ik zou toch dat ik met jou kon praten!
Ik zei toch zoggen dat dat inderdaad zo isquote:Op zondag 10 februari 2013 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]Ik zou toch dat ik met jou kon praten!
Ik heb een jaartje geleden wel eens door laten schemeren dat het een leuk subforum zou zijn en heb me later ook aangemeld voor mod-schap (niet voor een specifiek forum). Maar uiteindelijk ben ik gevraagdquote:Op zondag 10 februari 2013 01:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe ben je KON-mod geworden btw? Zelf aangemeld of ben je gevraagd?
Trouwen?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zei toch zoggen dat dat inderdaad zo is
Heel scherpquote:Op zondag 10 februari 2013 01:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Nemen we veel kinderen, dan ben je PaStrani
Zo scherp als een mesquote:Op zondag 10 februari 2013 01:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel scherp
Ik kan van jou wel Maminthy maken maar da's toch niet hetzelfde. Trouwen we bij jou thuis of bij mij?
Doe maar bij mij, maar ik woon wel in Spanje, is dat een probleem?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo scherp als een mes![]()
Ik wens sinds gisteren aangesproken te worden als MegaMinthy. Bij voorkeur gezongen, heel hard.
Met dank aan rubbereend![]()
Gut jong, waar komt jou het beste uit?
Fuck man, daar gaan we al... Ik ga nooit op vakantie!quote:Op zondag 10 februari 2013 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe maar bij mij, maar ik woon wel in Spanje, is dat een probleem?
Je kunt hier blijven slapen hoor, sowieso voor de huwelijksnacht natuurlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Fuck man, daar gaan we al... Ik ga nooit op vakantie!
Dat wordt in een dag heen en weer om fietsen, maar dat gaat vast lukken
Dag Loefekequote:Op zondag 10 februari 2013 01:41 schreef heloef het volgende:
Toffe uitzending, heerlijke trip down memory lane.
Ik ben tot de ontdekking gekomen dat normaal radio luisteren niet meer lukt, ik zie iedereen als concurrentie tegenwoordig.
Hey Straniquote:
Loefboef!quote:Op zondag 10 februari 2013 01:41 schreef heloef het volgende:
Ik ben tot de ontdekking gekomen dat normaal radio luisteren niet meer lukt, ik zie iedereen als concurrentie tegenwoordig.
OMG, moet er ook nog geneukt worden dan?!quote:Op zondag 10 februari 2013 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kunt hier blijven slapen hoor, sowieso voor de huwelijksnacht natuurlijk.
Niks moet natuurlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
OMG, moet er ook nog geneukt worden dan?!
Kollere, en dat na dat pokke-end fietsen...quote:Op zondag 10 februari 2013 01:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks moet natuurlijk.
Maar in principe wel ja.
Ik doe al het zware werk wel, deal?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Kollere, en dat na dat pokke-end fietsen...
Foei, dat klinkt wel heul verleidelijk! Kan ik mooi een tukkie doenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe al het zware werk wel, deal?
Denk dat ie z'n eigen uitzending bedoeldequote:Op zondag 10 februari 2013 01:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Loefboef!![]()
Ik hoor eerlijk gezegd verdomd weinig verschil met een normale zaterdagnacht, maar dat kan ook aan mij liggen
Primaquote:Op zondag 10 februari 2013 01:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Foei, dat klinkt wel heul verleidelijk! Kan ik mooi een tukkie doen
Heloefquote:Op zondag 10 februari 2013 01:41 schreef heloef het volgende:
Oh, ik dacht dat hij de meukjes van Tiesto bedoelde.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat ie z'n eigen uitzending bedoelde
Geen idee! Daar ga ik nog eens verdomd goed over nadenken.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima
Goed, zijn er nog onderhandelingspunten de behandelen?
Nee die op TV joh.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat ie z'n eigen uitzending bedoelde
Voor Pino zoeken we een huisje op precies 7km van hier, dat is geen probleem.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee! Daar ga ik nog eens verdomd goed over nadenken.
Een vervelend punt wordt Pino, van hem mag ik niet verder dan 7 kilometer bij hem vandaan verhuizen. En ik mag nog worstenbroodjes eten met rubbereend, daar heb ik ook onwijs zin in![]()
Daarnaast heb ik de dagelijkse zorg voor m'n moeder, ergo; ik kom hier nooit meer weg
Ja maar jij woont in Spanjequote:Op zondag 10 februari 2013 01:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor Pino zoeken we een huisje op precies 7km van hier, dat is geen probleem.
Je moeder wordt mijn schoonmoeder dus daar zullen we langer over moeten onderhandelen.
Ohquote:Op zondag 10 februari 2013 02:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
AhDan zat je in het verkeerde topic.
Zeg, kom je nou al tussen minthy en mij met die kritiek van je?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar jij woont in Spanje
Ik heb niet zoveel met Spanje.
Ik moet er een beetje van huilen.quote:
Ik mag dat. Toch Mint?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg, kom je nou al tussen minthy en mij met die kritiek van je?
Ja, het is tergend.quote:
Ohja, die was ik bijna vergeten. Bedankt.quote:
Nog zo'n muzikaal hoogstandje.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, die was ik bijna vergeten. Bedankt.
Die is baas.quote:
Ik weet nog toen ik dat nummer voor het eerst hoorde, op AT5, ik was 12 volgens mij.quote:
Praktische oplossingenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor Pino zoeken we een huisje op precies 7km van hier, dat is geen probleem.
Je moeder wordt mijn schoonmoeder dus daar zullen we langer over moeten onderhandelen.
Jij bent de enige die er bij mij tussen mag komen. En voor de verandering bedoel ik het dit keer eens niet dubbelzinnig, goed hè?quote:
Giel was er ook gek op http://download.omroep.nl(...)ltoppertjebeelen.mp3quote:Op zondag 10 februari 2013 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik dat nummer voor het eerst hoorde, op AT5, ik was 12 volgens mij.
En leuk dat ik het vond.
Jaaquote:Op zondag 10 februari 2013 02:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij bent de enige die er bij mij tussen mag komen. En voor de verandering bedoel ik het dit keer eens niet dubbelzinnig, goed hè?
Typisch Giel ook weer.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Giel was er ook gek op http://download.omroep.nl(...)ltoppertjebeelen.mp3
quote:
Ik ga nog even belachelijke spelletjes doen op m'n mobiel, het slapen zit er deze nacht echt niet in...quote:
Gemist!!quote:Op zondag 10 februari 2013 08:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
Word je gebeld en gevraagd wat je vandaag gaat doen en zeg je 'ik moet bakken!'x 1000000000000000
Zenuwen much?
Ging toch hartstikke leuk.quote:Op zondag 10 februari 2013 08:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ze hadden vrijdag al gebeld met de vraag of ze me mochten bellen vanochtend. Dus ik mezelf bijna gek maken met oh my, wat gaan ze vragen dan, welke plaat gaan ze draaien enzo... Echt. Waaaaarom zei ik niet gewoon 'ik heb een rustige zondag'?
quote:
Tot ziens!quote:Op zondag 10 februari 2013 10:38 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, de Zwakste Schakel was ook Zeroes
The Remedy ja, ik had hem ook in mijn lijst, maar ik heb em ook gemistquote:Op zondag 10 februari 2013 10:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar, welke, wat?The Remedy? Learnalilgivinanlovin? Heb ik een vermelding gemist?
Nou ja, het ruikt nu wel een stuk frisser in het topic, ook fijnquote:Op zondag 10 februari 2013 10:57 schreef Cee het volgende:
Godver, ik ga ook eens onder een douche staan. Mis de leuke plaatjes.
Remedy iddquote:Op zondag 10 februari 2013 10:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar, welke, wat?The Remedy? Learnalilgivinanlovin? Heb ik een vermelding gemist?
Zeg rotzakje, doe es liefquote:Op zondag 10 februari 2013 11:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou ja, het ruikt nu wel een stuk frisser in het topic, ook fijn
Toen was ik 6..quote:
Wat is dat toch met dat gescheld vandaag... Word net door iemand anders al heks en bitch genoemdquote:
Sorry schatjuhhquote:Op zondag 10 februari 2013 11:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat gescheld vandaag... Word net door iemand anders al heks en bitch genoemd![]()
Pinootjenquote:
en toen deed Timur een tumbleweed naquote:
Rockquote:Op zondag 10 februari 2013 12:05 schreef 3rdRock het volgende:
HALLO ALLEMAAL! IK BEN ER OOK WEER! FIJN HE?
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE BRANDWEERquote:Op zondag 10 februari 2013 12:05 schreef 3rdRock het volgende:
HALLO ALLEMAAL! IK BEN ER OOK WEER! FIJN HE?
Een Snuggie!!!quote:Op zondag 10 februari 2013 12:06 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
venema in een weezersnuggie...
Waarom hebben we dat hier nou nooitquote:
quote:
Een stuk minder groenquote:Op zondag 10 februari 2013 12:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Plaatjes met een link die verlopen. Zie edit.
of rond of zelfs hartvormig.....maar in de meeste gevallen een rechthoekquote:
Mijn tweepersoons bed is ongeveer vierkant.quote:
Je hebt toch een chickie?quote:Op zondag 10 februari 2013 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn tweepersoons bed is ongeveer vierkant.
Ligt lekker hoor in m'n eentje
neem een kat!quote:Op zondag 10 februari 2013 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bigass motherfucker joekeloekes van een boxspring hier.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is op vakantiequote:
fuckantie waarschijnlijk....quote:
ik lig altijd precies op die naadquote:Op zondag 10 februari 2013 12:39 schreef minthy het volgende:
Bigass motherfucker joekeloekes van een boxspring hier.
Dwarsliggen
Ik lig vaak met m'n slechte poot in die naad, grandioze uitvindingquote:Op zondag 10 februari 2013 12:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik lig altijd precies op die naad
Even proberen mijn moraal naar beneden te halen?quote:
Trek het je niet teveel aan, is een grapje volgens mijquote:Op zondag 10 februari 2013 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even proberen mijn moraal naar beneden te halen?
dat laat je gebeurequote:Op zondag 10 februari 2013 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even proberen mijn moraal naar beneden te halen?
Dat snapte ik ook welquote:Op zondag 10 februari 2013 12:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Trek het je niet teveel aan, is een grapje volgens mij
Ik maak me niet zo druk hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat laat je gebeurenee, zal wel loslopen joh! niet te druk maken
Reageer dan verdomme niet zo serieus, mijn empathie begon te overstromenquote:
ik kom je wel lekker warm houden in je huge 2persoonsbed hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik maak me niet zo druk hoor.
En anders heb ik altijd jullie nog!
Sorry lieverd.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Reageer dan verdomme niet zo serieus, mijn empathie begon te overstromen
Ik had voor 3 seconden een pruillip, maar die hangt inmiddels weer normaal.quote:
In Staphorst?quote:
Begint al bijna jaquote:Op zondag 10 februari 2013 12:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Die mogen al haast op voor de tweede ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |