Ik ken het niet. Is het PS3, PC, Xbox?quote:
xbox, het is een deel uit TESquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Is het PS3, PC, Xbox?
Maar nu is het overdag.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oblivion
[..]
's nachts
[..]
Maar het licht dat schijnt voor hen aan wie nog hoop is, zal zich als een deken over hen ontfermen en hen de hoogtes der hemelen intillen
Wat is TESquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
xbox, het is een deel uit TES
Dat zag ik ja. Maar wat is daar zo bijzonder aan dan?quote:
Een poortwachter van zaligheid, een brenger van licht, een beschermer van puurheid en als een koning hoog in de troon de hemelen, zo is hij die lief heeftquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar nu is het overdag.
De hemelen waar liefde slechts gewoonte is, doch gezien als een bijzonder verschijnsel. De liefde als onzichtbare hand, als gids naar de hemel, en als bewaker voor de nog te beleven aardse momenten van liefde
Wij zouden een boek moeten schrijven.
gmtaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:51 schreef Taexon het volgende:
Wij hier dik lapohunten zodat we die TT konden maken doet iemand anders het al
beste lapo ooit obviouslyquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zag ik ja. Maar wat is daar zo bijzonder aan dan?
Zekerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
beste lapo ooit obviously
jullie toch juist?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Fok-it heeft handboeien alles
ja straks werken.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja je zegt geen nee, dus neem ik aan dat jullie het wel hebben
Op de handboeien die tax en promi gebruiken in hun slaapkamerspelletjes.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoelde waar de tt op sloeg
Zijn handen doen al pijn genoegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
en een zweepje, doen jullie daar ook aan?
Onzichbaar als de nacht maar toch zo licht als de liefde haarzelf. Merkbaar voor degenen die het licht nog willen zien, verdwenen voor de verlorenen. Toch is hij er nog steeds, neerkijkend vanuit zijn troon, wakend over de liefde, en daar voor iedereenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een poortwachter van zaligheid, een brenger van licht, een beschermer van puurheid en als een koning hoog in de troon de hemelen, zo is hij die lief heeft
Ja dat zou echt een bestseller maken
waarvanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zijn handen doen al pijn genoeg
ohquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Op de handboeien die tax en promi gebruiken in hun slaapkamerspelletjes.
Beidequote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Is het PS3, PC, Xbox?
Maar steeds weer loert het kwaad, loert de begeerte, als een torenvalk wachtend, in de lucht cirkelend, slechts afwachtend tot het toen kan slaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Onzichbaar als de nacht maar toch zo licht als de liefde haarzelf. Merkbaar voor degenen die het licht nog willen zien, verdwenen voor de verlorenen. Toch is hij er nog steeds, neerkijkend vanuit zijn troon, wakend over de liefde, en daar voor iedereen
Dus jij helpt hem niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je moet die zin anders interpreteren denk ik
jongenquote:
Ooh, sorryquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoelde waar de tt op sloeg
waarvan zweepjes sla je niet op mensen hun handenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jongenjij zegt doen jullie aan zweepjes dus ik zeg dat zijn handen pijn zat doen
hij slaat me met zijn handen en dat doet pijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
waarvan zweepjes sla je niet op mensen hun handen
ooh zo, vandaar je sigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij slaat me met zijn handen en dat doet pijn.
Nu duidelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |