SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 10-02-2013 13:41:58 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou, ín de sneeuw lopen vind ik niet zo fijn, vorige keer ook gedaan en ondanks dat het wel tof was, werd m'n lichaam toch iets te koud door de sneeuw die op benen en in m'n haar bleef hangen. Was echt té koud toen ik terug was, en had niet 't idee dat 't helemaal gezond wasMaargoed, ik heb er morgen maar mee te leven
Hebben ook vrij laat gelunched, met olijfjes en hummus en haloumi en wat dies meer zij (Mediterraans) en dat komt nu nog zo ongeveer omhoog bij elke beweging, dus nu nog even snel gaan rennen wordt 'm ook niet
Wel zin in m'n run morgen, dat wel
Ja doei.![]()
Ik heb bijna spijt dat ik al gerend heb, het begint hier nu ook een beetje te sneeuwen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
vraagje! ik ben aan het trainen voor de halve marathon, ergens rond de zomer moet het er van komen. hoeveel km deden jullie max in training voor je eerste HM en hoe pakte dat uit?
ik loop nu 15 km op vlak tempo van 11 km per uur en wil een datum gaan prikken, maar wil graag een beetje ervaringen horen zodat ik kan inschatten hoe lang ik minimaal nog moet trainen![]()
het doel is uitlopen maar het lijkt me wel een mooie uitdaging om het tempo boven de 10 gemiddeld te houden![]()
16 a 17 kilometer is voldoendequote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:21 schreef Stefanovic83 het volgende:
vraagje! ik ben aan het trainen voor de halve marathon, ergens rond de zomer moet het er van komen. hoeveel km deden jullie max in training voor je eerste HM en hoe pakte dat uit?
ik loop nu 15 km op vlak tempo van 11 km per uur en wil een datum gaan prikken, maar wil graag een beetje ervaringen horen zodat ik kan inschatten hoe lang ik minimaal nog moet trainen![]()
het doel is uitlopen maar het lijkt me wel een mooie uitdaging om het tempo boven de 10 gemiddeld te houden
Ik zeg: prik maar een datum hoor. Geen probleemF means you're fucked![]()
Ik had twee keer 18km gelopen voor mijn eerste HM en dat was ruim voldoende. Dus wat YUR zegt: prik die datum maar !!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:21 schreef Stefanovic83 het volgende:
het doel is uitlopen maar het lijkt me wel een mooie uitdaging om het tempo boven de 10 gemiddeld te houden![]()
Hahaha dat had ik ook net! Wilde bijna m'n schoenen weer aantrekken omdat de sneeuw zo mooi bleef liggen, maar ik had geen zin om m'n haar droog te föhnen .quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb bijna spijt dat ik al gerend heb, het begint hier nu ook een beetje te sneeuwen![]()
Lopen in een sneeuwbui![]()
Net terug van een heerlijke 9 km. Ging super, zo goed dat ik dacht te hallucineren toen ik langs een weiland met schapen renden. Ze keken me allemaal bijzonder indoctrinerend aan ... Dacht: sheep attack![]()
Schaapies dachten vast: wat een mafkees![]()
![]()
Ik heb ook heerlijk ruim 10km door de sneeuw gelopen:
http://www.endomondo.com/workouts/157890337/2436456
Toch wel genieten, de sneeuwvlokken om je heen en de krakende sneeuw onder je voeten. Blijkbaar had ik het naar mijn zin, want ik heb eigenlijk veel te snel gelopen voor in een training.....![]()
Raar hoe het weer zo verschilt in een klein land. Hier sneeuwde het vannacht vermoedelijk wel maar vandaag geen vlokje gezien.![]()
Hier bij Amersfoort is toch wel een paar centimeter gevallen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:42 schreef Cherryblossom het volgende:
Raar hoe het weer zo verschilt in een klein land. Hier sneeuwde het vannacht vermoedelijk wel maar vandaag geen vlokje gezien.![]()
Hier Ermelo ook een centimeter of 7 denk ik. Ging op een gegeven moment echt redelijk hard. Morgen nog maar even een klein rondje lopen als het droog is, over nieuwe sneeuw loopt het wel lekker! Alleen geen zin om nat te worden.![]()
![]()
Hier alleen natte sneeuw, en dat is helemaal prima
* De_kluizenaar is nog helemaal hyper van zn loopje.
De route die je in runkeeper gekozen hebt hoef je niet te onthouden, onder het lopen kun je op je telefoon de route zien en zien waar jij op de route loopt.
Uiteindelijk zie je onder je routes de tijd en gemiddelde snelheid die je er op liep. Erg goed gedaan moet ik zeggen, ik ga vaker andere route's lopen op die manier!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat is opzich wel een mooi systeem! Dan moet je alleen wel je telefoon vasthouden? Want als je hem op je arm hebt kan je niet makkelijk zien waar en hoe je loopt denk ik?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:56 schreef De_kluizenaar het volgende:
De route die je in runkeeper gekozen hebt hoef je niet te onthouden, onder het lopen kun je op je telefoon de route zien en zien waar jij op de route loopt.
Uiteindelijk zie je onder je routes de tijd en gemiddelde snelheid die je er op liep. Erg goed gedaan moet ik zeggen, ik ga vaker andere route's lopen op die manier!
Op sommige garmins zit geloof ik ook een routefunctie, via een soort van kompas zie je dan waar het volgende punt op je route zit. Zelf nog nooit geprobeerd, maar lijkt me ook best handig.
Hier zie je een beetje hoe dat werkt op de Garmin 405. Maar je kan dus ook routes inladen via Garmin Connect en die dan laten lopen.![]()
Loop je dan met je telefoon in je hand?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:56 schreef De_kluizenaar het volgende:
Uiteindelijk zie je onder je routes de tijd en gemiddelde snelheid die je er op liep. Erg goed gedaan moet ik zeggen, ik ga vaker andere route's lopen op die manier!![]()
ik dacht dat jij een trailer was...quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Vandaag begonnen met het (gratis) "10 km < 55 min." schema op Runkeeper.com. Dit duurt 16 weken, dus ben als het goed is tot eind mei zoet. Het zijn wel 4 trainingen per week (dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag), best wel veel vind ik maar er zitten natuurlijk ook rustige trainingen bij. Vandaag 3,2 km "slow pace" gelopen (kwam op 6:16 min/km) en morgen weer slow maar dan 6,4 km.![]()
Ja, ik moet wel maar ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk helemaal geen last van heb. Maar af en toe check ik onder het lopen de tijd, en toen viel mij dat kaartje ook op.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:00 schreef Shravani het volgende:
[..]
Loop je dan met je telefoon in je hand?
Duidelijk te zien waar je eventueel moet af slaan maar als het echt een doolhof parcours is dan is het niet lekker lopen
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ga heel verkrampt lopen als ik iets in m'n handen heb. Ze zouden eigenlijk zo'n sport armband moeten hebben die steaks genoeg zit om aan je pols te hangen.![]()
Steaks? M'n foon vind bet etenstijd geloof ik hihi maar STRAK genoeg zit dusis het ook makkelijker te bedienen want dat is ook onhandig als ie om je bovenarm zit.
![]()
Alleen zijn die smartphones tegenwoodig zo groot. Die van mij is breder dan mijn pols. (en mijn onderarm is maar anderhalf keer zo lang als mijn telefoon, en ik ben niet eens zo klein, 1,80m dat is met gebogen armquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:21 schreef Shravani het volgende:
Ik ga heel verkrampt lopen als ik iets in m'n handen heb. Ze zouden eigenlijk zo'n sport armband moeten hebben die steaks genoeg zit om aan je pols te hangen.)
Ik stopte hem in m'n jaszak, achter een ritsje. Ik loop toch met Evy dus ik hoef geen tijd ofzo bij te houden.![]()
eige oplossing zou zijn om in beide handen iets vast te houden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:21 schreef Shravani het volgende:
Ik ga heel verkrampt lopen als ik iets in m'n handen heb.
Je ziet in de trail-wereld veel dat men twee handheld drinkflessen meeneemt, dat schijnt goed te lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: