wanneer ga je naar coldplayquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
WOOOOHOOOOOOOOOO KAISER CHIEFS WAREN TEGEK GISTER!!
??quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:40 schreef FZN05 het volgende:
wow is het nu alweer zerious request wie zitten er in het glazen huis????
ik hoop gerard egdom en chiel belen weer die zijn echt goed!!!!!
o lol wat een chanant zegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:41 schreef FZN05 het volgende:
[..]
ik hoorde net op de radio zeggen zerioes request
Mwah daar hoef ik niet zo nodig heenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wanneer ga je naar coldplay
Die worden groot let maar op
Als je niet weet waar je over praat, zeg dan nietsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Ah, D. is homo. Leuk om te weten.
Ik weet wel waar ik het over heb, dus ik zeg wel wat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je over praat, zeg dan niets
Dat blijkt nergens uitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ik het over heb, ...
Dat kost je klauwen vol met poen of niet??quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah daar hoef ik niet zo nodig heen
Donderdag Traumhelikopter gezien in Concerto Amsterdam, gister Kaiser Chiefs (en Heavyball als support). Vandaag Jacco Gardner in Sound Haarlem en Vox Von Braun in Concerto Amsterdam!
Nog in de planning:
23 mei - Allah-Las (Melkweg)
2 juni - Lucinda Williams (Paradiso)
5 juni - Neil Young & Crazy Horse (Ziggo Dome)
8 juni - Neil Young & Crazy Horse (Brussel)
15 juli - Neil Young & Crazy Horse (Keulen)
21 augustus - System of a Down (Ziggo Dome)
ahahhahahahahhah duiven 21quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
Waar leeft carnaval het meest? Wat dacht je van Den Helder op plaats 8!
[ afbeelding ]
Zwolle, momenteel Sassendonk, staat er niet eens tussenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een random lijst zeg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahhahahahahhah duiven 21
ik ga stuk hier
helemaal geen carnaval daar ofzo
hahahhahahah echt 0,0 carnaval
ahahah prachtig
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zwolle, momenteel Sassendonk, staat er niet eens tussen![]()
Goedenavond
Ze hebben gekeken naar waar de meeste carnavalsspullen zijn gekocht ofzoquote:
Hij heeft wel goede platen gemaakt, maar het meeste is inderdaad van die commerciële troep.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Robbie WilliamsKan ik zo slecht tegen..
Geweldige entertainerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Robbie WilliamsKan ik zo slecht tegen..
Werd daar ook pepsi pop georganiseerd? Daar ben ik in de zeroes nog geweest.quote:
Nooit van gehoord maar als ik op google zoek is dat in Ahoy geweest..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Werd daar ook pepsi pop georganiseerd? Daar ben ik in de zeroes nog geweest.
Nu niet meer?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Bodyrox - Yeah Yeah, jezus man toen luisterde ik nog ID & T radio/slamfm
Nooit meer eigenlijk, zap er in de auto wel eens langs, ik hoor dan alleen maar reclame met een keiharde irritante beat op de achtergrondquote:
Mooie TT.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:33 schreef Paul het volgende:
TV / Giel Beelen maar radio vanuit Keniaanse sloppenwijken
Haai Rollufquote:
kijken op je ipad?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Haai Rolluf![]()
Drama hier; ik heb geen tv tot m'n beschikking... Wat moet ik nu de halve nacht doen?!
Galaxy Tabquote:
http://live.ntr.nl/quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
Galaxy Tab
En nee, dat kijkt ruk. Bovendien heb ik de oplader niet mee, dus die gaat het niet zo lang volhouden
Geen pc met geluidskaart hier en in liplezen ben ik via tv/beeldscherm niet goedquote:
Tsja. Ik en mijn adviezen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:34 schreef minthy het volgende:
Rolf daar ben ik niet van gediend. Ga maar naar je vriendin.
Mee eens.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een kreng ben ik eigenlijk ook...
En ik moet werken. Verdomme.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik moet werken. Verdomme.
En het stikt van de lawaaischoppers buiten, carnaval... FML!!1
Dat dempt wel mooi het geluid van relschoppers op straat. Als die al op straat kunnen lopen, that isquote:Op zondag 10 februari 2013 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Amerikaan kan niet naar zijn werk!
Werken! Al zie ik net op de klok dat ik al een half uur vrij ben...quote:
Dus nu ga je naar huis?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Werken! Al zie ik net op de klok dat ik al een half uur vrij ben...
Nope, ik blijf logeren op m'n werk. Om 10u mag ik naar huis (mits er zich geen calamiteiten voordoen)quote:
Ah, logeren op je werk, daar had ik het een half uur geleden nog overquote:Op zondag 10 februari 2013 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, ik blijf logeren op m'n werk. Om 10u mag ik naar huis (mits er zich geen calamiteiten voordoen)
Niks aan hoor, je doet geen oog dicht (zeker nu niet, veel rumoer op straat)quote:Op zondag 10 februari 2013 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, logeren op je werk, daar had ik het een half uur geleden nog over
Dus je blijft tot 10:00u wakker?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks aan hoor, je doet geen oog dicht (zeker nu niet, veel rumoer op straat)
Vaak tot een uurtje of 6, moet om 7:30 weer opquote:
Waarom moet je dan op, als je om 10:00u pas naar huis hoeft, en je wel al 'afgewerkt' bent?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Vaak tot een uurtje of 6, moet om 7:30 weer op
Er moeten mensen gewekt worden, sommige mensen hebben wat ondersteuning nodig bij het opstaan en mijn collega komt om 9u voor de overdracht. Tussendoor mail bijwerken, ik loop een week achter door ziektequote:Op zondag 10 februari 2013 00:39 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom moet je dan op, als je om 10:00u pas naar huis hoeft, en je wel al 'afgewerkt' bent?
Dus stiekem toch werkenquote:Op zondag 10 februari 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Er moeten mensen gewekt worden, sommige mensen hebben wat ondersteuning nodig bij het opstaan en mijn collega komt om 9u voor de overdracht. Tussendoor mail bijwerken, ik loop een week achter door ziekte
Ja, tussen 8 en 10u moet ik gewoon werken. Daarna mag ik 2 dagen naar de kloten zijnquote:
Naar de kloten zijnquote:Op zondag 10 februari 2013 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, tussen 8 en 10u moet ik gewoon werken. Daarna mag ik 2 dagen naar de kloten zijn
Weinig over te juichen hierquote:
Ik ken dat gevoelquote:Op zondag 10 februari 2013 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Weinig over te juichen hier![]()
Slaap liever in m'n eigen nest
Nee, vroeger weleens gedaan bij bijbaantjes, maar bedoel dat ik na vakanties altijd heel erg kan genieten van mij eigen bedjequote:Op zondag 10 februari 2013 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Je slaapt ook regelmatig op je werk?
Ah, dat gevoel mis ik compleet. Ga nooit op vakantiequote:Op zondag 10 februari 2013 00:50 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, vroeger weleens gedaan bij bijbaantjes, maar bedoel dat ik na vakanties altijd heel erg kan genieten van mij eigen bedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |