Ik ken het niet. Is het PS3, PC, Xbox?quote:
xbox, het is een deel uit TESquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Is het PS3, PC, Xbox?
Maar nu is het overdag.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oblivion
[..]
's nachts
[..]
Maar het licht dat schijnt voor hen aan wie nog hoop is, zal zich als een deken over hen ontfermen en hen de hoogtes der hemelen intillen
Wat is TESquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
xbox, het is een deel uit TES
Dat zag ik ja. Maar wat is daar zo bijzonder aan dan?quote:
Een poortwachter van zaligheid, een brenger van licht, een beschermer van puurheid en als een koning hoog in de troon de hemelen, zo is hij die lief heeftquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar nu is het overdag.
De hemelen waar liefde slechts gewoonte is, doch gezien als een bijzonder verschijnsel. De liefde als onzichtbare hand, als gids naar de hemel, en als bewaker voor de nog te beleven aardse momenten van liefde
Wij zouden een boek moeten schrijven.
gmtaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:51 schreef Taexon het volgende:
Wij hier dik lapohunten zodat we die TT konden maken doet iemand anders het al
beste lapo ooit obviouslyquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zag ik ja. Maar wat is daar zo bijzonder aan dan?
Zekerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
beste lapo ooit obviously
jullie toch juist?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Fok-it heeft handboeien alles
ja straks werken.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja je zegt geen nee, dus neem ik aan dat jullie het wel hebben
Op de handboeien die tax en promi gebruiken in hun slaapkamerspelletjes.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoelde waar de tt op sloeg
Zijn handen doen al pijn genoegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
en een zweepje, doen jullie daar ook aan?
Onzichbaar als de nacht maar toch zo licht als de liefde haarzelf. Merkbaar voor degenen die het licht nog willen zien, verdwenen voor de verlorenen. Toch is hij er nog steeds, neerkijkend vanuit zijn troon, wakend over de liefde, en daar voor iedereenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een poortwachter van zaligheid, een brenger van licht, een beschermer van puurheid en als een koning hoog in de troon de hemelen, zo is hij die lief heeft
Ja dat zou echt een bestseller maken
waarvanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zijn handen doen al pijn genoeg
ohquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Op de handboeien die tax en promi gebruiken in hun slaapkamerspelletjes.
Beidequote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Is het PS3, PC, Xbox?
Maar steeds weer loert het kwaad, loert de begeerte, als een torenvalk wachtend, in de lucht cirkelend, slechts afwachtend tot het toen kan slaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Onzichbaar als de nacht maar toch zo licht als de liefde haarzelf. Merkbaar voor degenen die het licht nog willen zien, verdwenen voor de verlorenen. Toch is hij er nog steeds, neerkijkend vanuit zijn troon, wakend over de liefde, en daar voor iedereen
Dus jij helpt hem niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je moet die zin anders interpreteren denk ik
jongenquote:
Ooh, sorryquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoelde waar de tt op sloeg
waarvan zweepjes sla je niet op mensen hun handenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jongenjij zegt doen jullie aan zweepjes dus ik zeg dat zijn handen pijn zat doen
hij slaat me met zijn handen en dat doet pijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
waarvan zweepjes sla je niet op mensen hun handen
ooh zo, vandaar je sigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij slaat me met zijn handen en dat doet pijn.
Nu duidelijk?
Klotezooiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hmmmm ik wil zo meteen nog even wat boodschapjes gaan doen maar het sneeuwt hier als een malle
Kwaad aanwezig als een schaduw, altijd daar, maar toch ongrijpbaar. Gemaakt door licht en onmisbaar in het aardse leven, op de eerste blik af slecht maar toch een deel van ons. Wij niet uitkijkt wordt een speelbal van het kwaad, maar voor hen die het licht durven te zien zijn de hemelpoorten altijd openquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar steeds weer loert het kwaad, loert de begeerte, als een torenvalk wachtend, in de lucht cirkelend, slechts afwachtend tot het toen kan slaan.
Maar ben je dan niet jaloers als hij voor zijn werk andere meisjes in elkaar slaatquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet jaloers als hij voor zijn werk andere meisjes in elkaar slaat
En nu stop ik, want ik ben vermoeidquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Kwaad aanwezig als een schaduw, altijd daar, maar toch ongrijpbaar. Gemaakt door licht en onmisbaar in het aardse leven, op de eerste blik af slecht maar toch een deel van ons. Wij niet uitkijkt wordt een speelbal van het kwaad, maar voor hen die het licht durven te zien zijn de hemelpoorten altijd open
gewoon pizza bestellen jwzquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:06 schreef Stuart het volgende:
Over 3 kwartier ga ik ook maar wat boodschappen doen
Nee, daar ben ik voorlopig nu wel even klaar meequote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gewoon pizza bestellen jwz
Lekker dichtbijquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zal wel koud zijn, winkel is hier 3 minuten lopen maartoch,
Komt goed uit, ik wou ook net stoppen want ik moet er zometeen vandoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En nu stop ik, want ik ben vermoeid
Neequote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kan iemand de stats van de SC weer eens oplepelen?
Neequote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kan iemand de stats van de SC weer eens oplepelen?
Hahahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vanochtend verdomme om half 12 al een carnavalswagen die me wakker maakten, ik was echt geirriteerd
waar ga je heen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik wou ook net stoppen want ik moet er zometeen vandoor.
Geen zin in eigenlijkquote:
Veel plezier met spelenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga ook maar eens, mijn nieuwe spelletje spelen enzo
geen idee hoe dat moetquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen zin in eigenlijk
Je kunt het toch zelf doen?
Ik ga vandaag GG nog inhalenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Data naar keuze invoeren
http://www.thuisserver.ne(...)t%201&sub_forum=115&
Je bent nogal wat van plan danquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga vandaag GG nog inhalen
Gaat inderdaad best aardig jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ben aardig aan het opklimmen in de SC
maar ik sta nog niet in de top 10
Tuurlijk, maar of je er zoveel hier nog kunt posten weet ik niet natuurlijkquote:
tuurlijk wel johquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar of je er zoveel hier nog kunt posten weet ik niet natuurlijk
Gezelligquote:
17-20quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Wat zijn je werktijden vandaag?
Jeetje, 3 uurtjes maar. Dat schiet ook niet opquote:
Nee idd. maarja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jeetje, 3 uurtjes maar. Dat schiet ook niet op
Jezelf vermaken voor de veranderingquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:26 schreef Taexon het volgende:
Zo ben er weer
Prom op weg naar der werk dus nu tot 21:00 eens kijken wat ik ga doen
Moet 4 dagen per week mezelf al bezig houdenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jezelf vermaken voor de verandering
Dan gaat dat vandaag ook wel lukkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moet 4 dagen per week mezelf al bezig houden
Ja maar normaal kom ik dan uit werk en ga ik op bed liggen enzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan gaat dat vandaag ook wel lukken
watwat/?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:29 schreef supersof het volgende:
Jaaa! Eindelijk heb ik em en kan ik em gaan lezen
meisje op fb
rot op man. Je studeert Nederlands en dan schrijf je zo
Ze schrijft twee keer 'em' in haar zin. En zij wilt later kinderen Nederlands lerenquote:
En nu kun je iets leuks voor jezelf gaan doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar normaal kom ik dan uit werk en ga ik op bed liggen enzo
Ik zie het probleem niet zo eigenlijk. FB is anders dan de klasquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze schrijft twee keer 'em' in haar zin. En zij wilt later kinderen Nederlands leren
Ja maar geen idee wat... gewoon geen zin om te gamen ofzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
En nu kun je iets leuks voor jezelf gaan doen
ze verbetert wel de rest van haar fb vrienden hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo eigenlijk. FB is anders dan de klas
veel plezier enz enzquote:
Dan doe je dat gewoon inderdaadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Misschien straks maar even langs me vader gaan want heb geen zin om zelf eten te regelen
Ja, maar ze weet wel hoe het moet neem ik aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze schrijft twee keer 'em' in haar zin. En zij wilt later kinderen Nederlands leren
Dat is wel irritant danquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ze verbetert wel de rest van haar fb vrienden hoor
Succesquote:
Hier gelukkig ook niet. Ik hoop dat het ook niet gaat sneeuwenquote:
Hier regent het nu en ik ga zo weg. Typisch welquote:
quote:
quote:
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
Staat hier een fiets in de tuin die hier niet thuishoort :S
Waarschijnlijk heeft die even in mijn schuur gezeten en is hij met het sneeuwen naar huis gelopenquote:
Kom je ook op mijn verjaardag?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:16 schreef Faux. het volgende:
Verjaardag van iemand die ik niet ken met mensen die ik niet ken. Hallo FOK!
gezelligquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:16 schreef Faux. het volgende:
Verjaardag van iemand die ik niet ken met mensen die ik niet ken. Hallo FOK!
Elke dag is mijn verjaardagquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij bent jarig op 33 februari
Ja nee moet ik leuk meedoen met een kringverjaardag met mensen die ik niet ken en maar 1 keer zal zien dan?quote:
ja dus je kan alles doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja nee moet ik leuk meedoen met een kringverjaardag met mensen die ik niet ken en maar 1 keer zal zien dan?
Die zijn 5quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja dus je kan alles doen.
hossel die chicks.
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja dus je kan alles doen.
hossel die chicks.
Als er appeltaart isquote:
Je bent uitgenodigt maar hopelijk is de taart wel veiig bij je, want ik wil geen american pie achtige praktijken in mijn huisquote:
hoiquote:
im bored, what about you?quote:
Vanaf 7 uur vanochtend gewerkt, dus ben pittig moetquote:
moe? awhquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanaf 7 uur vanochtend gewerkt, dus ben pittig moet
Mwah, moet wekelijks zo'n lange dag makenquote:
Is vast wel iets te vinden toch?quote:
Heb zowat overal al geprobeerd paar maanden geleden. Ik ga nu weer langsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is vast wel iets te vinden toch?
wat?quote:
Geld natuurlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom zou je willen werken
Van mijn stufi kan ik niet levenquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom zou je willen werken
Ook ja en ik heb geen werkervaringquote:
Ja dan pak je het ook verkeerd aan, appel per dag, droog brood en wat water, kraakpand etc.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van mijn stufi kan ik niet leven
Genoeg plaatsen waar dat niet nodig isquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ook ja en ik heb geen werkervaring
Gewoon overal zeggen dat je hebt opgepast.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ook ja en ik heb geen werkervaring
Waarom eindig je steeds met een emo.gifquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Genoeg plaatsen waar dat niet nodig is
Omdat ik een cynische klootzak ben zonder liefde in mijn leven.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom eindig je steeds met een emo.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik een cynische klootzak ben zonder liefde in mijn leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
Stond je in de file met je fiets?quote:
Ik heb net (half uur terug) iets gegeten en eet later nog wel iets makkelijksquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik moet ook nog gaan eten hoor
Wat heb je gehad?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb net (half uur terug) iets gegeten en eet later nog wel iets makkelijks
Echt het staat gewoon echt vast.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja hier sneeuwt het ook al![]()
Ergens geweest waar het leuk was?quote:
Dat is me niet opgevallenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jawel, sinds vorige zaterdag
The usualquote:
Maandag ligt er echt geen sneeuw meer toch.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maandag weer fietsen![]()
Moet ik door die takke zooi
ik denk het welquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maandag ligt er echt geen sneeuw meer toch.
Waarom is dat 'the usual'?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
The usual
Noodles, kip, baby sweetcorn in oyster sauce
Hey kerelquote:
We krijgen geen specifieke locatie te zienquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:19 schreef JRRY het volgende:
https://maps.google.nl/
stonden wij net in de file.![]()
naar lelystad.
Wat moet je nou ook in Lelydorpquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:19 schreef JRRY het volgende:
https://maps.google.nl/
stonden wij net in de file.![]()
naar lelystad.
nou en zoek lelystad op en ga naar 'verkeer'.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We krijgen geen specifieke locatie te zien
Zo noemen ze het bij de Chinees hierquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom is dat 'the usual'?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey kerel
Lekker gegeten? Wat stond er op het menu?
quote:
Nicequote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo noemen ze het bij de Chinees hier
Het is iets dat niet op de kaart staat en ik heb het elke zaterdag
Nou, is nou niet echt een gezellig dorp/stad om te wonen.quote:
Valt wel mee. Heb je er ooit gewoond?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, is nou niet echt een gezellig dorp/stad om te wonen.
Vind het ook wel grappig. Ze zien me kop en dan vragen ze "the usual"quote:
Hoofddorp is niet zo afgelegen, heeft luxe wijken en is niet bezaaid met, nou ja, zeg maar de minder bedeeldenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Valt wel mee. Heb je er ooit gewoond?
Jij woonde in NL toch in Hoofddorp? Ook leuk
Maar ik ben ook ook pas op pagina 10 dusjaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/My_Name_Is_Asher_Lev
Ziet er niet onaardig uit. Moest ik maar eens bestellen op Amazonquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/My_Name_Is_Asher_Lev
Lelystad heeft luxere wijken dan Hoofdorp, de minder bedeelden zijn true en het is erger dan Almere, ook true.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoofddorp is niet zo afgelegen, heeft luxe wijken en is niet bezaaid met, nou ja, zeg maar de minder bedeelden
Nee, ik heb er goddank nooit gewoond maar ben er wel een paar keer geweest. Het is nog erger dan Almere
Het schijnt een erg leuk boek te zienquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ziet er niet onaardig uit. Moest ik maar eens bestellen op Amazon
Clip is leuker dan de muziek.quote:
* LittleBrownie geeft boksquote:
ik ookquote:
Luxere wijken in Lelystad? Jullie hebben momenteel wel 4 huizen te koop boven 1 miljoen euro.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lelystad heeft luxere wijken dan Hoofdorp, de minder bedeelden zijn true en het is erger dan Almere, ook true.
Maareuh laat ns zien dan, die luxe wijken van jouwn Hoofddorp?
Behalve een beetje moeheid ik ook hoor. Ben verder onverslaanbaar vandaagquote:
Je bent gekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:28 schreef JRRY het volgende:
En Lelystad is een op zichzelfstaande stad met een voorzienende functie voor Dronten (hoewel die liever naar Zwolle of Almere gaan) en Swifterbant en ja, voornamelijk zichzelf![]()
Hoofddorp staat in de schaduw van enkele grotere en mooiere steden, Amsterdam en Haarlem.
In Lelystad is de huizenmarkt beterquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Luxere wijken in Lelystad? Jullie hebben momenteel wel 4 huizen te koop boven 1 miljoen euro.
In Hoofddorp (net zo groot qua aantal inwoners) zijn dat er 14
De wijken:
http://www.funda.nl/koop/hoofddorp/1000000+/
De werkloosheid in Lelystad is 2x zo groot als in de Haarlemmermeer en de gemiddelde WOZ waarde is 189.000 tegen 275.000
Ga mij niet vertellen dat mensen liever in Hoofddorp wonen dan Haarlem?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent gek
Hoofddorp is de Haarlemmermeer. Schiphol is daar onderdeel van. Hoofddorp is duurder dan Haarlem trouwens. Je hebt geen idee van de prijzen man
Hou me nul bezig daarmee, maar dat de waarde in verhouding laag is betekent toch dat er te veel aanbod is?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
In Lelystad is de huizenmarkt beter![]()
In Lelystad heb je meer huis voor minder geld
Vind je het gekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
In Lelystad is de huizenmarkt beter![]()
In Lelystad heb je meer huis voor minder geld
Dan ken jij Haarlem blijkbaar minder goed dan je denktquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen dat mensen liever in Hoofddorp wonen dan Haarlem?
Nee, Lelystad is minder gewild omdat het veel minder centraal ligt. Dus de prijzen zijn lager.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hou me nul bezig daarmee, maar dat de waarde in verhouding laag is betekent toch dat er te veel aanbod is?
De prijzen zijn lager omdat het minder gewild is. Net als dat London duurder is dan bijv. Manchesterquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hou me nul bezig daarmee, maar dat de waarde in verhouding laag is betekent toch dat er te veel aanbod is?
Heb je bronnen, dat er hier meer werklozen zijn?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind je het gek![]()
Mijlenver van de plaatsen die jij al noemde
Het zit vol met werklozen en buitenlanders daar man
Poldermensenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, Lelystad is minder gewild omdat het veel minder centraal ligt. Dus de prijzen zijn lager.
London is dan ook echt extreemquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
De prijzen zijn lager omdat het minder gewild is. Net als dat London duurder is dan bijv. Manchester
Kijk eens op Wikipedia bij Lelystad en Haarlemmermeer naar die cijfersquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heb je bronnen, dat er hier meer werklozen zijn?
En dan Hoofddorp buitengelaten, want bijna iedereen daar werkt natuurlijk op schiphol
Ja, dat klopt wel inderdaadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
London is dan ook echt extreem
Haarlemmermeer ja, die hebben werk omdat ze bij Schiphol wonen, meer niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kijk eens op Wikipedia bij Lelystad en Haarlemmermeer naar die cijfers
Waar denk je dat het gemeentehuis van de Haarlemmermeer staat dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haarlemmermeer ja, die hebben werk omdat ze bij Schiphol wonen, meer niet.
Hoofddorp.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar denk je dat het gemeentehuis van de Haarlemmermeer staat dan?
Waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Precies. Er werken waarschijnlijk meer mensen uit Amsterdam/Amstelveen/Aalsmeer/Haarlem etc. op Schiphol dan puur uit de Haarlemmermeer hoorquote:
quote:
Ik heb zo'n keelpijn dat ik hele dag maar wat soep en brood op hebquote:
Had jij laatst ook al geen keelpijn?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zo'n keelpijn dat ik hele dag maar wat soep en brood op heb
Lig op bed met heel veel zelfmedelijden
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom?Oh en mijn stiefvader is jarig, maar hij waardeert mijn cadeautjes niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zijn eigen zoon heeft hem gvd niet eens iets gegeven![]()
![]()
Iemand moet medelijden met je hebben toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Dat schiet niet op dan zegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Laatst was gisteren en eergisteren ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Had jij laatst ook al geen keelpijn?
Natuurlijk, omdat niemand er wil wonenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:43 schreef JRRY het volgende:
Stuart, ik geef je gelijk over werkloosheid blabla
Lelystad heeft 25/1000 uitkeringen
Dronten in dezelfde omgeving 13/1000.
Oke.
Maarr
jij zei, er staan in Lelystad 4 huizen van boven 1 miljoen te koop, in Hoofddorp 14.
Maar, in Lelystad heb je grotere huizen voor veel minder geld.
Dus die redenatie klopt niet heelmaal.
Nou na wat ik al eerder over hem hoorde mag ik hem toch al nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh en mijn stiefvader is jarig, maar hij waardeert mijn cadeautjes niet.
wat een homoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh en mijn stiefvader is jarig, maar hij waardeert mijn cadeautjes niet.
Dat is kut, heb je al warme melk met honing geprobeerdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Laatst was gisteren en eergisteren ja.
Maar het wordt erger
Mensen willen in Hoofddorp ook niet wonen omdat het zo'n mooie stad is. Alleen omdat het dichtbij A'dam en Haarlem is. Omdat die steden wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk, omdat niemand er wil wonen![]()
3 à 4 dagen al. Maar heb een hekel aan de huisarts, die zeggen toch alleen maar: veel drinken en rusten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat schiet niet op dan zeg
Hoeveel dagen heb je al last van je keel of is het vandaag begonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |